*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 136090 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #252 στις: Μάιος 19, 2022, 06:53:28 μμ »
Όσοι λένε ότι όποιος δεν γνωρίζει το γνωστικό του αντικείμενο είναι ανάξιος να μπει σε σχολείο είναι άσχετος καθώς δεν ξέρει τι γίνεται με τους ομαδοποιημένους κλάδους. Για παράδειγμα οι ΠΕ80 οικονομίας προήλθαν από τους πρώην οικονομολόγους ΠΕ9,τους οικιακής οικονομίας ΠΕ15, των τουριστικών και άλλων. Σε ένα γραπτο ΑΣΕΠ οι οικονομολόγοι θα γράψουν καλά στα λογιστικά,αλλά αν στην ειδική διδακτική τους ζητήσουν περιγραφή project πάνω στο θέμα της ανακύκλωσης ή κάποιο τουριστικό project θα γράψουν το απόλυτο μηδέν

Γιατί, χαζοί είναι οι οικονομολόγοι; Ή δεν θα διαβάσουν παιδαγωγικά; Ή δεν θα πρέπει κάθε υποψήφιος καθηγητής να ξέρει τα επιμέρους αντικείμενα και ενότητες της ύλης που θα κληθεί να διδάξει στο σχολείο;

Τι απίστευτη δαιμονοποίηση των γραπτών εξετάσεων είναι αυτή που γίνεται από ορισμένους σχολιαστές; Απορώ.

Οι χιλιάδες που πέτυχαν στους γραπτούς διαγωνισμούς από το 1998 έως το 2008 τι ήταν δηλαδή; Τέρατα της φύσης; Απίστευτα τυχεροί; Διάνοιες;

 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2022, 06:56:59 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:42:07 »

Αποσυνδεδεμένος Vagg91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #253 στις: Μάιος 19, 2022, 06:58:13 μμ »
Ενδεχομενως οι επομενοι next einstein

noone

  • Επισκέπτης
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #254 στις: Μάιος 19, 2022, 11:40:02 μμ »
Γιατί, χαζοί είναι οι οικονομολόγοι; Ή δεν θα διαβάσουν παιδαγωγικά; Ή δεν θα πρέπει κάθε υποψήφιος καθηγητής να ξέρει τα επιμέρους αντικείμενα και ενότητες της ύλης που θα κληθεί να διδάξει στο σχολείο;

Τι απίστευτη δαιμονοποίηση των γραπτών εξετάσεων είναι αυτή που γίνεται από ορισμένους σχολιαστές; Απορώ.

Οι χιλιάδες που πέτυχαν στους γραπτούς διαγωνισμούς από το 1998 έως το 2008 τι ήταν δηλαδή; Τέρατα της φύσης; Απίστευτα τυχεροί; Διάνοιες;

Ενώ οι υπόλοιποι το θεωρείτε πολύ ωραίο να καθόμαστε ανα δυο χρόνια να διαβάζουμε ενα τεράστιο όγκο ύλης για να δουλεύουμε ως αναπληρωτές κάποιους μήνες του χρόνου. Συγγνώμη αλλά εγώ με ενα παιδί και κουράζομαι απίστευτα να ανταπεξέλθω στις καθημερινές υποχρεώσεις της οικογένειας και της δουλειάς. Νομίζετε είναι εύκολο να καθίσουμε να διαβάσουμε ολα αυτά για 6-9 μήνες εργασιας; Και σε ειδικότητες πχ όπως οι φιλόλογοι που και το 1/4 να πάμε καλά δεν πρόκειται να δουλέψουμε όλοι;

Αποσυνδεδεμένος chert

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #255 στις: Μάιος 20, 2022, 08:22:30 πμ »
Ένας υπάλληλος γραφείου αν δεν ξέρει ΑΡΙΣΤΑ το γνωστικό του αντικείμενο δεν επηρεάζει τόσο πολύ την απόδοση του. Οπότε δεν είναι απαραίτητος ένας γραπτός διαγωνισμός, το κράτος ελέγχει τα προσόντα των υποψηφίων και διορίζει.
Ο εκπαιδευτικός για να διδάξει επιβάλετε να γνωρίζει ΑΡΙΣΤΑ το γνωστικό του αντικείμενο. Συνεπώς το κράτος πρέπει να βρε έναν καλύτερο τρόπο αξιολόγησης, από τα πτυχία και τα προσόντα. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι ο γραπτός διαγωνισμός. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο. Αν δεν σας βολεύει τώρα είναι άλλη υπόθεση. Και μένα δεν με βολεύει γιατί δεν γνωρίζω άριστα το γνωστικό μου αντικείμενο, αλλά το σωστό και το δίκαιο πρέπει να είναι προς το συμφέρον του συνόλου (στη συγκεκριμένη περίπτωση προς το καλύτερο μέλλον τη χώρας, την παιδεία). Εδώ όλοι αραδιάζετε τις προσωπικές σας ιστορίες. 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2022, 08:25:13 πμ από chert »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:42:07 »

