*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2024  (Αναγνώστηκε 946309 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #784 στις: Μάρτιος 08, 2024, 01:15:31 μμ »


Για τις ειδικότητες, στη δευτεροβάθμια αν κάποιο μάθημα έχει κοινή πρώτη ανάθεση μεταξύ διαφορετικών ειδικοτήτων, οι ώρες διαμοιράζονται μισές, μισές στις δύο ειδικότητες.

Aυτο ηδη γινεται στη δευτεροβαθμια δηλ για να υπολογιστουν τα κενα για τις μεταθεσεις το καθε πυσδε διαμοιραζει ισοποσα (στους πινακες Α) τις ωρες κοινης Α αναθεσης μεταξυ των ειδικοτητων που εμπλεκονται σε τετοιου ειδους αναθεσεις πχ αν σε ενα ΓΕΛ εχει οργανικη ενας πε78  και υπαρχουν 8 ωρες πολιτικης παιδειας τοτε καταγραφει στον οργανικα ανηκοντα πε78 τις 4 ωρες και τις αλλες 4 τις βαζει στο πε80,  εστω κι αν δεν υπαρχει οργανικα ανηκοντας εκπαιδευτικος. Ομοιως το ιδιο γινεται ( ή τουλαχιστον πρεπει να γινεται) για την ιστορια μεταξυ πε33 και πε02 και γι ατις κοινες αναθεσεις μεταξυ πε83 και πε84 ή για την τεχνολογια γυμνασιου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:13:34 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #785 στις: Μάρτιος 08, 2024, 01:41:32 μμ »
Α) Βλέπεις κάποια διαφορά που δεν βλέπω εγώ; https://www.edweek.gr/ta-organika-kena-ton-moysikon-sholeion-gia-tis-metatheseis-2023/

Απλα να προσθεσω μια ιδιομορφια εδω ως προς τα μουσικα δηλ ενω  ο υπολογισμος των οργανικων κενων στα μουσικα γινεται οπως ακριβως  και για τα υπολοιπα σχολεια γενικης

https://drive.google.com/file/d/1MnlTAmjeX-0mjbygKjjVrV42R2KUguxa/view

δηλ 20 ωρες κενο Α  αναθεσης ανα ομαδα σχολειων και ΕΠΙΠΛΕΟΝ να συνεχιζει να υφισταται αυτο το κενο στον πινακα Γ (αν υπαρχουν ας πουμε 2 κενα στην ομαδα Α να υπαρχει μεχρι και 1 max πλεονασμα στις αλλες ομαδες), εν τουτοις αν σε μια δδε υπαρχει μονο 1 Μουσικο τοτε αρκει για να καταγραφει οργανικο κενο σε μια ειδικοτητα ελλειμα ισο ή μεγαλυτερο απο 12 ωρες

Αποσυνδεδεμένος Gafo_Tas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #786 στις: Μάρτιος 08, 2024, 06:20:56 μμ »
kk
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2024, 02:48:54 μμ από Gafo_Tas »

Αποσυνδεδεμένος Travel Girl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 350
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #787 στις: Μάρτιος 08, 2024, 06:51:48 μμ »
Εκπαιδευτικοί Γενικής: Τον Μάιο οι οριστικοί πίνακες ΑΣΕΠ

Πηγή: https://www.proson.gr/ergasia/asep/45951_ekpaideytikoi-genikis-ton-maio-oi-oristikoi-pinakes-asep

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:13:34 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #788 στις: Μάρτιος 08, 2024, 08:36:38 μμ »
Εννοείται να μετράνε και ο αριθμός τμημάτων του ολοήμερου για τα οργανικά κενά των δασκάλων.

Για τις ειδικότητες, στη δευτεροβάθμια αν κάποιο μάθημα έχει κοινή πρώτη ανάθεση μεταξύ διαφορετικών ειδικοτήτων, οι ώρες διαμοιράζονται μισές, μισές στις δύο ειδικότητες.

