*

Αποστολέας Θέμα: Τμήματα ένταξης  (Αναγνώστηκε 15527 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1949
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #14 στις: Αυγούστου 15, 2025, 04:30:51 pm »
"Θεωρώ ότι η κατάσταση με τους διορισμούς θυμίζει εποχές Μαριέττας Γιαννάκου πριν από 20 χρόνια, όταν με Ολυμπιακή Παιδεία και αθρόους διορισμούς σε κάποιες ειδικότητες (π.χ. Πληροφορικής) δημιουργήθηκαν μεγάλα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια"
Προφανώς, εννοείς τώρα τους διορισμούς Ειδικής Αγωγής, γιατί στην Γενική δεν είναι φέτος πολλοί, ιδιαίτερα στην Δευτεροβάθμια.
Άνοιξαν θέσεις και σε περιοχές που οι προϊστάμενοι δεν είχαν ζητήσει να γίνουν διορισμοι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:48:21 »

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #15 στις: Αυγούστου 15, 2025, 05:24:39 pm »
Patreas χρόνια πολλά σου εύχομαι και κάθε καλό. Από τον νόμο που παρέθεσες συμπεραίνω ότι αυτός ο περιορισμός (δηλ., ότι οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις ΣΜΕΑΕ της οικείας περιοχής μετάθεσης) δεν ισχύει στις τοποθετήσεις μετά από υπεραριθμία. Σωστά;


Σε όλα τα σχολεία με Τμήμα Ένταξης και >250 μαθητές μπορεί δυνητικά να γίνει οριστική τοποθέτηση ΠΕ04. Αρκεί να έχουν τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με μαθητές με Αξιολογική Έκθεση ΚΕΔΑΣΥ ότι εμπίπτουν στην κατηγορία των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αν σε ένα τέτοιο σχολείο δεν υπάρχει ιδρυμένο Τμήμα Ένταξης, εκτιμώ ότι θα ιδρυθεί του χρόνου (ή του παραχρόνου), ώστε να μπορέσει αφενός να υπάρξει κάποια κινητικότητα στις μεταθέσεις και αφετέρου να μπορούν να γίνουν και κάποιοι διορισμοί.
Θεωρώ ότι η κατάσταση με τους διορισμούς θυμίζει εποχές Μαριέττας Γιαννάκου πριν από 20 χρόνια, όταν με Ολυμπιακή Παιδεία και αθρόους διορισμούς σε κάποιες ειδικότητες (π.χ. Πληροφορικής) δημιουργήθηκαν μεγάλα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια, που είχαν ως συνέπεια την επί μακρόν παραμονή στη Διεύθυνση διορισμού, κατάσταση που πήρε πάρα πολλά χρόνια να εξομαλυνθεί.
Να επισημάνω ότι η διαδικασία οριστικής τοποθέτησης σε Τμήμα Ένταξης δεν γίνεται άπαξ αλλά είναι δυναμική. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιο σχολικό έτος συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Νόμου, τότε μπορεί να γίνει οριστική τοποθέτηση σε ιδρυμένο Τ.Ε. Αν μετά την οριστική τοποθέτηση σε επόμενο σχολικό έτος πάψουν να υφίστανται οι προϋποθέσεις του Νόμου, τότε οι οριστικά τοποθετηθέντες στο Τ.Ε. βγαίνουν οργανικά υπεράριθμοι και πρέπει να πάρουν οριστική τοποθέτηση κάπου αλλού στην Ειδική Αγωγή της Περιοχής Μετάθεσης του Τ.Ε.

Υπενθυμίζω και το Άρθρο 48 του Νόμου 4692/2020:
Στο άρθρο 16 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), μετά από την παρ. 3 προστίθεται παρ. 3Α ως εξής:
«3Α. Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) της οικείας περιοχής μετάθεσης.
Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις ΣΜΕΑΕ, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι ΣΜΕΑΕ, στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις ΣΜΕΑΕ με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.
Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης.
Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση. Ειδικά οι προσλαμβανόμενοι προσωρινοί αναπληρωτές τοποθετούνται κατά τα ανωτέρω υπό τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13).».
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 15, 2025, 05:27:51 pm από modistra »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #16 στις: Αυγούστου 15, 2025, 05:44:44 pm »
Σωστά.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #17 στις: Αυγούστου 15, 2025, 07:00:54 pm »
Σε ευχαριστώ πολύ!

