*

Αποστολέας Θέμα: Τμήματα ένταξης  (Αναγνώστηκε 15513 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #56 στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:13:12 pm »
Δεν έχω δει το έγγραφο (και δεν ήξερα καν ότι αυτό το έγγραφο λέγεται «διευκρινιστική»). Αν μπορώ να το βρω κάπου κατατοπιστε με, αν μπορειτε. Το έγγραφο πάντως, εφόσον συνιστά απάντηση σε ερώτημα κάποιας διεύθυνσης, απαντά σε συγκεκριμένο ερώτημα, διευκρινίζοντας τον νόμο. Δεν θα ανέμενα να απαντά και σε παρεμφερή ερωτήματα, με στόχο να τα «προλαβει».

για το 3 εννοω οτι εφοσον το υπουργειο εστειλε διευκρινιστικη σχετικα με το αρ 48 του 4692 εξαιρωντας τους οργανικα υπεραριθμους για ποιο λογο να μην εξαιρει, στην ιδια διευκρινιστικη και σοους ελαβαν βελτιωση?
για το 4 αναφερομουν σε αυτην την διευκρινιστικη που ανεφερες και συ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:28:52 »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #57 στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:43:44 pm »
επιπλεον θα πω οτι στο αρ 3 παρ3 του πδ 50 γραφει:
"Τα περιφερειακά υπηρεσιακά  συμβούλια είναι αρμόδια για τις παρακάτω περιπτώσεις: α) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις διδακτικού προσωπικού
από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης..".
δηλ αναφερεται σε ενα "σετ ενεργειων" που ειναι στην αρμοδιοτητα του πυσδε και συγκεκριμενα οτι κανουν 2 σε 1 ως προς τις βελτιωσεις δηλ και μεταθετουν ΚΑΙ τοποθετουν τους αιτουντες βελτιωση.
Και θα μπορουσε καποιος να πει οτι η λεξη τοποθετησεις αναφερερεται  στις οριστικες τποθετησεις των υπο διαθεση.
Οχι θα του απαντουσα εγω εφοσον στην  προταση αυτη μιλαει για "..απο σχολειο σε σχολειο της ιδιας περιοχης" γεγονος που δε συναδει με οριστικες τοποθετησεις. Επιπλεον στο αρθρο αυτο δεν κανει μνεια στους οριστικα τοποθετουμενους γιατι εξυπακούεται οτι οι εκπαιδευτικοι αυτοι ειναι αρμοδιοτητας ουτως ή αλλως του καθε πυσδε

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #58 στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:52:40 pm »
επισης στην 137644/ε1 που ανεφερα και χθες γραφει  στη σελ 3
"Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του προαναφερθέντος Π.Δ., τοποθετούνται σε οργανικές θέσεις κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης)

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #59 στις: Αυγούστου 16, 2025, 10:30:41 pm »
Όλες οι διαδικασίες με τις οποίες εκπαιδευτικοί "πάνε" σε σχολικές μονάδες (ακόμα και μετά από άρση υπεραριθμίας, επί θητεία ως Διευθυντές ή σε Πρότυπα/Πειραματικά/Ωνάσεια/Εκκλησιαστικά σχολεία) αποτελούν διαδικασίες τοποθέτησης sensu lato.

Sensu stricto και αποκλειστικά για το scope του ΠΔ50/1996 οι μεταθέσεις διδακτικού προσωπικού από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης δεν ανήκουν στις κατηγορίες τοποθετήσεων, σύμφωνα με το άρθρο 2.

Για να δούμε τι ήθελε ο νομοθέτης με το άρθρο 48 του ν.4692/2020 καταφεύγουμε στην Αιτιολογική Έκθεση:
"Επί του άρθρου 48
Δεδομένου ότι κάθε χρόνο καθίσταται αδύνατο, λόγω έλλειψης συγκεκριμένων πιστώσεων ή/και έλλειψης εξειδικευμένων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., να καλύπτονται όλα τα κενά, η προτεινόμενη νομοθετική ρύθμιση αποσκοπεί στην κάλυψη κατά προτεραιότητα των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), οι οποίες έχουν αυξημένες απαιτήσεις και ανάγκες, έναντι των Τμημάτων Ένταξης, κατά τις διαδικασίες των διορισμών, προσλήψεων, μεταθέσεων και αποσπάσεων."

