*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 136521 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #658 στις: Ιούλιος 20, 2022, 04:15:29 μμ »
Κανε διαγωνισμο για τους νεοτερους ναι .Σε εμας ομως που πετυχαμε στο παρελθον πρεπει να εξαιρεθουμε. Η τελευταια προταση φανερωνει και την αδυναμια και το  γιατι δεν πετυχε ο ΑΣΕΠ.
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:12:36 »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #659 στις: Ιούλιος 20, 2022, 04:16:36 μμ »
Στο γραπτό διαγωνισμό μπορείς τουλάχιστον να συμμετέχεις με αυτό το έρμο το πτυχίο.

Με το υπάρχον σύστημα σε λίγο θα θέλει και διδακτορικό για να πας αναπληρωτής.

Ποιο από τα δύο συστήματα υποτιμά το πτυχίο λοιπόν;


ΥΓ. Δηλαδή γραπτός διαγωνισμός = διαγωνισμός τριπόντων...

Μάλιστα.

Τότε το

πληρώνω 6.000 για μεταπτυχιακό και άλλα 6.000 για δεύτερο, 500 για σεμινάριο, δανείζομαι για να πάω αναπληρωτής μη χάσω μόρια = ?

1. Υπάρχουν δωρεάν μεταπτυχιακά και διάταξη για απαλλαγή διδάκτρων με βάση το εισόδημα.

2. Το ότι μετράνε τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά δεν συμφωνώ αλλά σίγουρα ο διδάκτορας του Πολυτεχνείου δεν με πειράζει να με περνάει στον πίνακα. Δεν νιώθω υποτίμηση του πτυχίου μου λόγω αυτού.

3. Οι διδακτορες συνήθως δεν πάνε αναπληρωτές αλλά και αν πάνε ελάχιστοι δηλώνουν όλη την Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος χωρίς διδακο
Τορίνο θα μπορεί να δουλέψει.

4. Δεν είναι όλες οι περιοχές Μύκονος και Σαντορίνη για να πούμε ότι όλοι οι αναπληρωτές ξεζουμιζονται οικονομικά. Και στην Αθήνα δεν είναι πιο φθηνά τα ενοίκια

5. Ο γραπτός διαγωνισμός δεν δείχνει αν είσαι καλύτερος εκπαιδευτικός. Οπότε είναι διαγωνισμός τριπόντων. Δηλαδή καμμία σχέση δεν έχει με το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Αυτά για αρχή.
Το μόνο για το οποίο θα έπρεπε να φωνάζουμε και να διεκδικούμε είναι μαζικοί μόνιμοι διορισμοί.
Σταθερα μόνιμοι διορισμοί κάθε χρόνο.
Δυστυχώς όταν είμαστε χαμηλά στον πίνακα δεν νοιαζόμαστε για αυτό αλλά για το πώς θα βρούμε τι λέει η κυβέρνηση η η αντιπολίτευση που θα ρίξει τον από πάνω στον πίνακα για να πάμε εμείς αναπληρωτές.
Οπότε τώρα η κυβέρνηση μίλησε για γραπτό διαγωνισμό και κάποιοι θεωρούν ότι έτσι θα ρίξουν αυτόν που είναι από πάνω τους.
Κανένα ουσιαστικό επιχείρημα δεν υπάρχει για γραπτό διαγωνισμό.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #660 στις: Ιούλιος 20, 2022, 04:40:26 μμ »

Δυστυχώς όταν είμαστε χαμηλά στον πίνακα δεν νοιαζόμαστε για αυτό αλλά για το πώς θα βρούμε τι λέει η κυβέρνηση η η αντιπολίτευση που θα ρίξει τον από πάνω στον πίνακα για να πάμε εμείς αναπληρωτές.
Οπότε τώρα η κυβέρνηση μίλησε για γραπτό διαγωνισμό και κάποιοι θεωρούν ότι έτσι θα ρίξουν αυτόν που είναι από πάνω τους.
Κανένα ουσιαστικό επιχείρημα δεν υπάρχει για γραπτό διαγωνισμό.
++
Διορισμοί κάθε χρόνο

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #661 στις: Ιούλιος 20, 2022, 04:58:59 μμ »
1. Υπάρχουν δωρεάν μεταπτυχιακά και διάταξη για απαλλαγή διδάκτρων με βάση το εισόδημα.

Δεν φθάνουν για όλους. Είναι πολύ λίγα και έχουν δύσκολες εξετάσεις εισαγωγής. Κάποιος μπορεί να χρειαστεί να προσπαθήσει δύο και τρεις φορές για να εισαχθεί.

Εντωμεταξύ, κάποιος άλλος που έχει τα λεφτά για μεταπτυχιακό με δίδακτρα, στον ίδιο χρόνο που ο πρώτος θα προσπαθεί να εισαχθεί, θα έχει τελειώσει το δικό του, θα το έχει βάλει στους πίνακες και φυσικά θα τον έχει περάσει στην κατάταξη.

