0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: homeboy στις Μαρτίου 29, 2007, 03:48:05 pmΓιατί μέχρι και πριν από δύο χρόνια που τα προγράμματα σπουδών Αυτοματισμού και Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, ήταν κατά 90% ΙΔΙΑ, δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα με το τμήμα ΗΥΣ, και το δεχόσασταν σαν ισότιμο στο ΠΕ20; Αν απαντήσετε σε αυτό το ερώτημα, μόνο τότε μπορούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση. Νομίζω σου έχουνε απαντήσει (και εγώ και άλλοι). Το επιχείρημα "90%" ή "85%" ή οτιδήποτε έχει αναφέρει ο καθένας εδώ δεν στοιχειοθετεί το δικαίωμα του Αυτοματιστή στην ΠΕ20. Σου έχουνε απαντήσει με επιχειρήματα πολλές φορές, πήγαινε να δεις τις απαντήσεις.Το μυστικό κρύβεται στο γεγονός ότι η Πολιτεία για άλλο λόγο έκανε τα τμήματα Αυτοματισμού και για άλλο λόγο το Υ/Σ. Το δεύτερο (δυστυχώς ή ευτυχώς) έχει σαφώς μεγαλύτερη σχέση με την Πληροφορική.
Γιατί μέχρι και πριν από δύο χρόνια που τα προγράμματα σπουδών Αυτοματισμού και Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, ήταν κατά 90% ΙΔΙΑ, δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα με το τμήμα ΗΥΣ, και το δεχόσασταν σαν ισότιμο στο ΠΕ20; Αν απαντήσετε σε αυτό το ερώτημα, μόνο τότε μπορούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση.
ολο σας το προβλημα ειναι οι αυτοματιστες!!με τις κινησεις σας ομως καλως ή κακως προκαλείτε μεγαλα προβληματα και στους αλλους!! Γιατι ο ΣΤΕΜΠ δεν δεχεται μελη απο τα αλλα 10 τμηματα (πλην τους αυτοματιστες)??μπορεις να μου απαντησεις?Η ΕΤΕΠ τους δεχεται ολους (πτυχιουχους των 14 ΤΕΙ που σχετιζονται με την πληροφορικη)χωρις καμια απολυτως εξαιρεση!!!Ας ενωθουμε επιτελους!!!Πιστευουμε στην ΕΤΕΠ και προσωπικα προσκαλω ολους τους συναδερφους που τελειωσαν τα τμηματα της Σινδου και του Πειραια να γινουν μελη!!
Παράθεση από: homeboy στις Μαρτίου 30, 2007, 03:30:12 pmΤις απαντήσεις αυτές όντως τις έχω ξανακούσει, αλλά να πως να το πω, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ. Μα εδώ δεν έχουμε σκοπό να πείσουμε κανέναν. Ένα φόρουμ είναι που λέει ο κάθενας την άποψη του (υπό καθεστώς ανωνυμίας). Αν δεν σε πείθουν αυτά που λέω, τι θέλεις να κάνω?Παράθεση από: homeboy στις Μαρτίου 30, 2007, 03:30:12 pmΏστε τώρα το γυρνάμε στο εύρος το γνωστικό. Ε, βέβαια εκεί που μας συμφέρει τα δίκτυα είναι στενωπός, ενώ στην εκπαίδευση η πληροφορική είναι χαώδης. Λυπάμαι αλλά τέτοιες εξισώσεις μονά ζυγά δικά μου, δεν τις δέχομαι. Και αυτά για μαθηματικούς μας τα έχεις ξαναπεί και πολύ απλά είναι ένας ατυχέστατος παραλληλισμός. Διαφωνείς ότι το γνωστικό αντικείμενο των Δικτύων είναι πολύ μικρότερο από αυτό της Πληροφορικής? Επίσης, το παράδειγμα των Μαθηματικών είναι κάτι που καταλαβαίνουν όλοι και δεν νομίζω ότι είναι ατυχές.