Μπορεί να συμβεί και στην πρωτοβάθμια, σε περίπτωση που οι ειδικότητες έχουν α ανάθεση το ολοήμερο.

Αν δεν το έχουν, προφανώς θα πάνε όλες οι θέσεις στους δασκάλους.

Αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι ουσιαστικά το πως λειτουργεί το ενιαίο τύπου ολοήμερο δημοτικό σχολείο.

Και για να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου γιατί, ενώ είμαι δάσκαλος, στα προηγούμενα μηνύματα πήρα το μέρος των ειδικοτήτων που διδάσκουν στο δημοτικό (χωρίς βέβαια να υπάρξει κάποιο feedback από αυτούς: μάλλον δεν κατάλαβαν τι καταστροφικές συνέπειες θα είχαν αυτά που προτείνατε για τις ειδικότητες):

Ναι, αυτό που πρότειναν οι oliver και anpath86 θα ήταν εφαρμόσιμο αν είχαμε τις εξής αλλαγές στο ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα και πηγαίναμε ουσιαστικά στην προ Ν. Φίλη εποχή (διατηρώντας βέβαια τη δυνατότητα ύπαρξης ολοημέρου σε όλες τις υφιστάμενες σχολικές μονάδες).

Αυτό θα γινόταν πολύ εύκολα, αν απλώς κόβαμε 5 από τις 10 ώρες των ειδικοτήτων στην Α' και Β' Δημοτικού (σίγουρα οι 2 θα ήταν τα αγγλικά που μπήκαν χωρίς κανένα παιδαγωγικό επιχείρημα έτσι και αλλιώς σε αυτές τις τάξεις), οπότε τα παιδιά θα σχολούσαν στο 5ωρο και θα φοιτούσαν προαιρετικά από τις 12.35 έως τις 13.15 στο ολοήμερο πρόγραμμα (όπως πριν το 2015). Αυτό θα είχε ως συνέπεια το εβδομαδιαίο ωράριο του ολοημέρου να γίνει 20 ώρες και να απαιτείται ένας πλήρης δάσκαλος για τη λειτουργία του όπως παλιά (και θα γινόταν εξαιρετική δουλειά με τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο όπως γινόταν όντως κάποτε, γιατί 1 ολόκληρη ώρα θα αφιερωνόταν μόνο στα παιδιά της Α' και της Β'). Αν το μέτρο αυτό συνδυαζόταν μάλιστα με την επιστροφή του 7ωρου στην Ε' και Στ' Δημοτικού έστω για 2 μέρες (που είναι απαραίτητο κιόλας αν κρίνουμε ότι τα μαθηματικά διδάσκονται μόνο 4 ώρες και η γεωγραφία 1 στις τάξεις αυτές, εντελώς δυσανάλογα με την υφιστάμενη διδακτέα ύλη), τότε θα εξαλειφόταν σχεδόν εντελώς η ανάγκη για συμπλήρωση του ωραρίου των δασκάλων του πρωινού, στα περισσότερα δημοτικά σχολεία της χώρας.

Και αυτό το σενάριο θα στερούσε πάρα πολλές ώρες από τις ειδικότητες στο δημοτικό (εξαφανίζοντας την ανάγκη για σύσταση νέων που υπάρχει με το υφιστάμενο ωρολόγιο πρόγραμμα, ίσως πλην ΠΕ08, ΠΕ86), θα εκτόξευε τις ανάγκες σε δασκάλους (άρα θα συνέφερε απόλυτα τον κλάδο μου που δεν θα έχανε οργανικές, αλλά θα κέρδιζε) και θα καθιστούσε την εφαρμογή αυτών που προτάθηκαν από oliver και anpath86 αρκετά πιο εύκολα εφαρμόσιμη, γιατί τότε όντως κάθε τμήμα πρωινού και ολοημέρου θα ισοδυναμούσε με 1 δάσκαλο και οι υπόλοιπες ειδικότητες θα υπολογίζοταν με τον τύπο που πρότειναν. Ποια όμως είναι άραγε η γνώμη των ειδικοτήτων που εργάζονται στο δημοτικό επ' αυτού;

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1821
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #789 στις: Μάρτιος 08, 2024, 09:49:37 μμ »
Αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι ουσιαστικά το πως λειτουργεί το ενιαίο τύπου ολοήμερο δημοτικό σχολείο.

