*

Αποστολέας Θέμα: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες  (Αναγνώστηκε 17740 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4028
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 03:24:51 μμ »
Το θέμα είναι ότι με την προχειρότητα που στήθηκε (και) αυτό, με δεδομένες επίσης τις προθέσεις τιυ υπουργείου να δημιουργήσει ιδιόρρυθμες εργασιακές καταστάσεις και σχέσεις αλλά και φυσικά με την απόλυτα δικαιολογημένη δυσπιστία μας για οτιδήποτε σχεδιάζει η παρούσα κυβέρνηση, έχει περάσει κάπως απαρατήρητο το γεγονός ότι ένας άπειρος εκπαιδευτικός στα σχολεία δεν έχει την απαραίτητη υποστήριξη. Ενώ μάλιστα έρχεται με τις χειρότερες συνθήκες (πχ μεγαλύτερο ωράριο, μη επιλογή αναθέσεων, μετακινήσεις σε σχολεία, υπερωρίες) συνδυαστικά με τον χαμηλότερο μισθό κι ενώ έχει πλέον πολύ περισσοτερες σπουδές και εμπειριες από τους παλαιοτερους. Εμπειριες που σου διευρύνουν τους ορίζοντες και σε κάνουν να θες κάποια πράγματα να γίνονται διαφορετικά πχ ωραίες δραστηριότητες, αλλά ταυτόχρονα εμπειριες που δεν σου δίνουν τα ουσιαστικά εφόδια για να σταθείς στις δυσκολίες του συγκεκριμένου επαγγέλματος. Και πιο παλιά, ήταν συνηθέστερο να ξεκινάς νέος σε ένα πιο μικρό επαρχιακό σχολείο άρα να αντιμετωπίσεις λιγότερα προβλήματα ώστε να προετοιμαστείς για τα χειρότερα. Τώρα βουτας στα βαθιά… Γι αυτό πιστεύω ότι οι αντιδράσεις τιυ κλάδου στους μέντορες θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικές και όχι η κλασική αντανακλαστική συμπεριφορά 15μελους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:32:18 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2838
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 05:30:16 μμ »
Έσπερε το ζήτημα του μέντορα ουδεμιά σχέση έχει με την υποστήριξη ενός νέου εκπαιδευτικού. Έχει, όμως, μεγάλη σχέση με την ιεραρχική δομή εξουσίας που επιδιώκει η κυβέρνηση να στήσει στα σχολεία. Όποιος νέος καθηγητής ζητήσει βοήθεια άπλετη θα του την προσφέρουν οι συνάδελφοι. Και θα ζητήσει βοήθεια από κάποιον που εμπιστεύεται κι όχι απ' το φυτευτό. Μα κι ο έμπειρος συνάδελφος μπορεί να ζητήσει βοήθεια, ναι συμβαίνει κι αυτό καθώς ουδείς φωτεινός παντογνώστης, απ' το νέο. Οι καθηγητές συνεργάζονται αλληλοβοηθούνται σε κλίμα εμπιστοσύνης κι αμοιβαιότητας. Οι μέντορες είναι άνωθεν επιβαλλόμενος θεσμός για να π λ ή ξ ε ι ακριβώς αυτήν την αμοιβαιότητα και να παράξει μιαν άτυπη ιεραρχία με αξιώματα προϊσταμένους κι υφισταμένους. Κι όχι ισότιμα μέλη. Δηλαδή είναι ένας θεσμός α ν τ ι δ η μ ο κ ρ α τ ι κ ό ς. Και στα σχολειά βασίζεται η Δημοκρατία. Αν ανατραπεί εδώ ανατρέπεται μετά εύκολα και στα Κοινοβούλια.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2022, 05:35:50 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 06:53:34 μμ »
"Όποιος τρέχει από μόνος του να οριστεί μέντορας κι απευθύνεται από μόνος του, χωρίς να του ζητηθεί, στο μεντορευόμενο λέγοντας τα δικά του " είναι ένας γελοίος. Να αγιάσει το στόμα σου.

