0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να πάρει τις κατατοπιστικότατος δικές σου απαντήσεις που είναι πολύ βοηθητικές όταν κάποιος έχει ένα πρόβλημα.
Ρε παιδιά για άλλον ρωτάω,χαλαρώστε λιγο
αχαχαχαχα, εντωμεταξύ πέρα από το σχεδόν ποινικό της έντασης του λεμονάκια δεν γίνεται πιστευτός, διότι ήδη οι πρώτοι σύμβουλοι λένε περίπου ό,τι και η ζέττα η υφυπ : μην αγχώνεστε, θα σας περάσουμε όλους κι εμείς διαφωνούμε. αν ο λεμονάκιας πρότεινε (και βασικά εφάρμοζαν οι επόμενοι) πιο ήπιες τιμωρίες τύπου "όλες οι στελεχάρες πίσω στις τάξεις" για μια διετία , θα ήταν πιο πιστευτός και αυτός.τίποτα δεν θα διαβαστεί στο τσίρκο που ζούμε... καλές αποφάσεις στους υπό αξιολόγηση.
αχαχαχαχα, εντωμεταξύ πέρα από το σχεδόν ποινικό της έντασης του λεμονάκια δεν γίνεται πιστευτός, διότι ήδη οι πρώτοι σύμβουλοι λένε περίπου ό,τι και η ζέττα η υφυπ : μην αγχώνεστε, θα σας περάσουμε όλους κι εμείς διαφωνούμε.
Όποιος νεοδιόριστος αποδεχτεί την (θετική ή αρνητική, δεν έχει σημασία) κρίση του επιθεωρητή, είναι προφανές ότι διακατέχεται από ψυχολογικά σύνδρομα που δεν αρμόζουν σε εκπαιδευτικούς. Τέτοιοι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να μπουν στην εκπαίδευση γιατί αλλάζουν το DNA της και μεταφέρουν τον χαρακτήρα και την ψυχολογία τους στην νέα γενιά, κάτι καταστροφικό για την χώρα μας. Πρωταρχικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι να δημιουργεί ελεύθερους δημοκρατικούς πολίτες, και ο επιθεωρητισμός είναι διαμετρικά αντίθετος προς αυτόν τον σκοπό. Οπότε με την νέα κυβέρνηση, η μονιμοποίηση των επιθεωρούμενων θα θεωρηθεί ως μη γενόμενη, και το γεγονός ότι αποδέχτηκαν να τους επιθεωρήσουν και να τους απαξιολογήσουν κάποιοι αποδεδειγμένα χειρότεροί τους, θα μετρήσει ως κριτήριο αρνητικής αξιολόγησης.
αν ο λεμονάκιας πρότεινε (και βασικά εφάρμοζαν οι επόμενοι) πιο ήπιες τιμωρίες τύπου "όλες οι στελεχάρες πίσω στις τάξεις" για μια διετία , θα ήταν πιο πιστευτός και αυτός.
Εγώ όμως διαφωνώ με την ζέττα. Δεν πρέπει να περάσουν όλοι. Πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση. Αλλά σωστή αξιολόγηση.
νατα μας νατα μας,θα βαλουμε ΕΣΕΝΑ γενικο δερβεναγα, θα αποφασιζεις ΕΣΥ για παντα, ΕΣΥ μονο κατεχεις τη γνωση,ΕΣΥ θα μας σωσεις,ΕΣΥ θα μας απολυσεις, Ave Caesar morituri te salutant
Εγώ φυσικά είμαι υπέρ μιας πραγματικής αξιολόγησης, αυστηρά και μόνο κάτω από ΟΛΕΣ τις παρακάτω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης):1) Πανελλήνιες εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων απεριόριστου μεγέθους και με εξασφαλισμένη την αξιόπιστη τυχαιότητα στην επιλογή των κοινών για όλους θεμάτων, ώστε να φανεί ποιος εκπαιδευτικός είναι τελικά ο καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο. Και αυτός ας αξιολογεί μετά τους υπόλοιπους για το γνωστικό. Στις πανελλήνιες φυσικά θα πρέπει να υποχρεωθούν να γράψουν και καθηγητές πανεπιστημίου, αν θέλουν να γίνουν αξιολογητές γνωστικού (στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου θα πατώσουν στις γραπτές εξετάσεις, γιατί η πλειοψηφία τους είναι βύσματα που έχουν ανέρθει στην έδρα τους έρποντας και γλύφοντας).
2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.
Όταν αρχίσουν να αξιολογούν οι διευθυντές να δούμε αν θα γελάμε όμως.
1) ίσως να βάζαμε ..... και αν αξίζει να το γενικεύσουμε ή όχι. --------------------------------------2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικ.....
Οι πρώτοι σύμβουλοι - μπορεί να έτυχε. Για να δούμε τη συνέχεια. Δηλαδή έχουν εντολές υπουργείου να τους περάσουνε όλους;
Διαφωνώ με την ποινή που προτείνεις, γιατί ΔΕΝ φταίνε σε κάτι τα παιδάκια να υποστούν την αυταρχική ψυχολογία του επιθεωρητή. Ως ευσυνείδητος εκπαιδευτικός, προτιμώ να αντιμετωπίσω εγώ τον αυταρχισμό και την διαστρεβλωμένη παιδαγωγική θεώρηση αυτών των ανάξιων ανθρώπων, παρά οι μαθητές μου.