Οι μεταθέσεις σε σχολείο της ίδιας περιοχής είναι και αυτές διαδικασίες μεταθέσεων.
Επίσης, ο Νόμος (από πλευράς τυπικής ισχύος) είναι ιεραρχικά ανώτερος από το Προεδρικό Διάταγμα (άσε που ο ν.4692/2020 είναι χρονικά μεταγενέστερος από το ΠΔ50/1996).

Την άποψή μου την είπα και σε προηγούμενα μηνύματα. Aυτή η ωραία συζήτηση που κάναμε, αναδεικνύει ένα θέμα που αποτελεί την κορυφή ενός παγόβουνου. Και το παγόβουνο είναι οι τοποθετήσεις στα Τμήματα Ένταξης. Εκεί, λοιπόν, υπάρχουν ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ που καταστρατηγούν εντελώς το πνεύμα (και το γράμμα) του άρθρου 48 του ν.4692/2020 με διάφορους τρόπους, ιδιαίτερα στις περίφημες "αποσπάσεις εντός":
α) εκπαιδευτικοί με οριστική τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ αποσπώνται σε Τ.Ε. και για το κενό που αφήνουν δηλώνονται κενά στο ΟΠΣΥΔ και καλούνται Αναπληρωτές.
β) εκπαιδευτικοί της Γενικής Παιδείας αποσπώνται σε Τ.Ε., ενώ υπάρχουν (ή δημιουργούνται από αυτή την απόσπαση) κενά στη Γενική Παιδεία για τα οποία καλούνται Αναπληρωτές.
Ειδικά μετά την αθρόα ίδρυση Τμημάτων Ένταξης το φαινόμενο αυτό αναμένεται να ενταθεί (και να δω για το β) πού θα βρεθούν πιστώσεις για τους Αναπληρωτές).

Επίσης, κάποια ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ έχουν κατορθώσει να δημιουργήσουν εκπαιδευτικούς στη... διάθεση της Ειδικής Αγωγής (το αξιοπερίεργο αυτό επισήμανε και ο mmmm), στους οποίους κάνουν προσωρινή τοποθέτηση σε Τ.Ε. στο οποίο ξέρουν ότι θα απουσιάζει ο εκπαιδευτικός που έχει οριστική τοποθέτηση σε αυτό. Την ίδια στιγμή δεν καλύπτουν λειτουργικά κενά σε ΣΜΕΑΕ της ίδιας Περιοχής Μετάθεσης, οπότε πάλι καλούνται Αναπληρωτές.

Τώρα γιατί γίνονται αυτά, όλοι θέλω να πιστεύω ότι καταλαβαίνουμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:28:52 »

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #60 στις: Αυγούστου 16, 2025, 10:42:14 pm »
Ναι, τώρα καταλαβαίνω καλύτερα το σκεπτικό σας.

Εν προκειμένω, με τις συμπληρωματικές βελτιώσεις ένας μόνιμος της ειδικής αγωγής μπορεί να βελτιωθεί σε ΤΕ και το δικό του κενό να καλυφθεί από μόνιμο διορισμό.

1ον. Αυτό είναι οκ;
2ον. Παίζει ρόλο αν ο μόνιμος είχε οργανική θέση σε ΣΜΕΑΕ αντί για ΤΕ;

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #61 στις: Αυγούστου 17, 2025, 11:12:21 am »
Στον ν 3848 Αρ 30 Παρ 3 γράφει ότι
3. Η προτεραιότητα για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών
των περιπτώσεων α’ και γ’ της παραγράφου 1 του άρθρου
13 του πδ 50/1996 ισχύει τόσο για τις μεταθέσεις από περιο-
χή σε περιοχή μετάθεσης, όσο και για τις μεταθέσεις και
τοποθετήσεις εντός τ
ης ίδιας περιοχής
 δηλ και στο νόμο αυτο που αναφέρεται στο ΠΔ 50, για τον όρο βελτίωση χρησιμοοιείται το πακέτο: βελτίωση= μετάθεση+τοποθετηση
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 17, 2025, 11:13:53 am από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #62 στις: Αυγούστου 17, 2025, 12:01:10 pm »
Επίσης ο υπεύθυνος του myschool. στη δδε προκειμένου ν "ρίξει" τον εκπαιδευτικό στο σχολείο που έχει τοποθετηθεί μετά από μια υπηρεσίακη μεταβολή δεν ζητάει από τον γραμματέα πυσδε ούτε απόφαση μεταθεσης, ούτε πράξη πυσδε. Ζητάει αποκλειστικά  απόφαση τοποθέτησης. Αυτό επιβεβαιώνεται βλέποντας τη σελ 22 στο εγχειρίδιο του myschool. Και στη συνέχεια η ΔΥΕΕ για να πληρώσει τυχόν οδοιπορικά που δικαιούται ο εκπκος ζητάει απόφαση τοποθέτησης. Η απόφαση τοποθέτησης είναι διοικητική πράξη που αποτελεί την φυσική απόρροια οποιασδήποτε υπηρεσιακής μεταβολής ενός εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #63 στις: Αυγούστου 17, 2025, 02:26:06 pm »
Μάλιστα, καταλαβαίνω.