Η Έσπερος έχει αποδείξει πως σέβεται τους συναδέλφους (και μερικούς περισσότερο από όσο τους αξίζει). Εδώ μιλάει καθαρά θεωρητικά νομίζω, δεχόμενη πως τέτοιες πρακτικές θα υπήρχε πιθανότητα να λειτουργήσου υπέρ της κοινότητας, αν ήταν θεσμοθετημένες σωστά. Δεν υπερισχύει γύρω μας το καλό όμως.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος geoarna

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 07:14:29 μμ »
Όποιος νέος καθηγητής ζητήσει βοήθεια άπλετη θα του την προσφέρουν οι συνάδελφοι. Και θα ζητήσει βοήθεια από κάποιον που εμπιστεύεται κι όχι απ' το φυτευτό. Μα κι ο έμπειρος συνάδελφος μπορεί να ζητήσει βοήθεια, ναι συμβαίνει κι αυτό καθώς ουδείς φωτεινός παντογνώστης, απ' το νέο. Οι καθηγητές συνεργάζονται αλληλοβοηθούνται σε κλίμα εμπιστοσύνης κι αμοιβαιότητας.


Μάλλον εγώ ήμουν ο άτυχος και στα περισσότερα σχολεία που υπηρέτησα δεν βρήκα τίποτε από όλα τα παραπάνω.
Μόνο υποτιμητικές ματιές και κακόβουλες μουρμούρες για αιτήματα βοήθειας. Και πολλά έλα μωρέ τώρα κάντο κάπως όπως νομίζεις  και ακόμα περισσότερα κάντο όπως στο λέω και μη ρωτάς παραπάνω.
Με φωτεινές εξαιρέσεις αλλά εξαιρέσεις.

Μετά από 25 χρόνια υπηρεσίας προσπαθώ να είμαι μία τέτοια εξαίρεση και ναι να είμαι και μέντορας επίσημα και με βούλα και δεν είναι θέμα  εξουσίας. Βαρέθηκα απλώς την προχειρότητα και την κακοτροπιά των παλαιότερων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:32:18 »

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 728
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 07:15:04 μμ »
Έσπερε το ζήτημα του μέντορα ουδεμιά σχέση έχει με την υποστήριξη ενός νέου εκπαιδευτικού. Έχει, όμως, μεγάλη σχέση με την ιεραρχική δομή εξουσίας που επιδιώκει η κυβέρνηση να στήσει στα σχολεία. Όποιος νέος καθηγητής ζητήσει βοήθεια άπλετη θα του την προσφέρουν οι συνάδελφοι. Και θα ζητήσει βοήθεια από κάποιον που εμπιστεύεται κι όχι απ' το φυτευτό. Μα κι ο έμπειρος συνάδελφος μπορεί να ζητήσει βοήθεια, ναι συμβαίνει κι αυτό καθώς ουδείς φωτεινός παντογνώστης, απ' το νέο. Οι καθηγητές συνεργάζονται αλληλοβοηθούνται σε κλίμα εμπιστοσύνης κι αμοιβαιότητας. Οι μέντορες είναι άνωθεν επιβαλλόμενος θεσμός για να π λ ή ξ ε ι ακριβώς αυτήν την αμοιβαιότητα και να παράξει μιαν άτυπη ιεραρχία με αξιώματα προϊσταμένους κι υφισταμένους. Κι όχι ισότιμα μέλη. Δηλαδή είναι ένας θεσμός α ν τ ι δ η μ ο κ ρ α τ ι κ ό ς. Και στα σχολειά βασίζεται η Δημοκρατία. Αν ανατραπεί εδώ ανατρέπεται μετά εύκολα και στα Κοινοβούλια.
Leon,
Μην είσαι σίγουρος ότι υπάρχει άπλετη βοήθεια. Στο ξεκίνημα μου σε δημοτικό σχολειο όχι μόνο δεν με βοηθήσαν αλλά δεν μου ελεγαν ούτε καλημέρα. Ήμουν βέβαια 27 και οι περισσότεροι δάσκαλοι 55+. Για να προλάβω κάποιους δεν κατηγορώ ούτε στιγμστιζω τους μεγαλύτερος συναδέλφους. Απλά έβγαλα μια χρονιά μιλώντας ουσιαστικά μόνο με το δ/ντη και κάποιους συναδέλφους ειδικοτήτων που ήρθαν αργότερα κ αντιμετώπισαν την ίδια συμπεριφορά.
Καλό είναι να μην είμαστε σίγουροι για την αντιμετώπιση που μπορεί να τύχει σε κάποιον στο σχολικό περιβάλλον.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2838
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 07:24:54 μμ »
Αυτό που λες die όχι μόνο δε λύνεται με το μέντορα, αλλά χειροτερεύει. Φαντάσου κάποιον απ' αυτούς τους "πολλά βαρύ" συναδέλφους να σου οριστεί κι ως μέντορας. Θα σου χαλάει και τη μέρα μαζί. Και τη διάθεση οπότε και το μάθημα. ;)