Έπειτα θα συσσωρεύει τα μόρια της προϋπηρεσίας, ενώ ο πρώτος παρ' όλο που θα έχει κοπιάσει περισσότερο, δεν θα έχει καμιά δυνατότητα να τον φτάσει.

Συμπέρασμα = ανισότητα ευκαιριών

2. Το ότι μετράνε τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά δεν συμφωνώ αλλά σίγουρα ο διδάκτορας του Πολυτεχνείου δεν με πειράζει να με περνάει στον πίνακα. Δεν νιώθω υποτίμηση του πτυχίου μου λόγω αυτού.

3. Οι διδακτορες συνήθως δεν πάνε αναπληρωτές αλλά και αν πάνε ελάχιστοι δηλώνουν όλη την Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος χωρίς διδακτορικό θα μπορεί να δουλέψει.


Έως τώρα οι περισσότεροι διδάκτορες δεν πάνε αναπληρωτές, γιατί έκαναν το διδακτορικό θέλοντας να ακολουθήσουν ερευνητική καριέρα κτλ.

Πλέον, αν κάποιος νέος πτυχιούχος θέλει να μπει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα χρειάζεται να κάνει διδακτορικό, γιατί αλλιώς δεν θα μπορεί να φτάσει τα 70plus μόρια που θα χρειάζονται για να πάει αναπληρωτής.

Με άλλα λόγια, θα αλλάξει η φύση και η σκοπιμότητα των διδακτορικών. Θα γίνουν εισιτήρια διορισμού και θα ευτελιστούν, όπως ήδη συνέβη με τα μεταπτυχιακά.

Βασικά ήδη έχει συμβεί αυτό, κρίνοντας από το πόσοι ρωτάν για διδακτορικό στη Βουλγαρία στις σχετικές ομάδες του facebook...

Επί πληρωμή, βεβαίως βεβαίως.

Συμπέρασμα = ανισότητα ευκαιριών

4. Δεν είναι όλες οι περιοχές Μύκονος και Σαντορίνη για να πούμε ότι όλοι οι αναπληρωτές ξεζουμιζονται οικονομικά. Και στην Αθήνα δεν είναι πιο φθηνά τα ενοίκια

Έστω όμως πως κάποιος που είναι χαμηλά στον πίνακα, πιάνει θέση αναπληρωτή μόνο σε μέρη με υπέρογκα ενοίκια. Τι θα κάνει;

Δεν θα πάει; Τότε στους επόμενους πίνακες δεν θα πιάνει ούτε καν αυτές τις περιοχές. Άρα αναγκαστικά ή θα ζημιωθεί οικονομικά και θα πάει ή θα εγκαταλείψει για πάντα το όνειρο της εκπαίδευσης, αν δεν μπορεί να το στηρίξει οικονομικά.

Συμπέρασμα = ανισότητα ευκαιριών

5. Ο γραπτός διαγωνισμός δεν δείχνει αν είσαι καλύτερος εκπαιδευτικός. Οπότε είναι διαγωνισμός τριπόντων. Δηλαδή καμμία σχέση δεν έχει με το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Ο γραπτός διαγωνισμός δείχνει τουλάχιστον πως α. ο υποψήφιος κατέχει το γνωστικό αντικείμενο και β. έχει μια ιδέα περί παιδαγωγικής, έστω θεωρητικά.

Τα παρακάτω δείχνουν τίποτα;

Το να είναι κανείς αναπληρωτής και να έχει προϋπηρεσία δείχνει απαραίτητα κάτι; Δεν μπορεί κάποιος να είναι απολύτως αδιάφορος; Να μπαίνει στην τάξη και απλώς να περιμένει να περάσει η ώρα; Δεν μπορεί να είναι κακός εκπαιδευτικός; Ναι, μπορεί.

Το να έχει κανείς μεταπτυχιακό τι δείχνει; Δεν μπορεί να έχει αναθέσει τις εργασίες του να τις κάνουν τρίτοι; Ναι, μπορεί. Χαμός γίνεται με τέτοιες αγγελίες στο facebook και αλλού.

Τουλάχιστον, στο γραπτό διαγωνισμό είσαι εσύ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ και οι γνώσεις σου.

Αυτά για αρχή.
Το μόνο για το οποίο θα έπρεπε να φωνάζουμε και να διεκδικούμε είναι μαζικοί μόνιμοι διορισμοί.
Σταθερα μόνιμοι διορισμοί κάθε χρόνο.
Δυστυχώς όταν είμαστε χαμηλά στον πίνακα δεν νοιαζόμαστε για αυτό αλλά για το πώς θα βρούμε τι λέει η κυβέρνηση η η αντιπολίτευση που θα ρίξει τον από πάνω στον πίνακα για να πάμε εμείς αναπληρωτές.
Οπότε τώρα η κυβέρνηση μίλησε για γραπτό διαγωνισμό και κάποιοι θεωρούν ότι έτσι θα ρίξουν αυτόν που είναι από πάνω τους.
Κανένα ουσιαστικό επιχείρημα δεν υπάρχει για γραπτό διαγωνισμό.

