0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1) Νόμος 1566/1985Άρθρο 138. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών.
Άρα είμαστε υποχρεωμένοι ή να τους κάνουμε μάθημα (οπότε μπαίνουν απουσίες κι υπογράφουμε κανονικά) ή να τους απασχολήσουμε μες στην αίθουσα (οπότε δεν εμφανιζόμαστε επίσημα κάπου) υπακούοντας στις υποδείξεις (άρα δε χρειάζεται οι εντολές να 'ναι γραπτές) του διευθυντή. Με απλά λόγια η απασχόληση μαθητών εν ώρα κενού είναι μες στα πλαίσια των καθημερινών μας καθηκόντων αν έτσι κρίνει και πει ο προϊστάμενος.
Ακριβώς όπως το λέει ο συνάδελφος. Δεν έχει λήξει κανένα θέμα επειδή έβγαλε ανακοίνωση κάποιος που δεν είναι το υπουργείο (δεν απευθύνθηκε στο υπουργείο η ανακοίνωση αλλά στους εκπαιδευτικούς, εκεί είναι το πρόβλημα, άρα δεν μας καλύπτει)
και δεν χρειάζεται η εντολή να δοθεί γραπτά, όταν έχει δικαίωμα ο κάθε διευθυντής να υποδείξει προφορικά.
Πάλι λάθος, ΔΕΝ έχει το δικαίωματα να κάνει ότι του κ@βλώσει, δεν είναι τσιφλίκι του το σχολείο, ούτε οι εκπαιδευτικοί κολίγοι του. Η διαχείριση των κενών οφείλεται να αντιμετωπίζεται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων με την έναρξη της σχολικής περιόδου.
Ο καλλωπισμός του χώρου, δενδροφύτευση, εργασίες στον σχολικό κήπο μπορούν να ενταχθούν σε όμιλο, περιβαλλοντικό πρόγραμμα ή σχολική δράση από την αρχή της χρονιάς. Θα μπορούσε να γίνει συμφωνία ότι αν στο κενό οι μαθητές βρίσκονται στην αυλή, θα χρησιμοποιούνται και κάποια κενά για να γίνουν κάποιες δουλειές, έστω και για λίγη ώρα, από όσους θέλουν.
ειλικρινά δεν θα στηριζόμουν σε μια γνωμάτευση για να πάω κόντρα σε ΦΕΚ. Αν κάποιος χρησιμοποιώντας αυτή τη γνωμάτευση βρήκε το δίκιο του, θα με ενδιέφερε να το μάθω για να πράξω ανάλογα. Σχετικά με το Σύλλογο, στο ΦΕΚ δεν αναφέρεται πουθενά. Ο διευθυντής υποδεικνύει, που σημαίνει πως -μέσα στα πλαίσια του νόμου βέβαια και όχι του τσιφλικιού- αποφασίζει.