*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 214442 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος paphar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: ’ντρας
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #728 στις: Μάρτιος 30, 2007, 06:48:45 μμ »
Γιατί μέχρι και πριν από δύο χρόνια που τα προγράμματα σπουδών Αυτοματισμού και Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, ήταν κατά 90% ΙΔΙΑ, δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα με το τμήμα ΗΥΣ, και το δεχόσασταν σαν ισότιμο στο ΠΕ20; Αν απαντήσετε σε αυτό το ερώτημα, μόνο τότε μπορούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση.

Νομίζω σου έχουνε απαντήσει (και εγώ και άλλοι). Το επιχείρημα "90%" ή "85%" ή οτιδήποτε έχει αναφέρει ο καθένας εδώ δεν στοιχειοθετεί το δικαίωμα του Αυτοματιστή στην ΠΕ20. Σου έχουνε απαντήσει με επιχειρήματα πολλές φορές, πήγαινε να δεις τις απαντήσεις.

Το μυστικό κρύβεται στο γεγονός ότι η Πολιτεία για άλλο λόγο έκανε τα τμήματα Αυτοματισμού και για άλλο λόγο το Υ/Σ. Το δεύτερο (δυστυχώς ή ευτυχώς) έχει σαφώς μεγαλύτερη σχέση με την Πληροφορική.
Τα μόνα τμήματα ΤΕΙ που έχουν λόγο ίδρυσης "την εκπαίδευση καθηγητών Δ/Βάθμιας εκπαίδευσης" είναι τα τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ. Ούτε το δικό σας, ούτε το δικό μας, ούτε το Η/Υ/Σ.
Από τη στιγμή που δεν δέχεσαι να συγκρίνεις το πρόγραμμα σπουδων τους με το δικό σας και το δικό μας, αλλά μόνο Αυτοματιστές με Πληροφορικής, όλοι καταλαβαίνουν ότι έχεις άλλα μέτρα και άλλα σταθμά.
Κακώς λοιπόν ασχολούμαστε με το θέμα των προγραμμάτων σπουδών. Εάν το τμήμα Η/Υ/Σ βγάλει κάθε μάθημα πληροφορικής και βάλει μαθήματα ζωγραφικής, εσείς θα συνεχίσετε να σφυρίζετε αδιάφορα μια που έχουν άλλο σκοπό ίδρυσης από τα τμήματα Αυτοματισμού, Γεωπληροφορικής, Τηλεπληροφορικής, Πληροφορικής στη Διοικ.&Οικον και όσα άλλα κατά καιρούς ονοματίζετε (όποτε συμφέρει ).
Τα μαθήματα λοιπόν δεν έχουν καμία σημασία!!!! Και ξέρετε γιατί? Γιατί δεν έχετε απάντηση στη σύγκριση των Προγραμμάτων Σπουδών των Η/Υ/Σ...

Γιατί όμως ζήτησε κατάργηση του ΠΔ? Για νομικούς μόνο λόγους? Σκέφτηκε να διοριστούν οι "δικοί μου" και οι απόφοιτοι των υπόλοιπων τμημάτων Πληροφορικής ας μείνουν ξεκρέμαστοι? Όχι! Ο λόγος ήταν ότι έπρεπε να πιεστεί το ΥΠΕΠΘ και δυστυχώς ήταν ο μόνος τρόπος! (αν υπάρχουν άλλες ιδέες, ας τις ακούσουμε εδώ)
Μόνο που αυτό το λέτε τώρα για να δικαιολογήσετε την φωτιά στο δάσος...




Υ.Γ. Κάτι για την ΕΤΕΠ (δεν έχω σχολιάσει τίποτα μέχρι στιγμής). Αν πιστεύουν οι συνάδελφοι Πληροφορικοί ότι η εν λόγω προσπάθεια είναι σωστή και ότι δεν γίνεται με μόνο σκοπό την παραμονή των φίλων Αυτοματιστών στην ΠΕ20, τότε να την υποστηρίξουν με νύχια και με δόντια!

Οι φίλοι Αυτοματιστές έχουν τον σύλλογό τους για να "παίζουν". Για τους φίλους Γεωπληροφορικούς, Τηλεπληροφορικούς, Πληροφ. στην Διοικ. & Οικονομία, Βιομηχανικής Πληροφορικής ΤΕΙ ή  ΠΣΕ ξέχασες να αναφερθείς... αυτοί είναι με τους ΜΕΝ ή με τους ΔΕΝ???
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2007, 06:50:19 μμ από paphar »
Πιστεύω και νοιάζομαι, αφού...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:05:05 »

Αποσυνδεδεμένος vasilios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #729 στις: Μάρτιος 30, 2007, 07:15:15 μμ »

  Πραγματικά είναι απίστευτο το τι γίνεται εδώ μέσα. Οι μισοί προσπαθούν να βγάλουν τα μάτια στους άλλους μισθούς. Κατάντια!!! Έχετε μαζευτεί όλοι οι ΤΕΙτζήδες και νομίζετε ότι είστε επιστήμονες και γνωρίζετε πληροφορική. Αν ξέρατε πραγματικά πληροφορική θα δουλεύατε έξω στη βιομηχανία ή θα είχατε ανοίξει δική σας δουλειά και θα βγάζατε λεφτά.
    Αντ'αυτού μπαίνετε κάθε μέρα εδώ λέτε τον πόνο σας και παρακάλατε να διοριστείτε κάποια στιγμή. Όσοι έχετε ήδη διοριστεί προσπαθείτε να κάνετε τους άλλους να πιστέψουν ότι αξίζατε τον διορισμό, γιατί σε όποιο σχολείο πάτε σας κοιτάνε όλοι με μισό μάτι, και μέσα στην τάξη τα έχετε βρει σκούρα γιατί δεν ξέρετε την τύφλα σας.
      Και αυτό θα είναι το τίμημα που θα πληρώσετε για το διορισμό σας. Η καθημερινή απαξίωση σας από τους μαθητές όταν θα σας ρωτάνε και θα λέτε "Δεν ξέρω, δεν το κάναμε αυτό στη σχολή" και η απαξίωση που θα εισπράτετε από τους άλλους καθηγητές οι οποίοι δεν θα σας θεωρούν ισότιμους και θα σας κοιτάνε αφ'υψηλού και ειρωνικά. Κάποιοι από εσάς που αξίζουν θα φανούν, οι υπόλοιποι θα εισπράτουν κάθε μέρα την αμφισβήτηση την περιφρόνηση και την ειρωνία από όλους μαθητές, γονείς, καθηγητές κλπ.
     Φυσικά κάποιοι έχουν χάσει τον ύπνο τους με τον ΣΤΕΜΠ αλλά μην ανησυχείτε, οι θεσούλες σας είναι εξασφαλισμένες. Απλά επειδή όλοι θα σας δείχνουν και θα λένε "αυτός/η" είναι άσχετος, θα μπαίνετε κάθε μέρα σε αυτό το φόρουμ και θα προσπαθείτε να πείσετε τους άλλους ότι έχετε τελειώσει σχολή πληροφορικής και ότι ξέρετε. Θα το λέτε συνέχεια μέχρι μια μέρα να το πιστέψετε και εσείς. Ίσως όταν πάτε σε Γυμνάσιο ή δημοτικό όπου θα μπορέσετε να ανταπεξέλθετε στο πρόγραμμα σπουδών.