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2838
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 07:29:30 μμ »
Μετά από 25 χρόνια υπηρεσίας προσπαθώ να είμαι μία τέτοια εξαίρεση και ναι να είμαι και μέντορας επίσημα και με βούλα και δεν είναι θέμα  εξουσίας. Βαρέθηκα απλώς την προχειρότητα και την κακοτροπιά των παλαιότερων.
Αν θες να μεντορεύεις δεν είσαι η εξαίρεση. Αλλά ο κανόνας. Αυτά που σου κάναν θες να τα κάνεις. Ο μεντορευόμενός σου ερωτήθηκε αν θέλει να τον μεντορεύσεις; Όχι. Δε σε όρισε αυτός. Αλλά ο διευθυντής. Άσκησε, λοιπόν, την εξουσία σου αλλά μη βγαίνεις κι ως ο "καλός ποιμήν" παραέξω. Αυτά. :)

ΥΓ: Όταν σας ζητήσει βοήθεια ένας εκπαιδευτικός (παλιός ή νέος) τότε απλόχερα δώστε την. Όταν επιδιώκετε μεντορική δε σας ενδιαφέρει, εξ υπαρχής, η βοήθεια. Αλλά η εξουσία. Λυπάμαι, αλλά κακώς είστε στο δημόσιο σχολείο. Αντιληφθείτε το και κοιτάξτε κι άλλες επαγγελματικές διεξόδους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2022, 08:37:15 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 08:37:57 μμ »
Δεν θα θέλατε να είστε ούτε ψύλλος στον κόρφο μου όταν ξεκίνησα. Σχεδόν δεν με χαιρετούσαν οι γυναίκες συνάδελφοι, είχα πάρει ό,τι πιο δύσκολο υπήρχε να πάρω, μιλούσα λες και χρωστούσα σε όλους και έκανα άσκηση ευγένειας σε κάθε προσβολή που πήγαζε από τις εξετάσεις με τις οποίες μπήκα και από τα προσόντα που είχα. Με αφορμή και κάποιο περιστατικό με παιδί που ήθελαν να διώξουν όλοι ως μη επιθυμητό (ήθελαν να πάει σε ειδικό σχολείο) και εγώ διαφώνησα με τον τρόπο τους, η κάθε μέρα μου ήταν ένα μαρτύριο. Δεν θέλω καν να φανταστώ το να είχε οριστεί κάποια από αυτές μέντοράς μου...
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος geoarna

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #36 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 08:59:54 μμ »
Αν θες να μεντορεύεις δεν είσαι η εξαίρεση. Αλλά ο κανόνας. Αυτά που σου κάναν θες να τα κάνεις. Ο μεντορευόμενός σου ερωτήθηκε αν θέλει να τον μεντορεύσεις; Όχι. Δε σε όρισε αυτός. Αλλά ο διευθυντής. Άσκησε, λοιπόν, την εξουσία σου αλλά μη βγαίνεις κι ως ο "καλός ποιμήν" παραέξω. Αυτά. :)

