0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι εξωδιδακτικές εργασίες μοιράζονται ! Αλλα είναι λογικό να έχουν οι φιλόλογοι τις γιορτές και οι μαθηματικοί το πράγραμμα ή τα μισθολογική και οι πληροφορικοί τα e-mail ...........Να μην βάλουμε τον μαθηματικό να κάνει την γιορτή και τον φιλόλογο να κάνει τα μισθολιγικά !!Πάντως είναι αλήθεια οτι οι καθηγητές πληροφορικής έχουν πρόβλημα με την συμπλήρωση ωραρίου ! Δεν φταίνε βέβαια οι ίδιοι ! Ισως να γίνουν αλλαγές στο λύκειο και στα ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και να αλλάξουν τα πράγματα. Θα δείξει !
Ρε συ happiness δεν εννοώ αν ήταν νόμιμο να μπούνε έτσι,(από μετατάξεις, σεμινάρια κλπ), αν το κράτος δηλαδή έδωσε το δικαίωμα σε κάποιους πονηρούς να μπούνε από τα παράθυρα, αλλά κατά πόσο αυτό είναι ηθικά σωστό και πως φαίνεται στους άλλους κλάδους..Δεν εξετάζω το νόμιμο του πράγματος, χαίρω πολύ, όλοι νόμιμοι είμαστε εδώ μέσα..(οι κακοί είναι στη φυλακή..)
Το "ποιοι είναι" πάει ακριβώς σε αυτό που λέω..Αυτοί ίσως, (ή αρκετοί απο αυτούς) που δε θα'πρεπε..Και μη στέκεσαι στο νομιμο ή όχι του θέματος..
Όχι, δεν είναι το ίδιο.. Η απλή περιήγηση στο internet δεν εμπεριέχει κάτι το δημιουργικό, κάτι στο οποίο μαθαίνεις μια λειτουργία του Η/Υ παραπάνω, απλά διαβάζεις και βλέπεις εικόνες όπως στα περιοδικά και τις εφημερίδες..Το να παίζεις μπάσκετ ή να ζωγραφίζεις όμως και γυμναστική κάνεις και ζωγραφική..
Όταν λέω δε προαπαιτούμενα μαθήματα, εννοώ ότι για σχολές που δεν τα έχουν υποχρεωτικά στο πρόγραμμα σπουδών τους (όπως η δική μου πχ), όποιος θέλει να ασχοληθεί με την εκπαίδευση πρέπει να τα πάρει (και κάποια πρακτική σε σχολεία)..Στις περισσότερες σχολές πάντως τα παιδαγωγικά είναι και υποχρεωτικά και επιλογής υποχρεωτικά και ελεύθερα επιλεγόμενα από άλλες σχολές..Θα σου στείλω σχολές να δεις..
Αν εννοείς για τη λούφα κάποιων πληροφ/κων έχεις δίκιο, γι' αυτό γίνεται, τουλάχιστον γι' αυτό ξεκίνησε από blueswire...
Περιμένω από σας να μπαλώσετε αυτη την τρύπα γιατι ειστε οι πιο σχετικοι (να ο ρόλος σας που ελεγα πριν,) και γιατι είστε ενημεροι από πριν για το ρόλο τρια σε ένα που θα παίξετε στο σχολειο.. Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ξέρετε από πριν και ή θέλετε να παιξετε (διορίζεστε) ή όχι ( ιδιωτικός τομέας κλπ).. Επαναλαμβανω: ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ να ειστε τρια σε ενα, παλέψτε να το αλλάξετε.. Μεχρι τότε όμως καντε ότι μπορείτε για το σχολειο αδιαμαρτύρητα και μην περιμένετε κανένα ΠΛΗΝΕΤ να σας σώσει.. Σωστε εσείς οι ιδιοι όποια κατασταση μπορειτε και μην κρυβεστε πίσω απο τις τυπικες νομικες ευθυνες (για τις οποίες έχετε δικιο οτι ειναι αυτες που ειναι..).. Το ίδιο ισχύει για ΌΛΕΣ τις ειδικότητες που βγάζουν την ουρά τους απ' έξω είτε από τεμπελιά είτε από ευθυνοφοβία..
