*

Αποστολέας Θέμα: Ωρολόγιο Πρόγραμμα  (Αναγνώστηκε 40929 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ninap3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ + ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 08:38:03 μμ »
Οι εξωδιδακτικές εργασίες μοιράζονται !
Αλλα είναι λογικό να έχουν οι φιλόλογοι τις γιορτές και οι μαθηματικοί το πράγραμμα ή τα μισθολογική και οι πληροφορικοί τα e-mail ...........
Να μην βάλουμε τον μαθηματικό να κάνει την γιορτή και τον φιλόλογο να κάνει τα μισθολιγικά !!
Πάντως είναι αλήθεια οτι οι καθηγητές πληροφορικής έχουν πρόβλημα με την συμπλήρωση ωραρίου ! Δεν φταίνε βέβαια οι ίδιοι ! Ισως να γίνουν αλλαγές στο λύκειο και στα ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και να αλλάξουν τα πράγματα. Θα δείξει !

Λογικό ακούγεται αυτό που λες, αλλά σε πληροφορώ πως αν και είμαι μαθηματικός και έχω μισθοδοσία πήρα και τη γιορτή της 28ης μαζί με τη συνάδελφο τη φιλόλογο.
 Καλά το χρονικό και την επιλογή των ποιημάτων δε νομίζω να την κατάφερνα μόνη μου, αν και κυκλοφορούν πολλά στο internet, αλλά σίγουρα χρειάζεται συνεργασία, γιατί και η συνάδελφος φιλόλογος δε θα μπορούσε να υποστηρίξει από τεχνικής πλευράς την όλη εκδήλωση. Γενικά νομίζω πως αυτό που λείπει εν γένει από τους συλλόγους είναι η συνεργασία των ειδικοτήτων και καλόν είναι να αρχίσει να καλλιεργείται, γιατί αν τελικά γίνει πράξη η προτεινόμενη διαθεματικότητα θα οφείλουμε να συνεργαζόμαστε σε πολλά και καλό θα μας κάνει στο κάτω κάτω.
Καιρός δεν είναι να πέσουν τέλος πάντων τα στεγανά των ειδικοτήτων;
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι ο...πίνακας!
http://mathandliterature.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:01 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 10:24:47 μμ »
Να'μαι κι εγώ....

1) Για την κουβέντα περί του κλάδου της Πληροφορικής.

Από την εμπειρία μου υπάρχουν πολλοί Μαθηματικοί που κάνουν ιδιαίτερα Αν.ΕΦ. και μάλιστα με περισσότερα λεφτά.
Άρα το ότι διορίστηκαν κάποιοι Μαθηματικοί και λοιποί σαν Πληροφορικάριοι δεν είναι απαραίτητα κακό. Μπα και είναι και καλό, μάλιστα.
Εξάλλου οι απαιτούμενες γνώσεις για έναν που κάνει σοβαρή δουλειά είναι γνώσεις που τις έχουνε πολλοί εκτός του κλάδου.
(Ψευδογλώσσα π.χ. διδάσκεται στο 1ο εξάμηνο σε ένα κάρο σχολές).
Το "μπορεί σε 10 χρόνια να διδάσκονται άλλα που δεν τα ξέρετε", δεν πολυστέκει σαν επιχείρημα, γιατί το πιο πιθανό είναι να μην τα έχετε διδαχθεί ούτε εσείς.

Με τα παραπάνω, δεν προσπαθώ να πω ότι ο κλάδος σας δεν είναι απαραίτητος στα σχολεία. Ίσα- ίσα που πιστεύω ότι άργησε να μπει.
Δυστυχώς, όμως, κάποιοι νομίζουν ότι θα τους φωνάξουμε μόνο αν μπει το SAP στα σχολεία, να μας το παραμετροποιήσουνε...
Δε λέω να μου φτιάξετε την παρουσίαση για το μάθημά μου, αλλά νομίζω ότι πρέπει να έχετε το μεγαλύτερο μερίδιο σε global εφαρμογές.

2) Για τις αρμοδιότητες

Δε γνωρίζω το νομικό πλαίσιο, αλλά φαντάζομαι ότι τυπικά όλοι θα μπορούν να τα κάνουν όλα. Και ο Μαθηματικός τη γιορτή και ο Φιλόλογος τη μισθοδοσία, κ.ο.κ.
Κατά τη γνώμη μου είναι σωστό αυτό.
Όχι επειδή πρέπει να μοιράζονται τυχαία, αλλά για να δίνεται το απαραίτητο περιθώριο στο σύλλογο ανάλογα με τις προτιμήσεις.
Σκοπός πρέπει να είναι να μοιραστούν οι δουλειές όσο το δυνατόν πιο δίκαια και στα πιο κατάλληλα άτομα.
Εμένα μου δόθηκε η μισθοδοσία (Μαθηματικός) και καλώς μου δόθηκε νομίζω.
Γιατί να κάνει αυτή τη δουλειά ένας Φιλόλογος που τη σιχαίνεται, δεν ξέρει τι είναι το Excel και άρα θα του φάει 3πλάσιο χρόνο;
Όπως κι εγώ, αν είχα αναλάβει κάποια γιορτή, θα έχανα άπειρες ώρες και στο τέλος θα γελούσε και όλο το χωριό.

