*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 136653 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #924 στις: Ιούλιος 31, 2022, 03:55:26 μμ »
@manpan

Επειδή πραγματικά δεν γνωρίζω, μου εξηγείτε παρακαλώ γιατί όσοι είχαν προϋπηρεσία παλαιόθεν ήταν "προύχοντες", "κοτζαμπάσηδες" και κυρίως "κομματικοί πελάτες"; Υπήρχε ποτέ δυνατότητα πρόσληψης αναπληρωτών με αδιαφανή και άρα κομματικά κριτήρια; Επαναλαμβάνω ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ρωτάω καθαρά ενημερωτικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2022, 03:59:30 μμ από Scout »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:44:11 »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #925 στις: Ιούλιος 31, 2022, 03:59:05 μμ »
Ονλαιν "προφισιενσι" μέχρι "μεταπτυχιακα" "διδακτορικά" του 5χιλιαρου απο μαγαζια με κατι τυχάρπαστους μεσάζοντες Ελληνες π ψαρευουνε πελατεία στα fb , μονο το Ελλάντα τα μετράει στην επιλογη εκπαιδευτικών- ΚΑΝΕΙΣ άλλος!!!!

Άρα μήπως το πρόβλημα είναι εκεί, και όχι στην ύπαρξη/προσμέτρηση των επιπλέον τίτλων καθεαυτή; Μήπως ένα πιο εύλογο αίτημα θα έπρεπε να είναι να ξεχωρίσουν οι αμνοί από τα ερίφια;

Αποσυνδεδεμένος Mini1234

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #926 στις: Ιούλιος 31, 2022, 04:02:49 μμ »
Συμφωνω απολυτα!! Φτασαμε στο σημειο να κατηγορουμε τους εκπαιδευτικους που κανανε μεταπτυχιακα , για να πουμε οτι ""προτιμουμε"" γραπτο διαγωνισμο οσοι δεν καναμε... ναι υπαρχουν μεταπτυχιακα απο παραμαγαζα και αυτο πρεπει να σταματησει. Να υπαρχουν πιο αυστηρα κριτηρια με τον ΔΟΑΤΑΠ , αναγνωρισεις κτλπ, οπως και με τις ξενες γλωσσες.. Οχι ομως να πουμε οτι το μεταπτυχιακο δεν μας προσφερει επιπλεον γνωσεις,  να αρχιζουμε να  υποτιμουμε  τα μεταπτυχιακα, διδακτορικα . Και αυτο γιατι γινεται; .... ξερουμε ολοι γιατι.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #927 στις: Ιούλιος 31, 2022, 04:15:23 μμ »
Συμφωνω απολυτα!! Φτασαμε στο σημειο να κατηγορουμε τους εκπαιδευτικους που κανανε μεταπτυχιακα , για να πουμε οτι ""προτιμουμε"" γραπτο διαγωνισμο οσοι δεν καναμε... ναι υπαρχουν μεταπτυχιακα απο παραμαγαζα και αυτο πρεπει να σταματησει. Να υπαρχουν πιο αυστηρα κριτηρια με τον ΔΟΑΤΑΠ , αναγνωρισεις κτλπ, οπως και με τις ξενες γλωσσες.. Οχι ομως να πουμε οτι το μεταπτυχιακο δεν μας προσφερει επιπλεον γνωσεις,  να αρχιζουμε να  υποτιμουμε  τα μεταπτυχιακα, διδακτορικα . Και αυτο γιατι γινεται; .... ξερουμε ολοι γιατι.