Παράθεση από: homeboy στις Μαρτίου 30, 2007, 03:30:12 pmΚατά τα άλλα, περί ακύρωσης για εξήγησέ μας μια σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα προκαλέσει η ακύρωση του προεδρικού η οποία θα συμπαρασύρει πολύ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κόσμο (και φυσικά και τις οικογένειές τους)Με την ίδια λογική, θα πρέπει να συμφωνήσεις να μην δοθούν Επαγ. Δικαιώματα σε αυτούς που δεν έχουν γιατί θα αναστατώσει τις οικογένειες αυτών που εκμεταλεύονται την κατάσταση (π.χ. απόφοιτοι Πανεπιστημίων). Είναι επιχείρημα αυτό?Η πιθανή ακύρωση του ΠΔ δεν θα αφήσει κανένα ξεκρέμαστο. Ακόμη και οι Αυτοματιστές (αν το ΥΠΕΠΘ αποφασίσει να μην ανήκουν στην ΠΕ20), πολύ πιθανό να διοριστούν σαν Επιστήμονες Αυτοματισμού ώστε να μην χάσει κανείς καμία ώρα διδασκαλίας (και άρα προυπηρεσίας).Παράθεση από: homeboy στις Μαρτίου 30, 2007, 03:30:12 pm1) Όσοι φέτος δουλεύουν στα ολοήμερα, μένουν ή δε μένουν στον αέρα2) Όσοι διορίστηκαν μπαίνουν σε έναν Γολγοθά που ένας Θεός ξέρει πότε και πως θα τελειώσει3) Πόσο καιρό μετά την ακύρωση του προεδρικού θα γίνει η ρύθμιση από το υπουργείο για να ενταχθούν και πάλι κάποιες από τις 11 σχολές στην ΠΕ204) Ποιες σχολές θα είναι αυτές (θα είναι 5-7-8 πόσες). Και μη μου πείτε θα αποφασίσει το Π.Ι. γιατί από ότι έχω καταλάβει ο ΣΤΕΜΠ δεν αντιδρά στο προεδρικό στοχοποιώντας μόνο τους Αυτοματιστές. Αν δεν είναι έτσι να βγει και να πει ποια τμήματα θεωρεί ότι πρέπει να παραμείνουν στην ΠΕ20, και να σταματήσει να κρύβεται πίσω από το τι ΘΑ αποφασίσει το Π.Ι. Και αν τότε το Π.Ι. βάλει πάλι κάποια σχολή που δεν πολυαρέσει στον ΣΤΕΜΠ, τι θα κάνει; Πάλι προσφυγή στο ΣτΕ; Ή περιμένει το Π.Ι. να τον ρωτήσει για να πει τη γνώμη του. Γιατί τότε να 'στε σίγουροι ότι θα την πει. Τώρα όμως γιατί αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά, και απλά τα ρίχνουν όλα στους Αυτοματιστές;5) Γίνεται ή δε γίνεται όλο αυτό για να ανοίξουν κάποιες από τις θέσεις που καταλήφθηκαν από τους 11, που ως γνωστόν μάλλον είναι και οι τελευταίες στην εκπαίδευση, για να τις καταλάβουν ΜΟΝΟ πτυχιούχοι των δύο τμημάτων (Πληροφορικής, Υ/Σ). Μέχρι να γίνε δηλαδήι η ρύθμιση από το υπουργείο, θα έχουν προλάβει να καταλάβουν τις θέσεις και από εκεί και έπειτα δεν πα να μπουν και 20 τμήματα (αφού για να ξανανοίξουν θέσεις θα περάσουν μάλλον αρκετά χρόνια)6) Αν δεν υπήρχε η παραπάνω εκ του πονηρού σκέψη, γιατί μαζί με την προσφυγή κατά του προεδρικού, ασκήθηκε επίσης προσφυγή και κατά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για το καλό της πληροφορικής όπως διατείνονται οι φίλτατοι κύριοι και κυρίες του ΣΤΕΜΠ; Τόσο πολύ κινδυνεύει το επίπεδο της πληροφορικής στην εκπαίδευση από τους διορισμένους των 11 σχολών;Αυτά τα ερωτήματα που θέτεις έχουν ήδη απαντηθεί. Κάνε ένα κόπο να δεις προηγούμενα posts. Τα μόνα που θα επαναλάβω είναι το εξής: 1) Δεν θα απολυθεί κανείς ήδη διορισμένος. Το ΥΠΕΠΘ ΠΟΤΕ δεν έχει απολύσει κανέναν! Ούτε τους Μαθηματικούς ούτε τους Θεολόγους που διορίστηκαν ως Πληροφορικοί με μαιμού σεμινάρια Πληροφορικής τους απόλυσε. Αν έχεις κάποιο