Αυτό νομίζω πρέπει να είναι το πνεύμα στο σύλλογο, ώστε να γίνουν τα πάντα (α) Καλύτερα και (β) Με το λιγότερο δυνατό κόπο.
Συχνά όμως θα βρεθεί (τουλάχιστον) ένας ηλίθιος, που, επειδή θα δουλέψει 5 λεπτά παραπάνω από το διπλανό του, θα αρχίσει να γκρινιάζει και να ανατρέχει στις εγκυκλίους και στους νόμους.
Είναι αυτός που ξεκινάει για το σχολείο κάθε πρωί, έχοντας την ίδια διάθεση που έχει ένας μεθυσμένος αναλφάβητος για Σκραμπλ.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 10:38:13 μμ »
Παράθεση
Ρε συ happiness δεν εννοώ αν ήταν νόμιμο να μπούνε έτσι,(από μετατάξεις, σεμινάρια κλπ), αν το κράτος δηλαδή έδωσε το δικαίωμα σε κάποιους πονηρούς να μπούνε από τα παράθυρα, αλλά κατά πόσο αυτό είναι ηθικά σωστό και πως φαίνεται στους άλλους κλάδους..Δεν εξετάζω το νόμιμο του πράγματος, χαίρω πολύ, όλοι νόμιμοι είμαστε εδώ μέσα..(οι κακοί είναι στη φυλακή..)
Καλέ δεν ήταν παράθυρα. Πόρτες ορθάνοιχτες ήταν  ;D Και όχι, τα κριτήρια αυτά προφανώς δεν ήταν σωστά γιατί ήταν διαφορετικά από των άλλων ειδικοτήτων (όπου για να κάνει μετάταξη πρέπει αν δεν κάνω λάθος να πάρεις 2ο πτυχίο). Αλλά γιατί μας "φταίει" ο τάδε συνάδελφος που εξάσκησε τότε το δικαίωμα αυτό που του έδινε ο νόμος και όχι η κυβέρνηση που έλαβε αυτές τις αχαρακτήριστες αποφάσεις; Για ποιον ακριβώς λόγο κατηγορείται ένας τέτοιος συνάδελφος; που δεν πήγε να πάρει 2ο πτυχίο όταν το νομικό προαπαιτούμενο ήταν ένα απλό σεμινάριο;; Και επίσης, μιλάς πολύ για "πονηρούς". Υπαινίσεσαι βυσματικές πρακτικές σε αυτή την διαδικασία; γιατί δεν έχω κάτι υπόψη μου.

Παράθεση
Το "ποιοι είναι" πάει ακριβώς σε αυτό που λέω..Αυτοί ίσως, (ή αρκετοί απο αυτούς) που δε θα'πρεπε..Και μη στέκεσαι στο νομιμο ή όχι του θέματος..
Μα ΟΛΟΙ όσοι διορίστηκαν τότε ως καθηγητές πληροφορικής δεν θα πρεπε να είναι. Ούτε οι πιο ικανοί από αυτούς. Αλλά δεν έχω πρόβλημα ως συνάδελφος που είναι (οκ, έχω πρόβλημα ως εκπαιδευτικός αλλά πάλι πρόβλημα ως εκπαιδευτικός έχω και με τον εαυτό μου) διότι (απ'όσο ξέρω) δεν βρέθηκαν εκεί που βρέθηκαν βυσματικά. Απλά τους "έκατσε" (σαν το λόττο ένα πράμα  :) ). Άλλωστε...εκείνο τον καιρό όλες οι ειδικότητες είχαν δικαίωμα να κάνουν μετάταξη. Οπότε γιατί υπάρχει "αδικία"; ένας απόφοιτος φιλολογικής σχολής που ήθελε να διοριστεί ως πληροφορικάριος μπορούσε να το κάνει. ένας που ήθελε να διοριστεί ως φιλόλογος δεν επηρεάζεται η τύχη του από το πως και ποιοι διορίζονται ως πληροφορικάριοι. ίσως κάποιοι συνάδελφοι να "ζήλεψαν" που οι πληροφορικάριοι διορίζοταν πολλοί και γρήγορα ενώ οι δικές τους ειδικότητες είναι πηγμένες. ποιος ξέρει... ::)

Παράθεση
Όχι, δεν είναι το ίδιο.. Η απλή περιήγηση στο internet δεν εμπεριέχει κάτι το δημιουργικό, κάτι στο οποίο μαθαίνεις μια λειτουργία του Η/Υ παραπάνω, απλά διαβάζεις και βλέπεις εικόνες όπως στα περιοδικά και τις εφημερίδες..
Το να παίζεις μπάσκετ ή να ζωγραφίζεις όμως και γυμναστική κάνεις και ζωγραφική..
Η γυμναστική είναι πάντα φυσική δραστηριότητα. Η φυσική δραστηριότητα δεν είναι πάντα γυμναστική. Το παιχνίδι μπάσκετ (ειδικά όταν δεν συνοδεύεται από την διαδικασία της προπόνησης και της χάραξης τακτικών) είναι απλά μία φυσική δραστηριότητα η οποία ακολουθεί κάποιους κανόνες. Δεν διδάσκει κάτι στα παιδιά για την διαδικασία του αθλητισμού ούτε την αξία της γυμναστικής ούτε τις τακτικές που πρέπει να ακολουθούν για να εντάσουν την γυμναστική στην ζωή τους. Απλά εξασκούνται λίγο παραπάνω στην τρίπλα και στο σουτ.
Η ζωγραφική χωρίς θέμα, οδηγίες και τελική αξιολόγηση και συζήτηση δεν διδάσκει τίποτα για το πως βλέπουμε και αντιλαμβανόμαστε τα χρώματα και την διαδικασία δημιουργίας ενός έργου τέχνης. Απλά εξασκεί τους μαθητές λίγο παραπάνω στο πως να χρησιμοποιούν το μολύβι/κάρβουνο/χρώματα που χρησιμοποιούν.
Η ελεύθερη περιήγηση στο ίντερνετ (χωρίς στόχο) δεν είναι μάθημα πληροφορικής. Απλά εξασκεί τους μαθητές λίγο παραπάνω στην πληκτρολόγηση, στην εξοικείωση με τα διαδραστικά πολυμεσικά περιβάλλοντα και στην διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών στο ιντερνετ.

Παράθεση
Όταν λέω δε προαπαιτούμενα μαθήματα, εννοώ ότι για σχολές που δεν τα έχουν υποχρεωτικά στο πρόγραμμα σπουδών τους (όπως η δική μου πχ), όποιος θέλει να ασχοληθεί με την εκπαίδευση πρέπει να τα πάρει (και κάποια πρακτική σε σχολεία)..