Θεωρώ ότι τα επιχειρήματά μου είναι ουσιαστικά.

Επίσης, όσοι διορισμοί και να γίνουν, οι θέσεις δεν φθάνουν για όλους.

Αναγκαστικά πρέπει να υπάρξει ένα σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών.

Ε, ας είναι πιο δίκαιο από το υπάρχον, το οποίο πριμοδοτεί όσους απλώς πρόλαβαν και όσους έχουν χρήματα, αποτελώντας μια νέα επετηρίδα στην οποία ανεβαίνεις ελαφρά στην κατάταξη αγοράζοντας έμμεσα μόρια.

 

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2022, 05:04:00 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:12:36 »

Αποσυνδεδεμένος zoek

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #662 στις: Ιούλιος 20, 2022, 05:35:53 μμ »
Ανισότητα ευκαιριών είναι ο γραπτός που χρειάζεται φροντιστήριο κατά 80%.  Αν αξίζεις κάνε μεταπτυχιακό δωρεάν με εξετάσεις όπως έκανα κ εγώ. Λες τα  μεταπτυχιακά είναι λίγα... Γιατί οι θέσεις για τους διοριστέους είναι πολλές?  Όχι κάθε τρεις κ λίγο να μας αμφισβητούν τα προσόντα μας επειδή κάποιοι νομίζουν ότι θα δώσουν και παπ θα μπουν δεν είναι έτσι.. εμείς τα περάσαμε αυτά και εξετάσεις και προσόντα και πάλι τίποτα...  Έλεος...

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #663 στις: Ιούλιος 20, 2022, 05:53:44 μμ »
Δεν φθάνουν για όλους. Είναι πολύ λίγα και έχουν δύσκολες εξετάσεις εισαγωγής. Κάποιος μπορεί να χρειαστεί να προσπαθήσει δύο και τρεις φορές για να εισαχθεί.

Εντωμεταξύ, κάποιος άλλος που έχει τα λεφτά για μεταπτυχιακό με δίδακτρα, στον ίδιο χρόνο που ο πρώτος θα προσπαθεί να εισαχθεί, θα έχει τελειώσει το δικό του, θα το έχει βάλει στους πίνακες και φυσικά θα τον έχει περάσει στην κατάταξη.

Έπειτα θα συσσωρεύει τα μόρια της προϋπηρεσίας, ενώ ο πρώτος παρ' όλο που θα έχει κοπιάσει περισσότερο, δεν θα έχει καμιά δυνατότητα να τον φτάσει.

Συμπέρασμα = ανισότητα ευκαιριών
 

Έως τώρα οι περισσότεροι διδάκτορες δεν πάνε αναπληρωτές, γιατί έκαναν το διδακτορικό θέλοντας να ακολουθήσουν ερευνητική καριέρα κτλ.

Πλέον, αν κάποιος νέος πτυχιούχος θέλει να μπει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα χρειάζεται να κάνει διδακτορικό, γιατί αλλιώς δεν θα μπορεί να φτάσει τα 70plus μόρια που θα χρειάζονται για να πάει αναπληρωτής.

Με άλλα λόγια, θα αλλάξει η φύση και η σκοπιμότητα των διδακτορικών. Θα γίνουν εισιτήρια διορισμού και θα ευτελιστούν, όπως ήδη συνέβη με τα μεταπτυχιακά.

Βασικά ήδη έχει συμβεί αυτό, κρίνοντας από το πόσοι ρωτάν για διδακτορικό στη Βουλγαρία στις σχετικές ομάδες του facebook...

Επί πληρωμή, βεβαίως βεβαίως.

Συμπέρασμα = ανισότητα ευκαιριών

Έστω όμως πως κάποιος που είναι χαμηλά στον πίνακα, πιάνει θέση αναπληρωτή μόνο σε μέρη με υπέρογκα ενοίκια. Τι θα κάνει;

Δεν θα πάει; Τότε στους επόμενους πίνακες δεν θα πιάνει ούτε καν αυτές τις περιοχές. Άρα αναγκαστικά ή θα ζημιωθεί οικονομικά και θα πάει ή θα εγκαταλείψει για πάντα το όνειρο της εκπαίδευσης, αν δεν μπορεί να το στηρίξει οικονομικά.

Συμπέρασμα = ανισότητα ευκαιριών

Ο γραπτός διαγωνισμός δείχνει τουλάχιστον πως α. ο υποψήφιος κατέχει το γνωστικό αντικείμενο και β. έχει μια ιδέα περί παιδαγωγικής, έστω θεωρητικά.