παράδειγμα, να το αναφέρεις. Αλλιώς μην πανικοβάλεις τον κόσμο. Μην παίζεις με την αγωνία τους!2) Η προσφυγή κατά του ΑΣΕΠ ήταν στην λογική που έχει ήδη εξηγηθεί. Παράθεση από: homeboy στις Μαρτίου 30, 2007, 03:30:12 pm7) Γιατί ο ΣΤΕΜΠ είχε ζητήσει από τον ΑΣΕΠ να του δοθούν τα ονόματα και οι σχολές των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για να τους γνωρίσει, να τους συγχαρεί και μετά να τους εξηγήσει ότι δεν κάνουν για την εκπαίδευση και ότι για το καλό της πληροφορικής πρέπει να τους κυνηγήσει έως ότου καταφέρει να τους πετάξει έξω από αυτή, ως σαν να είναι κοινοί εγκληματίες;Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Αν θέλεις να μοιρασθείς με όλους εδώ από που το άκουσες. Αλλιώς μην το αναφέρεις και το πετάς σαν πυροτέχνημα! Εξάλλου η κοινή λογική λέει ότι ΠΟΤΕ ο ΑΣΕΠ δεν θα έδινε τέτοια στοιχεία επειδή πιθανώς είναι προσωπικά δεδομένα.Παράθεση από: homeboy στις Μαρτίου 30, 2007, 03:30:12 pmΚαλά όσα λέει ο φίλος sniper και ως ένα σημείο τον κατανοώ, απλά αυτός υποστηρίζει ότι όλο αυτό γίνεται για να γίνει πιο ισχυρή η πληροφορική στην Ελλάδα, εγώ όμως βαθιά μέσα μου το νιώθω σαν ένα παιχνίδι συντεχνιακό, το οποίο όμως δεν έχει ούτε πιόνια, ούτε και θεμιτά μέσα. Απλά αυτοί που το ξεκίνησαν πίστεψαν ότι όλο αυτό θα τελείωνε αμέσως (γρήγορη ακύρωση του προεδρικού), οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Έλα όμως που εμπλέκονται πλέον μερικές εκατοντάδες άνθρωποι και οι οικογένειές τους. Άνθρωποι οι οποίοι ξεκίνησαν να εργαστούν με ζήλο και αφοσίωση και βλέπουν να αντιμετωπίζονται σαν οι απόκληροι ενός συστήματος, το οποίο αντιδρά και βάζει σε λειτουργία τη μηχανή του κιμά για να λιώσει κάθε τι που το ενοχλεί, λες και δε μιλάμε για ανθρώπους, αλλά για κακή αγορά υπολογιστών οι οποίοι κάνουν κακό στην πληροφορική, όπως τόσο κομψά έχει ακουστεί, και πρέπει να τους πετάξουμε, πάντα για το καλό της πληροφορικής φυσικά...Δεν νομίζω ότι κανείς πιστεύει αυτά που λες. Πρέπει ο καθένας να εργάζεται εκεί που πρέπει. Αν π.χ. πιάσω δουλειά σαν Θεολόγος και το διαπιστώσει κάποιος και μου πει ότι δεν μπορώ να το κάνω, τι θα σκεφτώ? Ότι θέλει να με λιώσει? Ας ακούσουμε επιχειρήματα και όχι βαριές εκφράσεις του τύπου "μηχανή του κιμά" και άλλα τέτοια. Ας αφήσουμε τους υπόλοιπους να κρίνουν αυτά που λέμε και να μην πανικοβάλουμε αλλά ούτε να κοιμίζουμε αυτούς που μας διαβάζουνε.Σε όποιον δεν τους ακούγονται λογικά αυτά που λέω, ας μην τα δίνει σημασία. Τόσο απλό είναι....
Τις απαντήσεις αυτές όντως τις έχω ξανακούσει, αλλά να πως να το πω, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ.
Ώστε τώρα το γυρνάμε στο εύρος το γνωστικό. Ε, βέβαια εκεί που μας συμφέρει τα δίκτυα είναι στενωπός, ενώ στην εκπαίδευση η πληροφορική είναι χαώδης. Λυπάμαι αλλά τέτοιες εξισώσεις μονά ζυγά δικά μου, δεν τις δέχομαι. Και αυτά για μαθηματικούς μας τα έχεις ξαναπεί και πολύ απλά είναι ένας ατυχέστατος παραλληλισμός.
