*

Αποστολέας Θέμα: Απασχόληση μαθητών σε κενό  (Αναγνώστηκε 6790 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 09, 2023, 07:47:03 μμ »
Εκτός από εκπαιδευτικοί που αγαπάμε τα παιδιά, διαλέξαμε τη δουλειά γιατί μας αρέσει κ.λ.π. είμαστε και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Ο σωστός επαγγελματίας λοιπόν, που ενδιαφέρεται να κάνει όσο το δυνατόν καλύτερα τη δουλειά του, να είναι ποιοτική  και να επενδύσει σ' αυτή αμείβεται και ανάλογα. Η αμοιβή του σ' αυτό το επάγγελμα είναι για 23 ώρες, 21, 20 κ.λ.π. αντίστοιχα με τα χρόνια υπηρεσίας. Ούτε μία παραπάνω! κι ο καλός δικηγόρος που διάλεξε τη δουλειά αυτή γιατί την αγαπάει, αγαπάει, τον πελάτη του   κλπ όσες ώρες δουλεύει γι' αυτόν πληρώνεται και μάλιστα καλοπληρώνεται. Αν θέλουν λοιπόν, απασχόληση, φύλαξη ή δεν ξέρω πως θα το πούνε ας αποφασίσουν να πληρώσουν υπερωρίες, μέχρι τότε τα παιδιά θα βγαίνουν έξω σε ώρα κενού. Κάθε ώρα μέσα σε τάξη που χρησιμοποιείς το μυαλό σου και τις ικανότητές σου για να καθοδηγήσεις, εξηγήσεις, προσεγγίσεις τους μαθητές  κ.λ.π. για οτιδήποτε είναι ώρες ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 09, 2023, 09:37:53 μμ από blueswire »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:26 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #43 στις: Νοέμβριος 09, 2023, 08:04:33 μμ »
Συμφωνώ ότι οι ώρες απασχόλησης πρέπει να είναι μέσα στις ώρες εργασίας και όχι υπερωριακές. Είμαστε, όμως,  κάποιοι εκπαιδευτικοί που μας λείπουν 2-3 ώρες και έτσι εμάς βάζουν στην απασχόληση. Υπάρχουν, επιπλέον  και ιδιαιτερότητες σε κάθε σχολείο. Ως παράδειγμα, για κενό στην αυλή, δεν γίνεται ούτε λόγος διότι το ΕΠΑΛ με το οποίο συστεγαζόμαστε, χρησιμοποιεί την ίδια αυλή, και με άλλες ώρες διάλειμμα, έχει τους διπλάσιους μαθητές και θα είχαμε διαρκώς προβλήματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 09, 2023, 08:29:14 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #44 στις: Νοέμβριος 09, 2023, 08:10:17 μμ »
Σε κάποια πρότυπα, εκτός από το ωράριο καθενός προβλέπεται και η λεγόμενη αναπλήρωση  3 ωρών, δηλαδή απασχόληση τμήματος σε περίπτωση ασθένειας - απουσίας συναδέρφων. Ελπίζω να μη συμβαίνει σε όλα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #45 στις: Νοέμβριος 09, 2023, 09:54:31 μμ »
Συμφωνώ ότι οι ώρες απασχόλησης πρέπει να είναι μέσα στις ώρες εργασίας και όχι υπερωριακές. Είμαστε, όμως,  κάποιοι εκπαιδευτικοί που μας λείπουν 2-3 ώρες και έτσι εμάς βάζουν στην απασχόληση. Υπάρχουν, επιπλέον  και ιδιαιτερότητες σε κάθε σχολείο. Ως παράδειγμα, για κενό στην αυλή, δεν γίνεται ούτε λόγος διότι το ΕΠΑΛ με το οποίο συστεγαζόμαστε, χρησιμοποιεί την ίδια αυλή, και με άλλες ώρες διάλειμμα, έχει τους διπλάσιους μαθητές και θα είχαμε διαρκώς προβλήματα.