Και για να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου γιατί, ενώ είμαι δάσκαλος, στα προηγούμενα μηνύματα πήρα το μέρος των ειδικοτήτων που διδάσκουν στο δημοτικό (χωρίς βέβαια να υπάρξει κάποιο feedback από αυτούς: μάλλον δεν κατάλαβαν τι καταστροφικές συνέπειες θα είχαν αυτά που προτείνατε για τις ειδικότητες):

Ναι, αυτό που πρότειναν οι oliver και anpath86 θα ήταν εφαρμόσιμο αν είχαμε τις εξής αλλαγές στο ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα και πηγαίναμε ουσιαστικά στην προ Ν. Φίλη εποχή (διατηρώντας βέβαια τη δυνατότητα ύπαρξης ολοημέρου σε όλες τις υφιστάμενες σχολικές μονάδες).

Αυτό θα γινόταν πολύ εύκολα, αν απλώς κόβαμε 5 από τις 10 ώρες των ειδικοτήτων στην Α' και Β' Δημοτικού (σίγουρα οι 2 θα ήταν τα αγγλικά που μπήκαν χωρίς κανένα παιδαγωγικό επιχείρημα έτσι και αλλιώς σε αυτές τις τάξεις), οπότε τα παιδιά θα σχολούσαν στο 5ωρο και θα φοιτούσαν προαιρετικά από τις 12.35 έως τις 13.15 στο ολοήμερο πρόγραμμα (όπως πριν το 2015). Αυτό θα είχε ως συνέπεια το εβδομαδιαίο ωράριο του ολοημέρου να γίνει 20 ώρες και να απαιτείται ένας πλήρης δάσκαλος για τη λειτουργία του όπως παλιά (και θα γινόταν εξαιρετική δουλειά με τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο όπως γινόταν όντως κάποτε, γιατί 1 ολόκληρη ώρα θα αφιερωνόταν μόνο στα παιδιά της Α' και της Β'). Αν το μέτρο αυτό συνδυαζόταν μάλιστα με την επιστροφή του 7ωρου στην Ε' και Στ' Δημοτικού έστω για 2 μέρες (που είναι απαραίτητο κιόλας αν κρίνουμε ότι τα μαθηματικά διδάσκονται μόνο 4 ώρες και η γεωγραφία 1 στις τάξεις αυτές, εντελώς δυσανάλογα με την υφιστάμενη διδακτέα ύλη), τότε θα εξαλειφόταν σχεδόν εντελώς η ανάγκη για συμπλήρωση του ωραρίου των δασκάλων του πρωινού, στα περισσότερα δημοτικά σχολεία της χώρας.

