0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλύτερα να αφήσεις τους νεοδιόριστους να κρίνουν μόνοι τους, τι τους βοηθάει και τι όχι, τι τους αρέσει και τι όχι, και ποιος είναι καλοπροαίρετος ή ποιος τους χρησιμοποιεί σαν πιόνια για τα παιχνιδάκια του. Μυαλό έχουν, δεν είναι μωρά.
Αν έχεις οριστεί ώς μέντορας, διαβάζεις τους νόμους. Δεν ρωτάς εδώ κι εκεί γιατί ο καθένας γράφει το μακρύ και το κοντό του.Η βασική συμβουλή ουτως ή άλλως για έναν καινούργιο, ει΄ναι να μάθει πού θα διαβάζει την νομοθεσία και να εμπιστεύεται μόνο τα μάτια του. Αν έχει απορία επί της εφαρμογής των νόμων, όχι επί του τι λέει ο νόμος, τότε να ρωτάει κάποιον ποιο έμπειρο, αλλά καλύτερα να διασταυρώνει κιόλας.Δεν αναφε΄ρεται τίποτα συγκεκριμένο για τις δειγματικές, όπως θα δεις στον νόμο. Μπορείς να ρωτήσεις τον σύμβουλό σου (η συνοτνιστή, ό,τι έχετε στην περιοχή σας), για συμβουλές,Αλλιώς, κανεις ό,τ θεωρείς βοηθητικό.ΜΠορείς να ρωτήσεις τους ίδιους τι θεωρούν βοηθητικό.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Μου υποδεικνύετε να διαβάσω τους νόμους και κατόπιν ομολογείτε ότι δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη οδηγία στο νόμο. Γι' αυτό και ρωτώ συναδέλφους που μπορεί να έχουν σχετική εμπειρία, για να πάρω ιδέες και να διεκπεραιώσω το ρόλο που μου ανατέθηκε. Ευχαριστώ και πάλι.
Συνάδελφε το να είσαι μέντορας δεν σημαίνει ότι υποχρεώνεσαι να κάνεις δειγματικές.
Γι αυτό λέω λοιπόν να διαβάζουμε τους νόμους πρώτα. Τυπικα ο μέντορας κ ο συντονιστής πρέπει να τα κάνει.
- Οργανώνει σε συνεργασία τόσο με τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης, όσο και με τον εκπαιδευτικό την πραγματοποίηση τουλάχιστον τριών διδασκαλιών εντός του διδακτικού έτους, οι οποίες θα λαμβάνουν χώρα από τον: α) μέντορα με παρατηρητή τον καθοδηγούμενο εκπαιδευτικό, β) καθοδηγούμενο εκπαιδευτικό με παρατηρητή τον μέντορα και γ) από κοινού.
Αχ. Είναι λιγο κουραστικό να λεει κάποιος συνέχεια τα ίδια......για απεργίες και ελμε....Κάτι άλλο καλύτερο;
Όπου δεν υπάρχει σύμβουλος, υπάρχει συντονιστής εκπαιδευτικού έργου γιατί δεν έχουν λήξει οι θητείες, και φυσικά υπάρχει κατανομή παιδαγωγικής ευθύνης ακόμα. Μην λες άκυρα.ΜΠορείς απλά να πεις, "συνάδελφε, είμαστε σε μεταβατική περίοδο, αν δεν σε υποχρεώνει αυτή τη στιγμή ο διευθυντής σου, περίμενε να δεις τι θα πει ο νέος σύμβουλος, μπορεί να είναι χαλαρος και να το κάνετε εικονικά".
Πάλι παραπληροφορείς.Άλλο το καθηκοντολόγιο του Σύμβουλου Παιδαγωγικής Ευθύνης, και άλλο το καθηκοντολόγιο του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου.Ο νόμος αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο "Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης" (κοινώς ο επιθεωρητής) εμπλέκεται σε μεντορικές δειγματικές.Όποιος εμπλέξει "συντονιστή εκπαιδευτικού έργου" σε μεντορικές δειγματικές, είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ.Ξαναπαραθέτω το κειμενο του ΦΕΚ, γιατί η παραπληροφόρηση που κάνεις είναι πραγματικά επικίνδυνη.
καιοι συντονιστές εκπαιδευτκού έργου έχουν παιδαγωγική ευθύνη. Και η οδηγία για εφαρμογή μέντορα-συντονιστή, ήρθε αρχές της χρονιάς που δεν υπήρχαν οι νέοι σύμβουλοι.
Ενταξει δεν έχει νόημα να συχητΖμε. Ευτυχώς που υπάρχεις εσυ και δίνεις σοβαρές και αξιόπιστες πληροφορίες.