 Αυτή είναι η αλήθεια, μπορείτε να λέτε ότι θέλετε αλλά θα την τρώτε στη μάπα κάθε μέρα.

Αποσυνδεδεμένος vasilios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #730 στις: Μάρτιος 30, 2007, 07:18:10 μμ »
  Κάνεις λάθος, τουλάχιστον οι αυτοματιστές (οι περισσότεροι και αυτοί που έχουν συναίσθηση) ξέρουν τι είναι και που ανήκουν. Οι υπόλοιπες σχολές που λες βγάζουν αποφοίτους που δεν ξέρουν τίποτα και δεν ανήκουν πουθενά, απλά τους έχουν κάνει να νομίζουν ότι έχουν κάποια σχέση με την πληροφορική


ολο σας το προβλημα ειναι οι αυτοματιστες!!με τις κινησεις σας ομως καλως ή κακως προκαλείτε μεγαλα προβληματα και στους αλλους!! Γιατι ο ΣΤΕΜΠ δεν δεχεται μελη απο τα αλλα 10 τμηματα (πλην τους αυτοματιστες)??μπορεις να μου απαντησεις?
Η ΕΤΕΠ τους δεχεται ολους (πτυχιουχους των 14 ΤΕΙ που σχετιζονται με την πληροφορικη)χωρις καμια απολυτως εξαιρεση!!!Ας ενωθουμε επιτελους!!!Πιστευουμε στην ΕΤΕΠ και προσωπικα προσκαλω ολους τους συναδερφους που τελειωσαν τα τμηματα της Σινδου και του Πειραια να γινουν μελη!!

Αποσυνδεδεμένος homeboy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ20 - μάθε παιδί μου γράμματα
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #731 στις: Μάρτιος 30, 2007, 09:11:20 μμ »
Τις απαντήσεις αυτές όντως τις έχω ξανακούσει, αλλά να πως να το πω, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ.

Μα εδώ δεν έχουμε σκοπό να πείσουμε κανέναν. Ένα φόρουμ είναι που λέει ο κάθενας την άποψη του (υπό καθεστώς ανωνυμίας). Αν δεν σε πείθουν αυτά που λέω, τι θέλεις να κάνω?



Ώστε τώρα το γυρνάμε στο εύρος το γνωστικό. Ε, βέβαια εκεί που μας συμφέρει τα δίκτυα είναι στενωπός, ενώ στην εκπαίδευση η πληροφορική είναι χαώδης. Λυπάμαι αλλά τέτοιες εξισώσεις μονά ζυγά δικά μου, δεν τις δέχομαι. Και αυτά για μαθηματικούς μας τα έχεις ξαναπεί και πολύ απλά είναι ένας ατυχέστατος παραλληλισμός.

Διαφωνείς ότι το γνωστικό αντικείμενο των Δικτύων είναι πολύ μικρότερο από αυτό της Πληροφορικής?
Επίσης, το παράδειγμα των Μαθηματικών είναι κάτι που καταλαβαίνουν όλοι και δεν νομίζω ότι είναι ατυχές.



Κατά τα άλλα, περί ακύρωσης για εξήγησέ μας μια σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα προκαλέσει η ακύρωση του προεδρικού η οποία θα συμπαρασύρει πολύ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κόσμο (και φυσικά και τις οικογένειές τους)

Με την ίδια λογική, θα πρέπει να συμφωνήσεις να μην δοθούν Επαγ. Δικαιώματα σε αυτούς που δεν έχουν γιατί θα αναστατώσει τις οικογένειες αυτών που εκμεταλεύονται την κατάσταση (π.χ. απόφοιτοι Πανεπιστημίων). Είναι επιχείρημα αυτό?

Η πιθανή ακύρωση του ΠΔ δεν θα αφήσει κανένα ξεκρέμαστο. Ακόμη και οι Αυτοματιστές (αν το ΥΠΕΠΘ αποφασίσει να μην ανήκουν στην ΠΕ20), πολύ πιθανό να διοριστούν σαν Επιστήμονες Αυτοματισμού ώστε να μην χάσει κανείς καμία ώρα διδασκαλίας (και άρα προυπηρεσίας).




1) Όσοι φέτος δουλεύουν στα ολοήμερα, μένουν ή δε μένουν στον αέρα
2) Όσοι διορίστηκαν μπαίνουν σε έναν Γολγοθά που ένας Θεός ξέρει πότε και πως θα τελειώσει
3) Πόσο καιρό μετά την ακύρωση του προεδρικού θα γίνει η ρύθμιση από το υπουργείο για να ενταχθούν και πάλι κάποιες από τις 11 σχολές στην ΠΕ20
4) Ποιες σχολές θα είναι αυτές (θα είναι 5-7-8 πόσες). Και μη μου πείτε θα αποφασίσει το Π.Ι. γιατί από ότι έχω καταλάβει ο ΣΤΕΜΠ δεν αντιδρά στο προεδρικό στοχοποιώντας μόνο τους Αυτοματιστές. Αν δεν είναι έτσι να βγει και να πει  ποια τμήματα θεωρεί ότι πρέπει να παραμείνουν στην ΠΕ20, και να σταματήσει να κρύβεται πίσω από το τι ΘΑ αποφασίσει το Π.Ι. Και αν τότε το Π.Ι. βάλει πάλι κάποια σχολή που δεν πολυαρέσει στον ΣΤΕΜΠ, τι θα κάνει; Πάλι προσφυγή στο ΣτΕ; Ή περιμένει το Π.Ι. να τον ρωτήσει για να πει τη γνώμη του. Γιατί τότε να 'στε σίγουροι ότι θα την πει. Τώρα όμως γιατί αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά, και απλά τα ρίχνουν όλα στους Αυτοματιστές;
5) Γίνεται ή δε γίνεται όλο αυτό για να ανοίξουν κάποιες από τις θέσεις που καταλήφθηκαν από τους 11, που ως γνωστόν μάλλον είναι και οι τελευταίες στην εκπαίδευση, για να τις καταλάβουν ΜΟΝΟ πτυχιούχοι των δύο τμημάτων (Πληροφορικής, Υ/Σ). Μέχρι να γίνε δηλαδήι η ρύθμιση από το υπουργείο, θα έχουν προλάβει να καταλάβουν τις θέσεις και από εκεί και έπειτα δεν πα να μπουν και 20 τμήματα (αφού για να ξανανοίξουν θέσεις θα περάσουν μάλλον αρκετά χρόνια)
6) Αν δεν υπήρχε η παραπάνω εκ του πονηρού σκέψη, γιατί μαζί με την προσφυγή κατά του προεδρικού, ασκήθηκε επίσης προσφυγή και κατά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για το καλό της πληροφορικής όπως διατείνονται οι φίλτατοι κύριοι και κυρίες του ΣΤΕΜΠ; Τόσο πολύ κινδυνεύει το επίπεδο της πληροφορικής στην εκπαίδευση από τους διορισμένους των 11 σχολών;