Και αυτό το σενάριο θα στερούσε πάρα πολλές ώρες από τις ειδικότητες στο δημοτικό (εξαφανίζοντας την ανάγκη για σύσταση νέων που υπάρχει με το υφιστάμενο ωρολόγιο πρόγραμμα, ίσως πλην ΠΕ08, ΠΕ86), θα εκτόξευε τις ανάγκες σε δασκάλους (άρα θα συνέφερε απόλυτα τον κλάδο μου που δεν θα έχανε οργανικές, αλλά θα κέρδιζε) και θα καθιστούσε την εφαρμογή αυτών που προτάθηκαν από oliver και anpath86 αρκετά πιο εύκολα εφαρμόσιμη, γιατί τότε όντως κάθε τμήμα πρωινού και ολοημέρου θα ισοδυναμούσε με 1 δάσκαλο και οι υπόλοιπες ειδικότητες θα υπολογίζοταν με τον τύπο που πρότειναν. Ποια όμως είναι άραγε η γνώμη των ειδικοτήτων που εργάζονται στο δημοτικό επ' αυτού;
Για τους Γαλλικων/ γερμανικών δεν θα είχε καμία διαφορα. Αν οι δυο τελευταίες τάξεις έκαναν επτάωρα όπως παλιά, θα φτιάχναμε πιο εύκολα πρόγραμμα γιατί μετακινούμαστε σε πολλά σχολεία πολλές φορές και μέσα στο διαλειμμα. Οι οργανικές μας δεν εξαρτώνται από το ολοήμερα, μόνο από τα τμήματα ξένης γλωσσας που βγαίνουν σε κάθε διευθυνση
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 08, 2024, 09:55:10 μμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #790 στις: Μάρτιος 08, 2024, 10:28:45 μμ »
neossos, δεν μπορώ να καταλάβω με το ισχύον καθεστώς στην Αθμια (όπου οι οργανικές ιδρύονται και καταργούνται ανά σχολείο με ΦΕΚ) για ποιο λόγο δεν μπορούν να προκύψουν όλα αυτά τα προβλήματα που βρίσκεις στον τρόπο που προτείνουμε εγώ και ο anpapath86

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #791 στις: Μάρτιος 08, 2024, 11:33:27 μμ »
neossos, δεν μπορώ να καταλάβω με το ισχύον καθεστώς στην Αθμια (όπου οι οργανικές ιδρύονται και καταργούνται ανά σχολείο με ΦΕΚ) για ποιο λόγο δεν μπορούν να προκύψουν όλα αυτά τα προβλήματα που βρίσκεις στον τρόπο που προτείνουμε εγώ και ο anpapath86

Γιατί το σημερινό καθεστώς βοηθάει τις ειδικότητες στο να συμπληρώνουν το ωράριο τους σε ένα μόνο σχολείο (ή έστω στον μικρότερο δυνατό αριθμό σχολείων). Σκεφτείτε το κλασσικό 6/θέσιο δημοτικό: σε σχεδόν όλα τα οργανικά 6/θέσια δημοτικά υπάρχει συστημένη από μια θέση ΠΕ06 και ΠΕ11.
Οι απαιτούμενες όμως ώρες διδασκαλίας είναι μόνο 16 για καθένα από τους κλάδους αυτούς. Οπότε το ωράριο των εκπαιδευτικών αυτών συμπληρώνεται κυρίως με ώρες στο ολοήμερο, με εργαστήρια δεξιοτήτων, με γραμματειακή υποστήριξη ή εφόσον υπάρχει όμορο σχολείο χωρίς οργανικά ανήκοντα συνάδελφο τους, με διάθεση κάποιων ωρών σε αυτό (στους ΠΕ06 πλέον και σε νηπιαγωγεία). Και όλο αυτό ήταν εφεύρεση του ΣΥΡΙΖΑ για να περικόψει χιλιάδες θέσεις δασκάλων, όταν τα οικονομικά ήταν σφιχτά, μοιράζοντας ουσιαστικά το ολοήμερο σε όλες τις ειδικότητες και τροποποιώντας με τέτοιο τρόπο το ωρολόγιο πρόγραμμα ώστε να υπάρχουν σημαντικά πλεονάσματα ωρών που θα αξιοποιούνταν για τη στελέχωση του ολοημέρου.

Με την πρότασή σας αυτό θα σταματήσει να συμβαίνει και οι συνάδελφοι αυτοί θα πρέπει να κάνουν τουρ σε περισσότερα του ενός σχολεία, καθώς δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν το ωράριό τους με β' ανάθεση, γιατί το ολοήμερο και τα εργαστήρια θα έχουν καταληφθεί εξ ολοκλήρου απο τους δασκάλους. Στις υπόλοιπες μάλιστα ειδικότητες που έχουν ακόμα λιγότερες ώρες διδασκαλίας το πρόβλημα θα είναι εντονότερο. Θα πείτε βέβαια και γιατί να μην συμπληρώνουν στη δευτεροβάθμια (αν υπάρχει όμορο σχολείο); Ε ρωτήστε τους ίδιους να σας απαντήσουν...