Αν δεν εχεις συμπληρωσει ωράριο, είναι διαφορετικό. Δεν γίνεται όμως άλλος να έχει 5ωρο μάθημα και στο κενό να του ζητάς κι άλλο μάθημα ή απασχόληση ή οτιδήποτε συνιστά εργασία με μαθητες. Φυσικά όλα αυτά ειναι και θέμα κουλτούρας του σχολείου. Εγω έχω ζήσει μεγάλη πίεση στο θέμα της «φύλαξης» με άδικο τρόπο. Να εχεις να γραψεις πρακτικό και να σου λέει ότι προέχει η φύλαξη. Να κανεις πρόβα για γιορτή και να προέχει η φύλαξη. Επειδή λοιπόν το έχω βιώσει έτσι, θεωρώ πλήρη υποβάθμιση της δουλειάς μου να πιστεύει κάποιος ότι μπορώ να είμαι εξίσου ποιοτική και αποτελεσματική στο μάθημα, όταν ο μη διδακτικός χρόνος μου δεν διατίθεται στην υποστήριξη του μαθήματος ή στις έξω διδακτικές εργασίες που έχω (που κι αυτές συνιστούν συνεισφορά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου). Το αν εγω θα επιλέξω να κάνω κάποιο παραπάνω μάθημα σε ώρα κενού μου, ειναι προσωπικό μου θέμα και εξαρτάται από τον δικό μου προγραμματισμό και όχι το τι βολεύει τον διευθυντή με τα κενά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:26 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #46 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 08:58:20 πμ »
Εκτός από εκπαιδευτικοί που αγαπάμε τα παιδιά, διαλέξαμε τη δουλειά γιατί μας αρέσει κ.λ.π. είμαστε και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Ο σωστός επαγγελματίας λοιπόν, που ενδιαφέρεται να κάνει όσο το δυνατόν καλύτερα τη δουλειά του, να είναι ποιοτική  και να επενδύσει σ' αυτή αμείβεται και ανάλογα. Η αμοιβή του σ' αυτό το επάγγελμα είναι για 23 ώρες, 21, 20 κ.λ.π. αντίστοιχα με τα χρόνια υπηρεσίας. Ούτε μία παραπάνω! κι ο καλός δικηγόρος που διάλεξε τη δουλειά αυτή γιατί την αγαπάει, αγαπάει, τον πελάτη του   κλπ όσες ώρες δουλεύει γι' αυτόν πληρώνεται και μάλιστα καλοπληρώνεται. Αν θέλουν λοιπόν, απασχόληση, φύλαξη ή δεν ξέρω πως θα το πούνε ας αποφασίσουν να πληρώσουν υπερωρίες, μέχρι τότε τα παιδιά θα βγαίνουν έξω σε ώρα κενού. Κάθε ώρα μέσα σε τάξη που χρησιμοποιείς το μυαλό σου και τις ικανότητές σου για να καθοδηγήσεις, εξηγήσεις, προσεγγίσεις τους μαθητές  κ.λ.π. για οτιδήποτε είναι ώρες ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα λέτε, ίσως πως μόνο στο παράδειγμα του δικηγόρου δεν μιλάμε για λειτούργημα. Σε καμία περίπτωση μάλιστα δεν μπήκα σε σύγκριση με άλλους στο ποιος ενδιαφέρεται περισσότερο για τη δουλειά του. Μιλούσα καθαρά για μένα, τον χαρακτήρα μου και την κάπως ιδιαίτερη περίπτωσή μου. Να εξηγήσω λίγο παραπάνω, μιας και γράφουμε όλοι βιαστικά και θεωρούμε πράγματα δικά μας ως γνωστά σε όλους. Είμαστε ένας συντηρητικός σύλλογος σε ένα μέρος από τα πιο πλούσια της χώρας. Για λόγους που δεν είναι της παρούσης, τα σχολεία της περιοχής έχουν ταξινομηθεί σε σχολεία για καλούς μαθητές και σχολεία που επιλέγουν οι μαθητές που δεν αποδίδουν το ίδιο καλά. Σε μας που θεωρείται πως ανήκουμε στην πρώτη κατηγορία, γίνεται καθετί δυνατό από μέρους της διοίκησης να επιβεβαιώνουμε αυτή τη διάκριση. Το καθετί περιλαμβάνει και πως ο διευθυντής αναθέτει τις εξωδιδακτικές εργασίες όχι ομοιόμορφα και σύμφωνα με τους κανονισμούς, αλλά με βάση την ικανότητα του καθενός και την ταχύτητα διεκπεραίωσης. Εγώ δηλ σε ένα κενό επειδή δεν χαζεύω, μπορεί να φτύσω αίμα, ενώ ένας άλλος που δεν "τραβάει", μπορεί να κάθεται δίπλα αμέριμνος. Σε φιλοδοξία όμως να με περνάει κεφάλια. Έτσι δικαιολογείται το ότι θα ήθελα να μην πατάω στο γραφείο που είπα. Σχετικά με τα κενά, υπάρχει η εντύπωση στους γονείς πως αυτά είναι λάθη προγραμματισμού των καθηγητών και πρέπει να αναπληρώνουμε. Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε όπως η Έσπερος συγκέντρωση στη βιβλιοθήκη λόγω χώρου, ούτε βέβαια θα φαινόταν ποτέ καλή ιδέα σε διευθυντή όπως ο δικός μας να παίζουμε παιχνίδια. Είμαστε στο 1800. Μαθηματικά και αρχαία δεν χάνονται ποτέ. Και κενά να μην έχουμε, θα δημιουργήσουμε για να αναπληρώσουμε. Οι μαθητές δεν παραπονέθηκαν ποτέ, οι γονείς τους φυσικά ποτέ. Αυτό που εμένα μου κακοφαίνεται περισσότερο από τα κενά είναι το μάθημα όσων δεν πηγαίνουν εκδρομή, τους τιμωρούμε κιόλας.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #47 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 11:12:19 πμ »
