0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σίγουρα είναι σύνθετα ζητήματα. Το θέμα είναι όμως ότι στις θετικές επιστήμες μετατοπίζεται το ενδιαφέρον, αλλά δεν χάνεται. Αντιθέτως, οι ανθρωπιστικές περνούν συνολικά κρίση και όχι μόνο στην Ελλάδα.
Όμως οι ανθρωπιστικές σπουδές είναι κάτι πολύ ευρύ που δεν σημαίνει πάντα ότι έχει τονάνθρωπο στο επίκεντρο με τέτοιον τρόπο ώστε να δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα για το σήμερα.
Ελάχιστα παιδιά στο σχολειό διαβάζουν. Παλιά δε συνέβαινε αυτό. Σε κάθε 28άρι τμήμα δουλεύουμε με 2-3 παιδιά. Τα υπόλοιπα 25 το χάος. Τα 2-3 αυτά παιδιά δηλώνουν Ηλεκτρολόγους ΕΜΠ το ένα Ιατρικής Αθήνας το άλλο και Νομική Αθήνας το τελευταίο. Τα υπόλοιπα θα γράψουν πάτος, θα κοπούν απ' την ΕΒΕ καμπόσα, κι όσα δεν κοπούν θα περάσουν σ' όλες τις υπόλοιπες σχολές θεωρητικής θετικής υγείας οικονομικού. Έτσι πάει το πράγμα. Το ζω κάθε χρόνο. Επομένως για όσα λέει το άρθρο η απάντηση είναι μια. Τα παιδιά ΔΕΝ μελετούν.
25 στους 28 βγαίνουν ουσιαστικά λειτουργικά αναλφάβητοι και ακαλλιέργητοι, ενώ δεν ζούμε στον Μεσαίωνα.
Κι αυτό δεν είναι αρρωστημένη κατάσταση που πρέπει να αλλάξει; 25 στους 28 βγαίνουν ουσιαστικά λειτουργικά αναλφάβητοι και ακαλλιέργητοι, ενώ δεν ζούμε στον Μεσαίωνα.