Αυτά τα ερωτήματα που θέτεις έχουν ήδη απαντηθεί. Κάνε ένα κόπο να δεις προηγούμενα posts. Τα μόνα που θα επαναλάβω είναι το εξής:

1) Δεν θα απολυθεί κανείς ήδη διορισμένος. Το ΥΠΕΠΘ ΠΟΤΕ δεν έχει απολύσει κανέναν! Ούτε τους Μαθηματικούς ούτε τους Θεολόγους που διορίστηκαν ως Πληροφορικοί με μαιμού σεμινάρια Πληροφορικής τους απόλυσε.
Αν έχεις κάποιο παράδειγμα, να το αναφέρεις. Αλλιώς μην πανικοβάλεις τον κόσμο. Μην παίζεις με την αγωνία τους!

2) Η προσφυγή κατά του ΑΣΕΠ ήταν στην λογική που έχει ήδη εξηγηθεί.



7) Γιατί ο ΣΤΕΜΠ είχε ζητήσει από τον ΑΣΕΠ να του δοθούν τα ονόματα και οι σχολές των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για να τους γνωρίσει, να τους συγχαρεί και μετά να τους εξηγήσει ότι δεν κάνουν για την εκπαίδευση και ότι για το καλό της πληροφορικής πρέπει να τους κυνηγήσει έως ότου καταφέρει να τους πετάξει έξω από αυτή, ως σαν να είναι κοινοί εγκληματίες;

Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Αν θέλεις να μοιρασθείς με όλους εδώ από που το άκουσες. Αλλιώς μην το αναφέρεις και το πετάς σαν πυροτέχνημα!
Εξάλλου η κοινή λογική λέει ότι ΠΟΤΕ ο ΑΣΕΠ δεν θα έδινε τέτοια στοιχεία επειδή πιθανώς είναι προσωπικά δεδομένα.


Καλά όσα λέει ο φίλος sniper και ως ένα σημείο τον κατανοώ, απλά αυτός υποστηρίζει ότι όλο αυτό γίνεται για να γίνει πιο ισχυρή η πληροφορική στην Ελλάδα, εγώ όμως βαθιά μέσα μου το νιώθω σαν ένα παιχνίδι συντεχνιακό, το οποίο όμως δεν έχει ούτε πιόνια, ούτε και θεμιτά μέσα. Απλά αυτοί που το ξεκίνησαν πίστεψαν ότι όλο αυτό θα τελείωνε αμέσως (γρήγορη ακύρωση του προεδρικού), οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Έλα όμως που εμπλέκονται πλέον μερικές εκατοντάδες άνθρωποι και οι οικογένειές τους. ’νθρωποι οι οποίοι ξεκίνησαν να εργαστούν με ζήλο και αφοσίωση και βλέπουν να αντιμετωπίζονται σαν οι απόκληροι ενός συστήματος, το οποίο αντιδρά και βάζει σε λειτουργία τη μηχανή του κιμά για να λιώσει κάθε τι που το ενοχλεί, λες και δε μιλάμε για ανθρώπους, αλλά για κακή αγορά υπολογιστών οι οποίοι κάνουν κακό στην πληροφορική, όπως τόσο κομψά έχει ακουστεί, και πρέπει να τους πετάξουμε, πάντα για το καλό της πληροφορικής φυσικά...


Δεν νομίζω ότι κανείς πιστεύει αυτά που λες. Πρέπει ο καθένας να εργάζεται εκεί που πρέπει. Αν π.χ. πιάσω δουλειά σαν Θεολόγος και το διαπιστώσει κάποιος και μου πει ότι δεν μπορώ να το κάνω, τι θα σκεφτώ? Ότι θέλει να με λιώσει?

Ας ακούσουμε επιχειρήματα και όχι βαριές εκφράσεις του τύπου "μηχανή του κιμά" και άλλα τέτοια. Ας αφήσουμε τους υπόλοιπους να κρίνουν αυτά που λέμε και να μην πανικοβάλουμε αλλά ούτε να κοιμίζουμε αυτούς που μας διαβάζουνε.


Σε όποιον δεν τους ακούγονται λογικά αυτά που λέω, ας μην τα δίνει σημασία. Τόσο απλό είναι....




Όλα αυτά ακούγονται τόσο όμορφα, κατευναστικά, λογικά όπως λες. Εδώ όμως θα είμαστε για βα δούμε την κατάσταση που θα βιώσουν, όλοι όσους αφορά το προεδρικό, σε ενδεχόμενο κατάργησής του.

Τώρα ποιος πανικοβάλει και ποιος προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι, θα το δείξει η ιστορία. Εγώ απλά κάποιες επισημάνσεις κάνω και προειδοποιώ, για να μη βρεθούν κάποιοι προ τετελεσμένων γεγονότων.

Γνώμη μου είναι ότι κάποιες από τις 11 σχολές θα συνεχίσουν να έχουν προβλήματα με το ΣΤΕΜΠ, γιατί πολύ απλά θα τους κυνηγήσει και εκτός εκπαίδευσης, σε άλλες προκηρύξεις για θέσεις του δημοσίου. Μιλάμε για κανονική σταυροφορία. Εδώ είμαστε και θα με θυμηθείτε.