Κατά τα άλλα, περί ακύρωσης για εξήγησέ μας μια σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα προκαλέσει η ακύρωση του προεδρικού η οποία θα συμπαρασύρει πολύ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κόσμο (και φυσικά και τις οικογένειές τους)
1) Όσοι φέτος δουλεύουν στα ολοήμερα, μένουν ή δε μένουν στον αέρα2) Όσοι διορίστηκαν μπαίνουν σε έναν Γολγοθά που ένας Θεός ξέρει πότε και πως θα τελειώσει3) Πόσο καιρό μετά την ακύρωση του προεδρικού θα γίνει η ρύθμιση από το υπουργείο για να ενταχθούν και πάλι κάποιες από τις 11 σχολές στην ΠΕ204) Ποιες σχολές θα είναι αυτές (θα είναι 5-7-8 πόσες). Και μη μου πείτε θα αποφασίσει το Π.Ι. γιατί από ότι έχω καταλάβει ο ΣΤΕΜΠ δεν αντιδρά στο προεδρικό στοχοποιώντας μόνο τους Αυτοματιστές. Αν δεν είναι έτσι να βγει και να πει ποια τμήματα θεωρεί ότι πρέπει να παραμείνουν στην ΠΕ20, και να σταματήσει να κρύβεται πίσω από το τι ΘΑ αποφασίσει το Π.Ι. Και αν τότε το Π.Ι. βάλει πάλι κάποια σχολή που δεν πολυαρέσει στον ΣΤΕΜΠ, τι θα κάνει; Πάλι προσφυγή στο ΣτΕ; Ή περιμένει το Π.Ι. να τον ρωτήσει για να πει τη γνώμη του. Γιατί τότε να 'στε σίγουροι ότι θα την πει. Τώρα όμως γιατί αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά, και απλά τα ρίχνουν όλα στους Αυτοματιστές;5) Γίνεται ή δε γίνεται όλο αυτό για να ανοίξουν κάποιες από τις θέσεις που καταλήφθηκαν από τους 11, που ως γνωστόν μάλλον είναι και οι τελευταίες στην εκπαίδευση, για να τις καταλάβουν ΜΟΝΟ πτυχιούχοι των δύο τμημάτων (Πληροφορικής, Υ/Σ). Μέχρι να γίνε δηλαδήι η ρύθμιση από το υπουργείο, θα έχουν προλάβει να καταλάβουν τις θέσεις και από εκεί και έπειτα δεν πα να μπουν και 20 τμήματα (αφού για να ξανανοίξουν θέσεις θα περάσουν μάλλον αρκετά χρόνια)6) Αν δεν υπήρχε η παραπάνω εκ του πονηρού σκέψη, γιατί μαζί με την προσφυγή κατά του προεδρικού, ασκήθηκε επίσης προσφυγή και κατά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για το καλό της πληροφορικής όπως διατείνονται οι φίλτατοι κύριοι και κυρίες του ΣΤΕΜΠ; Τόσο πολύ κινδυνεύει το επίπεδο της πληροφορικής στην εκπαίδευση από τους διορισμένους των 11 σχολών;
7) Γιατί ο ΣΤΕΜΠ είχε ζητήσει από τον ΑΣΕΠ να του δοθούν τα ονόματα και οι σχολές των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για να τους γνωρίσει, να τους συγχαρεί και μετά να τους εξηγήσει ότι δεν κάνουν για την εκπαίδευση και ότι για το καλό της πληροφορικής πρέπει να τους κυνηγήσει έως ότου καταφέρει να τους πετάξει έξω από αυτή, ως σαν να είναι κοινοί εγκληματίες;
Καλά όσα λέει ο φίλος sniper και ως ένα σημείο τον κατανοώ, απλά αυτός υποστηρίζει ότι όλο αυτό γίνεται για να γίνει πιο ισχυρή η πληροφορική στην Ελλάδα, εγώ όμως βαθιά μέσα μου το νιώθω σαν ένα παιχνίδι συντεχνιακό, το οποίο όμως δεν έχει ούτε πιόνια, ούτε και θεμιτά μέσα. Απλά αυτοί που το ξεκίνησαν πίστεψαν ότι όλο αυτό θα τελείωνε αμέσως (γρήγορη ακύρωση του προεδρικού), οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Έλα όμως που εμπλέκονται πλέον μερικές εκατοντάδες άνθρωποι και οι οικογένειές τους. Άνθρωποι οι οποίοι ξεκίνησαν να εργαστούν με ζήλο και αφοσίωση και βλέπουν να αντιμετωπίζονται σαν οι απόκληροι ενός συστήματος, το οποίο αντιδρά και βάζει σε λειτουργία τη μηχανή του κιμά για να λιώσει κάθε τι που το ενοχλεί, λες και δε μιλάμε για ανθρώπους, αλλά για κακή αγορά υπολογιστών οι οποίοι κάνουν κακό στην πληροφορική, όπως τόσο κομψά έχει ακουστεί, και πρέπει να τους πετάξουμε, πάντα για το καλό της πληροφορικής φυσικά...