noone

  • Επισκέπτης
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #256 στις: Μάιος 20, 2022, 08:46:01 πμ »
Κάνετε ένα μεγάλο λάθος εδώ. Ο εκπαιδευτικός δεν αρκεί να γνωρίζει ΆΡΙΣΤΑ το αντικείμενό του. Πρέπει πρώτα από όλα να είναι ΆΝΘΡΩΠΟΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Ξέρετε γιατί δεν με βολεύει; Γιατί συνέχεια κυνηγάμε την ουρά μας σε αυτή την χώρα. Αντί να βελτιώνουμε ουσιαστικά τον ΠΑΙΔΕΙΑ και την ΥΓΕΙΑ, κάθε λιγο και λιγάκι αλλάζουμε τον τρόπο που εξετάζονται τα παιδιά, τον τρόπο που προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί, τον τρόπο που εξετάζονται οι γιατροί. Το αποτέλεσμα;;; Πάλι το μέσο βασιλεύει σε αυτή τη χώρα. Εάν νομίζετε ότι δεν ξέρω το αντικείμενό μου κάνετε λάθος. Αλλά δεν είμαι μια βαθμολογία. Όπως δεν είναι και οι μαθητές μου τόσα χρόνια. Είμαστε περισσότερα. Δεν επικροτώ το προσοντολόγιο γιατί και αυτό δεν είναι αντικειμενικό. Αλλά όχι γραπτός. Να βρούνε άλλο τρόπο. Να κλείσουν σχολές. Να δώσουν δικαίωμα εργασίας σε άλλες θέσεις. αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα γιατί δεν είμαι εγώ στη θέση της οργάνωσης και του σχεδιασμού. Το μόνο που θα πω ως εκπαιδευτικός είναι ότι θλίβομαι με τέτοιες απόψεις. Και σας ρωτάω. Στο μαθητή σας που δεν είναι άριστος του λέτε ότι η θέση του δεν είναι στο άριστο σχολείο σας;

Αποσυνδεδεμένος chert

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #257 στις: Μάιος 20, 2022, 08:51:33 πμ »
Κάνετε ένα μεγάλο λάθος εδώ. Ο εκπαιδευτικός δεν αρκεί να γνωρίζει ΆΡΙΣΤΑ το αντικείμενό του. Πρέπει πρώτα από όλα να είναι ΆΝΘΡΩΠΟΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Ξέρετε γιατί δεν με βολεύει; Γιατί συνέχεια κυνηγάμε την ουρά μας σε αυτή την χώρα. Αντί να βελτιώνουμε ουσιαστικά τον ΠΑΙΔΕΙΑ και την ΥΓΕΙΑ, κάθε λιγο και λιγάκι αλλάζουμε τον τρόπο που εξετάζονται τα παιδιά, τον τρόπο που προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί, τον τρόπο που εξετάζονται οι γιατροί. Το αποτέλεσμα;;; Πάλι το μέσο βασιλεύει σε αυτή τη χώρα. Εάν νομίζετε ότι δεν ξέρω το αντικείμενό μου κάνετε λάθος. Αλλά δεν είμαι μια βαθμολογία. Όπως δεν είναι και οι μαθητές μου τόσα χρόνια. Είμαστε περισσότερα. Δεν επικροτώ το προσοντολόγιο γιατί και αυτό δεν είναι αντικειμενικό. Αλλά όχι γραπτός. Να βρούνε άλλο τρόπο. Να κλείσουν σχολές. Να δώσουν δικαίωμα εργασίας σε άλλες θέσεις. αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα γιατί δεν είμαι εγώ στη θέση της οργάνωσης και του σχεδιασμού. Το μόνο που θα πω ως εκπαιδευτικός είναι ότι θλίβομαι με τέτοιες απόψεις. Και σας ρωτάω. Στο μαθητή σας που δεν είναι άριστος του λέτε ότι η θέση του δεν είναι στο άριστο σχολείο σας;
τι σχέση έχει ο μαθητής με τον καθηγητη στο θέμα της αριστειας? νόμιζω τα έχετε μπλεξει στο κεφάλι σας επείδη θίγονται τα συμφέροντα σας. ο καθηγητης πρεπει να είναι άριστος, τέλος. Δεν ξέρω αν υπάρχει καλύτερος τρόπος αξιολόγησης απο τον γραπτό, στείλτε στο υπουργειο τις προτάσεις σας.

