0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω πώς μπορείτε να βλέπετε ότι είναι θετική κίνηση ένας γραπτός διαγωνισμός μετά από όλα αυτά που έχει περάσει αυτός ο δυσμοιρος κλάδος. Ειλικρινά, χωρίς ίχνος ειρωνείας απέναντι σε σας που βοηθάτε τόσο πολύ με τους πίνακες όλους μας! Αν ήταν μια φορά απαράδεκτο όταν ζητήθηκε τότε, που έστω όλοι είχαν μόνο το πτυχίο, πώς γίνεται τώρα που οι εκπαιδευτικοί έχουν τόσα ακαδημαϊκά προσόντα, να θεωρούμε , ότι είναι θετικό να τους πουν για ΑΛΛΗ μια φορά ξανά διάβασε, ξανά σου κάνουμε άνω κάτω τη ζωή σου, ξανά θα πρέπει να αποδεικνύεις εις τον αιώνα τον άπαντα ότι είσαι άξιος για 900 ευρώ! Μιλάμε για ένα σύστημα που υπήρξε και έχει αφήσει ήδη εκτός παιχνιδιού τους τότε επιτυχόντες και αντί να βγάζουμε και αφρούς από τα αυτιά με τον τρόπο που μας ακυρώνουν όλη μας τη ζωή, συζητάμε και μετράμε την ευκολία ή όχι του εγχειρήματος. Δεν ξέρω ειλικρινά τι να πω, έχω όχι απλά κουραστεί , έχω αηδιάσει με το τρόπο που μας συμπεριφέρονται, είμαστε για αυτούς οι δουλοι που θα προσκυνήσουμε σε κάθε αρρωστημένο τους σχέδιο. Θυμηθείτε τι έταζε ο Λοβέρδος εν καιρώ μνημονίων. Να δουλέψει κάποιος με ανταμοιβή μόρια!!! Αυτό είμαστε για αυτούς, κυνηγοί μορίων, που ενώ ξέρουμε ότι μπορούν να τα εξαφανίσουν εν μια νυκτί, είμαστε τόσο απελπισμένοι που θα έβρισκε πολλούς πρόθυμους δούλους να δουλέψουν με μόνη ανταμοιβή τα μόρια!Ανήκω στον πιο δύσκολο κλάδο των φιλολόγων, δούλεψα στη γενική και φέτος στην ειδική.Αναφερατε ως επιχείρημα τον επικουρικό πίνακα της ειδικής που επί της ουσίας δεν δουλεύει κανείς από εκεί και όμως δε διαμαρτύρεται! Συγγνώμη, θεωρείτε ότι σήμερα στέκει ένα τέτοιο επιχείρημα; Ο φιλόλογος από όλες τις ειδικότητες ξέρει πολύ καλά ότι κανείς δεν επιτρέπεται να δουλεύει στην ειδική με ένα σεμινάριο, για αυτό δε διαμαρτύρεται και όποιος σέβεται την ειδική ξέρει ότι το μεταπτυχιακό πρέπει να είναι το μίνιμουμ προαπαιτούμενο, η βάση για να ξεκινήσεις σε έναν τομέα έτσι κι αλλιώς απαιτητικό.Για αυτό και όποιος θέλει να ασχοληθεί κάνει μεταπτυχιακό δε μένει στο σεμινάριο, δεν είμαστε στο 2000, όμως εκεί θελουν να μας επιστρέψουν με επαναφορά κάτι που ήδη έχει δοκιμαστεί.Αυτό που πρέπει να ζητάμε είναι επιτέλους κάθε χρόνο διορισμούς. Φέτος δούλεψαν στους φιλολόγους συνάδελφοι με πολύ χαμηλά μόρια, αφού έφυγαν ήδη οι έχοντες πολλή προϋπηρεσία, 30 και 35 χρονών άνθρωποι που τόσα χρόνια δεν είχε κανένας ελπίδα.