Απαντώ για τις τηλεπικοινωνίες. Ναι είναι μικρότερο πεδίο από την πληροφορική. Στον ΟΤΕ όμως ποιος θα κάνει αμεσότερα και πιο γρήγορα τη δουλειά και με λιγότερη εκπαίδευση; Το εύρος όμως της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι τέτοιο, ώστε ένας απόφοιτος του τμήματος αυτοματισμού μπορεί πολύ άνετα να την διδάξει, όχι απλά επαρκώς, αλλά και  με αξιώσεις.

Κάπου χαμένη μέσα σ' αυτό το φόρουμ είναι βρίσκεται η πληροφορία για το ό,τι είχε ζητήσει ο ΣΤΕΜΠ τα ονόματα των επιτυχόντων, ώστε να ασκήσει ατομικά αγωγές σε όσους αυτός κρίνει ότι δεν πρέπει να ανήκουν στο ΠΕ20. Φυσικά και δεν έγινε δεκτό το αίτημα, μιας και όπως και συ ο ίδιος ανέφερες, δεν έχει γίνει ΠΟΤΕ. Φυσικά όλα αυτά από την πλευρά του ΣΤΕΜΠ, για το καλό της πληροφορικής.

Και αν ακόμα δεν υπήρξε ποτέ αυτό το αίτημα προς το ΑΣΕΠ από τον ΣΤΕΜΠ, και είναι ανακρίβεια, ποιες θα είναι άραγε οι συνέπειες ακύρωσης του διαγωνισμού ΑΣΕΠ του 2005; Μήπως παρόμοιες με το να έδινε τα ονόματα ο ΑΣΕΠ στον ΣΤΕΜΠ; Δεν πρόκειται μετά την κατάργηση, να ανοίξει μια ολόκληρη διαδικασία προσφυγών, όπου όλοι θα είναι αντιμέτωποι με όλους;

Ακόμη αυτά που λες για συλλόγους της κάθε σχολής, μάλλον παραβλέπεις ή αποσιωπάς το γεγονός ότι οι 10 από τις 11 σχολές είναι καινούριες και η ίδρυση συλλόγων στα πρώτα χρόνια που μια σχολή βγάζει αποφοίτους, είναι ένας μικρός άθλος. Πρακτικά εάν δε βγουν αρκετές φουρνιές αποφοίτων, η ίδρυση συλλόγου είναι κατόρθωμα. Οπότε ώσπου να οργανωθούν σε συλλόγους και να διεκδικήσουν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, όλες οι θέσεις φιλέτα στο δημόσιο θα έχουν διπλαρωθεί από εσάς. Οπότε ναι πρώτα στην ΕΤΕΠ, μήπως και προλάβουμε να μετριάσουμε τη φωτιά που ήδη καίει, και επίσης ναι και στους συλλόγους των σχολών. Κάλιο πέντε και στο χέρι παρά πέντε και καρτέρι.

’σε με σύμφωνα με τα λεγόμενά σου να συνεχίζω να πανικοβάλλω τον κόσμο και ας είσαι εσύ η φωνή της λογικής και της αλήθειας. Να δούμε όμως τι θα πει ο ΣΤΕΜΠ όταν η πραγματικότητα που θα φέρει η κατάργηση του προεδρικού, γίνει χειρότερη από αυτό που τώρα μοιάζε απλά με κακόγουστο αστείο. Οι άβολες αλήθειες είναι πάντοτε σκληρές, σκοτεινές, μπορεί να μας γεμίζουν άγχος, πρέπει όμως να τις αντιμετωπίζουμε κατάματα και να παίρνουμε πρωτοβουλίες όταν είναι νωρίς. Και ξέρετε κάτι; Και γω πίστευα στην αρχή ότι δεν μπορεί να καταργηθεί κοτζάμ προεδρικό. "Αν είναι ποτέ δυνατόν!", έλεγα. Να όμως που ήρθε η εισήγηση. Και όταν διάβασα και τα κατάπτυστα μηνύματα ενός ατόμου, που καταφερόταν εναντίων των αυτοματιστών, σαν να επρόκειτο για ανθρώπους ενός άλλου Θεού, για υπανθρώπους, τότε πείστηκα ότι αυτοί είναι αποφασισμένοι να το τραβήξουν μέχρι τέλους, με κάθε μέσο. Και τουλάχιστον οι του αυτοματισμού ξέρουν τι να περιμένουν. Οι άλλες όμως σχολές (3-4-5 κανείς δε λέει πόσες ακόμα); Αυτές που επιμελώς κρύβουν κάτω από το Αυτοματισμού; Διαίρει και βασίλευε, αυτό επιδιώκουν με κάθε τρόπο. Σε αυτό λοιπόν μία είναι η απάντηση ΕΤΕΠ για το καλό της πληροφορικής, για το καλό όλων.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2007, 09:22:24 μμ από homeboy »
Μην αμφιβάλεις ποτέ γι'αυτόν που σου λέει ότι φοβάται! Να φοβάσαι, όμως πάντα αυτόν που σου λέει ότι δεν αμφιβάλει!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:05:05 »

Αποσυνδεδεμένος paphar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: ’ντρας
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #732 στις: Μάρτιος 30, 2007, 09:45:08 μμ »
Όσοι έχετε ήδη διοριστεί προσπαθείτε να κάνετε τους άλλους να πιστέψουν ότι αξίζατε τον διορισμό, γιατί σε όποιο σχολείο πάτε σας κοιτάνε όλοι με μισό μάτι, και μέσα στην τάξη τα έχετε βρει σκούρα γιατί δεν ξέρετε την τύφλα σας.
      Και αυτό θα είναι το τίμημα που θα πληρώσετε για το διορισμό σας. Η καθημερινή απαξίωση σας από τους μαθητές όταν θα σας ρωτάνε και θα λέτε "Δεν ξέρω, δεν το κάναμε αυτό στη σχολή" και η απαξίωση που θα εισπράτετε από τους άλλους καθηγητές οι οποίοι δεν θα σας θεωρούν ισότιμους και θα σας κοιτάνε αφ'υψηλού και ειρωνικά. Κάποιοι από εσάς που αξίζουν θα φανούν, οι υπόλοιποι θα εισπράτουν κάθε μέρα την αμφισβήτηση την περιφρόνηση και την ειρωνία από όλους μαθητές, γονείς, καθηγητές κλπ.
     Φυσικά κάποιοι έχουν χάσει τον ύπνο τους με τον ΣΤΕΜΠ αλλά μην ανησυχείτε, οι θεσούλες σας είναι εξασφαλισμένες. Απλά επειδή όλοι θα σας δείχνουν και θα λένε "αυτός/η" είναι άσχετος, θα μπαίνετε κάθε μέρα σε αυτό το φόρουμ και θα προσπαθείτε να πείσετε τους άλλους ότι έχετε τελειώσει σχολή πληροφορικής και ότι ξέρετε. Θα το λέτε συνέχεια μέχρι μια μέρα να το πιστέψετε και εσείς. Ίσως όταν πάτε σε Γυμνάσιο ή δημοτικό όπου θα μπορέσετε να ανταπεξέλθετε στο πρόγραμμα σπουδών.

