0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επειδή όμως διαβάζαμε για τον ΑΣΕΠ μαζί με συναδέλφους που μπήκαν από το 94 και μετά, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ΞΕΡΑΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ από Παιδαγωγικά και Διδακτική, δηλαδή ΤΙΠΟΤΑ.Θέλω να πω απλά ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων, το αν έχεις κάνει τέτοια μαθήματα ή όχι μπορεί να είναι τελικά μόνο τυπικό θέμα.Ποτέ δεν πρόκειται να θεωρήσω συνάδελφο "ακατάλληλο" για εκπαιδευτικό για τέτοιο λόγο, ακριβώς όπως ποτέ δεν πρόκειται να δεχθώ ότι κάποιος άλλος είναι καλύτερος παιδαγωγός από μένα μόνο και μόνο επειδή έχει περάσει 2-3 τέτοια μαθήματα.Αν κάποιος έχει κάνει εκτεταμένες σπουδές πάνω σε Παιδαγωγικά και Διδακτική, τότε όντως μπορεί να υπάρχει και ουσιαστική διαφορά...
Παράθεση από: ioanna89 στις Οκτώβριος 22, 2007, 12:10:27 πμΑν δεν κάνω λάθος, δεν διορίστηκαν απόφοιτοι άλλων σχολών ως πληροφορικοί, αλλά κάποιοι ήδη διορισμένοι ως μαθηματικοί, φυσικοί κ.α., έκαναν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ19, επειδή τότε (δεκαετία '90) πολύ λίγοι πτυχιούχοι πληροφορικής προσανατολίζονταν στην εκπαίδευση. Αυτοί πάντως δεν πρέπει να ήταν πολλοί. Πολύ περισσότεροι ήταν οι αδιόριστοι μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι, θεολόγοι, κ.α., που με σεμινάρια δούλευαν χρόνια ως αναπληρωτές πληροφορικής και μετά διεκδίκησαν την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους. Τελικά το θέμα "λύθηκε" με τη μεταφορά της προϋπηρεσία στον κλάδο τους, με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν οι πίνακες των ΠΕ03 και των ΠΕ04 κυρίως...Νομίζω ότι η "περιρρέουσα ατμόσφαιρα" για τους ΠΕ19-20 δεν οφείλεται ούτε στους μαθηματικούς κ.α. που βαπτίστηκαν πληροφορικοί δια της μετάταξης (άλλωστε αυτοί είναι λίγοι) ούτε στην παιδαγωγική επάρκεια ή στη φύση του μαθήματος. Απλώς, επειδή την προηγούμενη πενταετία ο διορισμός για τους πληροφορικούς ήταν αρκετά εύκολη υπόθεση συγκριτικά με τους άλλους κλάδους, είναι λογικό και το ποσοστό αυτών που "είδαν φως και μπήκαν" να είναι μεγαλύτερο. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι γενικά οι ΠΕ19-20 είναι χειρότεροι από τις άλλες ειδικότητες.Ο αριθμός των imitation Πληροφορικών είναι πάνω από 1500 άτομα σε σύνολο 5500 περίπου ποσοστό περίπου 30% και επειδή οι περισσότεροι δεν κατέχουν το αντικείμενο απαξιώνουν το μάθημα κάνοντάς το η ώρα του παιδιού. Όποτε το κακό είναι πολλαπλό. Τώρα αν είναι λίγο το 30% εσύ ξέρεις.
Αν δεν κάνω λάθος, δεν διορίστηκαν απόφοιτοι άλλων σχολών ως πληροφορικοί, αλλά κάποιοι ήδη διορισμένοι ως μαθηματικοί, φυσικοί κ.α., έκαναν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ19, επειδή τότε (δεκαετία '90) πολύ λίγοι πτυχιούχοι πληροφορικής προσανατολίζονταν στην εκπαίδευση. Αυτοί πάντως δεν πρέπει να ήταν πολλοί. Πολύ περισσότεροι ήταν οι αδιόριστοι μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι, θεολόγοι, κ.α., που με σεμινάρια δούλευαν χρόνια ως αναπληρωτές πληροφορικής και μετά διεκδίκησαν την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους. Τελικά το θέμα "λύθηκε" με τη μεταφορά της προϋπηρεσία στον κλάδο τους, με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν οι πίνακες των ΠΕ03 και των ΠΕ04 κυρίως...Νομίζω ότι η "περιρρέουσα ατμόσφαιρα" για τους ΠΕ19-20 δεν οφείλεται ούτε στους μαθηματικούς κ.α. που βαπτίστηκαν πληροφορικοί δια της μετάταξης (άλλωστε αυτοί είναι λίγοι) ούτε στην παιδαγωγική επάρκεια ή στη φύση του μαθήματος. Απλώς, επειδή την προηγούμενη πενταετία ο διορισμός για τους πληροφορικούς ήταν αρκετά εύκολη υπόθεση συγκριτικά με τους άλλους κλάδους, είναι λογικό και το ποσοστό αυτών που "είδαν φως και μπήκαν" να είναι μεγαλύτερο. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι γενικά οι ΠΕ19-20 είναι χειρότεροι από τις άλλες ειδικότητες.
βλέπω η Πολιτική & Δίκαιο πήγε μάθημα θεωρητικής κατεύθυνσης στην Β; δηλαδή η θεωρητική είχε που είχε 1 ώρα παραπάνω από τις υπόλοιπες κατευθύνσεις , τώρα θα έχει 3 ώρες παραπάνω?