Χρησιμοποίησα εγώ τη λέξη λιγότερο;; Γιατι με παρεξηγεις πάλι; Ισα ισα που το θεωρω πολυ σοβαρο σα σπουδη και σαν επιστημη.. Αλλά είναι επιλογη σας να το σπουδασετε..Εγώ ειπα ότι ειναι λάθος να βαλουμε υποχρεωτικά καποιους βεβαρυμενους συναδελφους μας να σπαζοκεφαλιαζουν πάνω από βιβλια και εγχειριδια για να ασχοληθουν με τη μηχανοργανωση του σχολείου..Στη τελική δε θέλαν να ασχοληθουν με υπολογιστες βρε αδερφε πέρα από τα απαραιτητα (mail, εγγραφα, internet) και γι' αυτο σπουδάσανε αυτό που σπουδάσανε...Αλλιώς θα ταν πληροφ/κοι.. Wink Που ναι το λάθος;;
Δε μου πες ομως; You know Trikorfo village?? Wink
χμ,εδω ειμαστε,το τμημα θεολογιας στη θεσσαλονικη ΕΧΕΙ υποχρεωτικο μαθημα παιδαγωγικων(δυστυχως δεν ειμαστε πολλοι στο φορουμ μαλλον για να το φωναξουμε ).Στο τελευταιο ετος (τη δεκαετια του '90) ειχαμε εργαστηρι παιδαγωγικων οπου ανα τριαντα ατομα περιπου πηγαιναμε με τον υπευθυνο καθηγητη σε σχολειο,παρακολουθουσαμε διδασκαλια,κρατουσαμε σημειωσεις και σχολιαζαμε μετα στην ταξη μας(το συγκεκριμενο μαθημα δεν γινοταν σε αμφιθεατρο).
κατ'αρχήν όχι δεν ήξερα τίποτα για τον "ρόλο" αυτό πριν διοριστώ.
Η γυμναστική είναι πάντα φυσική δραστηριότητα. Η φυσική δραστηριότητα δεν είναι πάντα γυμναστική. Το παιχνίδι μπάσκετ (ειδικά όταν δεν συνοδεύεται από την διαδικασία της προπόνησης και της χάραξης τακτικών) είναι απλά μία φυσική δραστηριότητα η οποία ακολουθεί κάποιους κανόνες. Δεν διδάσκει κάτι στα παιδιά για την διαδικασία του αθλητισμού ούτε την αξία της γυμναστικής ούτε τις τακτικές που πρέπει να ακολουθούν για να εντάσουν την γυμναστική στην ζωή τους. Απλά εξασκούνται λίγο παραπάνω στην τρίπλα και στο σουτ.Η ζωγραφική χωρίς θέμα, οδηγίες και τελική αξιολόγηση και συζήτηση δεν διδάσκει τίποτα για το πως βλέπουμε και αντιλαμβανόμαστε τα χρώματα και την διαδικασία δημιουργίας ενός έργου τέχνης. Απλά εξασκεί τους μαθητές λίγο παραπάνω στο πως να χρησιμοποιούν το μολύβι/κάρβουνο/χρώματα που χρησιμοποιούν.Η ελεύθερη περιήγηση στο ίντερνετ (χωρίς στόχο) δεν είναι μάθημα πληροφορικής. Απλά εξασκεί τους μαθητές λίγο παραπάνω στην πληκτρολόγηση, στην εξοικείωση με τα διαδραστικά πολυμεσικά περιβάλλοντα και στην διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών στο ιντερνετ.
εδώ με μπέρδεψες τελείως. δλδ εσύ άμα δεν είχες πάρει αυτά τα παιδαγωγικά μαθήματα επιλογής δεν θα σου επιτρεπόταν να δώσεις ΑΣΕΠ ή να προσληφθείς πχ ως αναπληρωτής;
και γιατί δεν γίνεται κανένας καβγάς για την λούφα κάποιων φυσικών, μαθηματικών, οικονομολόγων, γυμναστών, αγγλικών κτλ κτλ κτλ;; διότι εάν το ζήτημα είναι "γιατί λουφάρουν αυτοί; (οι πληροφορικάριοι)" τότε πρέπει να το κάνουμε "γιατί λουφάρουν αυτοί; (όλοι)". εάν είναι "γιατί λουφάρουν αυτοί (οι πληροφορικάριοι) ενώ εμείς δουλεύουμε;", τότε εμένα αυτό μου λέει ότι "θέλουμε να λουφάρουμε και μεις και δεν μπορούμε οπότε ας δουλέψουν κι αυτοί από εκδίκηση" Grin. για μένα προσωπικά ο καβγάς γίνεται (γενικά, όχι με σένα) για τα "σιγά το μάθημα η πληροφορική" και τα "οι πληροφορικάριοι λουφάρουν όλοι εκτός φωτεινών εξαιρέσεων"
Ο αρκετά συγκεχυμένος τρόπος εισαγωγής (παλιοτερα ειδικά), και ο κάπως ιδιαίτερος ρόλος των πληροφ/ων στα σχολεία, αυτή η "μπάσταρδη" κατάσταση που περιγράφεις δημιουργεί - λάθος στις περισσότερες φορές, μιας και έχουν σημαντικό κομμάτι στην εύρρυθμη λειτουργία του σχολείου - παρεξηγήσεις για την κατάρτιση, την "παιδευτική" τους χρησιμότητα και ικανότητα..