 Αυτή είναι η αλήθεια, μπορείτε να λέτε ότι θέλετε αλλά θα την τρώτε στη μάπα κάθε μέρα.
Νά και ένας άλλος πολύ συμπαθής και γλυκός άνθρωπος που το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να επιτίθεται με υποθετικά σενάρια, μια που ο μόνος τρόπος να νοιώσει ότι υπάρχει ως οντότητα είναι να μειώνει (πάντα με υποθέσεις) τους άλλους.

Εάν γνωρίζεις συγκεκριμένες περιπτώσεις, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι μια επώνυμη καταγγελία. Εάν δεν την κάνεις τότε όλα τα παραπάνω είναι λόγια του αέρα.

Στο τέλος της προσφυγής κατά του ΑΣΕΠ 2005 αναφέρουν οι ενάγοντες:
"...Να ακυρωθούν η προσβαλλό΅ενη και συ΅προσβαλλό΅ενη πράξεις
1. η Προκήρυξη του ΑΣΕΠ ΅ε αριθ΅ό 1Π/05 Διεξαγωγής διαγωνισ΅ού για την κατάρτιση πινάκων διοριστέων εκπαιδευτικών λειτουργών Δευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης των Κλάδων ΠΕ20 (ΦΕΚ Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ, Φ 6/8.2.2005)
2. η συ΅προσβαλλό΅ενη ΅ε αριθ΅ό 86938/.2/30.8.2004 ΚΥΑ (ΕΣΔΔΑκαι Εθνικής Παιδείας και Θρησκευ΅άτων) περί Καθορισ΅ού γνωστικού
αντικει΅ένου και εξεταστέας ύλης για τις εξετάσεις κατάρτισης πινάκων επιτυχίας εκπαιδευτικών της Δη΅όσιας Πρωτοβάθ΅ιας και Δευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης
3. κάθε άλλη συναφής πράξη ή παράλειψη
Να διαταχθούν τα νό΅ι΅α
"...

Τί σήμαίνει αυτό???


ΥΓ. Υπάρχει περίπτωση οι ΠΕ19 καθηγητές (και νέοι τη ηλικία - για να μη λέτε ότι ήταν Θεολόγοι) να μη μπορούν να επισκευάσουν εκτυπωτή και τελικά να τον επισκευάζει η αναπληρώτρια φιλόλογος του σχολείου??? Κι όμως!!! Αλλά ξέχασα... αυτή είναι απόφοιτος ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ...  ;D
Πιστεύω και νοιάζομαι, αφού...

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #733 στις: Μάρτιος 30, 2007, 10:57:16 μμ »
ΥΓ. Υπάρχει περίπτωση οι ΠΕ19 καθηγητές (και νέοι τη ηλικία - για να μη λέτε ότι ήταν Θεολόγοι) να μη μπορούν να επισκευάσουν εκτυπωτή και τελικά να τον επισκευάζει η αναπληρώτρια φιλόλογος του σχολείου??? Κι όμως!!! Αλλά ξέχασα... αυτή είναι απόφοιτος ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ...  ;D
Πουθενά στο πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων δεν αναφέρεται ότι στο τέλος θα επισκευάζεις υπολογιστές.Αυτή είναι δουλειά τεχνικού και όχι επιστήμονα πληροφορικής.
Αν κατάλαβες καλά το κράτος προσλαμβάνει καθηγητές πληροφορικής , όχι τεχνικούς.Και δεν υπάρχει γυναίκα που να είναι καλή τεχνικός όπου και να έχει σπουδάσει.Βασικά γιατί δεν αφιερώνουν με τίποτα χρόνο "παίζοντας" με τον υπολογιστή παρά μόνο έχουν επαγγελμάτική σχέση μαζί του.(τα τυπικά μόνο :))

Βασικά στα τεί και καλά έπρεπε να σας μαθαίνουν και καλά πρακτικά πράγματα με λίγη θεωρία αλλά έτσι γ..τε τα που είναι όλα αυτά τα νέα τεί κάνετε απλά μία κουτσουρεμένη έκδοση της ύλης του πανεπιστημίου και χρήση office.Πέρα από τα βασικά μαθήματα που λείπουν και στα υπόλοιπα μαθήματα κάνετε βαριά το 10% της ύλης του χειρότερου αει πληροφορικής.Μόνο ο τίτλος πολλές φορές είναι ίδιος με το αντίστοιχο μάθημα των πανεπιστημίων.Εκπαίδευση τεχνικού δεν παίρνετε αφού σε παρέχετε σε κανένα τεί αφού όλοι οι καθηγητές στα τεί νομίζουν ότι βρίσκοντε σε αει με χαμηλό επίπεδο φοιτητών και σας κάνουν γτπ-πετσοκομμένη την ύλη του πανεπιστημίου.




« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2007, 11:11:07 μμ από Kotsios »

Αποσυνδεδεμένος paphar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: ’ντρας
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #734 στις: Μάρτιος 31, 2007, 09:11:32 πμ »
Πουθενά στο πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων δεν αναφέρεται ότι στο τέλος θα επισκευάζεις υπολογιστές.Αυτή είναι δουλειά τεχνικού και όχι επιστήμονα πληροφορικής.Αν κατάλαβες καλά το κράτος προσλαμβάνει καθηγητές πληροφορικής , όχι τεχνικούς.
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.