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #792 στις: Μάρτιος 08, 2024, 11:42:18 μμ »
Γιατί το σημερινό καθεστώς βοηθάει τις ειδικότητες στο να συμπληρώνουν το ωράριο τους σε ένα μόνο σχολείο (ή έστω στον μικρότερο δυνατό αριθμό σχολείων). Σκεφτείτε το κλασσικό 6/θέσιο δημοτικό: σε σχεδόν όλα τα οργανικά 6/θέσια δημοτικά υπάρχει συστημένη από μια θέση ΠΕ06 και ΠΕ11.
Οι απαιτούμενες όμως ώρες διδασκαλίας είναι μόνο 16 για καθένα από τους κλάδους αυτούς. Οπότε το ωράριο των εκπαιδευτικών αυτών συμπληρώνεται κυρίως με ώρες στο ολοήμερο, με εργαστήρια δεξιοτήτων, με γραμματειακή υποστήριξη ή εφόσον υπάρχει όμορο σχολείο χωρίς οργανικά ανήκοντα συνάδελφο τους, με διάθεση κάποιων ωρών σε αυτό (στους ΠΕ06 πλέον και σε νηπιαγωγεία). Και όλο αυτό ήταν εφεύρεση του ΣΥΡΙΖΑ για να περικόψει χιλιάδες θέσεις δασκάλων, όταν τα οικονομικά ήταν σφιχτά, μοιράζοντας ουσιαστικά το ολοήμερο σε όλες τις ειδικότητες και τροποποιώντας με τέτοιο τρόπο το ωρολόγιο πρόγραμμα ώστε να υπάρχουν σημαντικά πλεονάσματα ωρών που θα αξιοποιούνταν για τη στελέχωση του ολοημέρου.

Με την πρότασή σας αυτό θα σταματήσει να συμβαίνει και οι συνάδελφοι αυτοί θα πρέπει να κάνουν τουρ σε περισσότερα του ενός σχολεία, καθώς δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν το ωράριό τους με β' ανάθεση, γιατί το ολοήμερο και τα εργαστήρια θα έχουν καταληφθεί εξ ολοκλήρου απο τους δασκάλους. Στις υπόλοιπες μάλιστα ειδικότητες που έχουν ακόμα λιγότερες ώρες διδασκαλίας το πρόβλημα θα είναι εντονότερο. Θα πείτε βέβαια και γιατί να μην συμπληρώνουν στη δευτεροβάθμια (αν υπάρχει όμορο σχολείο); Ε ρωτήστε τους ίδιους να σας απαντήσουν...

Δηλαδή με το ισχύον καθεστώς ένα δημοτικό με 6 τμήματα, πόσες οργανικές πρέπει να έχει;

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1821
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #793 στις: Μάρτιος 08, 2024, 11:56:44 μμ »
Γιατί το σημερινό καθεστώς βοηθάει τις ειδικότητες στο να συμπληρώνουν το ωράριο τους σε ένα μόνο σχολείο (ή έστω στον μικρότερο δυνατό αριθμό σχολείων). Σκεφτείτε το κλασσικό 6/θέσιο δημοτικό: σε σχεδόν όλα τα οργανικά 6/θέσια δημοτικά υπάρχει συστημένη από μια θέση ΠΕ06 και ΠΕ11.
Οι απαιτούμενες όμως ώρες διδασκαλίας είναι μόνο 16 για καθένα από τους κλάδους αυτούς. Οπότε το ωράριο των εκπαιδευτικών αυτών συμπληρώνεται κυρίως με ώρες στο ολοήμερο, με εργαστήρια δεξιοτήτων, με γραμματειακή υποστήριξη ή εφόσον υπάρχει όμορο σχολείο χωρίς οργανικά ανήκοντα συνάδελφο τους, με διάθεση κάποιων ωρών σε αυτό (στους ΠΕ06 πλέον και σε νηπιαγωγεία). Και όλο αυτό ήταν εφεύρεση του ΣΥΡΙΖΑ για να περικόψει χιλιάδες θέσεις δασκάλων, όταν τα οικονομικά ήταν σφιχτά, μοιράζοντας ουσιαστικά το ολοήμερο σε όλες τις ειδικότητες και τροποποιώντας με τέτοιο τρόπο το ωρολόγιο πρόγραμμα ώστε να υπάρχουν σημαντικά πλεονάσματα ωρών που θα αξιοποιούνταν για τη στελέχωση του ολοημέρου.

