*

Αποστολέας Θέμα: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες  (Αναγνώστηκε 18607 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #56 στις: Δεκέμβριος 24, 2022, 01:59:54 μμ »
Leon δεν είπα ποτέ ότι οι παλιοί κάνουν καλύτερη δουλειά από τους νέους. Όμως οι νέοι κοπιάζουν υπερπολλαπλάσια. Και όπως και μα το κανεις, η απειρία φέρνει και γκάφες. Εσυ δλδ κανεις το ίδιο μάθημα με αυτό που έκανες στην αρχή; Εγω όχι. Εθχα την ίδια διάθεση, αφιέρωνα πολύ χρόνο, αλλά δεν θεωρώ ότι το αποτέλεσμα ήταν πάντα ανάλογο των προθέσεων μου.

Όσο για το τι γίνεται στις τάξεις των άλλων: θεωρώ ότι είναι χειρότερο αν ανακατευτούν γονείς. Για να το πω πιο κοφτά, αν επιτρέψουμε σε γονείς να έχουν άποψη για τις τάξεις των παιδιών τους, χαθήκαμε. Χίλιες φορές να πούμε μια κουβέντα μεταξύ μας παρα να φτάσουμε σε διαμαρτυρίες γονέων και μαθητών, ακόμα κι αν έχουν δίκιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:40:37 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #57 στις: Δεκέμβριος 24, 2022, 03:10:56 μμ »
Στην αρχή εγώ έκανα καλύτερο μάθημα απ' ό,τι τώρα. Η ηλικία με βάρυνε.

Μεταξύ σας πείτε όσες κουβέντες θέλετε. Εμπλοκή με υποδείξεις κεραμιδομεντοροειδείς στου άλλου τη δουλειά δε μπορείς να 'χεις.

Οι γονείς για μένα καλό είναι ν' ασχολιούνται με το παιδί τους και να συμβουλεύουνται τους δασκάλους. Κι άμα έχουν παράπονα να το συζητούν με το δάσκαλο για να βρεθεί λύση. Εγώ τους θέλω τους γονείς κοντά μας δίπλα μας στα σχολειά. Κι αρωγούς μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 24, 2022, 03:13:50 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #58 στις: Δεκέμβριος 24, 2022, 10:41:57 μμ »

Εγω θεωρώ ότι τώρα κάνω πολύ αποτελεσματικότερο μάθημα απ ο,τι παλιότερα, πέραν του ότι έχω πλέον πολύ ποιοτικότερο υλικό και καλύτερη διαχείριση χρόνου. Ωστόσο δεν θεωρώ ότι ασχολούμαι εξατομικευμένα με τους μαθητες στο βαθμό που κάνουν άλλοι συνάδελφοι μου, μέσα στην τάξη.
(το ότι τονίζω την ανάγκη για καθοδήγηση στους νεότερους πηγάζει από διαπιστώσεις για τις δικές μου ανεπάρκειες κατά τα πρώτα χρόνια. Εγω ζητουσα συνεχώς συμβουλές αλλά πιστεύω ότι θα ήταν χρησιμο να είχα μια πιο συγκροτημένη βοήθεια. Δεν σημαίνει αυτό ότι υποτιμώ τους νέους συναδέλφους.)

Δεν μιλώ για υποδείξεις και έλεγχο. Για συζητήσεις που έχουν στόχο το όφελος των μαθητών μιλώ, για αυτό που θα έπρεπε να γίνεται σε μεγαλύτερο βαθμό στα σχολεία. Θεωρείς ότι υπάρχει συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών στον βαθμό που πρέπει; Στα σχολεία που είσαι, μπορείτε να καταλήξετε σε μια κοινή γραμμή σε απλα θέματα κ να την τηρήσετε; Εμείς όχι. Ούτε για χαζά. Ο καθένας νομίζει ότι η τάξη είναι το σπίτι του.