Δεν ξέρω πώς μπορείτε να βλέπετε ότι είναι θετική κίνηση ένας γραπτός διαγωνισμός
Σίγουρα είναι και αυτό στους στόχους. Οι εκπαιδευτικοί ευτυχώς όμως δεν είναι τόσο επιρρεπείς στην ανθρωποφαγία σε σχέση με άλλους κλάδους και συχνά επιδεικνύουν «ανησυχητική» συσπείρωση.
Έχεις απόλυτο δίκιο κορίτσι μου. Εγώ διορίστηκα φέτος.Αν με έβαζαν πάλι σε τροχιά αβεβαιότητας και ανασφάλειας με νέο σύστημα διορισμού, θα είχα τρελαθεί. Όλοι μα όλοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να φωνάξουμε για σεβασμό στις θυσίες μας, σταθερό πλάνο διορισμών για τουλάχιστον δέκα χρόνια και μισθούς αξιοπρέπειας. Όλα τα αλλά που γράφονται είναι θεωρητικολογιές εκ του ασφαλούς.
Αν και διορισμένη και χωρίς να έχω κανέναν πολύ δικό μου να προσβλέπει σε διορισμό(είμαι από τους τελευταίους της γενιάς μου)θεωρώ απάνθρωπο να αναγκάζεται κάποιος να διαγωνίζεται κάθε δύο χρόνια κι αν τυχόν δεν διοριστεί να πρέπει να δίνει ξανά και ξανά με το ενδεχόμενο να αποτύχει και να μείνει τουλάχιστον δύο χρόνια άνεργος Έχουν δίκιο οι συνάδελφοι ακούγεται σαν τιμωρία όλο αυτό και δεν πρέπει να εφαρμοστεί τουλάχιστον με τον τρόπο που έχει εξαγγελθεί.
Φέτος διόρισε 424 φιλολόγους αν δεν κάνω λάθος. Οι αιτήσεις για τους νέους πίνακες είναι 35.207. Αν διατηρηθεί ο φετινός ρυθμός απορρόφησης (που μόνο βέβαιο δεν είναι αυτό), ο τελευταίος στον πίνακα θα διοριστεί σε 83 χρόνια από τώρα. Και περιμένετε αυτός να στηρίξει τη διατήρηση του παρόντος συστήματος. Εσείς που δουλεύετε είναι απολύτως φυσιολογικό να μην επιθυμείτε αλλαγή του συστήματος. Ελπίζετε υποθέτω ότι θα συνεχίσετε να δουλεύετε κι ότι θα βελτιωθεί κι η θέση σας και το πολύ σε 4-5 χρόνια να έχετε διοριστεί. Από τους 152.278 που έκαναν αίτηση στη γενική φέτος, πόσοι πιστεύετε ότι είναι στην ίδια θέση με σας; Το 1/3; Τα 2/5;
Οι δέσμες καταργήθηκαν γιατί κρίθηκε αντισυνταγματικό το να κατοχυρώνεις βαθμολογία από άλλη χρονιά, μιας και δε μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους διαφορετικές χρονιές (διαφορετικά, ευκολότερα/δυσκολότερα θέματα). Δε γίνεται να κατοχυρώνεις βαθμολογία από ΑΣΕΠ.
https://www.pde.gr/index.php?topic=31841.msg887990#msg887990Διορίστηκα τον Αύγουστο του 2017. Τότε ούτε ως ενδεχόμενο δεν υπήρχε ο διορισμός μου. Άρα εκ του ασφαλούς σίγουρα όχι.
Αν πραγματικά το πιστευεις αυτό, τότε μάλλον δεν είσαι διορισμένος. Οι εκπαιδευτικοι ειναι ο κατ' εξοχήν κλάδος αλληλοφαγωμάρας και διαφορετικών συμφερόντων (αναπληρωτές # μόνιμοι, πρωτοβάθμια # δευτεροβαθμια, δασκαλοι#ειδικότητες, φιλόλογοι #ξενόγλωσσοι για την ιστορία, οικονομολόγοι# οικιακης οικονομιας, οι διαφοροι ΠΕ04 μεταξυ τους κλπ, κλπ)), η λιστα ειναι ατελειωτη με απιστευτα πολλους συνδυασμους!