Τα παρακάτω δείχνουν τίποτα;

Το να είναι κανείς αναπληρωτής και να έχει προϋπηρεσία δείχνει απαραίτητα κάτι; Δεν μπορεί κάποιος να είναι απολύτως αδιάφορος; Να μπαίνει στην τάξη και απλώς να περιμένει να περάσει η ώρα; Δεν μπορεί να είναι κακός εκπαιδευτικός; Ναι, μπορεί.

Το να έχει κανείς μεταπτυχιακό τι δείχνει; Δεν μπορεί να έχει αναθέσει τις εργασίες του να τις κάνουν τρίτοι; Ναι, μπορεί. Χαμός γίνεται με τέτοιες αγγελίες στο facebook και αλλού.

Τουλάχιστον, στο γραπτό διαγωνισμό είσαι εσύ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ και οι γνώσεις σου.

Θεωρώ ότι τα επιχειρήματά μου είναι ουσιαστικά.

Επίσης, όσοι διορισμοί και να γίνουν, οι θέσεις δεν φθάνουν για όλους.

Αναγκαστικά πρέπει να υπάρξει ένα σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών.

Ε, ας είναι πιο δίκαιο από το υπάρχον, το οποίο πριμοδοτεί όσους απλώς πρόλαβαν και όσους έχουν χρήματα, αποτελώντας μια νέα επετηρίδα στην οποία ανεβαίνεις ελαφρά στην κατάταξη αγοράζοντας έμμεσα μόρια.

 


Θα σταθώ σε αυτό που έγραψες για το ΜΟΝΟΣ σου και οι ΓΝΩΣΕΙΣ σου. Ακριβώς αυτό το "ΜΟΝΟΣ σου και οι γνώσεις σου" που περιγράφεις δεν έχει σχέση με το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Δηλαδή "Μόνος σου και οι γνώσεις σου και θεωρητικά τα παιδαγωγικα" είναι τελείως άσχετος διαγωνισμός με το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Η γνώμη μου είναι αυστηρή-αυστηροτατη παιδαγωγική κατάρτιση με φουλ από μικροδιδασκαλιες. Να υπάρχουν επόπτες και να είναι δύσκολο να περάσεις μικροδιδασκαλιες αν δεν παιδευτεις με τα σχέδια μαθήματος και αν δεν κάνεις πρακτικές ασκήσεις. Αυτό αρκεί.

Ένα διαγώνισμα σε γραπτό διαγώνισμο είναι άσχετο με το επάγγελμα μας και τα φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ θα εντείνουν τις ανισότητες.

Υπάρχουν μεταπτυχιακά δωρεάν χωρίς εξετάσεις. Πχ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Φαντάζομαι θα υπάρχουν και αλλού. Επίσης και με απαλλαγή διδάκτρων βάσει διάταξης για το εισοδημα, εγώ προσωπικά δεν δυσκολεύτηκα να βρω και να απαλλαγώ.

Πραγματικά την μανία να νομίζει κάποιος ότι επειδή θα δώσω γραπτό διαγωνισμό, θα αυξηθούν ελπίδες του και θα σωθεί δεν την καταλαβαίνω. Ειλικρινά είναι αδιανόητο.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #664 στις: Ιούλιος 20, 2022, 06:14:07 μμ »
Θα σταθώ σε αυτό που έγραψες για το ΜΟΝΟΣ σου και οι ΓΝΩΣΕΙΣ σου. Ακριβώς αυτό το "ΜΟΝΟΣ σου και οι γνώσεις σου" που περιγράφεις δεν έχει σχέση με το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Δηλαδή "Μόνος σου και οι γνώσεις σου και θεωρητικά τα παιδαγωγικα" είναι τελείως άσχετος διαγωνισμός με το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Η γνώμη μου είναι αυστηρή-αυστηροτατη παιδαγωγική κατάρτιση με φουλ από μικροδιδασκαλιες. Να υπάρχουν επόπτες και να είναι δύσκολο να περάσεις μικροδιδασκαλιες αν δεν παιδευτεις με τα σχέδια μαθήματος και αν δεν κάνεις πρακτικές ασκήσεις. Αυτό αρκεί.

Ένα διαγώνισμα σε γραπτό διαγωνισμό είναι άσχετο με το επάγγελμα μας και τα φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ θα εντείνουν τις ανισότητες.

Υπάρχουν μεταπτυχιακά δωρεάν χωρίς εξετάσεις. Πχ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Φαντάζομαι θα υπάρχουν και αλλού. Επίσης και με απαλλαγή διδάκτρων βάσει διάταξης για το εισοδημα, εγώ προσωπικά δεν δυσκολεύτηκα να βρω και να απαλλαγώ.