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει "ώρες απασχόλησης" των παιδιών και τι διαφορά έχουν από τις ώρες διδασκαλίας.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #48 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 02:54:38 μμ »
@ppil πραγματι οι συνθήκες κάθε σχολείου διαμορφώνουν και διαφορετική κουλτούρα. Στο δικό μου σχολείο οι οικογένειες που ενδιαφέρονται βασικά θεωρούν ότι το παιδί στο σχολείο έρχεται για να πάρει καλούς βαθμούς, αριστείο, απουσιολόγιο, σημαία, να χειροκροτηθεί στην παρέλαση, να ανεβάσουν οι γονείς στο facebook τον έλεγχο με τους βαθμούς κλπ, και πιθανότατα αυτό θα επιτευχθεί με το να παρακολουθεί και φροντιστήριο ώστε στο σχολείο να τα ξερει. Για πολλούς άλλους γονείς χωρίς τέτοιες αξιώσεις, που επιθυμούν απλώς μια αξιοπρεπή παρουσία, το σχολείο είανι επίσης ο χώρος στον οποίο θα βαθμολογηθεί ο μαθητής για τις εργασίες που έκανε στο σπίτι και για αυτά που παπαγάλισε για το διαγώνισμα, άρα πάλι για όσα του έκανε ο φροντιστής / ιδιαιτεράς, οι δε γονείς των αδύναμων μαθητών, αν ενδιαφέρονται, πάλι περιμένουν ότι το παιδί τους θα έχει έναν οριακό βαθμό επειδή έρχεται γραμμένο με απαντήσεις που μετά βίας μπορεί να αναγνώσει επειδή συλλαβίζει, που έγραψε είτε στο φροντιστήριο είτε στην ενισχυτική. Οπότε ο διδακτικός ρόλος του σχολείου είναι σε δεύτερη μοίρα, το βασικό είναι ο βαθμός. Παράλληλα, η τελευταία διεύθυνση ενδιαφερόταν πρωτίστως για την φύλαξη των παιδιών και το να μην σχολάνε νωρίς. Αυτό δημιούργησε μια κουλτουρα σύμφωνα με την οποια τα παιδιά στο σχολείο περνάνε την ώρα τους, οι υποχρεώσεις τους εξαντλούνται στα 10-15 λεπτά της εξέτασης και του ελέγχου των ασκήσεων, και το πρώτιστο καθήκον των εκπαιδευτικών είνα να είναι τα παιδιά μέσα σε μία τάξη και να βάζουν ασκήσεις για το σπίτι ώστε τα παιδιά να έχουν να κάνουν κάτι το απόγευμα για να μην κυκλφορούν πολύ έξω (κι εδώ 1800) ή για να έχουν κίνητρο να έρθουν στην ενισχτυική. Οπότε καταλαβαίνεις, με τέτοιο κλίμα η ιδέα να κάνεις κάτι για τα τμήματα που έχουν κενό, δεν είναι ευπρόσδεκτη -αν και υπήρχαν συνάδελφοι που θεωρούσαν πολύ σοβαρο καθήκον να επιβλέπουν τα παιδιά στην αυλή για να μην γίνει κάτι. Κι επειδή, με το να μην σχολάνε νωρίτερα, είχαν καολμάθει στην ιδέα ότι θα παίζουν  μπάλα στο κενό, απαλλάσσχοντας και τον καθηγητή της φυσικής αγωγής από την υποχρέωςση να κάνει μάθημα αντί απλώς να δώσει μπάλα, αυτό βόλευε πολλούς, οποτε η ιδέα τώρα ότι θα κάθονται στη βιβλιοθήκη, για πολλά παιδιά είναι απλώς βασανιστήριο. Ευτυχώς ομως το σκάκι κα τα επιτραπέζια έχουν απήχηση και έτσι υπάρχουν και άλλοι που το χαίρονται, μη σου πω και το επιδιώκουν, κι έτσι σιγά σιγά αποσυνδέεται από το μυαλό τους το "κενό = μπάλα", κάτι που για εμάς ήταν σημαντικός στόχος.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #49 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 03:06:08 μμ »
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει "ώρες απασχόλησης" των παιδιών και τι διαφορά έχουν από τις ώρες διδασκαλίας.
Σημαίνει ότι ενώ έχεις κενό μπαίνεις μες στο τμήμα για ν' απασχολήσεις παιδιά που 'χουν κι αυτά κενό ώστε να μην τριγυρνάνε στο προαύλιο.