Οι γονείς να ασχολούνται με τα παιδιά τους. Άποψη για το τι κάνουμε ας έχουν, λογικό να έχουν γιατί καταλαβαίνουν αν το παιδί τους είναι ευχαριστημένο ή όχι, αν καταλαβαίνει, αν φοβάται… Δεν είναι δουλειά τους όμως να έρχονται να ζητούν να λογοδοτήσουμε για το τι κάνουμε.
Στην αρχή εγώ έκανα καλύτερο μάθημα απ' ό,τι τώρα. Η ηλικία με βάρυνε.

Μεταξύ σας πείτε όσες κουβέντες θέλετε. Εμπλοκή με υποδείξεις κεραμιδομεντοροειδείς στου άλλου τη δουλειά δε μπορείς να 'χεις.

Οι γονείς για μένα καλό είναι ν' ασχολιούνται με το παιδί τους και να συμβουλεύουνται τους δασκάλους. Κι άμα έχουν παράπονα να το συζητούν με το δάσκαλο για να βρεθεί λύση. Εγώ τους θέλω τους γονείς κοντά μας δίπλα μας στα σχολειά. Κι αρωγούς μας.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #59 στις: Δεκέμβριος 24, 2022, 10:55:58 μμ »
Με την κοινή γραμμή δε συμφωνώ. Ποτέ δεν ήμουν οπαδός της ομοιομορφίας. Μας καθιστά απρόσωπους. Ας ανθίσουν εκατό λουλούδια κι ας ανταγωνιστούν εκατό θεωρητικές σχολές. Η κοινή γραμμή οδηγεί σ' ολοκληρωτισμό.

ΥΓ: Η προτελευταία πρόταση δεν είναι δικιά μου. Έχω συνεργάτη. 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 24, 2022, 11:02:26 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:40:37 »

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 615
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #60 στις: Δεκέμβριος 25, 2022, 01:11:35 πμ »
Στην αρχή εγώ έκανα καλύτερο μάθημα απ' ό,τι τώρα. Η ηλικία με βάρυνε.

Μεταξύ σας πείτε όσες κουβέντες θέλετε. Εμπλοκή με υποδείξεις κεραμιδομεντοροειδείς στου άλλου τη δουλειά δε μπορείς να 'χεις.

Οι γονείς για μένα καλό είναι ν' ασχολιούνται με το παιδί τους και να συμβουλεύουνται τους δασκάλους. Κι άμα έχουν παράπονα να το συζητούν με το δάσκαλο για να βρεθεί λύση. Εγώ τους θέλω τους γονείς κοντά μας δίπλα μας στα σχολειά. Κι αρωγούς μας.
Η κατάσταση με τους γονείς στα δημοτικά έχει ξεφύγει. Στο σχολείο τον πρώτο και σημαντικότερο λόγο πρέπει να τον έχουν οι εκπαιδευτικοί. Οι γονείς στις ώρες ενημέρωσης και σε πολύ προσεκτικά πλαίσια. Δεν θέλουμε Γυμνάσια και Λύκεια να καταστούν έρμαια των γονέων και των εγωκεντρικων διαθέσεων τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 25, 2022, 10:32:12 πμ από Lucifer »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #61 στις: Δεκέμβριος 25, 2022, 08:59:47 πμ »
Στην αρχή εγώ έκανα καλύτερο μάθημα απ' ό,τι τώρα. Η ηλικία με βάρυνε.

Μεταξύ σας πείτε όσες κουβέντες θέλετε. Εμπλοκή με υποδείξεις κεραμιδομεντοροειδείς στου άλλου τη δουλειά δε μπορείς να 'χεις.

Οι γονείς για μένα καλό είναι ν' ασχολιούνται με το παιδί τους και να συμβουλεύουνται τους δασκάλους. Κι άμα έχουν παράπονα να το συζητούν με το δάσκαλο για να βρεθεί λύση. Εγώ τους θέλω τους γονείς κοντά μας δίπλα μας στα σχολειά. Κι αρωγούς μας.
+++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #62 στις: Δεκέμβριος 25, 2022, 11:25:42 πμ »
Εσυ βεβαια είσαι ο μόνος δημοκράτης εδω μέσα. Εχεις πάρει τον τίτλο αποκλειστικότητα. Οι άλλες απόψεις είναι αντιδημοκρατικές και τέλος.
Πιο φασίστας δεν γίνεται.