Όσοι έχετε ήδη διοριστεί προσπαθείτε να κάνετε τους άλλους να πιστέψουν ότι αξίζατε τον διορισμό, γιατί σε όποιο σχολείο πάτε σας κοιτάνε όλοι με μισό μάτι, και μέσα στην τάξη τα έχετε βρει σκούρα γιατί δεν ξέρετε την τύφλα σας. Και αυτό θα είναι το τίμημα που θα πληρώσετε για το διορισμό σας. Η καθημερινή απαξίωση σας από τους μαθητές όταν θα σας ρωτάνε και θα λέτε "Δεν ξέρω, δεν το κάναμε αυτό στη σχολή" και η απαξίωση που θα εισπράτετε από τους άλλους καθηγητές οι οποίοι δεν θα σας θεωρούν ισότιμους και θα σας κοιτάνε αφ'υψηλού και ειρωνικά. Κάποιοι από εσάς που αξίζουν θα φανούν, οι υπόλοιποι θα εισπράτουν κάθε μέρα την αμφισβήτηση την περιφρόνηση και την ειρωνία από όλους μαθητές, γονείς, καθηγητές κλπ. Φυσικά κάποιοι έχουν χάσει τον ύπνο τους με τον ΣΤΕΜΠ αλλά μην ανησυχείτε, οι θεσούλες σας είναι εξασφαλισμένες. Απλά επειδή όλοι θα σας δείχνουν και θα λένε "αυτός/η" είναι άσχετος, θα μπαίνετε κάθε μέρα σε αυτό το φόρουμ και θα προσπαθείτε να πείσετε τους άλλους ότι έχετε τελειώσει σχολή πληροφορικής και ότι ξέρετε. Θα το λέτε συνέχεια μέχρι μια μέρα να το πιστέψετε και εσείς. Ίσως όταν πάτε σε Γυμνάσιο ή δημοτικό όπου θα μπορέσετε να ανταπεξέλθετε στο πρόγραμμα σπουδών. Αυτή είναι η αλήθεια, μπορείτε να λέτε ότι θέλετε αλλά θα την τρώτε στη μάπα κάθε μέρα.
ΥΓ. Υπάρχει περίπτωση οι ΠΕ19 καθηγητές (και νέοι τη ηλικία - για να μη λέτε ότι ήταν Θεολόγοι) να μη μπορούν να επισκευάσουν εκτυπωτή και τελικά να τον επισκευάζει η αναπληρώτρια φιλόλογος του σχολείου??? Κι όμως!!! Αλλά ξέχασα... αυτή είναι απόφοιτος ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ...
Πουθενά στο πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων δεν αναφέρεται ότι στο τέλος θα επισκευάζεις υπολογιστές.Αυτή είναι δουλειά τεχνικού και όχι επιστήμονα πληροφορικής.Αν κατάλαβες καλά το κράτος προσλαμβάνει καθηγητές πληροφορικής , όχι τεχνικούς.
Παράθεση από: paphar στις Μαρτίου 30, 2007, 09:45:08 pmΥΓ. Υπάρχει περίπτωση οι ΠΕ19 καθηγητές (και νέοι τη ηλικία - για να μη λέτε ότι ήταν Θεολόγοι) να μη μπορούν να επισκευάσουν εκτυπωτή και τελικά να τον επισκευάζει η αναπληρώτρια φιλόλογος του σχολείου??? Κι όμως!!! Αλλά ξέχασα... αυτή είναι απόφοιτος ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ... Πουθενά στο πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων δεν αναφέρεται ότι στο τέλος θα επισκευάζεις υπολογιστές.Αυτή είναι δουλειά τεχνικού και όχι επιστήμονα πληροφορικής.Αν κατάλαβες καλά το κράτος προσλαμβάνει καθηγητές πληροφορικής , όχι τεχνικούς.Και δεν υπάρχει γυναίκα που να είναι καλή τεχνικός όπου και να έχει σπουδάσει.