Στις περισσότερες σχολές πάντως τα παιδαγωγικά είναι και υποχρεωτικά και επιλογής υποχρεωτικά και ελεύθερα επιλεγόμενα από άλλες σχολές..Θα σου στείλω σχολές να δεις..
εδώ με μπέρδεψες τελείως. δλδ εσύ άμα δεν είχες πάρει αυτά τα παιδαγωγικά μαθήματα επιλογής δεν θα σου επιτρεπόταν να δώσεις ΑΣΕΠ ή να προσληφθείς πχ ως αναπληρωτής; ή απλά όσοι τα πήρανε είχαν παραπάνω μόρια; και από αυτό -> "Στις περισσότερες σχολές πάντως τα παιδαγωγικά είναι και υποχρεωτικά και επιλογής υποχρεωτικά και ελεύθερα επιλεγόμενα από άλλες σχολές" δνε κατάλαβα τίποτα :( Στο πρόγραμμα του φυσικού της Πάτρας πάντως που έριξα μια ματιά, υπήρχαν 1-2 παιδαγωγικά μαθήματα και ήταν επιλογής.

Παράθεση
Αν εννοείς για τη λούφα κάποιων πληροφ/κων έχεις δίκιο, γι' αυτό γίνεται, τουλάχιστον γι' αυτό ξεκίνησε από blueswire...
και γιατί δεν γίνεται κανένας καβγάς για την λούφα κάποιων φυσικών, μαθηματικών, οικονομολόγων, γυμναστών, αγγλικών κτλ κτλ κτλ;; διότι εάν το ζήτημα είναι "γιατί λουφάρουν αυτοί; (οι πληροφορικάριοι)" τότε πρέπει να το κάνουμε "γιατί λουφάρουν αυτοί; (όλοι)". εάν είναι "γιατί λουφάρουν αυτοί (οι πληροφορικάριοι) ενώ εμείς δουλεύουμε;", τότε εμένα αυτό μου λέει ότι "θέλουμε να λουφάρουμε και μεις και δεν μπορούμε οπότε ας δουλέψουν κι αυτοί από εκδίκηση"  ;D
για μένα προσωπικά ο καβγάς γίνεται (γενικά, όχι με σένα) για τα "σιγά το μάθημα η πληροφορική" και τα "οι πληροφορικάριοι λουφάρουν όλοι εκτός φωτεινών εξαιρέσεων".

Παράθεση
Περιμένω από σας να μπαλώσετε αυτη την τρύπα γιατι ειστε οι πιο σχετικοι (να ο ρόλος σας που ελεγα πριν,) και γιατι είστε ενημεροι από πριν για το ρόλο τρια σε ένα που θα παίξετε στο σχολειο.. Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ξέρετε από πριν και ή θέλετε να παιξετε (διορίζεστε) ή όχι ( ιδιωτικός τομέας κλπ).. Επαναλαμβανω: ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ να ειστε τρια σε ενα, παλέψτε να το αλλάξετε.. Μεχρι τότε όμως καντε ότι μπορείτε για το σχολειο αδιαμαρτύρητα και μην περιμένετε κανένα ΠΛΗΝΕΤ να σας σώσει.. Σωστε εσείς οι ιδιοι όποια κατασταση μπορειτε και μην κρυβεστε πίσω απο τις τυπικες νομικες ευθυνες (για τις οποίες έχετε δικιο οτι ειναι αυτες που ειναι..).. Το ίδιο ισχύει για ΌΛΕΣ τις ειδικότητες   
που βγάζουν την ουρά τους απ' έξω είτε από τεμπελιά είτε από ευθυνοφοβία..
κατ'αρχήν όχι δεν ήξερα τίποτα για τον "ρόλο" αυτό πριν διοριστώ. και είμαι σίγουρη ότι στο κείμενο του διορισμού μου, εκεί που αναφέρει τα καθήκοντά μου δεν λέει τίποτα για τεχνική υποστήριξη ΗΥ του σχολείου (εκτός εργαστηρίου). ούτε ότι θα κάνω και την γραμματέα ήξερα, αλλά αυτό το κάνουν όλοι. για καθηγήτρια με προσλάβανε και με πληρώνουνε. όχι για τεχνικό (κρίμα πάντως. αυτή η δουλειά θα μου άρεσε καλύτερα). μέχρι τότε θα κάνουμε για το σχολείο ότι μας επιτρέπει η καλή μας διάθεση. αλλιώς οι τεχνολόγοι να συντηρούν τους καυστήρες , οι αισθητικής αγωγής να μπογιατίζουν τους τοίχους, οι φιλόλογοι να γράφουν την αλληλογραφία, οι ηλεκτρολόγοι να αλλάζουν μπρίζες και λάμπες, οι οικονομολόγοι να ασχολούνται με τα οικονομικά του σχολείου, οι γεωπόνοι να φροντίζουν τα φυτά του προαυλείου και πάει λέγοντας... προσωπικά θα "κρύβομαι" μια χαρά πίσω από τυπικότητες εάν οι συνάδελφοι και η διεύθυνση του σχολείου θεωρούν αυτές τις δουλειές υποχρέωσή μου.

Παράθεση
Χρησιμοποίησα εγώ τη λέξη λιγότερο;; Γιατι με παρεξηγεις πάλι; Ισα ισα που το θεωρω πολυ σοβαρο σα σπουδη και σαν επιστημη.. Αλλά είναι επιλογη σας να το σπουδασετε..
Εγώ ειπα ότι ειναι λάθος να βαλουμε υποχρεωτικά καποιους βεβαρυμενους συναδελφους μας να σπαζοκεφαλιαζουν πάνω από βιβλια και εγχειριδια για να ασχοληθουν με τη μηχανοργανωση του σχολείου..
Στη τελική δε θέλαν να ασχοληθουν με υπολογιστες βρε αδερφε πέρα από τα απαραιτητα (mail, εγγραφα, internet) και γι' αυτο σπουδάσανε αυτό που σπουδάσανε...Αλλιώς θα ταν πληροφ/κοι..  Wink Που ναι το λάθος;;
όχι δεν με κατάλαβες  :) Αυτό που είπα είναι ότι ένας πληροφορικάριος θα "σπαζοκεφαλιάσει" το ίδιο για να μάθει και να χειριστεί την μηχανογράφιση του σχολείου, με οποιονδήποτε άλλης ειδικότητας συνάδελφο έχει αντίστοιχη εξοικίωση στην χρήση του ΗΥ (την χρήση! όχι να έχει γνώσεις πάνω σε θέματα πληροφορικής ή τεχνικές γνώσεις). Και εδώ πάντως μπερδεύεις κατά την γνώμη μου το καθηκοντολόγιο των ΠΕ19-20, το οποίο είναι ίδιο με όλων των άλλων συναδέλφων (εκτός απ' ότι ορίζεται από τον νόμο αλλιώς).