noone

  • Επισκέπτης
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #258 στις: Μάιος 20, 2022, 08:56:33 πμ »
Αφού μου το λέτε θα το κάνω. Ευχαριστώ. Οι άριστοι που διορίστηκαν τη δεκαετία που αναφέρατε παραπάνω να φανταστώ κάνουν άριστα τη δουλειά τους αυτή τη στιγμή που μιλάμε και για αυτό λειτουργούν όλα άριστα. Μάλιστα!!! Άριστα, άριστα, άριστα και άριστα! Άριστα λοιπόν! Καλή σας μέρα

Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #259 στις: Μάιος 20, 2022, 09:01:58 πμ »
Κάνετε ένα μεγάλο λάθος εδώ. Ο εκπαιδευτικός δεν αρκεί να γνωρίζει ΆΡΙΣΤΑ το αντικείμενό του. Πρέπει πρώτα από όλα να είναι ΆΝΘΡΩΠΟΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Ξέρετε γιατί δεν με βολεύει; Γιατί συνέχεια κυνηγάμε την ουρά μας σε αυτή την χώρα. Αντί να βελτιώνουμε ουσιαστικά τον ΠΑΙΔΕΙΑ και την ΥΓΕΙΑ, κάθε λιγο και λιγάκι αλλάζουμε τον τρόπο που εξετάζονται τα παιδιά, τον τρόπο που προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί, τον τρόπο που εξετάζονται οι γιατροί. Το αποτέλεσμα;;; Πάλι το μέσο βασιλεύει σε αυτή τη χώρα. Εάν νομίζετε ότι δεν ξέρω το αντικείμενό μου κάνετε λάθος. Αλλά δεν είμαι μια βαθμολογία. Όπως δεν είναι και οι μαθητές μου τόσα χρόνια. Είμαστε περισσότερα. Δεν επικροτώ το προσοντολόγιο γιατί και αυτό δεν είναι αντικειμενικό. Αλλά όχι γραπτός. Να βρούνε άλλο τρόπο. Να κλείσουν σχολές. Να δώσουν δικαίωμα εργασίας σε άλλες θέσεις. αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα γιατί δεν είμαι εγώ στη θέση της οργάνωσης και του σχεδιασμού. Το μόνο που θα πω ως εκπαιδευτικός είναι ότι θλίβομαι με τέτοιες απόψεις. Και σας ρωτάω. Στο μαθητή σας που δεν είναι άριστος του λέτε ότι η θέση του δεν είναι στο άριστο σχολείο σας;

οχι φυσικα οπως δεν εχω την απαιτηση ενας ασθενης να ξερει να χειρουργει αλλα την απαιτηση την εχω απο τον χειρουργο..

noone

  • Επισκέπτης
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #260 στις: Μάιος 20, 2022, 09:09:41 πμ »
Εάν δεν καταλαβαίνετε τι γίνεται σε αυτή την χώρα ή εάν σας βολεύει να μην το καταλαβαίνετε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Νομίζω ότι όλοι έξω στην κοινωνία ζούμε, έχουμε εμπειρίες, ακούμε και βλέπουμε τι ισχύει. Είναι επομένως όλοι οι γιατροί άριστοι κατά τη γνώμη σας; Γιατί και αυτοί εξετάσεις δίνουν αλλά όχι για να διοριστούν. Είναι όμως;