Βασικά στα τεί και καλά έπρεπε να σας μαθαίνουν και καλά πρακτικά πράγματα με λίγη θεωρία αλλά έτσι γ..τε τα που είναι όλα αυτά τα νέα τεί κάνετε απλά μία κουτσουρεμένη έκδοση της ύλης του πανεπιστημίου και χρήση office.Πέρα από τα βασικά μαθήματα που λείπουν και στα υπόλοιπα μαθήματα κάνετε βαριά το 10% της ύλης του χειρότερου αει πληροφορικής.
Όχι να πώ την αλήθεια από office δεν κάνουμε. Μονο όσοι κάνουν μεταπτυχιακό. Λιγο DOS 3.30, GWBasic (αλλά μόνο μεχρι την εντολη print), και C μάθαμε με ποιό κουμπί ξεκινάει ο compiler. Ξέρουμε να φορμάρουμε δισκέτες 5 1/4'' , αλλά δε μας μάθανε να γράφουμε CD. Από δίκτυα μάθαμε να μπαίνουμε στο internet και στο yahoo.com. Τώρα θέλω να μάθω Λοίνουκσ, γιαυτό ψάχνω στο site της microsoft να βρω που το πουλάνε και αν είναι πολύ ακριβό.
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
αφού όλοι οι καθηγητές στα τεί νομίζουν ότι βρίσκοντε σε αει με χαμηλό επίπεδο φοιτητών και σας κάνουν γτπ-πετσοκομμένη την ύλη του πανεπιστημίου.
Μια θεση στο ΣΑΤΕ για τον κύριοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

ΥΓ. ΣΑΤΕ=Συμβούλιο Ανωτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

ΥΓ2. Σε φαντάζομαι μεγάλε να μπαίνεις σε μειωνοτικο σχολείο, ή σε ΤΕΕ καμιάς φτωχογειτονιάς ή σε γυμνάσιο πέρα σε κανένα κάμπο. Θα το δούμε στις ειδήσεις!!!

ΥΓ3. Μή σε δούμε μόνο να διδάσκεις σε κανένα από αυτά τα ΤΕΙ που τα έχεις και σε πολύ εκτίμηση...
Πιστεύω και νοιάζομαι, αφού...

Αποσυνδεδεμένος homeboy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ20 - μάθε παιδί μου γράμματα
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #735 στις: Μάρτιος 31, 2007, 10:16:17 πμ »
ΥΓ. Υπάρχει περίπτωση οι ΠΕ19 καθηγητές (και νέοι τη ηλικία - για να μη λέτε ότι ήταν Θεολόγοι) να μη μπορούν να επισκευάσουν εκτυπωτή και τελικά να τον επισκευάζει η αναπληρώτρια φιλόλογος του σχολείου??? Κι όμως!!! Αλλά ξέχασα... αυτή είναι απόφοιτος ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ...  ;D
Πουθενά στο πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων δεν αναφέρεται ότι στο τέλος θα επισκευάζεις υπολογιστές.Αυτή είναι δουλειά τεχνικού και όχι επιστήμονα πληροφορικής.
Αν κατάλαβες καλά το κράτος προσλαμβάνει καθηγητές πληροφορικής , όχι τεχνικούς.Και δεν υπάρχει γυναίκα που να είναι καλή τεχνικός όπου και να έχει σπουδάσει.Βασικά γιατί δεν αφιερώνουν με τίποτα χρόνο "παίζοντας" με τον υπολογιστή παρά μόνο έχουν επαγγελμάτική σχέση μαζί του.(τα τυπικά μόνο :))

Βασικά στα τεί και καλά έπρεπε να σας μαθαίνουν και καλά πρακτικά πράγματα με λίγη θεωρία αλλά έτσι γ..τε τα που είναι όλα αυτά τα νέα τεί κάνετε απλά μία κουτσουρεμένη έκδοση της ύλης του πανεπιστημίου και χρήση office.Πέρα από τα βασικά μαθήματα που λείπουν και στα υπόλοιπα μαθήματα κάνετε βαριά το 10% της ύλης του χειρότερου αει πληροφορικής.Μόνο ο τίτλος πολλές φορές είναι ίδιος με το αντίστοιχο μάθημα των πανεπιστημίων.Εκπαίδευση τεχνικού δεν παίρνετε αφού σε παρέχετε σε κανένα τεί αφού όλοι οι καθηγητές στα τεί νομίζουν ότι βρίσκοντε σε αει με χαμηλό επίπεδο φοιτητών και σας κάνουν γτπ-πετσοκομμένη την ύλη του πανεπιστημίου.


Ακόμα μια τοποθέτηση, με ανάλυση εις βάθος, ουσία, ακλόνητα επιχειρήματα, χωρίς ίχνος προκατάληψης, με σεβασμό στο συνάνθρωπο ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ!

Ξέρεις ένας επιστήμονας εκτός από τις γνώσεις τις επιστημονικές, θα πρέπει να έχει, όχι τη γνώση, αλλά την καλή διάθεση να ασχοληθεί με πέντε πραγματάκια που θα βοηθήσουν το εργαστήριό του να λειτουργήσει ομαλότερα. Να καταλαβαίνουμε πρώτα αυτό που διαβάζουμε, να βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλουδάκι μας και μετά να μιλάμε. Φυσικά και ο paphar δεν εννοούσε ότι αν χαλάσει ο εκτυπωτής θα πρέπει να τον φτιάξει ο καθηγητής-τρια της πληροφορικής. Το να έχει πρόβλημα όμως ο εκτυπωτής επειδή έχει φύγει ένα αναθεματισμένο καλώδιο, ε πως να το κάνουμε μπορεί να το ελέγξει ο επιστήμων της πληροφορικής, για να μην πάει άδικα ως τον τεχνικό ο εκτυπωτής. Κρίμα δεν είναι;

Τώρα όλους του χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησες για το επίπεδο γνώσεων των αποφοίτων των ΤΕΙ, χαρακτηρίζουν πρωτίστως εσένα τον ίδιο. ’σε να κρίνουν άλλοι πιο ειδικοί το επίπεδο της παρεχόμενης γνώσης, όχι μόνο των ΤΕΙ αλλά γενικότερα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Μην ακούτε λοιπόν τέτοιου είδους τοποθετήσεις που σαν σκοπό έχουν να αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση στο παρόν νήμα, που δεν είναι άλλη από την κατάργηση του 268, και τις πιθανές δραματικές επιπτώσεις που θα έχει σε όσους εντάσσονται στο προεδρικό (διορισμένους και αναπληρωτές - ωρομισθίους). Ο Οκτώβρης δεν είναι τόσο μακριά όσο δείχνει να είναι. Γι' αυτό όσοι νοιάζονται πραγματικά για το καλό της πληροφορικής, το δικό τους και των συναδέλφων τους ας μπαίνουν τακτικά να ενημερώνονται για τις όποιες εξελίξεις. Πέρα όμως από την απλή ενημέρωση, σύντομα θα δοθεί η ευκαιρία σε όσους δεν θέλουν να είναι απλοί παρατηρητές των εξελίξεων, αλλά αναζητούν έναν τρόπο για να υπερασπίσουν δυναμικά και με αξιώσεις τα δικαιώματά  τους, με το να γίνουν μέλη, ενός ΕΝΩΤΙΚΟΥ συλλόγου της ΕΤΕΠ. Γι' αυτό συνάδελφοι επαγρυπνείτε.
Μην αμφιβάλεις ποτέ γι'αυτόν που σου λέει ότι φοβάται! Να φοβάσαι, όμως πάντα αυτόν που σου λέει ότι δεν αμφιβάλει!