Στην προκειμένη περίπτωση, σε περίπτωση που υπάρχουν οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ για τα οποία δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον, θα πρέπει να γίνουν συμπληρωματικές βελτιώσεις ή τα νεοϊδρυθέντα τμήματα ένταξης (μαζι με τα όποια κενά σε ΣΜΕΑΕ) θα πρέπει να πάνε σε νεοδιοριστους;

Μήπως θα πρέπει να γίνουν συμπληρωματικες βελτιώσεις, αλλά μόνο για όσους κατέχουν οργανική σε τμήμα ένταξης;

Και μια και άρχισα τις (ρητορικές κατά πάσα πιθανότητα) ερωτήσεις, ας ρωτήσω και το άλλο. Η περιοριστική διάταξη που αφορά τοποθετήσεις μετα από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμό τι προβλέπει για τις περιπτώσεις όπου παραμένουν οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ, αλλά και σε τμήματα ένταξης; Εφόσον δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για ΣΜΕΑΕ δεν θα βελτιωθεί κανείς; Ούτε αυτοί που ζητούν βελτίωση από τμήμα ένταξης σε άλλο τμήμα ένταξης;

Η συγκεκριμένη διάταξη αλήθεια προβλέπει το ενδεχόμενο να παραμένουν κενά σε ΣΜΕΑΕ; Διότι διαβάζοντάς την κάποιος, του δίνεται η εντύπωση ότι θα καλυφθούν όλα τα κενά στις ΣΜΕΑΕ και κάποια από τα κενά τμημάτων ένταξης. Αυτο όμως συνέβαινε μόνο σε περιζήτητους νομούς. (Στον δικό μου ας πούμε έχουν φύγει με μετάθεση σε άλλους νομούς οι συνάδελφοι και κάθε χρόνο μένουν κενά στις ΣΜΕΑΕ.)
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 18, 2025, 10:48:10 am από modistra »

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #64 στις: Αυγούστου 17, 2025, 09:23:57 pm »
Έχω μια ερώτηση και εγώ σχετικά με τις τοποθετήσεις όσον αφορά τους πε04. Αν μια δδε έχει 6 κενά και διορίζει τώρα 2 πε04.01 2 πε04.02 και 2 πε04.04. αυτοί όλοι μεταξύ τους θα κριθούν με βάση τα μόρια που ισχύουν για τις τοποθετήσεις που λέτε; Ή θα ξεχωρίσει πρώτα αυθαίρετα η δδε ποια θα δώσει στους πε04.01 πε04 02 και πε04.04 αντίστοιχα και μετά μεταξύ τους η κάθε μία ειδικότητα θα κρίνουν τα μόρια τους για τις τοποθετήσεις;

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #65 στις: Αυγούστου 18, 2025, 09:55:55 am »
Καταρχήν αν μια δδε έχει 6 κενά, σε ΤΕ, και τα δίνει για διορισμό με τον τρόπο που λες τότε παρανομεί.

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #66 στις: Αυγούστου 18, 2025, 02:17:59 pm »
Καταρχήν αν μια δδε έχει 6 κενά, σε ΤΕ, και τα δίνει για διορισμό με τον τρόπο που λες τότε παρανομεί.