Υπάρχουν διευθύνσεις όπου δεν αντιλαμβάνονται ότι ο νόμος εφαρμόζεται στις τοποθετήσεις (κι όχι πχ στις μεταθέσεις εντός περιοχής a.k.a. βελτιώσεις) και μάλιστα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις τοποθετήσεων: μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμό. Οπότε συνάδελφοι προσοχή.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 15, 2025, 07:06:02 pm από modistra »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:48:21 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 12074
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #18 στις: Αυγούστου 15, 2025, 08:47:06 pm »
Σε ευχαριστώ πολύ!

Υπάρχουν διευθύνσεις όπου δεν αντιλαμβάνονται ότι ο νόμος εφαρμόζεται στις τοποθετήσεις (κι όχι πχ στις μεταθέσεις εντός περιοχής a.k.a. βελτιώσεις) και μάλιστα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις τοποθετήσεων: μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμό. Οπότε συνάδελφοι προσοχή.
Η Βελτίωση θεωρείται μετάθεση εντός περιοχής, δεν την εξαιρεί ο νόμος.

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #19 στις: Αυγούστου 15, 2025, 09:23:48 pm »
@patreas Αν είναι όπως τότε με Ολυμπιακή Παιδεία οι όλοι διορισμοί τότε γιατί τους κάνει αν βλέπει ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα με υπεράριθμους κλπ; Και όχι μόνο κάνει αλλά έχει υποσχεθεί άλλους 20000 του χρόνου και παραχρονου.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #20 στις: Αυγούστου 15, 2025, 09:30:38 pm »
Σε ευχαριστώ πολύ!

Υπάρχουν διευθύνσεις όπου δεν αντιλαμβάνονται ότι ο νόμος εφαρμόζεται στις τοποθετήσεις (κι όχι πχ στις μεταθέσεις εντός περιοχής a.k.a. βελτιώσεις) και μάλιστα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις τοποθετήσεων: μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμό. Οπότε συνάδελφοι προσοχή.

Κάτσε για να μην μπερδευτούμε. Με ρωτήσατε για το αν η διάταξη για τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης μετά την κάλυψη όλων των κενών στις ΣΜΕΑΕ της οικείας περιοχής μετάθεσης δεν ισχύει στις τοποθετήσεις μετά από υπεραριθμία. Σε αυτό σας απάντησα "Σωστά." Στην περίπτωση αυτή ισχύει η διαδικασία της άρσης/λύσης υπεραριθμίας (άρθρο 14 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 12 του ΠΔ100/1997), η οποία είναι διαφορετική από τη διαδικασία οικειοθελούς βελτίωσης θέσης, η οποία είναι μετάθεση εντός της περιοχής μετάθεσης (άρθρο 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997) όπως αναφέρει ο Lasid.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #21 στις: Αυγούστου 15, 2025, 09:38:11 pm »
@patreas Αν είναι όπως τότε με Ολυμπιακή Παιδεία οι όλοι διορισμοί τότε γιατί τους κάνει αν βλέπει ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα με υπεράριθμους κλπ; Και όχι μόνο κάνει αλλά έχει υποσχεθεί άλλους 20000 του χρόνου και παραχρονου.

Διότι βρέθηκε ο τεχνικός τρόπος να τους κάνει. Και αν δεν τους κάνουν οι νυν, θα τους κάνουν οι επόμενοι (που μπορεί να είναι βέβαια πάλι οι νυν). Οπότε, καλύτερα τώρα, παρά μετά, που λέει κι ένα άσμα. Οι επόμενοι, μετά του παραχρόνου, θα μπορούν να κάνουν μόνο στις συνταξιοδοτήσεις (κι αν).
Πιστεύετε ότι οι πολιτικοί ενδιαφέρονται περισσότερο για τα προβλήματα υπεραριθμιών των εκπαιδευτικών απ' ότι για τις ψήφους;
Αλλά και εδώ απ' ότι βλέπω, μετά το περυσινό (διορισμοί στη Δευτεροβάθμια σε λειτουργικά κενά), πολλοί που είναι κοντά στο διορισμό σκέφτονται "ας διορίσει και σε λειτουργικά, αρκεί να είμαι εγώ μέσα στους διορισθέντες".