Αποσυνδεδεμένος remo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #736 στις: Μάρτιος 31, 2007, 11:10:54 πμ »
Αγαπητέ κ.Sniper_hellas1.

Αν τα 5 μαθήματα για επικοινωνίες που έχετε, όπως λες δίνει «εμπειρία» (δεν συμφωνώ αλλά το παραβλέπω), τότε το 90% του ΠΣ των Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων που είναι ίδιο με το πρόγραμμα σπουδών του Αυτοματισμού τι δίνει??????. Από αυτά που έγραψες σαν απάντηση σε μένα σε παραπάνω post είναι τα συμπεράσματά μου. Μήπως λέω μήπως έχουν δίκαιο οι αυτοματιστές σε αυτά που λένε. Μήπως θα πρέπει να κινηθείτε και κατά του Η/Υ/Σ για να έχεις απόλυτο δίκαιο. Μια συμβουλή όταν απαντάς σε κάποιον να βλέπεις το τι γράφεις γιατί σου γυρνάει μπούμερανκ. Α! για το Ε.Δ που λες για επικοινωνίες σου λέω ότι σας περιμένει το Τ.Ε.Ε (είναι Ε.Δ των Ηλεκτ/γων και Ηλεκτρονικών μηχανικών και μηχανικών Υπολογιστών βλέπεις, όπως και των αντίστοιχων Ηλεκτρονικών των Τ.Ε.Ι). Βλέπεις τους έχω ενημερώσει σαν μέλος στο Δ.Σ που είμαι και είναι σε ετοιμότητα. Όπως βλέπεις πάτε να μπείτε σε χωράφια άλλον και όπως λες δεν είναι σωστό, ο καθένας στο χώρο του έτσι γράφεις σε παραπάνω post.   

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #737 στις: Μάρτιος 31, 2007, 03:18:42 μμ »
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.

Δεν θα αναφερόμουν στο ζήτημα αλλά επέλεξες να γενικεύσεις ένα παράδειγμα ασχετοσύνης που είδες στο σύνολο των αει.

Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να  σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.

Αλλά τι κάθομαι και συζητάω εσείς είστε ικανοί να συμμαχήσετε και με τον διάολο τώρα για να κρατήσετε τις θέσεις σας και δημιουργείτε ένα τεχνητό πανικό στο forum.Θα κάνετε σύλλογο με τους αυτοματιστές,τοπογράφους???? Μα πόσο ηλίθιοι είστε μερικοί εδώ μέσα.Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τους τε πληροφορικής.Αλλά τι σας νοιάζει μέχρι το Οκτώβρη θα τον κρατήσετε ,μετά δεν γ...ε νέοι εμείς καβαντζωθήκαμε....

Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....



Αποσυνδεδεμένος homeboy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ20 - μάθε παιδί μου γράμματα
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #738 στις: Μάρτιος 31, 2007, 03:55:30 μμ »
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.

Δεν θα αναφερόμουν στο ζήτημα αλλά επέλεξες να γενικεύσεις ένα παράδειγμα ασχετοσύνης που είδες στο σύνολο των αει.

Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να  σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.

Αλλά τι κάθομαι και συζητάω εσείς είστε ικανοί να συμμαχήσετε και με τον διάολο τώρα για να κρατήσετε τις θέσεις σας και δημιουργείτε ένα τεχνητό πανικό στο forum.Θα κάνετε σύλλογο με τους αυτοματιστές,τοπογράφους???? Μα πόσο ηλίθιοι είστε μερικοί εδώ μέσα.Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τους τε πληροφορικής.Αλλά τι σας νοιάζει μέχρι το Οκτώβρη θα τον κρατήσετε ,μετά δεν γ...ε νέοι εμείς καβαντζωθήκαμε....

Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμα μία φορά τον κο Kotsio για τα καλά του λόγια, και για την ουσιαστική συμβολή του σε έναν εποικοδομητικό διάλογο που ο ίδιος μ' αυτά που λέει στηρίζει και προωθεί, ενώ εμείς οι υπόλοιποι υποβιβάζουμε σε ένα επίπεδο που του είναι δύσκολο όχι να το παρακολουθήσει, αλλά πρώτα απ' όλα να το καταλάβει.

Έρε τι άλλο έχουμε να ακούσουμε εδώ μέσα. Φυσικά τους χαρακτηρισμούς για ακόμα μία φορά σου τους επιστρέφω στο ακέραιο. Ειλικρινά πάντως δεν μπορώ να καταλάβω την αναστάτωση και τη σύγχυση σου. Από τη μία μιλάς για όλους τους πτυχιούχους των ΤΕΙ και δίνεις την εντύπωση ότι είσαι πτυχιούχος ΑΕΙ, από την άλλη καταφέρεσαι μόνο κατά του Αυτοματισμού και από ότι μπορώ να καταλάβω και κάποιων άλλων σχολών του 268. Εάν έχεις λοιπόν κάτι να πεις, πες το ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές. Μην έχεις πάντως την παραμικρή υποψία ότι με αυτά που λες μπορείς να πείσεις κανέναν. Βρες επιχειρήματα, βάλε τα σε μια σειρά, εξέθεσε τα, χωρίς ύβρις και στόμφο, και μόνο τότε μπορεί να σε πάρουμε στα σοβαρά. Να με συμπαθάς αλλά μου θυμίζεις έναν άλλο που πριν από λίγες μέρες έλεγε τα ίδια. Η μόνη διαφορά που μπορώ να βρω είναι ότι εσύ βρίζεις πιο συγκρατημένα. Για να δούμε... Μείνε ψύχραιμος, αφού όπως λες δεν θίγεσαι προσωπικά από το όλο θέμα του προεδρικού, και χρησιμοποίησε ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και όχι ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. Ή μήπως δεν είσαι αυτός που έχεις αφήσει να εννοηθεί... Ε;
Μην αμφιβάλεις ποτέ γι'αυτόν που σου λέει ότι φοβάται! Να φοβάσαι, όμως πάντα αυτόν που σου λέει ότι δεν αμφιβάλει!