Κοίτα να δεις, επειδή εγώ έχω πει πολλά για τα μεταπτυχιακά: εγώ μπήκα με ΑΣΕΠ στις πρώτες 100 θέσεις χωρίς προσαυξηση απο μεταπτυχιακό γιατί δεν το είχα ολοκληρώσει, με μόνο μπόνους δλδ τον άριστο βαθμό πτυχίο μου. Μετά το πτυχίο μου όμως αμέσως έκανα μεταπτυχιακό στο οποίο μπήκα με εξετάσεις (περνούσε 1 στους 4 περίπου) και μετα πήρα υποτροφία για διδακτορικό στο εξωτερικό. Όνειρό μου να κάνω μεταπτυχιακό ήταν πριν καλά καλά γραφτώ στο προπτυχιακό και διάλεγα παρέες με κριτήριο αν ήθελαν μεταπτυχιακό. Είμαι πολύ δυσαρεστημέν από την ποιότητα αρκετων σεμιναρίων του μεταπτυχιακού μου, όπως όλοι οι συμφοιτητές μου, και από την έλλειψη οργάνωσης, πράγμα που ας πουμε δεν είδα στο κυπριακό μεταπτυχιακό που έκανε ο άντρας μου πολύ αργότερα. Γι αυτό δεν απαξιώνω συλλήβδην τα εξαποστάσεως, βασικά δεν με νοιάζει αν είναι εξαποστάσεως ή όχι. Όταν όμως κάτι παύουν να το έχουν λίγοι και γίνεται σχεδόν προαπαιτούμενο, τότε ναι έχει χάσει την αξία του. Όχι την αξία των γνώσεων που προσφέρει ατομικά, αλλά την αξία του ως επιπλέον προσόν, ως κριτήριο επιλογής και διαχωρισμού. Τα μεταπτυχιακά την΄εχουν χάσει αυτήν την αξία από καιρό και πλέον θα τη χάσουν και τα διδακτορικά. Ήδη τα διδακτορικά έχουν χάσει την αξία τους για να κάνεις ερευνητική σταδιοδρομία (ξερετε, το ορίζτιναλ διδακτορικό αυτο είναι, για όποιον θέλει έρευνα, όχι όποιον θέλει μόρια), τώρα σε λίγο θα τη χάσουν και για τις κρίσεις στελεχών και ίσως και για διορισμό, γιατί θα τα έοχυν πια τόσοι πολλοί, που θα χρειάζεται και ένα άλλο κριτήριο. Κι επειδή ξέρω κάποιους που έχουν εργαστεί στην τριτοβάθμια και γκρινιάζουν γιατί θεωρούνται στα σχολεια χωρίς προϋπηρεσία, μην απορήσετε αν σε λίγα χρόνια, δίνουν μόρια για διορισμό στο σχολείο η προϋπηρεσία διδασκαλίας σε πανεπιστήμιο. Γιατί δεν θα υπάρχει πια κάτι άλλο που να μπορεί να διαχωρίσει τους υποψηφίους. Δεν είναι φυσιολογικό όλο αυτό. Έτσι έχει εκμηδενιστει το απλό πτυχίο κατ' αρχάς, και μετά και οτιδήποτε άλλο. Αυτό που λέω δεν έχει σχέση με το αν είναι ωφέλιμο για την εκπαίδευση να έχει πολύ μορφωμένο προσωπικό. Φυσικά και είναι ωφέλιμο, αυτό το πράγμα όμως, όταν συνδέεται με κριτήρια πρόσληψης σε μία θέση, αρχίζει να φουσκώνει, να οδηγεί σε μία συνεχή αναζήτηση όχι γνώσης, αλλά μοριοδοτούμενων πιστοποιητικών, και εν τέλει σε μια αγορά που ξεζουμίζει οικονομικά με αντάλλαγμα μια ελπίδα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:44:11 »

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #928 στις: Ιούλιος 31, 2022, 04:58:35 μμ »
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΣΗ


(ό,τι ακολουθεί είναι απλώς ενδεικτικό, υπάρχουν δεκάδες τέτοιες δημοσιεύσεις)























Αγαπητοί συνάδελφοι, καμαρώστε το προσοντολόγιο - και μαζί, τον αυτοεξευτελισμό μας ως εκπαιδευτικών...

Μεσάζοντες, μεταπτυχιακά και διδακτορικά με τη σέσουλα, με κόστος πεντοχίλιαρα και δεκαχίλιαρα ευρώ.

Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση η λυσσαλέα άρνηση για την επαναφορά του γραπτού διαγωνισμού. Ένα σωρό κόσμος από ό,τι φαίνεται βγάζει το ψωμάκι του με το κατ' όνομα "προσοντολόγιο"...

Τα παραπάνω, τα οποία είναι μόνο ένα μικρό κομματάκι του παγόβουνου, αποτελούν την πλήρη καταστρατήγηση της αξιοκρατίας και της ισότητας στους πίνακες.

Είναι επίσης η πλήρης υποτίμηση όσων από εμάς κόπιασαν πραγματικά για τις σπουδές μας.

Αναρωτιέμαι αν το υπουργείο έχει εικόνα για τα παραπάνω... Και αν έχει, τι σκοπεύει να κάνει...