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #22 στις: Αυγούστου 15, 2025, 09:57:31 pm »
Διότι βρέθηκε ο τεχνικός τρόπος να τους κάνει. Και αν δεν τους κάνουν οι νυν, θα τους κάνουν οι επόμενοι (που μπορεί να είναι βέβαια πάλι οι νυν). Οπότε, καλύτερα τώρα, παρά μετά, που λέει κι ένα άσμα. Οι επόμενοι, μετά του παραχρόνου, θα μπορούν να κάνουν μόνο στις συνταξιοδοτήσεις (κι αν).
Πιστεύετε ότι οι πολιτικοί ενδιαφέρονται περισσότερο για τα προβλήματα υπεραριθμιών των εκπαιδευτικών απ' ότι για τις ψήφους;
Αλλά και εδώ απ' ότι βλέπω, μετά το περυσινό (διορισμοί στη Δευτεροβάθμια σε λειτουργικά κενά), πολλοί που είναι κοντά στο διορισμό σκέφτονται "ας διορίσει και σε λειτουργικά, αρκεί να είμαι εγώ μέσα στους διορισθέντες".

Είναι τόσο δυνατό πολιτικό χαρτί για τη κυβέρνηση να πει ότι έχει διορίσει ένα σωρό κόσμο; Εγώ δε βλέπω πολιτικό κόστος αν πει του χρόνου ότι δε ξανά διορίζω. Όπως και να έχει αυτοί θα ναι στα πράγματα και για τα επόμενα χρόνια. Και αφού αυτοί θα ναι και τα επόμενα χρόνια γιατί να δημιουργήσουν πρόβλημα στον εαυτό τους με τους τόσους διορισμούς; Εδώ άλλα και άλλα γίνονται και δεν επηρεάζονται.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #23 στις: Αυγούστου 15, 2025, 10:00:43 pm »
Αν θεωρείτε ότι οι τόσοι διορισμοί θα δημιουργήσουν πρόβλημα στους πολιτικούς, τότε μάλλον οι προσεγγίσεις μας κινούνται σε επίπεδα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #24 στις: Αυγούστου 15, 2025, 10:06:36 pm »
Στο ΠΔ 50/1995 βασίζομαι κι εγώ. Αναφέρει νομίζω στο 3ο άρθρο τι εστί «τοποθέτηση» εκπαιδευτικού. Η μετάθεση έντος περιοχής δεν θεωρείται τοποθέτηση. Θεωρείται μετάθεση. Οποίος αιτείται βελτίωση, αιτείται μετάθεση κι όχι τοποθέτηση μετά από μετάθεση. Εξ αυτού συμπεραίνω ότι οι διευθύνσεις που εφαρμόζουν την περιοριστική διάταξη μόνο στις τοποθετήσεις μετά από μετάθεση ή απόσπαση από άλλον νομό, όπως και στις προσωρινές και οριστικές τοποθετήσεις μετά από διορισμό είναι σύννομες και δεν το κάνουν «χαριστικά».

Αν έχω κάνει κάποιο λογικό άλμα, ευχαρίστως να σας ακούσω.

Κάτσε για να μην μπερδευτούμε. Με ρωτήσατε για το αν η διάταξη για τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης μετά την κάλυψη όλων των κενών στις ΣΜΕΑΕ της οικείας περιοχής μετάθεσης δεν ισχύει στις τοποθετήσεις μετά από υπεραριθμία. Σε αυτό σας απάντησα "Σωστά." Στην περίπτωση αυτή ισχύει η διαδικασία της άρσης/λύσης υπεραριθμίας (άρθρο 14 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 12 του ΠΔ100/1997), η οποία είναι διαφορετική από τη διαδικασία οικειοθελούς βελτίωσης θέσης, η οποία είναι μετάθεση εντός της περιοχής μετάθεσης (άρθρο 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997) όπως αναφέρει ο Lasid.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #25 στις: Αυγούστου 15, 2025, 10:16:02 pm »
Είναι θέμα ερμηνείας. Από τη στιγμή που αυτό που λέμε βελτίωση θέσης (που η λέξη βελτίωση δεν υπάρχει πουθενά στο ΠΔ50/1996 ούτε στο ΠΔ100/1997) θεωρείται μετάθεση, όπως και εσείς λέτε, τότε καταλαμβάνεται από τις διατάξεις του άρθρου 48 του ν.4692/2020
Μου έχουν πει (εγώ δεν το έχω δει) ότι υπάρχει έγγραφη απάντηση του Τμήματος Κινητικότητας του Υπουργείου ότι μόνο οι εκπαιδευτικοί που κρίνονται ως οργανικά υπεράριθμοι, δεν υπόκεινται στις διατάξεις του άρθρου 48 του ν.4692/2020, αλλά τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 του ΠΔ 100/1996. Θα προσπαθήσω να βρω την απάντηση.
Τώρα το τι κάνουν κάποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ή όλες) δεν αποτελεί τεκμήριο νομιμότητας (το δίκαιον δεν είναι θέμα πλειοψηφίας).

