0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας καθαγιάσουμε λοιπόν το πιο ταξικό σύστημα προσλήψεων που υπήρξε ποτέ στην εκπαίδευση, το προσοντολόγιο, όπως επίσης και το θεσμό ομηρίας του αναπληρωτή, που επίσης αποκλείει χιλιάδες, για πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων και οικονομικής φύσεως.ΥΓ. Για να φθάνει σε κάποιες - λίγες ειδικότητες - στα 30 μόρια, πάει να πει πως χιλιάδες δεν δέχονται να πάνε αναπληρωτές. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν θα μπορούσαν να είναι καλοί εκπαιδευτικοί, αν είχαν την ευκαιρία;Πρέπει να παγιωσουμε δηλαδή το ότι για να μονιμοποιηθεί κάποιος πρέπει να γυρνά την Ελλάδα επί δέκα χρόνια; Και να απορρίψουμε όσους δεν μπορούν να το κάνουν;Ή να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό; Πχ. να τρέμει κάνεις αν μια χρονιά δεν θα μπορεί να πάει αναπληρωτής, επειδή κάποιος άλλος θα τον περάσει στα μόρια;Μου φαίνεται πολύ πιο αρρωστημένη η συνθήκη που παράγει το προσοντολόγιο από οποιονδήποτε γραπτό...
Και φυσικά δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν να αρνείται να παει αναπληρωτής και ταυτόχρονα να θέλει να γράψει εξετάσεις. Μου φαίνεται εντελώς παράλογο.
Αφιερωμένο στο manpan από μια φόρμα του pde :Η Πολιτεία κάθε φορά αποφασίζει τρόπο με το οποίο θα διορίσει εκπαιδευτικούς. Αφού το αποφασίσει αυτό αποφασίζει μετά και πόσους χρειάζεται. Το 2008 έγινε διαγωνισμός ο οποίος καθόρισε το όσοι πέρασαν τη βάση μπορούσαν να επιλεγούν, δεν υπήρχε δικαίωμα διορισμού, ήταν επιλέξιμοι, δεν δημιούργησαν δικαίωμα διορισμού”. Πηγή: www.especial.grΚεραμεως (μια χαρά σου τα είπε πάντως )
Και 32.500 να είναι, το νούμερο είναι τρομακτικό. Γι' αυτό ρώτησα αν κάποιος έχει βάλει κάτω τα στοιχεία (σύνολο φιλολόγων στη δημόσια εκπαίδευση, μέσος ρυθμός αποχωρήσεων ανά έτος, μέσος ρυθμός νέων αποφοίτων ανά έτος) για να υπολογίσει σε πόσα χρόνια, θεωρητικά, θα είχε μηδέν αδιοριστία ο κλάδος.
Και ποιός σου μίλησε για το 2008;Άσχετη <<φίρμα>>!Που το παίζεις και γνώστρια!Με ήθος της πλάκας που επιχαίρεις που αδικούντσι οι συμπολίτες σου!Κίρκη όνομα και πράγμα!
1. Δεν είναι λίγες οι ειδικότητες που φτάνει στα 30 μόρια.2. Το προσοντολογιο είναι ταξικο. Η εισαγωγή του γραπτού δεν θα το κάνει λιγότερο ταξικό.3. Κατανοώ έναν συνάδελφο με οικογένεια η με πολύ σοβαρά οικογενειακά προβλήματα, να μην πηγαίνει αναπληρωτής εκτός του τόπου κατοικίας του. Τους υπόλοιπους δεν τους καταλαβαινω καθόλου. Και φυσικά δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν να αρνείται να παει αναπληρωτής και ταυτόχρονα να θέλει να γράψει εξετάσεις. Μου φαίνεται εντελώς παράλογο. Το ότι πηγαίνουν αναπληρωτές μόνο όσοι έχουν πολλά λεφτά, δεν ισχύει. Το ξέρω βιωματικά αυτό.4. Λες ουσιαστικά ότι ο γραπτός θα λύσει το προβλημα της αναπλήρωσης. Αυτό δεν ισχύει καθόλου.5. Όποιος δεν μιλάει για μαζικούς διορισμούς σε σταθερή βάση κάθε χρόνο με το ίδιο σύστημα διορισμού, όχι μόνο δεν ενδιαφέρεται για την μείωση του ανταγωνισμού, αλλά ουσιαστικά θέλει να κάνει αναδιάταξη της σειράς με ένα γραπτό διαγωνισμό που δεν δείχνει αν ο άλλος είναι επί της ουσίας καλύτερος εκπαιδευτικός η όχι.