0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ούτε τα γράμματα δεν αναγνωρίζει.....Τίποτα εντελώς αναλφάβητος....Είναι στο Τμήμα Ένταξης για κάποιες ώρες και εννοείται καταχρηστικά....
θα το πω αλλά ας γίνω κακός (λόγω γήρατος το ακαταλόγιστο) :-απαράδεκτο να βγαίνουν από το δημοτικό παιδιά και να αγνοούν τα στοιχειώδη ! βοήθεια εκεί κι ας χάσουν κανένα βιωματικό, δεν πειράζει-απαράδεκτο να μην υπάρχει ΣΟΒΑΡΑ οργανωμένη ενισχυτική έστω και στο γυμνάσιο (απορώ που απορούν μερικοί με την ανάρτηση : και στο ΕΠΑΛ προχωράνε εντελώς αναλφάβητοι...)-απαράδεκτο να έχουν φύγει τόσα λεφτά σε προγράμματα για ρομά και να μην κατανοούμε ότι το ζήτημα δεν είναι θέμα παιδείας αλλά ευρύτερης αντιμετώπισης. χρειάζονται άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα ακόμα και για τα παιδιά και άλλα πολλά (δεν είναι του παρόντος φόρουμ)καλή η συμπερίληψη αλλά απαιτούνται για ειδικές περιπτώσεις ειδικοί χειρισμοί , από ιδεοληψία το inclusion γίνεται τελικά εν τοις πράγμασι exclusion.αν δεν βοηθηθεί συστηματικά (αν τα πιάνει κιόλας εύκολα) για μια περίοδο - και όχι στο διάλειμμα μόνο- τον βλέπω σε κανά ΣΔΕ σε 4 χρόνια ... τόσο απλά. εκεί τώρα τι θα μάθει... μην το πιάσουμε ...
Αρα απο το δημοτικο ηταν σχεδον υποχρεωμενοι να τον αποφοιτησουν. Θα μπορουσαν να τον κρατησουν για ακομα λιγο……Τωρα, το γιατι δεν εμαθε τιποτα…. Αυτο ειναι αλλη πολυ μεγαλη κουβεντα και ειναι πολιτική κουβεντα (οχι κομματικη)
Μην κάμετε έτσι. Κι ο Μακρυγιάννης παππούς έμαθε ανάγνωση. Υγειά να 'χει το παιδί καλόψυχο και καλότυχο να 'ναι.
δε είπε κανείς να μένει στο δημοτικό ισοβίως, αλλά ότι 6 χρόνια είναι ΠΟΛΛΑ για να μην έχεις κατακτήσει βασικές δεξιότητες , αν δεν υπάρχει μαθησιακό ζήτημα. τόσο απλό. γίνεται με άλλη οργάνωση του δημοτικού