Πραγματικά την μανία να νομίζει κάποιος ότι επειδή θα δώσω γραπτό διαγωνισμό, θα αυξηθούν ελπίδες του και θα σωθεί δεν την καταλαβαίνω. Ειλικρινά είναι αδιανόητο.

Καταρχάς, το "μόνος σου" το είπα σε άλλο context.

Πως όταν γράφεις εξετάσεις, γράφεις μόνος σου, εσύ και ο εαυτός σου, και δεν δίνεις αλλού να σου κάνουν τις εργασίες όπως κάνουν ουκ ολίγοι μεταπτυχιακοί φοιτητές, ούτε πληρώνεις διδακτορικό στη Βουλγαρία.

Πέρα από αυτό, το να ξέρει κανείς το γνωστικό είναι άσχετο με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού; Αν είναι δυνατόν...

Πχ. στους ΠΕ02, τόσα χρόνια που το σύστημα τσουλάει με τους αναπληρωτές, δεν υπάρχουν περιπτώσεις αναπληρωτών στο Λύκειο που ζητούν να μην διδάξουν αρχαία γιατί δεν τα ξέρουν καλά; Κάτι τέτοιο θα πάψει αν υπάρχει εξέταση στο γνωστικό.

Προφανώς και πρέπει να διασφαλιστεί πως κάποιος ξέρει το γνωστικό και προφανώς οι εξετάσεις είναι καλύτερος τρόπος σε σχέση με μια προϋπηρεσία που κανείς δεν κρίνει την ποιότητά της ή με τα μεταπτυχιακά που μπορούν να αφορούν το οτιδήποτε και ο ένας να τα τελειώνει με 9.5 και ο άλλος με 7, κουτσά στραβά.

Όσον αφορά στις μικροδιδασκαλίες, μέσα. Είναι προφανώς πολύ σημαντικές. Με ποιον τρόπο όμως θα κριθεί αν οι χιλιάδες όσων είμαστε στους πίνακες γνωρίζουμε να κάνουμε σχέδια μαθήματος κτλ.;

Ξέρουν όλοι οι αναπληρωτές που συσσωρεύουν μόρια προϋπηρεσίας να κάνουν μικροδιδασκαλίες; Είναι βέβαιο πως όσοι είναι μηδενικής προϋπηρεσίας στους πίνακες δεν ξέρουν;

....

Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά, έδωσα ένα πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα. Δεν μπορούν να κάνουν όλοι δωρεάν. Δεν φθάνουν οι θέσεις, ούτε οι υποτροφίες. Και επίσης για να κάνεις δωρεάν, χρειάζεται περισσότερος κόπος (εισαγωγικές εξετάσεις) από το να κάνεις με δίδακτρα. Αποτυπώνεται πουθενά αυτός ο κόπος με το ν. Γαβρόγλου; Όχι.

Αν κάποιος έχει να πληρώσει δίδακτρα, θα το τελειώσει σε 1 ή 2 χρόνια; Ναι. Αν κάποιος δεν έχει χρήματα, μπορεί να του πάρει περισσότερο, έως ότου καταφέρει να εισαχθεί στο δωρεάν; Ναι.

Θα πάρει προβάδισμα ο πρώτος;

Δεν είναι αυτό άνισο;

...

Δηλαδή τα πιθανά φροντιστήρια του ΑΣΕΠ θα οξύνουν την ανισότητα, όχι αυτό το αίσχος που επικρατεί με το προσοντολόγιο. Έλεος κάπου...

Γραπτό ΑΣΕΠ μπορείς να δώσεις και μόνο με προσωπικό διάβασμα και μόνο με το πτυχίο σου. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να πας φροντιστήριο. Ιδίως σε μια εποχή που τόσοι και τόσοι έχουν μεταπτυχιακά (άρα θεωρητικά και τις γνώσεις) και μπορείς να βρεις ό,τι υλικό θέλεις για διάβασμα δωρεάν στο ίντερνετ.

Το προσοντολόγιο από την άλλη σε υποχρεώνει να έχεις μάλλον 2 μεταπτυχιακά και προσεχώς διδακτορικό. Να το πω και αλλιώς, το (πιθανό) φροντιστήριο κοστίζει λιγότερο από το προσοντολόγιο...

---

Οι χιλιάδες που διορίστηκαν την περίοδο 1998-2008 μέσω γραπτού ΑΣΕΠ δεν νομίζω να θεωρούσαν μανία και μάταιο το ότι έδωσαν εξετάσεις. Μια χαρά διορίστηκαν. Και, επίσης, πολλοί πέτυχαν χωρίς φροντιστήριο.

