0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
και ήταν πάλι παιδιά εκπαιδευτικών, γιατρών και λοιπών ατόμων μέσα στα πράγματα.
Η δυνατότητα υπάρχει. Νόμιμο είναι. Έντιμο, όμως, δεν είναι.
Θα το ξαναπώ. Η δυνατότητα υπάρχει -με διάφορες μορφές- επί σαράντα χρόνια. Από εποχής ΤΕΛ. Γιατί καμωνόμαστε τώρα σα να ανακαλύψαμε την Αμερική;
Ότι δεν είναι σωστό είπαμε.
Προς τι το "αυτομαστίγωμα"; Γιατί πρέπει να θεωρούμε σώνει και καλά ότι οι εκπαιδευτικοί υποδεικνύουν στα παιδιά τους να ακολουθήσουν αυτή την "παράλληλη διαδικασία", όταν ΟΛΑ τα παιδιά γνωρίζουν την ύπαρξή της και άρα κανένα δεν αποκλείεται από αυτή; (Το ίδιο ισχύει και για τους γιατρούς, μηχανικούς, και για όλους τους "λοιπούς μέσα στα πράγματα" που αναφέρετε. Γιατί να στοχοποιούνται ειδικά αυτές οι ομάδες, όταν πρόκειται για επιλογή ανοιχτή σε όλους;) Άλλωστε, πρόκειται για το 5% των θέσεων. Περί όνου σκιάς δηλαδή, και εμπεριέχει και αυξημένο ρίσκο: αν δεν γράψεις τόσο καλά ώστε να μπεις σε αυτό το 5%, μένεις εκτός νυμφώνος.
πολύ αυστηρό έλεγχο του πού μπορεί να περάσει κανείς μέσω ΕΠΑΛ.
αν το απολυτήριο ΕΠΑΛ εμφανιζόταν δίπλα στο πτυχίο ΑΕΙ σε κάθε αίτηση ή βιογραφικό, τότε ξαφνικά η "ισοτιμία" θα προκαλούσε ενόχληση.
Στον ιδιωτικό τομέα την ευθύνη την έχει αυτός που σε πληρώνει. Μπορεί να εκτιμάτο η καπατσοσύνη, σε κάποια περιβαλλοντα, αν όμως δεν έκανε για τη δουλειά, απλα θα την έχανε.
Και θα πω και κάτι τελευταθο. Το επίπεδο των σχολείων δεν το ανεβάζεις αλλάζοντας τους μαθητες που φοιτούν σε αυτά. Το ανεβάζεις όταν προσπαθείς να μορφώνεις όλα τα παιδιά. Το να εχεις τα ΕΠΑΛ που είναι όπως είναι, αλλού χάλια, αλλού υποφερτά, και να μπαλώνεις καταστάσεις δήθεν προσελκύοντας στη Β τάξη καλους μαθητες, δεν βελτιώνει αυτά τα σχολεία, δεν τα κάνει ελκυστικότερα στον μέσο μαθητή.