αλλιώς οι τεχνολόγοι να συντηρούν τους καυστήρες , οι αισθητικής αγωγής να μπογιατίζουν τους τοίχους, οι φιλόλογοι να γράφουν την αλληλογραφία, οι ηλεκτρολόγοι να αλλάζουν μπρίζες και λάμπες, οι οικονομολόγοι να ασχολούνται με τα οικονομικά του σχολείου, οι γεωπόνοι να φροντίζουν τα φυτά του προαυλείου και πάει λέγοντας... προσωπικά θα "κρύβομαι" μια χαρά πίσω από τυπικότητες εάν οι συνάδελφοι και η διεύθυνση του σχολείου θεωρούν αυτές τις δουλειές υποχρέωσή μου.
για καθηγήτρια με προσλάβανε και με πληρώνουνε. όχι για τεχνικό
Αυτό που είπα είναι ότι ένας πληροφορικάριος θα "σπαζοκεφαλιάσει" το ίδιο για να μάθει και να χειριστεί την μηχανογράφιση του σχολείου, με οποιονδήποτε άλλης ειδικότητας συνάδελφο έχει αντίστοιχη εξοικίωση στην χρήση του ΗΥ (την χρήση! όχι να έχει γνώσεις πάνω σε θέματα πληροφορικής ή τεχνικές γνώσεις).
Και χαιρετώ την συζήτηση (παρόλο που είναι ενδιαφέρουσα) διότι είναι χρονοβόρα.
Αν δεν κάνω λάθος, δεν διορίστηκαν απόφοιτοι άλλων σχολών ως πληροφορικοί, αλλά κάποιοι ήδη διορισμένοι ως μαθηματικοί, φυσικοί κ.α., έκαναν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ19, επειδή τότε (δεκαετία '90) πολύ λίγοι πτυχιούχοι πληροφορικής προσανατολίζονταν στην εκπαίδευση. Αυτοί πάντως δεν πρέπει να ήταν πολλοί. Πολύ περισσότεροι ήταν οι αδιόριστοι μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι, θεολόγοι, κ.α., που με σεμινάρια δούλευαν χρόνια ως αναπληρωτές πληροφορικής και μετά διεκδίκησαν την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους. Τελικά το θέμα "λύθηκε" με τη μεταφορά της προϋπηρεσία στον κλάδο τους, με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν οι πίνακες των ΠΕ03 και των ΠΕ04 κυρίως...Νομίζω ότι η "περιρρέουσα ατμόσφαιρα" για τους ΠΕ19-20 δεν οφείλεται ούτε στους μαθηματικούς κ.α. που βαπτίστηκαν πληροφορικοί δια της μετάταξης (άλλωστε αυτοί είναι λίγοι) ούτε στην παιδαγωγική επάρκεια ή στη φύση του μαθήματος. Απλώς, επειδή την προηγούμενη πενταετία ο διορισμός για τους πληροφορικούς ήταν αρκετά εύκολη υπόθεση συγκριτικά με τους άλλους κλάδους, είναι λογικό και το ποσοστό αυτών που "είδαν φως και μπήκαν" να είναι μεγαλύτερο. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι γενικά οι ΠΕ19-20 είναι χειρότεροι από τις άλλες ειδικότητες.
Ευχαριστώ τους συναδέλφους που με ενημερώσανε για τα παιδαγωγικά μαθήματα στις σχολές τους. Πολύ ευχάριστο το γεγονός οτί όλοι, απ'ότι κατάλαβα, μιλάνε γενικά για πάνω από 2 εξάμηνα υποχρεωτικών μαθημάτων. @kellykou : γιατί να μην το λέω; είπα ότι δεν έχω ακούσει, δεν είπα ότι δεν γίνονται. γι ' αυτό ρώτησα άλλωστε. τώρα δεν θα το λέω πια Καινούρια απορία : οι λεγόμενες "καθηγητικές σχολές" είναι μία "επίσημη λίστα" σχολών απ'όπου "αντλείται" το διδακτικό προσωπικό ή είναι απλά ένας επιθετικός προσδιορισμός που έχει δωθεί σε κάποιες σχολές επειδή οι απόφοιτοί τους απασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά σε δουλειές γύρω από την εκπαίδευση (οπότε ίσως και αυτές με τα χρόνια να εισήγαγαν παιδαγωγικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους προκειμένου να διευκολύνουν τους αποφοίτους τους στην επαγγελματική τους αποκατάσταση); ή μήπως είναι η λίστα με τις σχολές από τις οποίες μπορείς να διοριστείς χωρίς να προσκομήσεις περαιτέρω "παιδαγωγική κατάρτιση";ευχαριστώ σε όποιον απαντήσει