Εμένα προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητη αυτή η δαιμονοποίηση των εξετάσεων και ταυτόχρονα το ξέπλυμα του προσοντολογίου, που ξαναλέω, συνεπάγεται την έμμεση αγορά μορίων.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2022, 06:28:31 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #665 στις: Ιούλιος 20, 2022, 06:27:43 μμ »
Άκου να δεις
Όπως το ίδιο θα συμβαίνει με τους φιλολόγους, το ίδιο θα συμβαίνει και σε άλλες σχολές.
Εμένα η σχολή μου είχε τέσσερις κατευθύνσεις. Φυσικά και θα κάνω ότι μου δίνει το σχολειο, αλλά φυσικά και θα προτιμήσω εκείνο το μάθημα για το οποίο έχω κάνει περισσότερα μαθήματα στη σχολή μου.
Η γνώση του γνωστικού αντικειμένου εξετάστηκε στη σχολή μου.
Οποιαδηποτε άλλη σκέψη που διατυπώνεις πέρα από ανεδαφική, συνιστά και υποτίμηση του πτυχίου μου.
Και ναι, θα σε ξαφνιασω αλλά εννοεται πως οι απαντήσεις σε ένα γραπτό διαγωνισμό πάνω στο γνωστικό αντικείμενο δεν σε κάνουν καλυτερο εκπαιδευτικό. Είσαι απλώς καλύτερος σε ένα διαγώνισμα στο γνωστικό αντικειμενο και μάλιστα μόνο για αυτές τις ερωτήσεις που έπεσαν.
Δεν είσαι καλύτερος εκπαιδευτικός αν γράψεις καλύτερα σε γραπτό διαγωνισμό.
Εγώ μια ερώτηση θα έβαζα στον γραπτό ΑΣΕΠ:
Θεωρείται ότι αν γράψετε καλύτερα σε ένα διαγωνισμα στο γνωστικό σας αντικείμενο είστε καταλληλότερος ως εκπαιδευτικός;
Αν μου απανταγανε καταφατικά δεν προκειται να τους διοριζα ποτέ γιατί πολύ απλά η καταφατική απάντηση δείχνει ότι δεν έχουν καταλάβει το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #666 στις: Ιούλιος 20, 2022, 06:33:24 μμ »
Άκου να δεις
Όπως το ίδιο θα συμβαίνει με τους φιλολόγους, το ίδιο θα συμβαίνει και σε άλλες σχολές.
Εμένα η σχολή μου είχε τέσσερις κατευθύνσεις. Φυσικά και θα κάνω ότι μου δίνει το σχολειο, αλλά φυσικά και θα προτιμήσω εκείνο το μάθημα για το οποίο έχω κάνει περισσότερα μαθήματα στη σχολή μου.
Η γνώση του γνωστικού αντικειμένου εξετάστηκε στη σχολή μου.
Οποιαδηποτε άλλη σκέψη που διατυπώνεις πέρα από ανεδαφική, συνιστά και υποτίμηση του πτυχίου μου.
Και ναι, θα σε ξαφνιασω αλλά εννοεται πως οι απαντήσεις σε ένα γραπτό διαγωνισμό πάνω στο γνωστικό αντικείμενο δεν σε κάνουν καλυτερο εκπαιδευτικό. Είσαι απλώς καλύτερος σε ένα διαγώνισμα στο γνωστικό αντικειμενο και μάλιστα μόνο για αυτές τις ερωτήσεις που έπεσαν.
Δεν είσαι καλύτερος εκπαιδευτικός αν γράψεις καλύτερα σε γραπτό διαγωνισμό.
Εγώ μια ερώτηση θα έβαζα στον γραπτό ΑΣΕΠ:
Θεωρείται ότι αν γράψετε καλύτερα σε ένα διαγωνισμα στο γνωστικό σας αντικείμενο είστε καταλληλότερος ως εκπαιδευτικός;
Αν μου απανταγανε καταφατικά δεν προκειται να τους διοριζα ποτέ γιατί πολύ απλά η καταφατική απάντηση δείχνει ότι δεν έχουν καταλάβει το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Ωραία. Ας δεχθώ πως όσα λέω είναι ανεδαφικά.

Ποιο είναι λοιπόν το ορθό κριτήριο βάσει του οποίου θα πρέπει να επιλέγονται οι εκπαιδευτικοί, δεδομένου ότι όσοι θέλουν να ασκήσουν το επάγγελμα είναι περισσότεροι από τις θέσεις, όσο και αν αυξηθούν αυτές;

Πώς θα πρέπει να επιλέγονται οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα; Πες μου.