ΥΓ: Όταν σας ζητήσει βοήθεια ένας εκπαιδευτικός (παλιός ή νέος) τότε απλόχερα δώστε την. Όταν επιδιώκετε μεντορική δε σας ενδιαφέρει, εξ υπαρχής, η βοήθεια. Αλλά η εξουσία. Λυπάμαι, αλλά κακώς είστε στο δημόσιο σχολείο. Αντιληφθείτε το και κοιτάξτε κι άλλες επαγγελματικές διεξόδους.
Δεν έχεις κανένα απολύτως λόγο να μου απευθύνεις το λόγο με τέτοιο υποτιμητικό ύφος. Δεν με ξέρεις και δεν έχεις ιδέα αν είμαι εξουσιαστικός η όχι. Οι απόψεις όπως τις εκφράζεις πλησιάζουν απειλητικά στον φασισμό.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #37 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 09:26:57 μμ »
Αν θες να μεντορεύεις δεν είσαι η εξαίρεση. Αλλά ο κανόνας. Αυτά που σου κάναν θες να τα κάνεις. Ο μεντορευόμενός σου ερωτήθηκε αν θέλει να τον μεντορεύσεις; Όχι. Δε σε όρισε αυτός. Αλλά ο διευθυντής. Άσκησε, λοιπόν, την εξουσία σου αλλά μη βγαίνεις κι ως ο "καλός ποιμήν" παραέξω. Αυτά. :)

ΥΓ: Όταν σας ζητήσει βοήθεια ένας εκπαιδευτικός (παλιός ή νέος) τότε απλόχερα δώστε την. Όταν επιδιώκετε μεντορική δε σας ενδιαφέρει, εξ υπαρχής, η βοήθεια. Αλλά η εξουσία. Λυπάμαι, αλλά κακώς είστε στο δημόσιο σχολείο. Αντιληφθείτε το και κοιτάξτε κι άλλες επαγγελματικές διεξόδους.

Πήγαινε σε μια εκκλησία να ανάψεις ένα κερί μέρες που είναι και άφησε την κριτική κατά μέρος, αναμάρτητε! Αρκετά με το μίσος..

                                    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΗ
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4028
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #38 στις: Δεκέμβριος 22, 2022, 10:15:17 μμ »
@leon αυτό ακριβώς λέω ότι είναι το πρόβλημα. Η δομή ιεραρχίας που δεν είναι κιόλας δομή ιεραρχίας αφού παραμένουμε ίσοι. Η παροχή βοήθειας όμως ξέρεις ότι δεν έρχεται πάντα, κι επίσης δεν είναι όλοι πρόθυμοι να τη δεχτούν γιατί ακριβώς η ιδέα της συνεργασίας δεν υπάρχει. Ένα μεγάλο μείον του εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα είναι η άγνοια του τι σημαίνει συνεργασία κι η απόλυτη πεποίθηση ότι η δική του άποψη και μέθοδος είναι η μόνη σωστή.

Αν όμως οι ΕΛΜΕ και οι ΟΛΜΕ νοιάζονται τόσο για τους νεοδιόριστους, γιΑτι δεν αναδεικνύουν την ανάγκη καθοδήγησης; Γιατί δεν προτείνουν;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2838
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #39 στις: Δεκέμβριος 23, 2022, 02:29:45 πμ »
Με την ανάγκη καθοδήγησης δε συμφωνώ. Ινστρούχτορες χρειαζόμαστε; Όποιος θελήσει τότε μπορεί ν' αναζητήσει συμβουλή. Αν δε θέλει από πού κι ως πού να υποχρεώνεται; Η ελεύθερη π ρ ο α ί ρ ε σ η είναι το άλφα και το ωμέγα. Η παραβίασή της, η οποία και λαμβάνει χώρα με τους μέντορες, είναι αντιδημοκρατική. Με απλά λόγια ο νέος συνάδελφος ΑΝ θέλει μπορεί ελεύθερα και σ' όποιον ε μ π ι σ τ ε ύ ε τ α ι ν' αναζητήσει βοήθεια. Αν ΔΕ θέλει τότε γούστο του και καπέλο του και ΔΕ μας πέφτει λόγος. Όπως ακριβώς ισχύουν τα πράγματα και για τους παλιούς συναδέλφους. Ο κάθε εκπαιδευτικός λογοδοτεί σε μαθητές και γονείς. ΟΧΙ σε εσάς.