Παράδειγμα έδινα, πχ β Αθήνας δίνει 4 ΠΕ04.01 1 ΠΕ04.02 2 ΠΕ04.05. αυτα τα 7 κενά για πε04 τα μοιράζει με βάση τη μοριοδοτηση που ισχύει στις τοποθετήσεις;  Ή τα μοιράζει ανά ειδικότητα και μετά ισχύουν τα μόρια των τοποθετήσεων για τους φυσικούς μεταξύ τους και για τους γεωλόγους; Ο χημικός ειναι ένας οπότε δε θα χρειαστεί να μπλέξει με μόρια τοποθετήσεων. Τι ισχύει ξέρουμε;

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #67 στις: Αυγούστου 18, 2025, 02:34:29 pm »
 :στις λειτουργικές τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών, αλλά και στις οργανικές τοποθετήσεις μετράει αδιαμφισβήτητα η Α ανάθεση. Το ίδιο ισχύει κ για τους νεοδιοριστους απλά αυτοί, ως γνωστό τοποθετούνται με τα κοινων (χοντρικά) κριτήρια κ στις οργανικές με τα μόρια μετάθεσης. Άρα θα συγκριθούν μεταξύ τους οι φυσικοί κ.ο.κ ( οποίος όμως καταλάβει κενο με μαθήματα α ανάθεσης εάν αυτά δεν αρκούν για να κλείσει ωράριο θα του δώσουν και β ανάθεση στο σχολείο αυτο).Μόνο στις οργαν και λειτουργ υπεράριθμιες τηρείται η ενιαία αντιμετώπιση, αλλά οι νεοδιοριστους προφανώς δεν εμπλέκονται την πρώτη τους χρόνια σε αυτες
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 18, 2025, 02:37:30 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #68 στις: Αυγούστου 18, 2025, 02:51:02 pm »
:στις λειτουργικές τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών, αλλά και στις οργανικές τοποθετήσεις μετράει αδιαμφισβήτητα η Α ανάθεση. Το ίδιο ισχύει κ για τους νεοδιοριστους απλά αυτοί, ως γνωστό τοποθετούνται με τα κοινων (χοντρικά) κριτήρια κ στις οργανικές με τα μόρια μετάθεσης. Άρα θα συγκριθούν μεταξύ τους οι φυσικοί κ.ο.κ ( οποίος όμως καταλάβει κενο με μαθήματα α ανάθεσης εάν αυτά δεν αρκούν για να κλείσει ωράριο θα του δώσουν και β ανάθεση στο σχολείο αυτο).Μόνο στις οργαν και λειτουργ υπεράριθμιες τηρείται η ενιαία αντιμετώπιση, αλλά οι νεοδιοριστους προφανώς δεν εμπλέκονται την πρώτη τους χρόνια σε αυτες

Στα τμήματα ένταξης δε νομίζω εύκολα να γίνεται αυτό με την α ανάθεση. Θεωρητικά κάπως μοιράζουν τα κενά με βάση την αναλογία 42% φυσικούς 20% χημικούς 20% βιολόγους 18% γεωλόγους και όποιον πάρει σε κάθε σχολείο με τ.ε κάνει όλα τα μαθήματα ανάθεσης των πε04. Απλά δεν έχω καταλάβει αν τα σχολεία με τα τμήματα ένταξης τα μοιράζει τυχαία ή αν μετράει μοριοδοτηση. Λίγο έχω μπερδευτεί

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #69 στις: Αυγούστου 18, 2025, 03:19:52 pm »
Στα τμήματα ένταξης δε νομίζω εύκολα να γίνεται αυτό με την α ανάθεση. Θεωρητικά κάπως μοιράζουν τα κενά με βάση την αναλογία 42% φυσικούς 20% χημικούς 20% βιολόγους 18% γεωλόγους και όποιον πάρει σε κάθε σχολείο με τ.ε κάνει όλα τα μαθήματα ανάθεσης των πε04. Απλά δεν έχω καταλάβει αν τα σχολεία με τα τμήματα ένταξης τα μοιράζει τυχαία ή αν μετράει μοριοδοτηση. Λίγο έχω μπερδευτεί
ναι η αληθεια ειναι οτι απο κεκτημενη ταχυτητα αναφερθηκα στη γενικη. Παρ ολα αυτα ομως και χωρις να ειμαι ειδικος ειδικης δε θα κολ@σουμε σε αυτο δηλ το google να ειναι καλα και θα βρω ακρη (ακομα και το gpt σε ολα μπορει να δινει απαντηση αλλα στην εκπαιδ νομοθεσια εχει σηκωσει τα χερια ψηλα..) πχ εβαλα σε αναζητηση "νεος νομος ειδικης" και μου εβγαλε ν. 5224 οποτε θα ξεκινησω απο αυτον. Στη συνεχεια θα συνδυασω και τον 3699 που τον θυαμμαι απο παλια και μετα θα βαλω ορους αναζητησης για τοποθετησεις ειδικης και θα επιστρεψω για ξεμπερδεμα

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193286
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 384

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.