Με επετηρίδα; Η οποία είναι ανέφικτη λόγω του πλήθους των υποψηφίων;

Με το προσοντολόγιο; Το οποίο δημιουργεί ανισότητες εις βάρος των οικονομικά ασθενέστερων;

Με την προϋπηρεσία; Και αν ναι, με την προϋπηρεσία, πώς θα κριθεί το ποιος θα μπει στο σχολείο, ώστε να την αποκτήσει; Και επίσης, πώς θα κριθεί η ποιότητα αυτής της προϋπηρεσίας;

Με ποιο κριτήριο θα πρέπει να επιλέγονται οι εκπαιδευτικοί;

Τι προτείνεις;


ΥΓ. Εντωμεταξύ, κάνουμε κύκλους. Από πού και ως πού αυτό που λέω είναι υποτίμηση του πτυχίου όταν το πτυχίο που παίρνει κάποιος σήμερα είναι ένα σκουπίδι αν δεν προσθέσει πάνω του και κανά δυο μεταπτυχιακά και γλώσσες;

Μπορεί ένας πτυχιούχος σήμερα να εργαστεί στην εκπαίδευση μόνο με το πτυχίο του;;;


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2022, 09:27:26 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #667 στις: Ιούλιος 20, 2022, 06:46:50 μμ »
Πάντως άμα δεν υπήρχε ο γραπτός εγώ δε θα 'χα διοριστεί π ο τ έ. Μόνον ένα πτυχίο με 6,67 είχα χωρίς προϋπηρεσία καμμιά. Κι έγραψα πολύ καλύτερα από πλήθος προϋπηρεσιάκηδων και προσοντούχων. Αυτά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2022, 07:33:31 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #668 στις: Ιούλιος 20, 2022, 07:13:02 μμ »
Ωραία. Ας δεχθώ πως όσα λέω είναι ανεδαφικά.

Ποιο είναι λοιπόν το ορθό κριτήριο βάσει του οποίου θα πρέπει να επιλέγονται οι εκπαιδευτικοί, δεδομένου ότι όσοι θέλουν να ασκήσουν το επάγγελμα είναι περισσότεροι από τις θέσεις, όσο και αν αυξηθούν αυτές.

Πώς θα πρέπει να επιλέγονται οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα; Πες μου.

Με επετηρίδα;

Με το προσοντολόγιο;

Με ποιο κριτήριο;


ΥΓ. Εντωμεταξύ, κάνουμε κύκλους. Από πού και ως πού αυτό που λέω είναι υποτίμηση του πτυχίου όταν το πτυχίο που παίρνει κάποιος σήμερα είναι ένα σκουπίδι αν δεν προσθέσει πάνω του και κανά δυο μεταπτυχιακά και γλώσσες;

Μπορεί ένας πτυχιούχος σήμερα να εργαστεί στην εκπαίδευση μόνο με το πτυχίο του;;;


Καταρχάς ναι, σε κάποιους κλάδους της εκπαίδευσης, μπορεί ένας πτυχιούχος να εργαστεί μόνο με το πτυχίο του. Πχ ΠΕ82, ΠΕ23. Θα είναι σίγουρα και άλλοι. Νομίζω και οι δάσκαλοι πόλυ εύκολα πάνε αναπληρωτές.

Δεν είναι υποτίμηση να πάρεις ένα μεταπτυχιακο γιατί πολύ απλά προσθέτει πάνω στην γνώση σου. Το ότι τα έχουν όλοι δεν είναι κακό. Ότι είναι ταξική η εκπαίδευση είναι γεγονός ωστόσο. Αλλά εσύ πας να προσθέσεις με το γραπτό διαγωνισμό ένα on-off κριτήριο το οποίο δεν αξιολογει αν είσαι καλός εκπαιδευτικός. Ξαναλέω, το επάγγελμα μας είναι κυρίως τα σχέδια μαθήματα και ακόμη περισσότερο η εφαρμογή τους στην πράξη. Θεωρητικά όλοι ξέρουν απαντήσουν. Πρακτικά όμως κάνουν αλλά. Με πολλές πολλές μικροδιδασκαλιες και πρακτική άσκηση στα σχολεία  που θα αξιολογούνταν αυστηρά (και όχι όπως γίνεται τώρα στην ΑΣΠΑΙΤΕ που υπάρχει φουλ επιεικια) μέχρι να ολοκληρώσεις την παιδαγωγική καταρτιση, εξασφαλίζεται ότι έχεις κατάλληλους εκπαιδευτικούς και δεν χρειάζεται να τους ξανααξιολογησεις. Φτάνει αυτό γιατί αυτό είναι το επάγγελμα μας. Τα υπόλοιπα "μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες" είναι μονο βοηθητικά.
Δεν έχει σημασία αν θα βρω εγώ το τέλειο σύστημα. Σημασία έχει να καταλάβεις εσύ ποιο είναι το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #669 στις: Ιούλιος 20, 2022, 07:32:58 μμ »
Καταρχάς ναι, σε κάποιους κλάδους της εκπαίδευσης, μπορεί ένας πτυχιούχος να εργαστεί μόνο με το πτυχίο του. Πχ ΠΕ82, ΠΕ23. Θα είναι σίγουρα και άλλοι. Νομίζω και οι δάσκαλοι πόλυ εύκολα πάνε αναπληρωτές.