Με την πρότασή σας αυτό θα σταματήσει να συμβαίνει και οι συνάδελφοι αυτοί θα πρέπει να κάνουν τουρ σε περισσότερα του ενός σχολεία, καθώς δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν το ωράριό τους με β' ανάθεση, γιατί το ολοήμερο και τα εργαστήρια θα έχουν καταληφθεί εξ ολοκλήρου απο τους δασκάλους. Στις υπόλοιπες μάλιστα ειδικότητες που έχουν ακόμα λιγότερες ώρες διδασκαλίας το πρόβλημα θα είναι εντονότερο. Θα πείτε βέβαια και γιατί να μην συμπληρώνουν στη δευτεροβάθμια (αν υπάρχει όμορο σχολείο); Ε ρωτήστε τους ίδιους να σας απαντήσουν...
Πολλοί γυμναστές συμπληρωνουν ωραριο σε δυο σχολεία και ακόμα περισσότεροι αγγλικών μετακινούνται σε δυο και τρία νηπιαγωγεία εκτός από το σχολείο της οργανικής τους. Το γιατί δεν συμπληρώνουμε στη δευτεροβάθμια ενώ το ζητάμε συνέχεια και στη θέση μας παίρνουν αναπληρωτές, θα ήταν καλύτερα να ρωτήσεις τους διευθυντές Αθμιας και βθμιας…

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #794 στις: Μάρτιος 09, 2024, 12:09:05 πμ »
Δηλαδή με το ισχύον καθεστώς ένα δημοτικό με 6 τμήματα, πόσες οργανικές πρέπει να έχει;

Κατά τη γνώμη μου, για τους δασκάλους όσες αντιστοιχούν στη λειτουργικότητα του σχολείου τα τελευταία έτη και όσες απαιτούνται για τη λειτουργία του ολοήμερου (προτιμώντας εδώ βέβαια την προ του 2015 λογική). Για τις ειδικότητες οργανικές θέσεις συστημένες στις σχολικές ομάδες με τις περισσότερες ώρες σε γκρουπάκια, αλλά με την αναγκαία σύσταση όλων των απαραίτητων οργανικών. Ουσιαστικά δηλαδή μόνιμα συστημένες θέσεις που δεν θα επηρεάζονται από τις αδυναμίες του αλγόριθμου της δευτεροβάθμιας. Τώρα αν αυτός ο αλγόριθμος ήταν διαφορετικός και είχαν εκλείψει οι παθογένειες που τον συνοδεύουν, εγώ προσωπικά θα συζητούσα και την πρότασή σου. Οι υπόλοιπες ειδικότητες του δημοτικού είναι νομίζω που θα αρνούνταν κάθε συζήτηση.

Πολλοί γυμναστές συμπληρωνουν ωραριο σε δυο σχολεία και ακόμα περισσότεροι αγγλικών μετακινούνται σε δυο και τρία νηπιαγωγεία εκτός από το σχολείο της οργανικής τους. Το γιατί δεν συμπληρώνουμε στη δευτεροβάθμια ενώ το ζητάμε συνέχεια και στη θέση μας παίρνουν αναπληρωτές, θα ήταν καλύτερα να ρωτήσεις τους διευθυντές Αθμιας και βθμιας…