Αποσυνδεδεμένος paphar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: ’ντρας
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #739 στις: Μάρτιος 31, 2007, 04:00:51 μμ »
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.
Απο τα παραπάνω φαίνεται ότι δεν έχεις καμια σχεση με εκπαίδευση.... Όσοι έχουν διδάξει σε ΤΕΕ πληροφορική, σε τμήματα με "κακούς" μαθητές (παντελώς αδόκιμος  ο όρος, αλλά καταλαβαίνουν όλοι πως το εννοώ), σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, με οικογενειακά προβλήματα (κάτι που τείνει να γίνει ο κανόνας) καταλαβαίνουν τί λέω. Οι επιστήμονες στα ΑΕΙ. Στα σχολεία (Δημοτικά - Γυμνάσια - Λύκεια) ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ.

Ως προς τα υπόλοιπα περί επιπέδου σχολών, γνώσεων, πανικού, συμμαχιών, αντιστοιχιών.... η γνώμη σου έχει ίδια αξία με ενός πεντάχρονου. Τόσα ξέρεις - τόσα λές. Και τα λές και τόσο όμορφα!!! Ειδικά όταν μας αποκαλείς "ηλίθιους", έχεις έτσι έναν... πολύ γλυκό τρόπο.
Καλές γιορτές μεγάλε. Να είσαι γερός και να σε χαίρονται αυτοί που σ' αγαπάνε...
Πιστεύω και νοιάζομαι, αφού...

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #740 στις: Μάρτιος 31, 2007, 04:11:57 μμ »
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.

Δεν θα αναφερόμουν στο ζήτημα αλλά επέλεξες να γενικεύσεις ένα παράδειγμα ασχετοσύνης που είδες στο σύνολο των αει.

Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να  σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.

Αλλά τι κάθομαι και συζητάω εσείς είστε ικανοί να συμμαχήσετε και με τον διάολο τώρα για να κρατήσετε τις θέσεις σας και δημιουργείτε ένα τεχνητό πανικό στο forum.Θα κάνετε σύλλογο με τους αυτοματιστές,τοπογράφους???? Μα πόσο ηλίθιοι είστε μερικοί εδώ μέσα.Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τους τε πληροφορικής.Αλλά τι σας νοιάζει μέχρι το Οκτώβρη θα τον κρατήσετε ,μετά δεν γ...ε νέοι εμείς καβαντζωθήκαμε....

Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμα μία φορά τον κο Kotsio για τα καλά του λόγια, και για την ουσιαστική συμβολή του σε έναν εποικοδομητικό διάλογο που ο ίδιος μ' αυτά που λέει στηρίζει και προωθεί, ενώ εμείς οι υπόλοιποι υποβιβάζουμε σε ένα επίπεδο που του είναι δύσκολο όχι να το παρακολουθήσει, αλλά πρώτα απ' όλα να το καταλάβει.

Έρε τι άλλο έχουμε να ακούσουμε εδώ μέσα. Φυσικά τους χαρακτηρισμούς για ακόμα μία φορά σου τους επιστρέφω στο ακέραιο. Ειλικρινά πάντως δεν μπορώ να καταλάβω την αναστάτωση και τη σύγχυση σου. Από τη μία μιλάς για όλους τους πτυχιούχους των ΤΕΙ και δίνεις την εντύπωση ότι είσαι πτυχιούχος ΑΕΙ, από την άλλη καταφέρεσαι μόνο κατά του Αυτοματισμού και από ότι μπορώ να καταλάβω και κάποιων άλλων σχολών του 268. Εάν έχεις λοιπόν κάτι να πεις, πες το ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές. Μην έχεις πάντως την παραμικρή υποψία ότι με αυτά που λες μπορείς να πείσεις κανέναν. Βρες επιχειρήματα, βάλε τα σε μια σειρά, εξέθεσε τα, χωρίς ύβρις και στόμφο, και μόνο τότε μπορεί να σε πάρουμε στα σοβαρά. Να με συμπαθάς αλλά μου θυμίζεις έναν άλλο που πριν από λίγες μέρες έλεγε τα ίδια. Η μόνη διαφορά που μπορώ να βρω είναι ότι εσύ βρίζεις πιο συγκρατημένα. Για να δούμε... Μείνε ψύχραιμος, αφού όπως λες δεν θίγεσαι προσωπικά από το όλο θέμα του προεδρικού, και χρησιμοποίησε ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και όχι ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. Ή μήπως δεν είσαι αυτός που έχεις αφήσει να εννοηθεί... Ε;

Μιλάς για επιχειρήματα,τα οποία προφανώς εσύ δεν έχεις.Εγώ είμαι έξωτερικός παρατηρητής οπότε τα βλέπω πιο καθαρά τα πράγματα.
Τώρα αν εσύ είσαι αυτοματιστής που έχεις διορισθεί ότι και επιχείρημα να σου θέσω δεν πρόκειται ούτε να το δεχτείς ούτε να το καταλάβεις.




Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #741 στις: Μάρτιος 31, 2007, 04:26:19 μμ »
Παράθεση
Απο τα παραπάνω φαίνεται ότι δεν έχεις καμια σχεση με εκπαίδευση.... Όσοι έχουν διδάξει σε ΤΕΕ πληροφορική, σε τμήματα με "κακούς" μαθητές (παντελώς αδόκιμος  ο όρος, αλλά καταλαβαίνουν όλοι πως το εννοώ), σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, με οικογενειακά προβλήματα (κάτι που τείνει να γίνει ο κανόνας) καταλαβαίνουν τί λέω. Οι επιστήμονες στα ΑΕΙ. Στα σχολεία (Δημοτικά - Γυμνάσια - Λύκεια) ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ.

Βασικά γιατί όχι και παιδαγωγοί και στα αει-τει.Δεν υπάρχουν φοιτητές με μαθησιακές δυσκολίες εκεί???(Ειδικά με το σύστημα εξετάσεων που υπάρχει τώρα οι μαθητές των τεε που παιρνάνει σε τει δυσκολεύονται στα μαθηματικά,φυσική κτλ).Δεν υπάρχουν φοιτητές με κοινωνικά,οικογενειακά προβλήματα στο πανεπιστήμιο???Αν θέλουν να αντιμετωπίσουν τέτοια προβλήματα να προσλάβουν ειδικό προσωπικό όπως γίνεται στην Αμερική.(να προσλάβουν ψυχολόγους και εξειδικευμένους επιστήμονες στα προβλήματα μάθησης)

Εσύ φυσικά ως αυτοματιστής αφού έγινες(αυτόματα) πληροφορικός λες φαίνεται γιατί να μην γίνω(πάλι αυτόματα) και παιδαγωγός,αφού όλα επιτρέπονται.



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161673
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 545
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.