ΥΓ: Δεν αναμειγνύεστε π ο τ έ στη δουλειά συναδέλφων. Παλιών ή νέων. ΔΕ σας αφορά. Δεν είναι υπάλληλοί σας ούτε εσείς τ' αφεντικά τους. Η δικιά σας δουλειά είναι στο δικό σας μάθημα με τους δικούς σας μαθητές. Αν σας ζητηθεί συμβουλή, ok. Αν όχι τότε τη δουλειά σας. Μην παριστάνετε τους συβουλατόρους. Είναι, συν τοις άλλοις, και γελοίο ως θέαμα. Δε φταίει σε τίποτα ο συνάδελφος να υποχρεώνεται να σας ακούει ενώ δε θέλει. Σκεφτείτε τον εαυτό σας στη θέση του. Η με το ζόρι συβουλατορική σε ρόλο πατερούλη ή φιλάρα ή επαΐοντα παλαίουρα προκαλεί αηδία. Μην ξεπέφτετε έτσι στην καθημερινότητά σας. Σεβαστείτε τον εαυτό σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2022, 03:14:32 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #40 στις: Δεκέμβριος 23, 2022, 06:07:05 πμ »
Δεν έχεις κανένα απολύτως λόγο να μου απευθύνεις το λόγο με τέτοιο υποτιμητικό ύφος. Δεν με ξέρεις και δεν έχεις ιδέα αν είμαι εξουσιαστικός η όχι. Οι απόψεις όπως τις εκφράζεις πλησιάζουν απειλητικά στον φασισμό.

Ο μεντορευόμενός σου ερωτήθηκε αν θέλει να τον μεντορεύσεις;  Φυσικά και ΔΕΝ ρωτήθηκε, άρα ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ είσαι εξουσιαστικός τύπος.

Ο φασισμός είναι το μόνο πολιτικό σύστημα που ξεκάθαρα αντιτίθεται στην δημοκρατία. Οι εξουσιαστικές μεθοδεύσεις είναι συχνά-πυκνά και αντιδημοκρατικές, οπότε μάλλον ο φασίστας είσαι εσύ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2022, 06:12:00 πμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4028
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #41 στις: Δεκέμβριος 23, 2022, 07:21:02 πμ »
@leon μην μπερδεύουμε τη συνεργασία με την ανάμιξη. Η συνεργασία φυσικά αφορά και παλιούς και νέους. Αλλά δεν είναι απλό το ότι η δουλειά του καθενός είναι η τάξη του. Το σχολείο είναι ένας οργανισμός και η γνώση είναι κρίκοι αλυσίδας. Δεν είναι κάνω ο,τι γουστάρω και δεν σας πέφτει λόγος. Ο,τι κάνει καθένας από εμας, επηρεάζει τους άλλους. Να σου φέρω ένα παράδειγμα καθαρα παιδαγωγικό. Υπάρχουν μαθητες που είναι πολύ δύσκολες περιπτώσεις για διάφορους λόγους. Σε κάθε σχολείο κάποιοι καθηγητές βρίσκουν τρόπους κι αυτά τα παιδιά με κάποιον τρόπο τα εντάσσουν στο μάθημα και κάτι κάνουν και περνάνε. Άλλοι έχουν το κλασικό στιλ οτι «δεν προσπαθει δεν μιλάει κλπ». Αν λοιπόν εσυ εχεις δοκιμάσει κατθ που βλέπεις οτι αυτό το παιδί ανταποκρίνεται, είναι παρέμβαση στη δουλειά του άλλου να πεις οτι μπορεί μα δοκιμάσει, ώστε στο κάτω κάτω να μην έχουμε τις αδιέξοδες συζητήσεις τον Σεπτέμβρη για το αν θα κοπεί; 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32258
  • Τελευταία: spyridoula.n1
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1157325
  • Σύνολο θεμάτων: 19178
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 164
Σύνολο: 164

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.