Πολλοί όπως λες και σίγουρα ούτε καν η πλειοψηφία. Επίσης από τη δική μου εμπειρία οι περισσότεροι συνάδελφοι ειδικοτήτων θέλουν να συμπληρώνουν ωράριο σε όσο το δυνατόν λιγότερα σχολεία οπότε μήπως οι διευθυντές της πρωτοβάθμιας απλώς προσπαθούν να ικανοποιήσουν το αίτημά τους αυτό;

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #795 στις: Μάρτιος 09, 2024, 12:29:25 πμ »
Κατά τη γνώμη μου, για τους δασκάλους όσες αντιστοιχούν στη λειτουργικότητα του σχολείου τα τελευταία έτη και όσες απαιτούνται για τη λειτουργία του ολοήμερου (προτιμώντας εδώ βέβαια την προ του 2015 λογική). Για τις ειδικότητες οργανικές θέσεις συστημένες στις σχολικές ομάδες με τις περισσότερες ώρες σε γκρουπάκια, αλλά με την αναγκαία σύσταση όλων των απαραίτητων οργανικών. Ουσιαστικά δηλαδή μόνιμα συστημένες θέσεις που δεν θα επηρεάζονται από τις αδυναμίες του αλγόριθμου της δευτεροβάθμιας. Τώρα αν αυτός ο αλγόριθμος ήταν διαφορετικός και είχαν εκλείψει οι παθογένειες που τον συνοδεύουν, εγώ προσωπικά θα συζητούσα και την πρότασή σου. Οι υπόλοιπες ειδικότητες του δημοτικού είναι νομίζω που θα αρνούνταν κάθε συζήτηση.

Πολλοί όπως λες και σίγουρα ούτε καν η πλειοψηφία. Επίσης από τη δική μου εμπειρία οι περισσότεροι συνάδελφοι ειδικοτήτων θέλουν να συμπληρώνουν ωράριο σε όσο το δυνατόν λιγότερα σχολεία οπότε μήπως οι διευθυντές της πρωτοβάθμιας απλώς προσπαθούν να ικανοποιήσουν το αίτημά τους αυτό;
Σε ένα εξαθέσιο δημοτικό με ένα τμήμα ολοήμερο, πόσες ώρες διδάσκουν οι δάσκαλοι στον πρωινό πρόγραμμα και πόσες ώρες είναι το ολοήμερο εβδομαδιαία;

Αποσυνδεδεμένος vour4school

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #796 στις: Μάρτιος 09, 2024, 10:44:47 πμ »
Σε ένα εξαθέσιο δημοτικό με ένα τμήμα ολοήμερο, πόσες ώρες διδάσκουν οι δάσκαλοι στον πρωινό πρόγραμμα και πόσες ώρες είναι το ολοήμερο εβδομαδιαία;

Το πρόγραμμα του ολοήμερου είναι 15 ώρες την εβδομάδα αν δεν είναι διευρυμένο. Αν είναι διευρυμένο τοτε μιλάμε 25 ωρες ολοήμερο. Αν υπαρχει και πρωινή ζώνη βαλε αλλες 5 ωρες. Το πρωινό είναι 20 ώρες για κάθε τάξη και κάθε δασκαλος/α εχει  ωραριο από 21-24 ώρες ανάλογα τα ετη υπηρεσίας.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2593
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #797 στις: Μάρτιος 09, 2024, 10:53:41 πμ »
Πολλοί γυμναστές συμπληρωνουν ωραριο σε δυο σχολεία και ακόμα περισσότεροι αγγλικών μετακινούνται σε δυο και τρία νηπιαγωγεία εκτός από το σχολείο της οργανικής τους. Το γιατί δεν συμπληρώνουμε στη δευτεροβάθμια ενώ το ζητάμε συνέχεια και στη θέση μας παίρνουν αναπληρωτές, θα ήταν καλύτερα να ρωτήσεις τους διευθυντές Αθμιας και βθμιας…

Συμβαίνει και το αντίστροφο. Να ζητάμε της β/θμιας, επίσης,  να συμπληρώσουμε ωράριο στην α/θμια και να παίρνουν αναπληρωτές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 920
Σύνολο: 922

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.