0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όσοι λένε ότι όποιος δεν γνωρίζει το γνωστικό του αντικείμενο είναι ανάξιος να μπει σε σχολείο είναι άσχετος καθώς δεν ξέρει τι γίνεται με τους ομαδοποιημένους κλάδους. Για παράδειγμα οι ΠΕ80 οικονομίας προήλθαν από τους πρώην οικονομολόγους ΠΕ9,τους οικιακής οικονομίας ΠΕ15, των τουριστικών και άλλων. Σε ένα γραπτο ΑΣΕΠ οι οικονομολόγοι θα γράψουν καλά στα λογιστικά,αλλά αν στην ειδική διδακτική τους ζητήσουν περιγραφή project πάνω στο θέμα της ανακύκλωσης ή κάποιο τουριστικό project θα γράψουν το απόλυτο μηδέν
Γιατί, χαζοί είναι οι οικονομολόγοι; Ή δεν θα διαβάσουν παιδαγωγικά; Ή δεν θα πρέπει κάθε υποψήφιος καθηγητής να ξέρει τα επιμέρους αντικείμενα και ενότητες της ύλης που θα κληθεί να διδάξει στο σχολείο;Τι απίστευτη δαιμονοποίηση των γραπτών εξετάσεων είναι αυτή που γίνεται από ορισμένους σχολιαστές; Απορώ. Οι χιλιάδες που πέτυχαν στους γραπτούς διαγωνισμούς από το 1998 έως το 2008 τι ήταν δηλαδή; Τέρατα της φύσης; Απίστευτα τυχεροί; Διάνοιες;
Κάνετε ένα μεγάλο λάθος εδώ. Ο εκπαιδευτικός δεν αρκεί να γνωρίζει ΆΡΙΣΤΑ το αντικείμενό του. Πρέπει πρώτα από όλα να είναι ΆΝΘΡΩΠΟΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Ξέρετε γιατί δεν με βολεύει; Γιατί συνέχεια κυνηγάμε την ουρά μας σε αυτή την χώρα. Αντί να βελτιώνουμε ουσιαστικά τον ΠΑΙΔΕΙΑ και την ΥΓΕΙΑ, κάθε λιγο και λιγάκι αλλάζουμε τον τρόπο που εξετάζονται τα παιδιά, τον τρόπο που προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί, τον τρόπο που εξετάζονται οι γιατροί. Το αποτέλεσμα;;; Πάλι το μέσο βασιλεύει σε αυτή τη χώρα. Εάν νομίζετε ότι δεν ξέρω το αντικείμενό μου κάνετε λάθος. Αλλά δεν είμαι μια βαθμολογία. Όπως δεν είναι και οι μαθητές μου τόσα χρόνια. Είμαστε περισσότερα. Δεν επικροτώ το προσοντολόγιο γιατί και αυτό δεν είναι αντικειμενικό. Αλλά όχι γραπτός. Να βρούνε άλλο τρόπο. Να κλείσουν σχολές. Να δώσουν δικαίωμα εργασίας σε άλλες θέσεις. αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα γιατί δεν είμαι εγώ στη θέση της οργάνωσης και του σχεδιασμού. Το μόνο που θα πω ως εκπαιδευτικός είναι ότι θλίβομαι με τέτοιες απόψεις. Και σας ρωτάω. Στο μαθητή σας που δεν είναι άριστος του λέτε ότι η θέση του δεν είναι στο άριστο σχολείο σας;
Εάν δεν καταλαβαίνετε τι γίνεται σε αυτή την χώρα ή εάν σας βολεύει να μην το καταλαβαίνετε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Νομίζω ότι όλοι έξω στην κοινωνία ζούμε, έχουμε εμπειρίες, ακούμε και βλέπουμε τι ισχύει. Είναι επομένως όλοι οι γιατροί άριστοι κατά τη γνώμη σας; Γιατί και αυτοί εξετάσεις δίνουν αλλά όχι για να διοριστούν. Είναι όμως;
Μας τάξανε;;; Ενώ στον γραπτό ΑΣΕΠ δεν τάζουνε νομίζετε... Δεν ψάχνουν ήδη κάποιοι να βρουν ποιος θα τους βολέψει. Έτσι για την ιστορία αυτή είναι η ιστορία του Δημοσίου όλα τα χρόνια και για όλες τις υπηρεσίες. Άλλοι έδιναν γραπτούς και δεν τους έπαιρναν παρά μόνο με αγώνες γιατί τους έκρυβαν την επιτυχία και άλλοι έμπαιναν από τα παράθυρα. Αυτά τώρα γίνονται; Μόνο στην εκπαίδευση; Όχι!!! Για αυτό σας λέω ότι αυτά που λέτε είναι πολύ ωραία αλλά δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Προσωπικά εάν γίνει γραπτός εγώ την προσπάθειά μου θα την κάνω. Αλλά ούτε μέσο έχω ούτε προτίθεμαι να πληρώσω φροντιστήρια. Επομένως, καλώς ή κακώς οι πιθανότητες να δουλέψω μειώνονται έως και μηδενίζονται. Και σας ρωτάω ξανά. Στη γενική αυτή τη στιγμή οι φιλόλογοι είναι γύρω στις 30000. Από αυτούς άντε να επιτύχουν και να αριστεύσουν όπως λέτε 5000. Θα δουλέψουν αυτοί οι 5000; Όχι! αλλά θα μπαίνουν σε έναν αγώνα ξανά και ξανά μήπως και δουλέψουν. Θεωρώ ότι ο γραπτός είναι απάνθρωπος γιατί μεγαλώνοντας βλέπω ότι είναι άδικο για τις μεγαλύτερες ηλικίες να μπαίνουν στο ίδιο βαρέλι με τους νεότερους που δεν έχουν υποχρεώσεις.
δεν ενδιαφέρουν κανέναν οι υποχρεώσεις σας, μην προβάλετε τις προσωπικές ιστορίες για κάτι τόσο σημαντικό όσο η παιδεία.να επιλέγατε κάποιο άλλο επάγγελμα που δεν απαιτεί συνεχές διάβασμα
απαράδεκτη προσωπική επίθεση ! μόνο οι φιλόλογοι διαβάζουν συνέχεια , οι υπόλοιποι είμαστε και χαλαρά στο σχολείο. να λέμε αλήθειες. σιγά τους γιατρούς κιόλας, η εκπαίδευση είναι ένα χάλι και την έχουν φέρει εκεί οι απαράδεκτες πολιτικές επιλογές. ποιος ακούει τους μάχιμους; έχεις ιδέα οι με ΚΑΘΑΡΟ ΑΣΕΠ και δημιουργικοί τι θέση έχουν σήμερα στην εκπαίδευση;;;; κάτω πολύ από ημετέρους βολεψάκηδες (που μαζεύουν χαρτιά του σωρού για να γίνουν στελεχάρες με προωθηση φυσικά). κατά τα λοιπά συνεχίστε εδώ όσοι να τρώγεστε όσο οι ξύπνιοι τσεπώνουν επιδόματα, επιτροπές και οδοιπορικά - και έχουν μπει και από το παράθυρο. αλλά σωστά είναι λίγοι...