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2022, 09:13:40 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2888
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #929 στις: Ιούλιος 31, 2022, 05:09:14 μμ »
Αναρωτιέμαι αν το υπουργείο έχει εικόνα για τα παραπάνω... Και αν έχει, τι σκοπεύει να κάνει...
Μα αυτό ήθελε το υπουργείο. Τη μπίζνα. Δυστυχώς.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2022, 05:11:31 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #930 στις: Ιούλιος 31, 2022, 05:22:04 μμ »
Scout μα είναι πασίδηλο:το Σύνταγμα έλεγε για τους επιτυχόντες των γραπτών πως προτάσσονται ανυπερθέτως στην αναπλήρωση έναντι οποιασδήποτε προϋπηρεσίας.Δεν έγινε ποτέ!Επίσης:δεν είναι κομματική πελατεία το παράδειγμα της καταστρατήγησης με το 60%-40% που και ως ρύθμιση ήταν αντισυνταγματική και το 40% ήταν…4.000% και κράτησε για…15 χρόνια(!) αντί για 2 ως μεταβατική περίοδος;Ανάτρεξε στο παράδειγμα που έγραψα 2-3 σελίδες πριν.Επειδή δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να δώσουν γραπτό πίεζαν μέσω υπουργών για να τους παίρνει αντισυνταγματικά!Για ποιόν άλλον λόγο δλδ.έγιναν όλα αυτά;

Αποσυνδεδεμένος Κιρκη

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 650
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #931 στις: Ιούλιος 31, 2022, 05:22:53 μμ »
Γιατί δεν με βάζεις και τα πληρωμένα θέματα από τα φροντιστήρια του ΑΣΕΠ ή; τις περιπτώσεις που άλλοι έδιναν λευκές κόλλες και περνούσαν από τους πρώτους

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #932 στις: Ιούλιος 31, 2022, 05:26:11 μμ »
Scout μα καταστρατήγηση του Συντάγματος και του Α.Σ.Ε.Π.συντελούνταν!Τί άλλο να πούμε;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #933 στις: Ιούλιος 31, 2022, 05:57:14 μμ »
@Dume δεν εχεις άδικο, αλλά χάνεις την ουσια του προβλήματος: η θέση ενός διδάκτορα υψηλής ποιότητας είναι στην έρευνα και την πανεπιστημιακή διδασκαλία. Το να γεμίσει η εκπαίδευση με διδάκτορες της Οξφορδης και της Σορβόνης και των δυνατών τμημάτων της Ελλάδας, δεν είναι φυσιολογικό για την εκπαίδευση. Είναι γκρέμισμα των ονείρων όλων αυτών των ανθρώπων που έκαναν διδακτορικό από αγάπη για την έρευνα και την επιστήμη και περίμεναν μια ζωή μέσα σε συνέδρια, δημοσιεύσεις, ακαδημαϊκη εξέλιξη. Ειναο ήττα και υποβάθμιση των σπουδών τους. Άντε το πολύ πολύ κάποιοι να γίνουν και σύμβουλοι ή όπως αλλιώς λέγονται κατά καιρούς, ή να εργαστούν σε εκπαιδευτικα προγράμματα. Η φυσιολογική διαβάθμιση των προσόντων, αυτά ορίζει.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #934 στις: Ιούλιος 31, 2022, 06:16:20 μμ »
@Dume δεν εχεις άδικο, αλλά χάνεις την ουσια του προβλήματος: η θέση ενός διδάκτορα υψηλής ποιότητας είναι στην έρευνα και την πανεπιστημιακή διδασκαλία. Το να γεμίσει η εκπαίδευση με διδάκτορες της Οξφορδης και της Σορβόνης και των δυνατών τμημάτων της Ελλάδας, δεν είναι φυσιολογικό για την εκπαίδευση. Είναι γκρέμισμα των ονείρων όλων αυτών των ανθρώπων που έκαναν διδακτορικό από αγάπη για την έρευνα και την επιστήμη και περίμεναν μια ζωή μέσα σε συνέδρια, δημοσιεύσεις, ακαδημαϊκη εξέλιξη. Ειναο ήττα και υποβάθμιση των σπουδών τους. Άντε το πολύ πολύ κάποιοι να γίνουν και σύμβουλοι ή όπως αλλιώς λέγονται κατά καιρούς, ή να εργαστούν σε εκπαιδευτικα προγράμματα. Η φυσιολογική διαβάθμιση των προσόντων, αυτά ορίζει.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όπως έγραψε και χθες, με το προσοντολόγιο η τριτοβάθμια ξεφορτώνει και παρκάρει τους διδάκτορες στη δευτεροβάθμια, γιατί δεν μπορεί/δεν νοιάζεται να τους απορροφήσει. Τους λέει "μην γκρινιάζετε άλλο για την επισφάλεια, περιμένετε εδώ, μέχρι και αν ανοίξουν θέσεις ΔΕΠ".

Ταυτόχρονα, όσο δεν επανεισάγεται ο γραπτός διαγωνισμός, θα έχουμε πληθωρισμό των μορίων και των προσόντων. Έτσι, το διδακτορικό καθίσταται ένα ακόμα χαρτί μέσα στα υπόλοιπα.