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #26 στις: Αυγούστου 15, 2025, 10:42:12 pm »
Η δική μου εικόνα είναι ότι αν κάποιος θέλει μετάθεση σε άλλον νομό, κάνει αίτηση για μετάθεση από περιοχή σε περιοχή και αφού αυτή γίνει δεκτή, εκκρεμεί έπειτα η τοποθέτησή του από το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ. Δηλαδή, σε δεύτερο χρόνο θα κάνει αίτηση για τοποθέτηση από το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, αφού έχει προηγηθεί η μετάθεσή του. Αυτό εγώ καταλαβαίνω ότι σημαίνει «τοποθέτηση μετά από μετάθεση ». Αν κάποιος τώρα θέλει βελτίωση (δηλ. μετάθεση έντος περιοχής) κάνει αίτηση για μετάθεση και αναμένει μετάθεση (όχι τοποθέτηση). Δεν θεωρώ ότι ερμηνεύω, θεωρώ ότι διαβάζω λέξη προς λέξη τις περιπτώσεις που εφαρμόζεται ο νόμος: σε τοποθέτηση μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμό. Και αποκλείω τις υπόλοιπες περιπτώσεις, μια εκ των οποίων είναι η μετάθεση έντος περιοχής, η οποία δεν συνιστά τοποθέτηση. Επίσης, να σημειώσω ότι το ΠΔ 50/1995, όπως ισχύει, αλλά και η υπόλοιπη εκπαιδευτική νομοθεσία η σχετική με τις υπηρεσιακές μεταβολές αναφέρει συνεχώς τη φράση «τοποθετήσεις και μεταθέσεις». Δεν περιλαμβάνουν τοποθέτηση όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές.

Το έγγραφο που αναφέρετε θα μπορούσε να αφορά ερωτημα που αναφερόταν σε περίπτωση οργανικά υπεράριθμου εκπαιδευτικού και η απάντηση ίσως δεν περιλάμβανε το γενικότερο αποκλεισμό μόνο αυτής της κατηγορίας υπηρεσιακής μεταβολής από την εφαρμογή της διάταξης του ν.4692/2020.

Συγγνώμη για το «σεντόνι», απλώς θεώρησα ότι δεν έγινα κατανοητή και έτσι αποφάσισα να γίνω πιο αναλυτική. Και πάλι βέβαια, μπορεί και να σφάλλω. Ίσως κάτι να μου διαφεύγει.


Είναι θέμα ερμηνείας. Από τη στιγμή που αυτό που λέμε βελτίωση θέσης (που η λέξη βελτίωση δεν υπάρχει πουθενά στο ΠΔ50/1996 ούτε στο ΠΔ100/1997) θεωρείται μετάθεση, όπως και εσείς λέτε, τότε καταλαμβάνεται από τις διατάξεις του άρθρου 48 του ν.4692/2020
Μου έχουν πει (εγώ δεν το έχω δει) ότι υπάρχει έγγραφη απάντηση του Τμήματος Κινητικότητας του Υπουργείου ότι μόνο οι εκπαιδευτικοί που κρίνονται ως οργανικά υπεράριθμοι, δεν υπόκεινται στις διατάξεις του άρθρου 48 του ν.4692/2020, αλλά τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 του ΠΔ 100/1996. Θα προσπαθήσω να βρω την απάντηση.
Τώρα το τι κάνουν κάποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ή όλες) δεν αποτελεί τεκμήριο νομιμότητας (το δίκαιον δεν είναι θέμα πλειοψηφίας).

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #27 στις: Αυγούστου 15, 2025, 11:33:04 pm »
Το ακούω αυτό που λέτε, αλλά δεν συμφωνώ, χωρίς να παραγνωρίζω ότι μπορεί να έχετε δίκαιο.
Ουσιαστικά λέτε ότι η μετάθεση εντός περιοχής δεν αποτελεί τοποθέτηση μετά από μετάθεση.
Τότε, όμως, δεν θα έλεγε η παρ. 2 του άρθ. 15 (προστέθηκε με το άρθ. 13 παρ 2 του ΠΔ 100/1997):
"Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης."
Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα θέματα "λύνονται" με συγκεκριμένο έγγραφο ερώτημα προς το Τμήμα Κινητικότητας του Υπουργείου και έγγραφη απάντηση από αυτό. Οπότε, τότε, ό,τι και να λέω εγώ ή εσείς δεν έχει σημασία, ισχύει αυτό που θα λέει η απάντηση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193289
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 386
Σύνολο: 397

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.