0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
και να που γυρίζουμε σε αυτό που σου είπα προηγουμένως ...για ποια παιδαγωγικά μιλάμε; την μαθητοπατερική παιδαγωγική; τον καθηγητή που έχουν 6 χρόνια σε ένα γυμνάσιο ΛΤ και πας εσύ νέος και είσαι η τρίχα στο ζυμάρι;
Η απεργία συνεχίζεται κόντρα στην κατάπτυστη απόδοση "δικαιοσύνης" από δύο δικαστές-φερέφωνα της δικτατορικής πολιτικής της ακατανόμαστης.
δεν είναι ελάχιστα, αλλά αρκετά, στα άλλα διαπλέκονται με τις τοπικές κοινωνίες και μαθητοπατερίζουν..μην τα εξωραΐζουμε
Άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του αρνείται να γίνει μέντορας και μούσα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, μια θέση δηλ σφουγγοκωλάριου. Κ είναι ο ίδιος άνθρωπος που πρώτος βοηθάει τον κάθε νέο συνάδελφό του με οδηγίες και κατευθύνσεις σε όσα μπορεί. Σε αίθουσα που διδάσκω δεν θα επέτρεπα παρακολούθηση για να με διαλέξουν. Πάμε να διορθώσουμε κάτι και σκεφτόμαστε χειρότερα σόου
το θέμα της επιλογής έχει τονιστεί ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ φορές (εδώ και κυρίως αλλού...) και έχεις απόλυτο δίκιο. είναι βασικό στοιχείο αξιοκρατίας και η εκτίμηση είναι η βάση. όλο το πλαίσιο είναι λάθος . πρέπει να ακυρωθεί στην πράξη με έξυπνες αντιδράσεις και όχι ανακοινώσεις και απεργίες. τόσο απλά. δεν γράφω άλλα , δεν έχει νόημα.δυστυχώς, ο κλάδος πρέπει να περιμένει τα αποτελέσματα των εκλογών, δεν έχει άλλες εναλλακτικές.
όσο έχει νόημα να γαυγίζουν σκυλιά (έχει τόσο όσο, δεν λέω)αλλά συμμετοχή σε τέτοια οικονομική συγκυρία δεν θα έχει. το λέω , λοιπόν, εγώ όχι για να μην κηρύσσεται τυπικά αλλά για να είναι κράχτης (και αποτυχημένος) και στην ουσία να γίνονται πραματάκια πλαγίως... απλούστατο...
ΥΓ. πόσο θέλω να είσαι τρολλάρων εγκάθετος εντεταλμένος "γαϊδαράκος" του μαρουσιού και όχι γραφικός οργισμένος συνδικάλας , αχαχαχαχαχχαχαχαχαχ
Είναι δυνατόν σε εκπαιδευτική ιστοσελίδα να χρησιμοποιείται υβριστικό λεξιλόγιο από "σχολιαστές";
Ο lemonpies μπορεί να 'χει ένα στυλ επιθετικό, αλλά λέει σπουδαία πράγματα κι αξίζει να διαβαστεί και να προβληματίσει. Το "άχρωμον κι άοσμον" πολλών συναδέλφων που πλασάρεται ως μετριοπάθεια και σοβαροφάνεια τελικά κρύβει μόνον κενότητα πνεύματος.
@lemonpies δεν μ αρέσει ο φανατισμός με τον οποίο γράφεις, θεωρώ ότι αδικεί τις απόψεις σου. Η ανωτερότητα των εκπαιδευτικών (θα έπρεπε να) είναι το υψηλότερο επίπεδο στις αντιδράσεις, στις διεκδικήσεις, στην εν γενει συμπεριφορά, κι εγω πιστεύω στην ανωτερότητα των εκπαιδευτικών σε σχέση με τις λοιπές επαγγελματικές ομάδες, γι αυτό με λυπεί να βλέπω τέτοιες διατυπώσεις και τέτοιες απόψεις. Σαφώς υπάρχουν εξουσιομανείς, κι η αλήθεια είναι ότι το να γίνεις στέλεχος εκπαίδευσης δεν έχει κανένα κίνητρο παρα μόνο την ικανοποίηση της εξουσιομανιας, και φυσικά η εκπαιδευτική νομοθεσία οδεύει προς τη δημιουργία μιας δεξαμενής τέτοιων στελεχών. Αν δεις όμως με μια πιο απροκατάληπτη οπτική, υπάρχουν άνθρωποι στον χώρο μας που είναι φιλόδοξοι χωρίς να είναι εξουσιομανείς. Είναι φιλόδοξοι άνθρωποι με πολλά προσόντα, που προηγουμένως είχαν εργαστεί σε άλλους χώρους (έρευνα, παν/μια, παραγωγή), έχουν μέσα τους τη λογική ότι αν κανεις κάτι παραπάνω, εξελίσσεσαι, και φαντάζονται αφελώς, ότι κάτι τέτοιο μπορεί να κάνουν και στην εκπαίδευση. Όχι για να ασκήσουν εξουσία, απλώς για να φτιάξουν βιογραφικό.