Και φυσικά, όλο και περισσότερος κόσμος θέλει να το αποκτήσει, όχι βέβαια για λόγους έρευνας, αλλά λόγω ανάγκης, προσπαθώντας να έχει ένα μέλλον στη δευτεροβάθμια ή πρωτοβάθμια.

Νομοτελειακά, αναδύονται πλάγιοι και εύκολοι τρόποι να το αποκτήσει κανείς - με το αζημίωτο... -, ξεφτιλίζοντάς το ταυτόχρονα.

Απτά παραδείγματα περί αυτού έδωσα παραπάνω...   

.....

Φυσικά και δεν χρειάζεται κανένα διδακτορικό για να διδάξει κανείς στη μέση εκπαίδευση. Μπορείς να είσαι καταπληκτικός εκπαιδευτικός είτε με αυτό είτε δίχως αυτό.

Ωστόσο με το προσοντολόγιο σταδιακά θα καταστεί προαπαιτούμενο σε πολλές ειδικότητες. Κοινώς: δεν θα βγαίνουν αλλιώς τα μόρια, ιδίως για τους νεότερους...

.....

Αφήνοντας όμως τα περί τριτοβάθμιας στην άκρη, δεν θεωρώ καθόλου πως το παραπάνω post μου χάνει την ουσία.

Είναι συγκεκριμένη η ουσία του:

Δεν πα να βγάλαμε τα μάτια μας πολλοί/πολλές διαβάζοντας; Δεν πα να κάναμε μεταπτυχιακά σε άλλες εποχές, όταν έδινες εξετάσεις για να μπεις σε αυτά κτλ;

Το προσοντολόγιο αδιαφορεί. Οι ήρωες του παραπάνω post μου σύντομα θα προσθέσουν στους πίνακες τα 20, 28 και 40 μόριά τους.

Ενδεχόμενως με +7 για την άριστη ξένη γλώσσα...

Και θα πάρουν τη θέση από άλλους...

Αυτά και χειρότερα θα συμβαίνουν, όσο δεν επανέρχεται ο γραπτός...




« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2022, 06:30:27 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #935 στις: Ιούλιος 31, 2022, 07:00:29 μμ »
Γιατί δεν με βάζεις και τα πληρωμένα θέματα από τα φροντιστήρια του ΑΣΕΠ ή; τις περιπτώσεις που άλλοι έδιναν λευκές κόλλες και περνούσαν από τους πρώτους

Σοβαρά ε;  Έτρωγαν θέσεις έτσι; Κι εγώ διεκδικούσα όσες θέσεις έμεναν; Και τα κατάφερα; Πόσο μάγκας είμαι;  :)

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #936 στις: Ιούλιος 31, 2022, 07:12:01 μμ »
Ενδεικτικά αναφέρω:διαγωνισμός Α.Σ.Ε.Π. 2006 στον κλάδο μου:από γραπτό θέσεις που διεκδικούσαμε 10.000 συνάδελφοι μου:70(60%),θέσεις 40%(δλδ.περί τους 25 κανονικά) 2.000!Κι αυτά με Φ.Ε.Κ.εννοείται!Παράνομα και αντισυνταγματικά!

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #937 στις: Ιούλιος 31, 2022, 07:55:20 μμ »

(...)

Αγαπητοί συνάδελφοι, καμαρώστε το προσοντολόγιο - και μαζί, τον αυτοεξευτελισμό μας ως εκπαιδευτικών...


Στο χωριό μου πάντως, αυτό το λέμε "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι".

Θα θεωρούσα ισχυρότερο επιχείρημα/αίτημα τη θέσπιση σαφών και μετρήσιμων κανόνων αξιολόγησης των "προσόντων", και φυσικά ανάκληση/κατάργηση των κατάπτυστων ρυθμίσεων που έχουν έρθει κατά καιρούς για ισοπεδωτικού χαρακτήρα ισοτιμήσεις και αντιστοιχίσεις πιστοποιητικών ακόμα και από κωλέγια για την είσοδο στη δημόσια εκπαίδευση.

Αλλά επειδή αυτά προφανώς είναι από την "ελεύθερη αγορά", κάνει "τζιζ" ιδεολογικά (βλέπε: ιδεοληπτικά) και δεν τολμάει να το αγγίξει κανείς για να μην τον πουν "οπισθοδρομικό". Το γεγονός ότι ο ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ έχει ξεδοντιαστεί και μετατραπεί σε παλλακίδα των παντοειδών "ιδρυμάτων", δεν απασχολεί κανέναν σοβαρά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2022, 08:30:06 μμ από Scout »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 454

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.