Αποσυνδεδεμένος chert

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #261 στις: Μάιος 20, 2022, 09:26:34 πμ »
Εάν δεν καταλαβαίνετε τι γίνεται σε αυτή την χώρα ή εάν σας βολεύει να μην το καταλαβαίνετε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Νομίζω ότι όλοι έξω στην κοινωνία ζούμε, έχουμε εμπειρίες, ακούμε και βλέπουμε τι ισχύει. Είναι επομένως όλοι οι γιατροί άριστοι κατά τη γνώμη σας; Γιατί και αυτοί εξετάσεις δίνουν αλλά όχι για να διοριστούν. Είναι όμως;
εντάξει ας μην αλλάξει τίποτα, ας τα αφησουμε οπώς έχουν τα πραγματα, να είναι χάλια. Αφού ετσί σας τάξανε τόσα χρόνια,
Για κάτι καλύτερο από αυτο που συμβένει τώρα ψάχνουμε. Την τελευταία δεκαετία όσοι διορίστικαν δεν χρειαζόταν επιτυχία στον ασεπ , πήραν προυπηρεσία με πάρανομο τρόπο, το ΣΤΕ εχεί αποφανθει καταδικαστικά για αυτά.

noone

  • Επισκέπτης
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #262 στις: Μάιος 20, 2022, 09:37:53 πμ »
Μας τάξανε;;; Ενώ στον γραπτό ΑΣΕΠ δεν τάζουνε νομίζετε... Δεν ψάχνουν ήδη κάποιοι να βρουν ποιος θα τους βολέψει. Έτσι για την ιστορία αυτή είναι η ιστορία του Δημοσίου όλα τα χρόνια και για όλες τις υπηρεσίες. Άλλοι έδιναν γραπτούς και δεν τους έπαιρναν παρά μόνο με αγώνες γιατί τους έκρυβαν την επιτυχία και άλλοι έμπαιναν από τα παράθυρα. Αυτά τώρα γίνονται; Μόνο στην εκπαίδευση; Όχι!!! Για αυτό σας λέω ότι αυτά που λέτε είναι πολύ ωραία αλλά δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Προσωπικά εάν γίνει γραπτός εγώ την προσπάθειά μου θα την κάνω. Αλλά ούτε μέσο έχω ούτε προτίθεμαι να πληρώσω φροντιστήρια. Επομένως, καλώς ή κακώς οι πιθανότητες να δουλέψω μειώνονται έως και μηδενίζονται. Και σας ρωτάω ξανά. Στη γενική αυτή τη στιγμή οι φιλόλογοι είναι γύρω στις 30000. Από αυτούς άντε να επιτύχουν και να αριστεύσουν όπως λέτε 5000. Θα δουλέψουν αυτοί οι 5000; Όχι! αλλά θα μπαίνουν σε έναν αγώνα ξανά και ξανά μήπως και δουλέψουν. Θεωρώ ότι ο γραπτός είναι απάνθρωπος γιατί μεγαλώνοντας βλέπω ότι είναι άδικο για τις μεγαλύτερες ηλικίες να μπαίνουν στο ίδιο βαρέλι με τους νεότερους που δεν έχουν υποχρεώσεις.

Αποσυνδεδεμένος chert

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #263 στις: Μάιος 20, 2022, 09:46:48 πμ »
Μας τάξανε;;; Ενώ στον γραπτό ΑΣΕΠ δεν τάζουνε νομίζετε... Δεν ψάχνουν ήδη κάποιοι να βρουν ποιος θα τους βολέψει. Έτσι για την ιστορία αυτή είναι η ιστορία του Δημοσίου όλα τα χρόνια και για όλες τις υπηρεσίες. Άλλοι έδιναν γραπτούς και δεν τους έπαιρναν παρά μόνο με αγώνες γιατί τους έκρυβαν την επιτυχία και άλλοι έμπαιναν από τα παράθυρα. Αυτά τώρα γίνονται; Μόνο στην εκπαίδευση; Όχι!!! Για αυτό σας λέω ότι αυτά που λέτε είναι πολύ ωραία αλλά δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Προσωπικά εάν γίνει γραπτός εγώ την προσπάθειά μου θα την κάνω. Αλλά ούτε μέσο έχω ούτε προτίθεμαι να πληρώσω φροντιστήρια. Επομένως, καλώς ή κακώς οι πιθανότητες να δουλέψω μειώνονται έως και μηδενίζονται. Και σας ρωτάω ξανά. Στη γενική αυτή τη στιγμή οι φιλόλογοι είναι γύρω στις 30000. Από αυτούς άντε να επιτύχουν και να αριστεύσουν όπως λέτε 5000. Θα δουλέψουν αυτοί οι 5000; Όχι! αλλά θα μπαίνουν σε έναν αγώνα ξανά και ξανά μήπως και δουλέψουν. Θεωρώ ότι ο γραπτός είναι απάνθρωπος γιατί μεγαλώνοντας βλέπω ότι είναι άδικο για τις μεγαλύτερες ηλικίες να μπαίνουν στο ίδιο βαρέλι με τους νεότερους που δεν έχουν υποχρεώσεις.
δεν ενδιαφέρουν κανέναν οι υποχρεώσεις σας, μην προβάλετε τις προσωπικές ιστορίες για κάτι τόσο σημαντικό όσο η παιδεία.
να επιλέγατε κάποιο άλλο επάγγελμα που δεν απαιτεί συνεχές διάβασμα