Δεν μιλάμε απλά για φασιστικές-εξουσιαστικές απόψεις. Μιλάμε για κάτι ακόμα χειρότερο, μιλάμε για φασιστικές-εξουσιαστικές πρακτικές. Εσύ μεντοράκο μου, όχι μόνο στην θεωρία αλλά και στην ΠΡΑΞΗ, αυτή την στιγμή που μιλάμε επιδιώκεις να εξουσιάζεις τον μεντορευόμενό σου χωρίς την θέλησή του. Και θέλεις να σε ανεχτούμε; Θέλεις να θεωρούμε συνάδελφους κάτι τύπους σαν και σένα που δεν επιδιώκουν να εμπνέουν την εμπιστοσύνη, αλλά επιζητούν να επιβάλλονται μέσω του φόβου της εξουσίας;

"Ο Μέντωρ ήταν ένα πρόσωπο της Οδύσσειας στο οποίο ο Οδυσσέας εμπιστεύθηκε «τα του οίκου του» όταν έφευγε για τον Τρωικό Πόλεμο."

Ακόμα και την πραγματική έννοια της λέξης Μέντορας διαστρεβλώνουν κάτι εξουσιαστές σαν και σένα, αφού ο μεντορισμός ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ προϋποθέτει εμπιστοσύνη και συναίνεση από τον μεντορευόμενο.

Καμιά ανοχή στους φασίστες και στους εξουσιαστές! Καμιά ανοχή στους Ιούδες και στους Ηρώδηδες! Κεραμίδες στην Κεραμίδα!

Καλά Χριστούγεννα! 
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 25, 2022, 07:49:52 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος marieta 2014