Παράθεση
Δε μου πες ομως; You know Trikorfo village??  Wink
Ναι το ξέρω. η Α Αιτ/νίας όμως είναι η περιοχή της δουλειάς μου, όχι η περιοχή καταγωγής μου. Σόρρυ...  :)

Και χαιρετώ την συζήτηση (παρόλο που είναι ενδιαφέρουσα) διότι είναι χρονοβόρα.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 12:10:27 πμ »
Αν δεν κάνω λάθος, δεν διορίστηκαν απόφοιτοι άλλων σχολών ως πληροφορικοί, αλλά κάποιοι  ήδη διορισμένοι ως μαθηματικοί, φυσικοί κ.α., έκαναν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ19, επειδή τότε (δεκαετία '90) πολύ λίγοι πτυχιούχοι πληροφορικής προσανατολίζονταν στην εκπαίδευση. Αυτοί πάντως δεν πρέπει να ήταν πολλοί. Πολύ περισσότεροι ήταν οι αδιόριστοι μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι, θεολόγοι, κ.α., που με σεμινάρια δούλευαν χρόνια ως αναπληρωτές πληροφορικής και μετά διεκδίκησαν την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους. Τελικά το θέμα "λύθηκε" με τη μεταφορά της προϋπηρεσία στον κλάδο τους, με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν οι πίνακες των ΠΕ03 και των ΠΕ04 κυρίως...
Νομίζω ότι η "περιρρέουσα ατμόσφαιρα" για τους ΠΕ19-20 δεν οφείλεται ούτε στους μαθηματικούς κ.α. που βαπτίστηκαν πληροφορικοί δια της μετάταξης (άλλωστε αυτοί είναι λίγοι) ούτε στην παιδαγωγική επάρκεια ή στη φύση του μαθήματος. Απλώς, επειδή την προηγούμενη πενταετία ο διορισμός για τους πληροφορικούς ήταν αρκετά εύκολη υπόθεση συγκριτικά με τους άλλους κλάδους, είναι λογικό και το ποσοστό αυτών που "είδαν φως και μπήκαν" να είναι μεγαλύτερο. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι γενικά οι ΠΕ19-20 είναι χειρότεροι από τις άλλες ειδικότητες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2007, 12:23:28 πμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:01 »

Αποσυνδεδεμένος resident

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ01
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #46 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 12:45:51 πμ »
Παράθεση
Και ναι, στις περισσότερες σχολές τα παιδαγωγικά είναι υποχρεωτικά ή προαπαιτούμενα για να διδάξεις.. Και επίσης κάνεις και πρακτική (κάποιες ώρες) σε σχολεία..
σε ποιες ακριβώς; ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται στις άλλες σχολές, αλλά δεν έχω ακούσει πχ το φυσικό, μαθηματικό, φιλολογία κτλ να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παιδαγωγικά μαθήματα.                                                                                                                                               χμ,εδω ειμαστε,το τμημα θεολογιας στη θεσσαλονικη ΕΧΕΙ υποχρεωτικο μαθημα παιδαγωγικων
(δυστυχως δεν ειμαστε πολλοι στο φορουμ μαλλον για να το φωναξουμε :)).Στο τελευταιο ετος (τη δεκαετια του '90) ειχαμε εργαστηρι παιδαγωγικων οπου ανα τριαντα ατομα περιπου πηγαιναμε με τον υπευθυνο καθηγητη σε σχολειο,παρακολουθουσαμε διδασκαλια,κρατουσαμε σημειωσεις και σχολιαζαμε μετα στην ταξη μας(το συγκεκριμενο μαθημα δεν γινοταν σε αμφιθεατρο).Επισης επρεπε να παμε και ατομικα σε αλλες εξι διδασκαλιες σε σχολειο(δεν γινοταν να λουφαρεις,χρειαζοταν σφραγιδα σχολειου και τα μαθηματα να μην ηταν ολα στον ιδιο καθηγητη).Επισης θεωρητικα μαθηματα παιδαγωγικων υπηρχαν απο το γ 'η δ εξαμηνο(δεν θυμαμαι ακριβως) μεχρι το τελευταιο.μαλιστα οταν αποφοιτησα απο τη σχολη ειδα οτι τα παιδαγωγικα μπηκαν στο δευτερο κιολας εξαμηνο.Μαλλον μετα τα  παιδαγωγικα τμηματα(δασκαλων-νηπιαγωγων) εχουμε εμεις τα πιο πολλα

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 12:55:04 πμ »
χμ,εδω ειμαστε,το τμημα θεολογιας στη θεσσαλονικη ΕΧΕΙ υποχρεωτικο μαθημα παιδαγωγικων
(δυστυχως δεν ειμαστε πολλοι στο φορουμ μαλλον για να το φωναξουμε :)).Στο τελευταιο ετος (τη δεκαετια του '90) ειχαμε εργαστηρι παιδαγωγικων οπου ανα τριαντα ατομα περιπου πηγαιναμε με τον υπευθυνο καθηγητη σε σχολειο,παρακολουθουσαμε διδασκαλια,κρατουσαμε σημειωσεις και σχολιαζαμε μετα στην ταξη μας(το συγκεκριμενο μαθημα δεν γινοταν σε αμφιθεατρο).

Το ίδιο και τα τμήματα Φιλολογίας και Ιστορίας-Αρχαιολογίας Αθήνας (εννοείται ότι το ΦΠΨ είχε περισσότερα μαθήματα Παιδαγωγικών)

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 01:26:44 πμ »
Καλε μου συναδελφε happiness , τα χρονια 92-96 στη φιλοσοφικη Αθηνας, απο το ΦΠΨ επαιρναν και οι φιλολογοι και οι ιστ-αρχαιολ. Υποχρεωτικα δυο εξαμηνα εισαγωγη στα παιδαγωγικα + παιδαγωγικη ψυχολογια + δυο εξαμηνα εξελικτικης +γενικη διδακτικη +ειδικη διδακτικη(2 μαθηματα υποχρεωτικα). Βαλε και τα επιλογης που τι να παρουν απο το ΦΠΨ παιδαγωγικα και ψυχολογιες επαιρναν.
Επισης εγω εβλεπα τις ανακοινωσεις που ερχονταν στο ΦΠΨ και επαιρναν διδακτικες ασκησεις και παιδαγωγικα απο το φυσικο ,το μαθηματικο και τη θεολογια.(τουλαχιστον αυτα εχω προσεξει)
Οι διδακτικες ασκησεις στη φιλοσοφικη Αθηνας ειναι υποχρεωτικες. Εξαλλου αν εχεις ακουσει γι'αυτο υπαρχουν και τα πειραματικα γυμνασια λυκεια του πανεπιστημιου Αθηνων. Εγω προσωπικα για δυο εξαμηνα παρακολουθησα στο 1ο Πειραματικο, στο 2 Πειραματικο, στο Λυκειο Αναβρυτων και εκανα την πρακτικη της διδακτικης μου στο Λυκειο Καστελλας στον Πειραια. Σε παρακαλω μη λες οτι δεν εχεις ακουσει να εχουν υποχρωτικες διδακτικες ασκησεις. Ολες οι καθηγητικες σχολες εχουν αλλιως θα χρειαζονταν πιστοποιητικο παιδαγωγικης επαρκειας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2007, 01:30:21 πμ από kellykou »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 01:41:35 πμ »
Συναδελφε resident ηρεμησε. :) το φπψ θεωρειται παιδαγωγικη σχολη εξ'ου και το ονομα του. Το φπψ τροφοδοτει με τα παιδαγωγικα ολες της αλλες καθηγητικες σχολες.
Ξερεις ποσες σημειωσεις μου παιδαγωγικων ειχα δωσει στους φοιτητες της Θεολογιας Αθηνας για τα μαθηματα των Παιδγωγικων ? Και η υλη τους η μιση. ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 01:53:19 πμ »
Κι εμείς στο Φιλολογικό Ιωαννίνων παίρναμε υποχρεωτικά παιδαγωγικά και ψυχολογίες από το ΦΠΨ  όπως και κάποια επιλεγόμενα συνήθως παιδαγωγικά (για δεκαετία του '90 μιλάω επίσης).
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 02:42:01 πμ »
Τα ακους happiness;;; από τον κοσμο πάνω;; Για τα παιδαγωγικά που λεγαμε..Και θα ακουσεις και για άλλες σχολές..  ::)

Παράθεση
κατ'αρχήν όχι δεν ήξερα τίποτα για τον "ρόλο" αυτό πριν διοριστώ.
Δεν ήξερες δε ρωταγες;; Μετα την απομακρυνση απ'το ταμειο...χεχε   ;)

Παράθεση
Η γυμναστική είναι πάντα φυσική δραστηριότητα. Η φυσική δραστηριότητα δεν είναι πάντα γυμναστική. Το παιχνίδι μπάσκετ (ειδικά όταν δεν συνοδεύεται από την διαδικασία της προπόνησης και της χάραξης τακτικών) είναι απλά μία φυσική δραστηριότητα η οποία ακολουθεί κάποιους κανόνες. Δεν διδάσκει κάτι στα παιδιά για την διαδικασία του αθλητισμού ούτε την αξία της γυμναστικής ούτε τις τακτικές που πρέπει να ακολουθούν για να εντάσουν την γυμναστική στην ζωή τους. Απλά εξασκούνται λίγο παραπάνω στην τρίπλα και στο σουτ.
Η ζωγραφική χωρίς θέμα, οδηγίες και τελική αξιολόγηση και συζήτηση δεν διδάσκει τίποτα για το πως βλέπουμε και αντιλαμβανόμαστε τα χρώματα και την διαδικασία δημιουργίας ενός έργου τέχνης. Απλά εξασκεί τους μαθητές λίγο παραπάνω στο πως να χρησιμοποιούν το μολύβι/κάρβουνο/χρώματα που χρησιμοποιούν.
Η ελεύθερη περιήγηση στο ίντερνετ (χωρίς στόχο) δεν είναι μάθημα πληροφορικής. Απλά εξασκεί τους μαθητές λίγο παραπάνω στην πληκτρολόγηση, στην εξοικείωση με τα διαδραστικά πολυμεσικά περιβάλλοντα και στην διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών στο ιντερνετ.

Μπα, και τι ειναι η φυσικη δραστηριότητα αν δεν ειναι εκγυμναση του σωματος;;
απλά εξασκουνται στο ενα λες, απλά εξασκουνται στο άλλο, αλλα τα παιδια εστω και ετσι ειναι σε μια διαδικασια δημιουργικη απο την οποια υπαρχει προοδος και βελτίωση..
Απο την συνεχη περιηγηση στο ιντερνετ και τα παιχνιδια σε τι εξασκουνται;; Στα κουτσομπολια; Η στις αθλητικές εφημεριδες; Το κανουν και στο σπιτι τους κι απ' την τηλεόραση.. Κι αν υποθεσουμε, που συμβαινει βεβαια και αυτο, οτι εξασκουνται σε αυτα που αναφερεις, στην αναζητηση κλπ, και τα ξερουν πια καλά όλα αυτά, μετά τι;;; Απλά συνεχιζουν να κανουν τα ίδια!! διαβαζουν και σερφαρουν ελευθερα οτι και οπου θελουν περιμενοντας να χτυπησει το κουδουνι..προοδος και δημιουργικη διαδικασια (σχεδόν) μηδεν δηλαδη..  :-\

Παράθεση
εδώ με μπέρδεψες τελείως. δλδ εσύ άμα δεν είχες πάρει αυτά τα παιδαγωγικά μαθήματα επιλογής δεν θα σου επιτρεπόταν να δώσεις ΑΣΕΠ ή να προσληφθείς πχ ως αναπληρωτής;

ΟΧΙ  :-\


Παράθεση
και γιατί δεν γίνεται κανένας καβγάς για την λούφα κάποιων φυσικών, μαθηματικών, οικονομολόγων, γυμναστών, αγγλικών κτλ κτλ κτλ;; διότι εάν το ζήτημα είναι "γιατί λουφάρουν αυτοί; (οι πληροφορικάριοι)" τότε πρέπει να το κάνουμε "γιατί λουφάρουν αυτοί; (όλοι)". εάν είναι "γιατί λουφάρουν αυτοί (οι πληροφορικάριοι) ενώ εμείς δουλεύουμε;", τότε εμένα αυτό μου λέει ότι "θέλουμε να λουφάρουμε και μεις και δεν μπορούμε οπότε ας δουλέψουν κι αυτοί από εκδίκηση"  Grin.
για μένα προσωπικά ο καβγάς γίνεται (γενικά, όχι με σένα) για τα "σιγά το μάθημα η πληροφορική" και τα "οι πληροφορικάριοι λουφάρουν όλοι εκτός φωτεινών εξαιρέσεων"

Οχι, δεν ειναι "σιγα το μαθημα η πληροφορικη", αλλα για τις περιπτωσεις που δε γινεται οπως πρεπει..
Και σαφως η λουφα δεν ειναι θεμα ειδικοτητας.. Το εργαστηρι και το μεσο (Η/Υ) ομως παρεχει ..ευκολοτερο καταφυγιο (-λουφα), από την τάξη και το κυνηγι μιας ύλης που πρεπει να βγει..
Δε με αφορουν λογικές και πρακτικες "γιατι αυτοι και οχι εμεις" και εκδικητικότητες..Δε μπαινω καν στον κοπο να σχολιασω και ν' αποδειξω οτι δεν ειμαι ..ελεφαντας! Και το πνευμα που μιλάω φαινεται από οσα κατα καιρους έχω γράψει και σχολιασει στο forum του pde..

Και καβγάς δε γινεται για πολλούς άλλους, λογω όλων των ιδιαιτεροτητων που εχω ξαναπει και συγκεντρωνει ο κλαδος σας...
Παράθεση
Ο αρκετά συγκεχυμένος τρόπος εισαγωγής (παλιοτερα ειδικά), και ο κάπως ιδιαίτερος ρόλος των πληροφ/ων στα σχολεία, αυτή η "μπάσταρδη" κατάσταση που περιγράφεις δημιουργεί - λάθος στις περισσότερες φορές, μιας και έχουν σημαντικό κομμάτι στην εύρρυθμη λειτουργία του σχολείου - παρεξηγήσεις για την κατάρτιση, την "παιδευτική" τους χρησιμότητα και ικανότητα..
..από προηγουμενο post μου..
Θα προσθετα ίσως και την έλλειψη στοιχειώδους παιδαγωγικης καταρτισης που αναφερεις και συ προς τιμην σου, και τον αριθμό πληρ/ων ανα σχολείο..

Γενικά, οι μη καθαρά θεωρητικές ειδικότητες αντιμετωπιζονται κάπως απο τους υπολοιπους..εξ'ου και ο "καβγάς" με σας (και άλλους)..

Παράθεση
αλλιώς οι τεχνολόγοι να συντηρούν τους καυστήρες , οι αισθητικής αγωγής να μπογιατίζουν τους τοίχους, οι φιλόλογοι να γράφουν την αλληλογραφία, οι ηλεκτρολόγοι να αλλάζουν μπρίζες και λάμπες, οι οικονομολόγοι να ασχολούνται με τα οικονομικά του σχολείου, οι γεωπόνοι να φροντίζουν τα φυτά του προαυλείου και πάει λέγοντας... προσωπικά θα "κρύβομαι" μια χαρά πίσω από τυπικότητες εάν οι συνάδελφοι και η διεύθυνση του σχολείου θεωρούν αυτές τις δουλειές υποχρέωσή μου.

Όσο εσύ θα κρυβεσαι και θα κάνεις οσα σου επιτρεπει η καλή σου διαθεση και μονο, δε νομιζω να υπήρχε ποτε ειδικότητα από τις παραπάνω που αρνηθηκε τις αρμοδιοτητες της και να παιξει το ρολο που κληθηκε στο δημοσιο σχολειο.. Δυστυχώς το επιπεδο της δημοσιας παιδειας μας δε μας επιτρεπει να μη στηριζομαστε στο φιλοτιμο του ηλεκρολογου, του γεωπονου, του καλλιτεχνικου, οικονομολογου κλπ... Όλα σχεδον αυτα που λες γινονται.. Προς τι λοιπον η μουρμουρα για το "ηλεκτρονικό" κομμάτι του σχολειου;;

Παράθεση
για καθηγήτρια με προσλάβανε και με πληρώνουνε. όχι για τεχνικό

καθηγητρια=εκπαιδευτικός=...χωρις καθόλου παιδαγωγικά;;   :-\
Και τελικά εισαι τοσο σιγουρη οτι δε σε προσλάβανε (στην ουσια, οχι τυπικά), και σαν τεχνικό;;;
Και τον γεωπόνο για καθηγητη τον προσλάβανε, αλλά αν χρειαστει διαμορφωση ο αύλειος χώρος θα δωσει τα φωτα του, όπως ο καλλιτεχνικός (με την τάξη του) θα αναλαβει τη διακοσμηση των τοιχων και των διαδρομων με εργα, τη δημιουργια σκηνικών κλπ..

Παράθεση
Αυτό που είπα είναι ότι ένας πληροφορικάριος θα "σπαζοκεφαλιάσει" το ίδιο για να μάθει και να χειριστεί την μηχανογράφιση του σχολείου, με οποιονδήποτε άλλης ειδικότητας συνάδελφο έχει αντίστοιχη εξοικίωση στην χρήση του ΗΥ (την χρήση! όχι να έχει γνώσεις πάνω σε θέματα πληροφορικής ή τεχνικές γνώσεις).

Μονο που ο πληροφορικάριος αυτη τη σπαζοκεφαλια την επελεξε, όπως ο φιλολογος πχ επέλεξε τη σπαζοκεφαλια της ανάλυσης της ποίησης του Σαχτούρη και της Δημουλά..
Άλλο εξοικειωση για να γραφω διαγωνισματα στον υπολογιστη και να κανω προβολή powerpoint στο μαθημα μου για να μην αγγαρευω συνεχεια τους πληροφ/ους, και άλλο να μηχανοργανωνω το σχολειο..