Δεν είναι υποτίμηση να πάρεις ένα μεταπτυχιακο γιατί πολύ απλά προσθέτει πάνω στην γνώση σου. Το ότι τα έχουν όλοι δεν είναι κακό. Ότι είναι ταξική η εκπαίδευση είναι γεγονός ωστόσο. Αλλά εσύ πας να προσθέσεις με το γραπτό διαγωνισμό ένα on-off κριτήριο το οποίο δεν αξιολογει αν είσαι καλός εκπαιδευτικός. Ξαναλέω, το επάγγελμα μας είναι κυρίως τα σχέδια μαθήματα και ακόμη περισσότερο η εφαρμογή τους στην πράξη. Θεωρητικά όλοι ξέρουν απαντήσουν. Πρακτικά όμως κάνουν αλλά. Με πολλές πολλές μικροδιδασκαλιες και πρακτική άσκηση στα σχολεία  που θα αξιολογούνταν αυστηρά (και όχι όπως γίνεται τώρα στην ΑΣΠΑΙΤΕ που υπάρχει φουλ επιεικια) μέχρι να ολοκληρώσεις την παιδαγωγική καταρτιση, εξασφαλίζεται ότι έχεις κατάλληλους εκπαιδευτικούς και δεν χρειάζεται να τους ξανααξιολογησεις. Φτάνει αυτό γιατί αυτό είναι το επάγγελμα μας. Τα υπόλοιπα "μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες" είναι μονο βοηθητικά.
Δεν έχει σημασία αν θα βρω εγώ το τέλειο σύστημα. Σημασία έχει να καταλάβεις εσύ ποιο είναι το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.

ΠΕ82, ΠΕ23 είναι περιφερειακές ειδικότητες και δεν αναιρούν το γεγονός πως σε όλη την υπόλοιπη δευτεροβάθμια δεν αρκεί το πτυχίο.

Άρα εσύ βάζεις τον κόφτη ή το on-off κριτήριο στην απόκτηση της παιδαγωγικής κατάρτισης. Λέω κόφτη γιατί

α. μιλάς για πραγματική αυστηρότητα στο πώς θα την αποκτάει κανείς, άρα οι περισσότεροι θα αποτυγχάνουν να την αποκτήσουν

β. θα πρέπει να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να την αποκτούν περισσότεροι πτυχιούχοι από όσοι μπορούν να απορροφηθούν, αλλιώς θα γυρίσουμε στην ίδια αδιέξοδη κατάσταση που επικρατεί σήμερα.

Άρα ζητάς και εσύ ένα σύστημα εξετάσεων, από το οποίο λίγοι θα περνάν με επιτυχία. Απλώς ζητάς να μην έχει τη μορφή που είχε ο γραπτός ΑΣΕΠ. Κάνω λάθος;

Επιπλέον, μέχρι να υιοθετηθεί κάτι τέτοιο - αν υιοθετηθεί βέβαια ποτέ - πώς θα γίνεται η επιλογή μεταξύ των 180.000 που είναι στους πίνακες αυτή τη στιγμή και συντόμως θα ξεπεράσουν τις 200.000;


ΥΓ. Αντιπαρέρχομαι το ποιος γνωρίζει τι είναι και τι δεν είναι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και το πώς πολλοί πασχίζουν να παραμείνει κλειστό για τους νεότερους.



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2022, 07:59:51 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #670 στις: Ιούλιος 20, 2022, 09:58:30 μμ »
Σημασία έχει να καταλάβεις εσύ ποιο είναι το επάγγελμα του εκπαιδευτικου.
Πόση οίηση ετούτη η ακροτελεύτια πρόταση! Αναμεριάστε, ο Μεγαλέξαντρος των εκπαιδευτικώνε περνά!

Εκείνος που γράφει τέτοια πρόταση ουδεμιά σχέση με την εκπαίδευση έχει...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2022, 12:18:16 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #671 στις: Ιούλιος 21, 2022, 07:48:19 πμ »
Εν τω μεταξύ κανείς εχέφρων άνθρωπος δεν μπορεί να διανοηθεί πως σε περίπτωση ενεργοποίησης ξανά του γραπτού δεν θα δικαιωθούν οι προσφεύγοντες επί μακρόν(!) στα Δικαστήρια για διορισμό.Ας σκεφτεί κάποιος πως ακόμα και στην χώρα μας που η Δικαιοσύνη είναι μια χαίνουσα πληγή πολλές φορές αυτή η περίπτωση των αδικηθέντων ΔΕΝ έχει παραγραφεί ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ στους κλαπέντες έστω και αργά να λάβουν τους κόπους τους!Έστω και μετά από 20(!) σχεδόν χρόνια!Κάτι σημαίνει αυτό ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ και τον ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΦΩΡΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗΣ του Συντάγματος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159801
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 457

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.