0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Θεωρώ ότι η κατάσταση με τους διορισμούς θυμίζει εποχές Μαριέττας Γιαννάκου πριν από 20 χρόνια, όταν με Ολυμπιακή Παιδεία και αθρόους διορισμούς σε κάποιες ειδικότητες (π.χ. Πληροφορικής) δημιουργήθηκαν μεγάλα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια"Προφανώς, εννοείς τώρα τους διορισμούς Ειδικής Αγωγής, γιατί στην Γενική δεν είναι φέτος πολλοί, ιδιαίτερα στην Δευτεροβάθμια.
Σε όλα τα σχολεία με Τμήμα Ένταξης και >250 μαθητές μπορεί δυνητικά να γίνει οριστική τοποθέτηση ΠΕ04. Αρκεί να έχουν τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με μαθητές με Αξιολογική Έκθεση ΚΕΔΑΣΥ ότι εμπίπτουν στην κατηγορία των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Αν σε ένα τέτοιο σχολείο δεν υπάρχει ιδρυμένο Τμήμα Ένταξης, εκτιμώ ότι θα ιδρυθεί του χρόνου (ή του παραχρόνου), ώστε να μπορέσει αφενός να υπάρξει κάποια κινητικότητα στις μεταθέσεις και αφετέρου να μπορούν να γίνουν και κάποιοι διορισμοί.Θεωρώ ότι η κατάσταση με τους διορισμούς θυμίζει εποχές Μαριέττας Γιαννάκου πριν από 20 χρόνια, όταν με Ολυμπιακή Παιδεία και αθρόους διορισμούς σε κάποιες ειδικότητες (π.χ. Πληροφορικής) δημιουργήθηκαν μεγάλα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια, που είχαν ως συνέπεια την επί μακρόν παραμονή στη Διεύθυνση διορισμού, κατάσταση που πήρε πάρα πολλά χρόνια να εξομαλυνθεί.Να επισημάνω ότι η διαδικασία οριστικής τοποθέτησης σε Τμήμα Ένταξης δεν γίνεται άπαξ αλλά είναι δυναμική. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιο σχολικό έτος συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Νόμου, τότε μπορεί να γίνει οριστική τοποθέτηση σε ιδρυμένο Τ.Ε. Αν μετά την οριστική τοποθέτηση σε επόμενο σχολικό έτος πάψουν να υφίστανται οι προϋποθέσεις του Νόμου, τότε οι οριστικά τοποθετηθέντες στο Τ.Ε. βγαίνουν οργανικά υπεράριθμοι και πρέπει να πάρουν οριστική τοποθέτηση κάπου αλλού στην Ειδική Αγωγή της Περιοχής Μετάθεσης του Τ.Ε.Υπενθυμίζω και το Άρθρο 48 του Νόμου 4692/2020:Στο άρθρο 16 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), μετά από την παρ. 3 προστίθεται παρ. 3Α ως εξής:«3Α. Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) της οικείας περιοχής μετάθεσης.Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις ΣΜΕΑΕ, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι ΣΜΕΑΕ, στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις ΣΜΕΑΕ με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης.Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση. Ειδικά οι προσλαμβανόμενοι προσωρινοί αναπληρωτές τοποθετούνται κατά τα ανωτέρω υπό τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13).».
Σε ευχαριστώ πολύ!Υπάρχουν διευθύνσεις όπου δεν αντιλαμβάνονται ότι ο νόμος εφαρμόζεται στις τοποθετήσεις (κι όχι πχ στις μεταθέσεις εντός περιοχής a.k.a. βελτιώσεις) και μάλιστα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις τοποθετήσεων: μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμό. Οπότε συνάδελφοι προσοχή.
@patreas Αν είναι όπως τότε με Ολυμπιακή Παιδεία οι όλοι διορισμοί τότε γιατί τους κάνει αν βλέπει ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα με υπεράριθμους κλπ; Και όχι μόνο κάνει αλλά έχει υποσχεθεί άλλους 20000 του χρόνου και παραχρονου.
Διότι βρέθηκε ο τεχνικός τρόπος να τους κάνει. Και αν δεν τους κάνουν οι νυν, θα τους κάνουν οι επόμενοι (που μπορεί να είναι βέβαια πάλι οι νυν). Οπότε, καλύτερα τώρα, παρά μετά, που λέει κι ένα άσμα. Οι επόμενοι, μετά του παραχρόνου, θα μπορούν να κάνουν μόνο στις συνταξιοδοτήσεις (κι αν).Πιστεύετε ότι οι πολιτικοί ενδιαφέρονται περισσότερο για τα προβλήματα υπεραριθμιών των εκπαιδευτικών απ' ότι για τις ψήφους;Αλλά και εδώ απ' ότι βλέπω, μετά το περυσινό (διορισμοί στη Δευτεροβάθμια σε λειτουργικά κενά), πολλοί που είναι κοντά στο διορισμό σκέφτονται "ας διορίσει και σε λειτουργικά, αρκεί να είμαι εγώ μέσα στους διορισθέντες".
Κάτσε για να μην μπερδευτούμε. Με ρωτήσατε για το αν η διάταξη για τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης μετά την κάλυψη όλων των κενών στις ΣΜΕΑΕ της οικείας περιοχής μετάθεσης δεν ισχύει στις τοποθετήσεις μετά από υπεραριθμία. Σε αυτό σας απάντησα "Σωστά." Στην περίπτωση αυτή ισχύει η διαδικασία της άρσης/λύσης υπεραριθμίας (άρθρο 14 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 12 του ΠΔ100/1997), η οποία είναι διαφορετική από τη διαδικασία οικειοθελούς βελτίωσης θέσης, η οποία είναι μετάθεση εντός της περιοχής μετάθεσης (άρθρο 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997) όπως αναφέρει ο Lasid.
Είναι θέμα ερμηνείας. Από τη στιγμή που αυτό που λέμε βελτίωση θέσης (που η λέξη βελτίωση δεν υπάρχει πουθενά στο ΠΔ50/1996 ούτε στο ΠΔ100/1997) θεωρείται μετάθεση, όπως και εσείς λέτε, τότε καταλαμβάνεται από τις διατάξεις του άρθρου 48 του ν.4692/2020Μου έχουν πει (εγώ δεν το έχω δει) ότι υπάρχει έγγραφη απάντηση του Τμήματος Κινητικότητας του Υπουργείου ότι μόνο οι εκπαιδευτικοί που κρίνονται ως οργανικά υπεράριθμοι, δεν υπόκεινται στις διατάξεις του άρθρου 48 του ν.4692/2020, αλλά τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 του ΠΔ 100/1996. Θα προσπαθήσω να βρω την απάντηση.Τώρα το τι κάνουν κάποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ή όλες) δεν αποτελεί τεκμήριο νομιμότητας (το δίκαιον δεν είναι θέμα πλειοψηφίας).