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Παράθεση από: paphar στις Μαρτίου 31, 2007, 09:11:32 amΚαι η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής. Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.Δεν θα αναφερόμουν στο ζήτημα αλλά επέλεξες να γενικεύσεις ένα παράδειγμα ασχετοσύνης που είδες στο σύνολο των αει.Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.Αλλά τι κάθομαι και συζητάω εσείς είστε ικανοί να συμμαχήσετε και με τον διάολο τώρα για να κρατήσετε τις θέσεις σας και δημιουργείτε ένα τεχνητό πανικό στο forum.Θα κάνετε σύλλογο με τους αυτοματιστές,τοπογράφους? Μα πόσο ηλίθιοι είστε μερικοί εδώ μέσα.Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τους τε πληροφορικής.Αλλά τι σας νοιάζει μέχρι το Οκτώβρη θα τον κρατήσετε ,μετά δεν γ...ε νέοι εμείς καβαντζωθήκαμε....Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....
Παράθεση από: paphar στις Μαρτίου 31, 2007, 09:11:32 amΚαι η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής. Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.
Παράθεση από: Kotsios στις Μαρτίου 31, 2007, 03:18:42 pmΠαράθεση από: paphar στις Μαρτίου 31, 2007, 09:11:32 amΚαι η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής. Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.Δεν θα αναφερόμουν στο ζήτημα αλλά επέλεξες να γενικεύσεις ένα παράδειγμα ασχετοσύνης που είδες στο σύνολο των αει.Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.Αλλά τι κάθομαι και συζητάω εσείς είστε ικανοί να συμμαχήσετε και με τον διάολο τώρα για να κρατήσετε τις θέσεις σας και δημιουργείτε ένα τεχνητό πανικό στο forum.Θα κάνετε σύλλογο με τους αυτοματιστές,τοπογράφους? Μα πόσο ηλίθιοι είστε μερικοί εδώ μέσα.Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τους τε πληροφορικής.Αλλά τι σας νοιάζει μέχρι το Οκτώβρη θα τον κρατήσετε ,μετά δεν γ...ε νέοι εμείς καβαντζωθήκαμε....Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....Θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμα μία φορά τον κο Kotsio για τα καλά του λόγια, και για την ουσιαστική συμβολή του σε έναν εποικοδομητικό διάλογο που ο ίδιος μ' αυτά που λέει στηρίζει και προωθεί, ενώ εμείς οι υπόλοιποι υποβιβάζουμε σε ένα επίπεδο που του είναι δύσκολο όχι να το παρακολουθήσει, αλλά πρώτα απ' όλα να το καταλάβει.Έρε τι άλλο έχουμε να ακούσουμε εδώ μέσα. Φυσικά τους χαρακτηρισμούς για ακόμα μία φορά σου τους επιστρέφω στο ακέραιο. Ειλικρινά πάντως δεν μπορώ να καταλάβω την αναστάτωση και τη σύγχυση σου. Από τη μία μιλάς για όλους τους πτυχιούχους των ΤΕΙ και δίνεις την εντύπωση ότι είσαι πτυχιούχος ΑΕΙ, από την άλλη καταφέρεσαι μόνο κατά του Αυτοματισμού και από ότι μπορώ να καταλάβω και κάποιων άλλων σχολών του 268. Εάν έχεις λοιπόν κάτι να πεις, πες το ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές. Μην έχεις πάντως την παραμικρή υποψία ότι με αυτά που λες μπορείς να πείσεις κανέναν.
Απο τα παραπάνω φαίνεται ότι δεν έχεις καμια σχεση με εκπαίδευση.... Όσοι έχουν διδάξει σε ΤΕΕ πληροφορική, σε τμήματα με "κακούς" μαθητές (παντελώς αδόκιμος ο όρος, αλλά καταλαβαίνουν όλοι πως το εννοώ), σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, με οικογενειακά προβλήματα (κάτι που τείνει να γίνει ο κανόνας) καταλαβαίνουν τί λέω. Οι επιστήμονες στα ΑΕΙ. Στα σχολεία (Δημοτικά - Γυμνάσια - Λύκεια) ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ.