0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και εγώ 35 είμαι, με υποχρεώσεις, αλλά έχω μια χαρά όρεξη να διαβάσω και να προσπαθήσω για να δουλέψω σε αυτό που τόσο αγαπώ.Και επίσης, δεν είχα καν την ευκαιρία "να οργώσω την Ελλάδα", καθώς με πέτυχε το κλείσιμο των πινάκων, όπως επισημαίνει και ο/η anpapath86.Κανείς δεν μιλάει για τους αποφοίτους μιας ολόκληρης δεκαετίας που είχαν σχεδόν μηδενικές ευκαιρίες να βρεθούν αναπληρωτές και τώρα είναι αδύνατον να συναγωνιστούν όσους συσσώρευσαν προϋπηρεσία τα προηγούμενα χρόνια, όσα τυπικά προσόντα και αν έχουμε.Αν το προσοντολόγιο είχε διαδεχθεί άμεσα τον τελευταίο γραπτό ΑΣΕΠ, δεν θα είχα καμία αντίρρηση. Ωστόσο ήρθε δέκα χρόνια μετά από κλειστούς πίνακες, δημιουργώντας ένα τεράστιο αθέμιτο πλεονέκτημα υπέρ όσων βρίσκονταν σε πίνακες με προϋπηρεσία. Για αυτό γραπτός ΑΣΕΠ, ώστε όλοι να έχουν επιτέλους μια ευκαιρία
Κάτσε πρώτα να διορίσει με αυτούς τους πίνακες και μετά να δούμε αν μετράει η πλασματική...Οτι έβγαλε προκήρυξη δεν σημαίνει θα διορίσει κιόλας
Δεν είπα αυτό που νομίζεις ότι είπα. Αν ψηφιστεί νόμος γραπτού ΑΣΕΠ, δεν θα βρεθεί υπουργός να τον εφαρμόσει. Οπότε οι πίνακες θα μείνουν όπως τους βλέπεις για καμιά δεκαετία. Αντίθετα, με το προσοντολογιο να τρέχει ανά δύο χρόνια, ένας νέος απόφοιτος που αποκτά ακαδημαϊκά προσόντα θα ανεβαίνει στους πίνακες και μπορεί να δουλέψει.
Μισό… εδω θα εφαρμόσει γραπτό σε όλο το Δημόσιο. Αν ήθελε να το κάνει και στο Παιδείας τι θα τον σταματούσε; Ολοι οι νέοι απόφοιτοι θα πανηγύριζαν. Δε σχολιάζω το ουσιαστικό κομμάτι, λέω απλά ότι ΑΝ το ήθελε θα έβρισκε πολλούς υποστηρικτές, οι οποίοι με το παρόν σύστημα δε βλέπουν φως.
Ενώ τώρα τι;Και πάλι οι φιλόλογοι είναι 30.000 και οι θέσεις 200. Θα τις πάρουν οι πρώτοι 200. Και οι άλλοι 29.800 δεν έχουν de facto καμιά ελπίδα. Κι ας έχουν πλέον και από 2 πτυχία ή μεταπτυχιακά. Στους επόμενους πίνακες αυτά τα προσόντα δεν θα φθάνουν ούτε για τη θέση 5.000 Σας φαίνεται δηλαδή αυτό δίκαιο;Το σύστημα που ισχύει είναι μια επετηρίδα και τίποτε άλλο και μάλιστα χρυσοπληρωμένη. Μια επετηρίδα που μάλιστα φθάνει στο τέλος της, καθώς μετά τους όποιους διορισμούς των επόμενων λίγων χρόνων, η εκπαίδευση θα κλείσει τελείως ως εργασιακή προοπτική, λόγω της ραγδαίας μείωσης του μαθητικού πληθυσμού.Χίλιες φορές γραπτός διαγωνισμός. Το μόνο δίκαιο και αναγκαίο σύστημα όπως έχουν έρθει τα πράγματα.
Dume έζησες κανέναν γραπτό; να κλαις απο το διάβασμα...να βγαίνουν αποτελέσματα, να εισαι επιτυχών αλλά όχι διοριστέος (γιατί απλά δεν ήσουν στους top 200 από τους 30.000 και να περιμένεις να πας αναπληρωτης γιατί ο νόμος έλεγε ότι αναπληρωτές θα πηγαίνουν μονο οι επιτυχοντες και να σε προσπερνανε τελικα 3τεκνοι, πολύτεκνοι, κουμπάροι πολιτικών που σκαρφίστηκαν προγράμματα όπως το Οδυσσέας και έχτιζαν προυπηρεσιες....τρελά βύσματα που πήγαιναν στην ενισχυτική και πρόσθετη διδακτική στήριξη χωρίς να ειναι επιτυχοντες ασεπ...γενικά να βλέπεις ολους να σε προσπερνάνε και εσυ να μένεις με τη δόξα του επιτυχόντα ασεπ...με τα γαλόνια σε τρύπιο σακάκι....τί σε κάνει να πιστέψεις ότι ο γραπτός θα δώσει ελπίδα?
Minoan,όχι, δυστυχώς δεν πρόλαβα του 2008, για πολύ λίγο. Δυστυχώς.Αν είχα προλάβει, ίσως και να δούλευα λιγάκι ως εκπαιδευτικός τα επόμενα δέκα χρόνια...Γνωρίζω όσα λες πάντως και δεν θα διαφωνήσω ότι έγιναν αίσχη. Αυτό ωστόσο δεν είχε να κάνει με τον καθαυτό γραπτό διαγωνισμό, όσο με το ότι οι εκάστοτε ηγεσίες άνοιγαν παραθυράκια.Επιπλέον, αρκετοί που απέκτησαν προϋπηρεσία με τους τρόπους που λες, και όχι ως επιτυχόντες, βρίσκονται ακόμα στους πίνακες, πάνω από εμένα, δεν πάω να έχω "προσόντα"...Από την άλλη, πες μου, στους φιλολόγους π.χ., τι ελπίδα μπορεί να έχει κανείς; Έχει αλλάξει κάτι στις αναλογίες διοριστέων/υποψηφίων; Όχι, χειρότερα είναι.Τα 2 μεταπτυχιακά και οι 2 γλώσσες μου φθάνουν; Όχι. Έχει μεγάλη διαφορά από αυτό που λες, το να μην ήσουν στους top 200 τότε; Πάντα στους top 200 πρέπει να είσαι, με οποιοδήποτε σύστημα.Είναι καλύτερο να κάνω εγώ και χιλιάδες άλλοι επί ματαίω αιτήσεις κάθε 3 χρόνια; Ή να βλέπω να ανθρώπους με μεταπτυχιακά που τους τα γράψαν άλλοι κατά παραγγελία να παίρνουν όσα μόρια έχω και εγώ, έχοντας σκιστεί;Ή έχει λογική να έχω ξεκινήσει διδακτορικό και 2η σχολή, μήπως και ανέβω στα μόρια;Έχω κλάψει πολλές φορές από το διάβασμα ως εδώ και προτιμώ να κλάψω άλλη μια, παρά να "κλαίω" συνέχεια βλέποντας πως ό,τι κάνω δεν φθάνει, γιατί στην ουσία το υπάρχον σύστημα λειτουργεί ως επετηρίδα.
με το πρόγραμμα 'ΟΔΥΣΣΕΑΣ' πώς χτίστηκαν προϋπηρεσίες??? αφού εκεί δούλευαν με μπλοκάκι όχι ως ωρομίσθιοι καθηγητές. Δεν ξέρω η προϋπηρεσία τους να αναγνωρίστηκε στους πίνακες πρόσληψης αναπληρωτών, αν κάνω λάθος διόρθωσε με
Κατά τη γνώμη μου ο γραπτός είναι ο αξιώτερος τρόπος διορισμού. Με μια προϋπόθεση όμως. Να γίνονται 100% οι διορισμοί από εκεί. Να μην "τρέχουν" κι άλλοι πίνακες προϋπηρεσιών προσόντων πολυτεκνίας ή ό,τι άλλο. Αποκλειστικά και μόνον η σειρά στο γραπτό. Αλλιώς νοθεύεται η διαδικασία και θα συμβεί ό,τι συνέβη τη δεκαετία του 2000 με τους αντισυνταγματικούς νόμους (Ευθυμίου, Γιαννάκου, Στυλιανίδη κτλ).