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #63 στις: Δεκέμβριος 26, 2022, 12:13:52 μμ »
Χρόνια πολλά με υγεία!
 Παιδιά ας μη κοντραριζόμαστε τόσο μεταξύ μας.Ναι οι διαφορετικές απόψεις καλό είναι να λέγονται αλλά η ουσία δεν είναι η επίθεση. Εγώ που το άνοιξα το θέμα συμφωνώ με πολλούς από σας. Η  ουσία ποια είναι ;
  Έγινα Μέντορας χωρίς να θέλω, ελλείψει κάποιου άλλου(είμαι νεοδιόριστη του 2020) και δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουμε. Ημερολόγιο λέει και μια τελική έκθεση. Οι μεντορευόμενοι είναι τρεις ένας μόνο της δικής μου ειδικότητας. ....Και συμφωνώ και δεν συμφωνώ με αυτόν τον θεσμό. Θεωρώ ότι κάποιος μαθαίνει είτε μόνος του, από τις σφαλιάρες που τρώει, είτε από κάποια άτομα που επιλέγει και του ταιριάζουν μέσα στον εκάστοτε σύλλογο.
Μπορεί να μην τους βρεις, μπορεί ο διευθυντής σου να είναι βοηθητικός μπορεί και όχι...
Όμως το να μπαίνει κάποιος που δε θέλει ούτε τη  θέση ούτε τα μόρια δεν είναι σωστό ούτε δημοκρατικό ούτε θα αποδώσει. Εκτός κι αν αυτό έγινε μόνο για να προστεθούν μόρια σε κάποιους φιλόδοξους ανθρώπους ενόψει κρίσεων(δεν τους καταλαβαίνω αλλά οκ κάποιοι πρέπει να ηγούνται αρκεί όμως να είναι ικανοί επί της ουσίας). Οι άλλοι τι φταίμε; Όταν δεν πάει σε όλους ο θεσμός και όταν πρέπει να κάνω τον συμβουλάτορα( κατά άλλους τον ρουφιάνο) σε ανθρώπους που έχουν αρκετή εμπειρία σχεδόν σαν τη δική μου.
Καλώς λοιπόν λέγονται όλες αυτές οι διαφορετικές απόψεις αλλά μην κάνουμε και το χατίρι εκείνων που θέλουν να φαγωθούμε μεταξύ μας.
Καλό υπόλοιπο!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2022, 12:16:24 μμ από marieta 2014 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #64 στις: Δεκέμβριος 26, 2022, 05:43:17 μμ »
Χρόνια πολλά με υγεία!
 Παιδιά ας μη κοντραριζόμαστε τόσο μεταξύ μας.Ναι οι διαφορετικές απόψεις καλό είναι να λέγονται αλλά η ουσία δεν είναι η επίθεση. Εγώ που το άνοιξα το θέμα συμφωνώ με πολλούς από σας. Η  ουσία ποια είναι ;
  Έγινα Μέντορας χωρίς να θέλω, ελλείψει κάποιου άλλου(είμαι νεοδιόριστη του 2020) και δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουμε. Ημερολόγιο λέει και μια τελική έκθεση. Οι μεντορευόμενοι είναι τρεις ένας μόνο της δικής μου ειδικότητας. ....Και συμφωνώ και δεν συμφωνώ με αυτόν τον θεσμό. Θεωρώ ότι κάποιος μαθαίνει είτε μόνος του, από τις σφαλιάρες που τρώει, είτε από κάποια άτομα που επιλέγει και του ταιριάζουν μέσα στον εκάστοτε σύλλογο.
Μπορεί να μην τους βρεις, μπορεί ο διευθυντής σου να είναι βοηθητικός μπορεί και όχι...
Όμως το να μπαίνει κάποιος που δε θέλει ούτε τη  θέση ούτε τα μόρια δεν είναι σωστό ούτε δημοκρατικό ούτε θα αποδώσει. Εκτός κι αν αυτό έγινε μόνο για να προστεθούν μόρια σε κάποιους φιλόδοξους ανθρώπους ενόψει κρίσεων(δεν τους καταλαβαίνω αλλά οκ κάποιοι πρέπει να ηγούνται αρκεί όμως να είναι ικανοί επί της ουσίας). Οι άλλοι τι φταίμε; Όταν δεν πάει σε όλους ο θεσμός και όταν πρέπει να κάνω τον συμβουλάτορα( κατά άλλους τον ρουφιάνο) σε ανθρώπους που έχουν αρκετή εμπειρία σχεδόν σαν τη δική μου.
Καλώς λοιπόν λέγονται όλες αυτές οι διαφορετικές απόψεις αλλά μην κάνουμε και το χατίρι εκείνων που θέλουν να φαγωθούμε μεταξύ μας.
Καλό υπόλοιπο!
Σε έκαναν με το
ζόρι και περιμένουν κάτι από εσένα; Τι εννοείς να ρουφιανεύεις;
Εγω στη θέση σου θα έλεγα απλα ότι είμαι στη διάθεση όποιου νέου συναδέλφου επιθυμεί να τον βοηθήσω στην ανεύρεση κάποιου νόμου ή οδηγίας. Θα μπορούσες επίσης να ενημερώνεις για διαδικαστικά που κάποιοι δεν τα γνωρίζουν καλά όπως τις διαδικασίες μεταθέσεων-αποσπάσεων ή τώρα που είναι οι αιτήσεις της εισαγωγικής επιμόρφωσης. Από κει και πέρα, αν ο διευθυντής σου σε υποχρεώσει για διδασκαλίες, βλέπεις πώς μπορείς να το κανεις ανώδυνα. Εμείς είπαμε ότι οι παλιές θα μπούμε μεταξύ μας σε ένα κενό ή ίσως απλα πούμε ότι μπήκαμε.
Κατ τ άλλα ισχύει αυτό που λες, ότι όποιος επιθυμεί, θα βρει κάποιον να ζητήσει συμβουλές. Εμένα μια συνάδελφος που γίναμε και φίλες και φωνάζει μέντορά τξς για πλάκα παρολο που δεν είμαι. Η μέντορας που έχουμε είναι διακοσμητικη, και κρίνοντας από τον χαρακτήρα της, καλύτερα να παραμείνει έτσι.