Δεν μου αρέσει στη βάση που το θέτετε επί προσωπικού. Η πλειονότητα των εκπαιδευτικών είναι κατά της ΕΚ ΝΕΟΥ αλλαγής ενός ήδη νέου συστήματος. Καταλαβαίνω το επιχείρημά σας για έναν κλάδο όπως τον δικό μου που είναι επί της ουσίας σε αδιέξοδο, αλλά πλέον δεν είναι μονόπλευρα τα πράγματα, το σύστημα άλλαξε πολύ πρόσφατα για να ξαναλλαξει, για αυτό και η πλειονότητα του κλάδου δεν αντέχει άλλο. Αυτό που λέτε για τους φιλολόγους, ισχύει και με γραπτό, θα έχουν τόσες ελπίδες να δουλέψουν όσες αν έπαιζαν Λόττο. Οπότε πότε πιστεύετε ότι έχουν ελπίδες να δουλέψουν τόσες χιλιάδες άτομα με γραπτό; Το ίδιο ερώτημα τίθεται και αντιστρόφως και ξέρετε ότι πέρα από ελπίδα δεν προσφερει τίποτα άλλο. Αυτό το σύστημα όμως, εννοείται με τα στραβά του, άνοιξε ήδη τον δρόμο και τόσοι άνθρωποι επέστρεψαν στα σχολεία που ήταν στα αζητητα. Εννοείται ότι δε γίνεται σε έναν τέτοιο κλάδο να δουλέψουν όλοι, αλλά σας είπα ότι δουλεύουν ως αναπληρωτές ήδη άνθρωποι νέοι, χωρίς μόρια από παιδιά, με ένα μεταπτυχιακό . Αυτοί οι άνθρωποι με μόρια επιτυχίας του ΑΣΕΠ τόσα χρόνια ήταν στα αζητητα. Τι ακριβώς θα έρθει τώρα να προσφέρει ένας διαγωνισμός που δεν το προσέφερε πριν; Που είχε γεμίσει με μόρια επιτυχόντων μη διοριστέων και που δούλευαν δεκαετίες μόνο οι ίδιοι και οι ιδιοι; Τελικά, τι ακριβώς είναι αυτό που προσφέρει στην πράξη, πέρα από μια ελπίδα, αλλά, τελικά με τις μεγαλύτερες πιθανότητες να είναι κάποιος εκτός όπως ήταν και πριν; (Πάντως ήδη με τους διορισμούς ο πίνακας συνεχώς πέφτει, αν γίνονται σταθερά διορισμοί, έχουν ελπίδα οι περισσότεροι. Όσοι αυτή τη στιγμή δεν έχουν ,είναι όσοι έχουν μόνο το πτυχίο τους και δεν έχουν κάνει τίποτα άλλο, κάπου δεν είναι λογικό; Θέλουν όμως να μας διαχωρίσουν πάλι και να δημιουργήσουν στους νεότερους τη φρουδα ελπίδα ότι με έναν διαγωνισμό θα τους φάνε όλους και θα είναι αυτοί που θα δουλέψουν χωρίς να περιμένουν όπως οι παλιοί. Αυτό θρέφουν. Όταν θα είναι μη διοριστέοι οι 34.700 φιλόλογοι μετά τα αποτελέσματα θα δούμε πόσο υπέρ του γραπτού θα είναι. Μόνο που τα παράπονα έρχονται μετά. Τώρα βλέπουμε μόνο το τυρί, όχι τη φάκα. Οι παλιοί όμως ξέρουμε και δεν μπορούμε να είμαστε ξανά στο ίδιο έργο θεατές. Δεν αντέχουμε)