Παράθεση
Και χαιρετώ την συζήτηση (παρόλο που είναι ενδιαφέρουσα) διότι είναι χρονοβόρα.
Και για μένα ηταν ενδιαφερουσα οσο και χρονοβόρα.. Εχεις δικιο  ;)

Ευχομαι τα καλυτερα πάντως τοσο σαν κλαδο οσο και προσωπικά..  :)
 
Siobaras (και επαυξάνω για τις αρμοδιότητες που λες) και ninap3 με βρισκετε συμφωνο σε αυτά που λέτε..  ;)
 
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος vaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #52 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 08:01:50 πμ »
Αν δεν κάνω λάθος, δεν διορίστηκαν απόφοιτοι άλλων σχολών ως πληροφορικοί, αλλά κάποιοι  ήδη διορισμένοι ως μαθηματικοί, φυσικοί κ.α., έκαναν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ19, επειδή τότε (δεκαετία '90) πολύ λίγοι πτυχιούχοι πληροφορικής προσανατολίζονταν στην εκπαίδευση. Αυτοί πάντως δεν πρέπει να ήταν πολλοί. Πολύ περισσότεροι ήταν οι αδιόριστοι μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι, θεολόγοι, κ.α., που με σεμινάρια δούλευαν χρόνια ως αναπληρωτές πληροφορικής και μετά διεκδίκησαν την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους. Τελικά το θέμα "λύθηκε" με τη μεταφορά της προϋπηρεσία στον κλάδο τους, με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν οι πίνακες των ΠΕ03 και των ΠΕ04 κυρίως...
Νομίζω ότι η "περιρρέουσα ατμόσφαιρα" για τους ΠΕ19-20 δεν οφείλεται ούτε στους μαθηματικούς κ.α. που βαπτίστηκαν πληροφορικοί δια της μετάταξης (άλλωστε αυτοί είναι λίγοι) ούτε στην παιδαγωγική επάρκεια ή στη φύση του μαθήματος. Απλώς, επειδή την προηγούμενη πενταετία ο διορισμός για τους πληροφορικούς ήταν αρκετά εύκολη υπόθεση συγκριτικά με τους άλλους κλάδους, είναι λογικό και το ποσοστό αυτών που "είδαν φως και μπήκαν" να είναι μεγαλύτερο. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι γενικά οι ΠΕ19-20 είναι χειρότεροι από τις άλλες ειδικότητες.

Ο αριθμός των imitation  Πληροφορικών είναι πάνω από 1500 άτομα σε σύνολο 5500 περίπου ποσοστό περίπου 30% και επειδή οι περισσότεροι δεν κατέχουν το αντικείμενο απαξιώνουν το μάθημα κάνοντάς το η ώρα του παιδιού. Όποτε το κακό είναι πολλαπλό. Τώρα αν είναι λίγο το 30% εσύ ξέρεις.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 07:13:23 μμ »
Ευχαριστώ τους συναδέλφους που με ενημερώσανε για τα παιδαγωγικά μαθήματα στις σχολές τους. Πολύ ευχάριστο το γεγονός οτί όλοι, απ'ότι κατάλαβα, μιλάνε γενικά για πάνω από 2 εξάμηνα υποχρεωτικών μαθημάτων. @kellykou : γιατί να μην το λέω; είπα ότι δεν έχω ακούσει, δεν είπα ότι δεν γίνονται. γι ' αυτό ρώτησα άλλωστε. τώρα δεν θα το λέω πια  ;D
Καινούρια απορία : οι λεγόμενες "καθηγητικές σχολές" είναι μία "επίσημη λίστα" σχολών απ'όπου "αντλείται" το διδακτικό προσωπικό ή είναι απλά ένας επιθετικός προσδιορισμός που έχει δωθεί σε κάποιες σχολές επειδή οι απόφοιτοί τους απασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά σε δουλειές γύρω από την εκπαίδευση (οπότε ίσως και αυτές με τα χρόνια να εισήγαγαν παιδαγωγικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους προκειμένου να διευκολύνουν τους αποφοίτους τους στην επαγγελματική τους αποκατάσταση); ή μήπως είναι η λίστα με τις σχολές από τις οποίες μπορείς να διοριστείς χωρίς να προσκομήσεις περαιτέρω "παιδαγωγική κατάρτιση";
ευχαριστώ σε όποιον απαντήσει

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 08:26:25 μμ »
Στο Μαθηματικό Αθήνας από το 1994 έχει υποχρεωτικά 4 μαθήματα Διδακτικής, ενώ Παιδαγωγικά και Εξελικτική Ψυχολογία μπορούσε κάποιος να τα επιλέξει αν ήθελε.
Πριν το 1994 υπήρχαν μαθηματα Διδακτικής αλλα μόνο σαν επιλεγόμενα.
Πολλοί πάντως τα προτιμούσανε γιατί ήταν από τα ελάχιστα μαθήματα που μπορούσες να πάρεις σχετικά εύκολα μεγάλο βαθμό.
Το τι ισχύει τώρα στο τμήμα δεν το γνωρίζω.

Εγώ μπήκα το 93 και δεν επέλεξα κανένα από αυτά.
Επειδή όμως διαβάζαμε για τον ΑΣΕΠ μαζί με συναδέλφους που μπήκαν από το 94 και μετά, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ΞΕΡΑΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ από Παιδαγωγικά και Διδακτική, δηλαδή ΤΙΠΟΤΑ.
Θέλω να πω απλά ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων, το αν έχεις κάνει τέτοια μαθήματα ή όχι μπορεί να είναι τελικά μόνο τυπικό θέμα.