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #50 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 06:06:28 μμ »
 Προφανώς δεν έγινα κατανοητός Η ερώτηση παραμένει. Τι σημαίνει "ώρες απασχόλησης" και ποια η διαφορά από τις ώρες διδασκαλίας; Τι σημαίνει μπαίνεις μες στο τμήμα για ν' απασχολήσεις παιδιά που 'χουν κι αυτά κενό ώστε να μην τριγυρνάνε στο προαύλιο. Τι σημαίνει απασχολώ. Μπαίνουν απουσίες; Σε τι μαθημα; Ποιος υπογράφει; Οι απουσίες αυτες μετράνε στο τέλος; Είναι ντροπή και ξεφτίλα και μόνο να το συζητάμε

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #51 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 07:01:03 μμ »
Προφανώς δεν έγινα κατανοητός Η ερώτηση παραμένει. Τι σημαίνει "ώρες απασχόλησης" και ποια η διαφορά από τις ώρες διδασκαλίας; Τι σημαίνει μπαίνεις μες στο τμήμα για ν' απασχολήσεις παιδιά που 'χουν κι αυτά κενό ώστε να μην τριγυρνάνε στο προαύλιο. Τι σημαίνει απασχολώ. Μπαίνουν απουσίες; Σε τι μαθημα; Ποιος υπογράφει; Οι απουσίες αυτες μετράνε στο τέλος; Είναι ντροπή και ξεφτίλα και μόνο να το συζητάμε
Όχι. Δε μπαίνουν απουσίες. Δεν υπογράφει κανείς. Απλά τα κρατάς μέσα για να μην τριγυρνάνε έξω.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #52 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 07:41:42 μμ »
Ναι, συμφωνώ, επειδή δεν το έχω ψάξει, θα ήταν ενδιαφέρον να το δούμε πού είναι γραμμένο όλο αυτό.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #53 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 08:07:34 μμ »
Ναι, συμφωνώ, επειδή δεν το έχω ψάξει, θα ήταν ενδιαφέρον να το δούμε πού είναι γραμμένο όλο αυτό.

Στα καθηκοντολογιο γράφει ασάφειες, προφανωσ για να μην εγείρει κάποιος απαιτήσεις υπερωριακής εργασίας. Όμως έχω καταλάβει ότι τον τελευταίο καιρό υπάρχει πίεση να μην κάνουν τα παιδιά κενά που απλώς να είναι στην αυλή και μάλλον να μην σχολάνε και νωρίς.

Το χύμα στην αυλή πάντως δεν το θέλω ούτε εγω. Ίσως επηρεασμένη από τα παιδιά μας που είναι αναξιόπιστα.

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #54 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 08:24:52 μμ »
Ναι, συμφωνώ, επειδή δεν το έχω ψάξει, θα ήταν ενδιαφέρον να το δούμε πού είναι γραμμένο όλο αυτό.
Υ.Α. Αρ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/02, (ΦΕΚ 1340/16-10-02) - «Καθηκοντολόγιο»  που λέει ότι. οι εκπαιδευτικοί αντικαθιστούν εκπαιδευτικό ο οποίος λείπει και, ανάλογα με την περίπτωση, ή καλύπτουν το κενό ή απασχολούν τους μαθητές, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Διευθυντή.
Όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι πράγματι 'ασάφεια', δεν καθορίζει δηλαδή τί θα γίνει με σαφήνεια...

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #55 στις: Νοέμβριος 10, 2023, 11:09:02 μμ »
Υ.Α. Αρ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/02, (ΦΕΚ 1340/16-10-02) - «Καθηκοντολόγιο»  που λέει ότι. οι εκπαιδευτικοί αντικαθιστούν εκπαιδευτικό ο οποίος λείπει και, ανάλογα με την περίπτωση, ή καλύπτουν το κενό ή απασχολούν τους μαθητές, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Διευθυντή.
Όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι πράγματι 'ασάφεια', δεν καθορίζει δηλαδή τί θα γίνει με σαφήνεια...
Άρα είμαστε υποχρεωμένοι ή να τους κάνουμε μάθημα (οπότε μπαίνουν απουσίες κι υπογράφουμε κανονικά) ή να τους απασχολήσουμε μες στην αίθουσα (οπότε δεν εμφανιζόμαστε επίσημα κάπου) υπακούοντας στις υποδείξεις (άρα δε χρειάζεται οι εντολές να 'ναι γραπτές) του διευθυντή. Με απλά λόγια η απασχόληση μαθητών εν ώρα κενού είναι μες στα πλαίσια των καθημερινών μας καθηκόντων αν έτσι κρίνει και πει ο προϊστάμενος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159819
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 377

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.