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #65 στις: Δεκέμβριος 26, 2022, 05:59:50 μμ »
Στο δικό μου σχολείο πάντως ο διευθυντής έβαλε ως μέντορα έναν συνάδελφό της εμπιστοσύνης του. Αν και το ζήτησαν και κάποιοι άλλοι. Αυτός που επιλέχτηκε βάσει ΦΕΚ πάντως δεν είχε τα περισσότερα μόρια σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Με ότι συνεπάγεται αυτό με το θεσμό

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 615
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #66 στις: Δεκέμβριος 26, 2022, 07:47:31 μμ »
Εγώ πάντως αισθάνομαι ότι υπάρχει παντελής αδιαφορία από τους συμβούλους για να συμμετασχουν στην διαδικασία επιμόρφωσης, δειγματικων διδασκαλιών και ελέγχου των συντονιστών/μεντορων, οι δε Διευθυντές είναι τόσο πολύ απασχολημενοι με διοικητικά/γραφειοκρατικά καθήκοντα και την πιθανή επανεκλογή τους ως διευθυντές, που ούτε καν ασχολούνται με το ζήτημα. Το δε νομοθετικό πλαίσιο είναι τόσο γενικόλογο και ασαφές χωρίς χρονοδιαγράμματα και υποδείγματα εκθέσεων/αναφορών και διεργασιών που δεν μπορεί να υποβληθεί σε ελεγκτική διαδικασία.
Εξ άλλου στην κυβέρνηση αυτή τη στιγμή όλοι ασχολούνται με τη διάσωσή τους στις επικείμενες εκλογές.
Είμαι μάλιστα ενημερος, ότι η επόμενη κυβέρνηση έχει προγραμματίσει να ακυρώσει όλες αυτές τις διαδικασίες μαζί φυσικά με την ατομική αξιολογηση.

dimi94

  • Επισκέπτης
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #67 στις: Δεκέμβριος 27, 2022, 09:25:05 πμ »
 :( :( :( :(
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 27, 2022, 09:26:48 πμ από dimi94 »

Αποσυνδεδεμένος marieta 2014

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #68 στις: Δεκέμβριος 27, 2022, 08:23:25 μμ »
Εγώ πάντως αισθάνομαι ότι υπάρχει παντελής αδιαφορία από τους συμβούλους για να συμμετασχουν στην διαδικασία επιμόρφωσης, δειγματικων διδασκαλιών και ελέγχου των συντονιστών/μεντορων, οι δε Διευθυντές είναι τόσο πολύ απασχολημενοι με διοικητικά/γραφειοκρατικά καθήκοντα και την πιθανή επανεκλογή τους ως διευθυντές, που ούτε καν ασχολούνται με το ζήτημα. Το δε νομοθετικό πλαίσιο είναι τόσο γενικόλογο και ασαφές χωρίς χρονοδιαγράμματα και υποδείγματα εκθέσεων/αναφορών και διεργασιών που δεν μπορεί να υποβληθεί σε ελεγκτική διαδικασία.
Εξ άλλου στην κυβέρνηση αυτή τη στιγμή όλοι ασχολούνται με τη διάσωσή τους στις επικείμενες εκλογές.
Είμαι μάλιστα ενημερος, ότι η επόμενη κυβέρνηση έχει προγραμματίσει να ακυρώσει όλες αυτές τις διαδικασίες μαζί φυσικά με την ατομική αξιολογηση.
Στο μόνο σημείο που διαφωνώ είναι ότι οι διευθυντές δεν ασχολούνται με το θέμα. Είναι και κάποιοι(ψαρωμένοι ίσως) που νομίζουν πως και από αυτό εξαρτάται η επανεκλογή τους.

Αποσυνδεδεμένος marieta 2014

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορες- υποδειγματικές διδασκαλίες
« Απάντηση #69 στις: Δεκέμβριος 27, 2022, 08:25:42 μμ »
Στο δικό μου σχολείο πάντως ο διευθυντής έβαλε ως μέντορα έναν συνάδελφό της εμπιστοσύνης του. Αν και το ζήτησαν και κάποιοι άλλοι. Αυτός που επιλέχτηκε βάσει ΦΕΚ πάντως δεν είχε τα περισσότερα μόρια σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Με ότι συνεπάγεται αυτό με το θεσμό
Αυτό πάλι που κάποιοι κάναν όποιους ήθελαν ?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159542
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 270
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 277
Σύνολο: 285

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.