Ποτέ δεν πρόκειται να θεωρήσω συνάδελφο "ακατάλληλο" για εκπαιδευτικό για τέτοιο λόγο, ακριβώς όπως ποτέ δεν πρόκειται να δεχθώ ότι κάποιος άλλος είναι καλύτερος παιδαγωγός από μένα μόνο και μόνο επειδή έχει περάσει 2-3 τέτοια μαθήματα.
Αν κάποιος έχει κάνει εκτεταμένες σπουδές πάνω σε Παιδαγωγικά και Διδακτική, τότε όντως μπορεί να υπάρχει και ουσιαστική διαφορά...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 23, 2007, 01:00:48 πμ »
Ευχαριστώ τους συναδέλφους που με ενημερώσανε για τα παιδαγωγικά μαθήματα στις σχολές τους. Πολύ ευχάριστο το γεγονός οτί όλοι, απ'ότι κατάλαβα, μιλάνε γενικά για πάνω από 2 εξάμηνα υποχρεωτικών μαθημάτων. @kellykou : γιατί να μην το λέω; είπα ότι δεν έχω ακούσει, δεν είπα ότι δεν γίνονται. γι ' αυτό ρώτησα άλλωστε. τώρα δεν θα το λέω πια  ;D
Καινούρια απορία : οι λεγόμενες "καθηγητικές σχολές" είναι μία "επίσημη λίστα" σχολών απ'όπου "αντλείται" το διδακτικό προσωπικό ή είναι απλά ένας επιθετικός προσδιορισμός που έχει δωθεί σε κάποιες σχολές επειδή οι απόφοιτοί τους απασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά σε δουλειές γύρω από την εκπαίδευση (οπότε ίσως και αυτές με τα χρόνια να εισήγαγαν παιδαγωγικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους προκειμένου να διευκολύνουν τους αποφοίτους τους στην επαγγελματική τους αποκατάσταση); ή μήπως είναι η λίστα με τις σχολές από τις οποίες μπορείς να διοριστείς χωρίς να προσκομήσεις περαιτέρω "παιδαγωγική κατάρτιση";
ευχαριστώ σε όποιον απαντήσει


Καλε μου συναδελφε happiness απαντησα απλως επειδη ειμαι πεο2 για τα του οικου μου δηλαδη τι ειδα να γινεται στη φιλοσοφικη της αθηνας επειδη διαβασα οτι καποια φιλολογος ισχυριστηκε οτι δεν εκανε καθολου παιδαγωγικα και μου φανηκε περιεργο.

Ο ορος καθηγητικες σχολες ειναι παλαιοτερος ορος που χρησιμοποιουνταν για να περιγραψει τις δεκαετιες 60,70,80 τις βασικες ειδικοτητες οι οποιες διοριζονταν στη μεση εκπαιδευση τοτε και βεβαια ηταν πολυ περιορισμενος ο αριθμος. Απο τοτε στην ουσια ο ορος χρησιμοποιειται καταχρηστικα για να περιγραψει ενα συνολο ειδικοτητων στις οποιες  η συντριπτικη τους πλειοψηφια προσανατολιζεται στην ιδιωτικη ή δημοσια εκπαιδευση και γι'αυτο το λογο εχουν υποχρεωτικα μαθηματα διδακτικης και παιδαγωγικα και ψυχολογιες (άλλα υποχρεωτικα και αλλα επιλογης). Για τις συγκεκριμενες σχολες επειδη δεν απαιτειται το πιστοποιητικο παιδαγωγικης επαρκειας εξαιτιας του οτι καποια τμηματα εχουν κανει λιγο πολυ διδακτικες και παιδαγωγικα καποιοι δινουν τον ορο καθηγητικες. Εγω χρησιμοποιω τον ορο καθηγητικες για να περιγραψω τις ειδικοτητες των οποιων οι αποφοιτοι προσανατολιζονται κυριως στην εκπαιδευση και τα τμηματα τους τους δινουν τη δυνατοτητα ειτε υποχρεωτικα ειτε επιλεκτικα να παρακολουθησουν μαθηματα διδακτικης και παιδαγωγικων. Και κατα τη γνωμη μου οι φοιτητες που θα επιθυμουσαν να προσανατολιστουν στην εκπαιδευση θα ηταν επικουρικο στο γνωστικο τους υποβαθρο να επελεγαν και καποια μαθηματα παιδαγωγικων για να παρουν μια αρχικη βασικη ενημερωση και μετα να ασχοληθουν περισσοτερο μονοι τους. Τον παιδαγωγο σιγουρα δεν τον κανουν το ενα, τα δυο ή τα εικοσιδυο μαθηματα παιδαγωγικων. Πιστευω ομως οτι αν ο ιδιος σεβεται τον εαυτο του ως εκπαιδευτικος πρεπει με το ιδιο τροπο που φροντιζει να αποκτα γνωσεις πανω στο αντικειμενο του να μελετα και τα παιδαγωγικα και τη διδακτικη. Εχω ακουσει συναδελφους να λενε οτι τα παιδαγωγικα ειναι θεωρητικη μπουρδα και οτι στην πραξη φαινεται ο εκπαιδευτικος όμως εγω πιστευω οτι περα απο το ταλαντο της προσωπικοτητας - που σε καποιους ανθρωπους ειναι πιο κοντα σε αυτο που λεμε δασκαλος - πρεπει να εξελισσεσαι καθημερινα. Τα παιδαγωγικα ειναι μια ζωντανη επιστημη ακριβως γιατι εχει να κανει με ζωντανο υλικο. Το ταλαντο λοιπον της μεταδοτικοτητας και της ψυχικης επαφης με τα παιδια μαραζωνει και συρρικνωνεται αν δεν το βοηθας να θεριεψει και να ανθισει. Υπαρχουν ατομα με μεταπτυχιακα και διδακτορικα στα παιδαγωγικα και ειναι κακιστοι παιδαγωγοι γιατι ειναι μονο επιστημονες και οχι δασκαλοι οπως επισης και ανθρωποι χωρις παιδαγωγικες γνωσεις με εμφυτο ταλεντο και εμπνευση. Ομως εγω πιστευω οτι χρειαζονται και τα δυο. Ο επιτυχημενος δασκαλος ειναι αυτος που λογω προσωπικοτητας και χαρακτηρα επιλεγει αυτο το λειτουργημα και με τη μελετη και την πρακτικη εφαρμογη το βελτιωνει και το εμπλουτιζει. Χαιρομαι πανταως συναδελφε για την ανταλλαγη αποψεων. Σημαινει οτι εχουμε ακομη μεσα μας ζωντανη την αναγκη για επικοινωνια και προβληματισμο οσο και αν προσπαθουν οι αντιξοοτητες της καθημερινοτητας να μας καταβαλλουν. :D :D :D :D :D :D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 315
Σύνολο: 328

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.