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #264 στις: Μάιος 20, 2022, 09:53:55 πμ »
δεν ενδιαφέρουν κανέναν οι υποχρεώσεις σας, μην προβάλετε τις προσωπικές ιστορίες για κάτι τόσο σημαντικό όσο η παιδεία.
να επιλέγατε κάποιο άλλο επάγγελμα που δεν απαιτεί συνεχές διάβασμα

απαράδεκτη προσωπική επίθεση ! μόνο οι φιλόλογοι διαβάζουν συνέχεια , οι υπόλοιποι είμαστε και χαλαρά στο σχολείο. να λέμε αλήθειες. σιγά τους γιατρούς κιόλας, η εκπαίδευση είναι ένα χάλι και την έχουν φέρει εκεί οι απαράδεκτες πολιτικές επιλογές. ποιος ακούει τους μάχιμους; έχεις ιδέα οι με ΚΑΘΑΡΟ ΑΣΕΠ και δημιουργικοί τι θέση έχουν σήμερα στην εκπαίδευση;;;; κάτω πολύ από ημετέρους βολεψάκηδες (που μαζεύουν χαρτιά του σωρού για να γίνουν στελεχάρες με προωθηση φυσικά). κατά τα λοιπά συνεχίστε εδώ όσοι να τρώγεστε όσο οι ξύπνιοι τσεπώνουν επιδόματα, επιτροπές και οδοιπορικά - και έχουν μπει και από το παράθυρο. αλλά σωστά είναι λίγοι...

noone

  • Επισκέπτης
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #265 στις: Μάιος 20, 2022, 10:16:04 πμ »
απαράδεκτη προσωπική επίθεση ! μόνο οι φιλόλογοι διαβάζουν συνέχεια , οι υπόλοιποι είμαστε και χαλαρά στο σχολείο. να λέμε αλήθειες. σιγά τους γιατρούς κιόλας, η εκπαίδευση είναι ένα χάλι και την έχουν φέρει εκεί οι απαράδεκτες πολιτικές επιλογές. ποιος ακούει τους μάχιμους; έχεις ιδέα οι με ΚΑΘΑΡΟ ΑΣΕΠ και δημιουργικοί τι θέση έχουν σήμερα στην εκπαίδευση;;;; κάτω πολύ από ημετέρους βολεψάκηδες (που μαζεύουν χαρτιά του σωρού για να γίνουν στελεχάρες με προωθηση φυσικά). κατά τα λοιπά συνεχίστε εδώ όσοι να τρώγεστε όσο οι ξύπνιοι τσεπώνουν επιδόματα, επιτροπές και οδοιπορικά - και έχουν μπει και από το παράθυρο. αλλά σωστά είναι λίγοι...

Ευχαριστώ για την υπεράσπιση αλλά θίγομαι μόνο από ανθρώπους που εκτιμώ και με ενδιαφέρει η άποψή τους. Προσπαθώ να υπογραμμίσω ότι ο γραπτός δεν είναι αντικειμενικός όπως προσπαθούν κάποιοι να τονίσουν γιατί όπως δεν μπορούσαν όλοι να πληρώσουν για μεταπτυχιακά, γλώσσες κλπ έτσι δεν μπορούν όλοι να πληρώσουν φροντιστήρια, να βρουν κάποιον να τους σπρώξει στον γραπτό και να αφιερώσουν όλοι τον ίδιο χρόνο. Μίλησα για εμένα ως παράδειγμα γιατί υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι με περισσότερες υποχρεώσεις και προβλήματα που επίσης δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στο βαθμό που θα έπρεπε ενώ εργάζονται χρόνια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159584
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 323
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.