0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: eidafws στις Σεπτεμβρίου 08, 2011, 12:29:56 amΣυγνώμη αν προσβάλλεσαι, αλλά ειλικρινά θεωρώ το να μην κάνει κάποιος μάθημα για τον οποιοδήποτε λόγο, λούφα, ξεκουραση, απαλλαγή απ το ζόρι της τάξης. Είτε αυτό λεγεται εργαστήριο, είτε γραμματειακή υποστήριξη, είτε εξαντλώ όλες τις άδειες, είτε έρχομαι τελευταίος και φεύγω πρώτος.Ισοπέδωση. Ένα σχολείο για να λειτουργήσει δεν θέλει μόνο να γίνετε το μάθημα αλλά και άλλα "πράγματα" τα όποια αν δεν γίνουν δεν υπάρχει σχολείο για να γίνει μάθημα. Αλλά για να το καταλάβεις αυτό θέλει να έχεις και μια εμπειρία και να βιώσεις διάφορα. Προσωπικά λοιπόν το να κάτσω να ετοιμάσω ένα τόνο γραφειοκρατία μια ημέρα είναι πολύ ποιο δύσκολο από το να κάνω τις 3-4 ώρες μάθημα που έχω. Άρα σύμφωνα με την λογική σου ΛΟΥΦΑΡΩ όταν κάνω μάθημα.
Συγνώμη αν προσβάλλεσαι, αλλά ειλικρινά θεωρώ το να μην κάνει κάποιος μάθημα για τον οποιοδήποτε λόγο, λούφα, ξεκουραση, απαλλαγή απ το ζόρι της τάξης. Είτε αυτό λεγεται εργαστήριο, είτε γραμματειακή υποστήριξη, είτε εξαντλώ όλες τις άδειες, είτε έρχομαι τελευταίος και φεύγω πρώτος.
ως υπεύθυνος του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου, έχω σιχαθεί. Έχω καντατήσει εργοδότης! να ορίζω στον καθένα πότε θα δουλέψει δηλαδή; έλεος. σιγά το μεγάλο ωράριο που έχουμε, από 16 έως 21 ώρες εβδομαδιαίως. Τι να πουν στο υπόλοιπο δημόσιο δηλαδή που τους το αύξησε κιόλας και δεν έχουν και τα Χριστούγεννα, πάσχα καλοκαίρια κλπ;Να μου λένε γιατί με έβαλες 7η ώρα; γιατί έχω ένα κενό; γιατί έχω 2 ώρες συνεχόμενα κλπ κπΤι είμαι εγώ δηλαδή ? ο προισταμενος ή ο εργοδότης;
Αι στο καλό. Θα χαρώ αν μας υποχρεώσει 8-2 όλους κάθε μέρα και να χτυπάμε και κάρτα!1000 φορές να μπει αξιολόγηση μπας και εκλείψει η σαπίλα και η ρεμούλα. Αξιολόγηση σε βασικά, μετρήσημα και αντικειμενικά πράγματα, όπως τι ώρα έρχεται και τι ώρα φεύγει κάποιος!Μου λέει συνάδελφος, αν μπορείς μην με βάζει ποτε 1η ώρα.Και όταν του είπα το γιατί μου απάντησε "γιατί δεν προλαβαίνω να έρχομαι"!!!Είμαστε απαράδεκτοι. Μήπως το είπε γιατί κατήργησε (ή θα καταργήσει) αυτό το εξεφτελιστικό για τους δημοσίους υπαλλήλους επίδομα για να πηγαίνεις έγκαιρα στη δουλειά;
Για μένα ειναι οχι μονο ηθικό αλλά και λογικό αιτημα να εξομοιωθουμε εργασιακά με τους υπολοιπους του δημοσιου τομεα.Εμεις βεβαια,εχουμε ενα μειονεκτημα που δνε το εχουν οι άλλοι του δημοσιου:να δουλευουμε σε παραπανω από ενα χωρους ακομη και την ιδια μερα.Ο εφοριακος λχ περα απο τα πολλά γκαφρα πιανει ενα γραφείο και το πολυ πολυ να μεταβει και σε καποια αλλα εντος του ιδιου κτιριου.Για να μη γινουμε ακομη χειροτερα απ΄οτι ημαστε προτεινω κάποια πραγματα για να μη λεει ο καθεις από τους απ΄εξω τα τρελά του.Να σταματησει ο καθηγητης να ειναι ανθρωπος-ορχηστρα.Ομως να ερχονται ολοι 8 με 2 ,να υπάρχει γραμματεας για τον σκληρό πυρηνα των γραφειοκρατικων εργασιων.Ακομη και ο γραφιας της πολεοδομιας λχ εχει διαλειμματα..δεν είναι στην πριζα συνεχως!Να εχει ο καθε εκπαιδευτικος το γραφείο του,την ησυχια του να δουλευει προετοιμαζοντας το μαθημα της επομένης,να ετοιμάζει τεστ η να βγαζει φωτοτυπιες ή να δουλεύει στο εργαστήριο και όταν ο γονιος ερχεται να τον δέχεται ο πρωτος ανα πασα ημερα και να βλεπει οτι ο καθηγητης του παιδιου του ειναι εκει και εργαζεται. Να πηγαίνει ο δάσκαλος στο σπιτακι του και να εχει την ηρεμία του και να μην κουβαλάει στην οικογένειά του το φορτο της πρωινης δουλειας.Ο νεος στο χώρο να έχει μεντορα εναν παλιο,οχι βεβαια υπο καθεστώς ιδιωτικουύ δικαίου.Να ανοιγουμε μετα τ΄Αγιοβασιλειού και τη Μεγαλοβδομάδα ωστε να εχουμε μια ανεση να κανουμε απολογισμό τετραμηνου,να διασαφηνιζουμε κάποια σκοτεινα σημεία της δουλειας και να επικοινωνούμε πιο άνετα με τους γονεις.Να ανοιγει το σχολείο πιο πολλές μερες το θερος για επιμορφώσεις,σεμινάρια και ανοιγμα στην τοπική κοινωνια.Και να σταματήσουν οι αηδιες του στυλ να δουλεύει ο δάσκαλος οκτάωρο διότι ,κυριε τραπεζικέ ,εσύ από την ουρά στον γκισε δεχεσαι έναν εναν στο ταμείο ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ!
Κατά τη γνώμη μου όλα αυτά δε λέγονται εξομοίωση με τους υπόλοιπους του δημοσίου τομέα στα εργασιακά. Αυτά λέγονται αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού. Εξομοίωση θα ήταν πχ να παίρναμε τους ίδιους μισθούς με τους άλλους υπαλλήλους του δημοσίου.
Συμφωνώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω .Επιτέλους μια λογική φωνή.ωστόσο, υπάρχουν κάποιες δουλειές γραφείου που ναι, ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ: ιδού τι έκανα σήμερα , ταυτοχρονα ή το ένα πίσω απο το άλλο χωρίς διάλλειμμα: -....δηλαδή πραγματικά, η δουλειά στην τάξη ήταν ξεκούραστη σε σχέση με ΄ολο αυτό!!! οποτε, όλα είναι σχετικά...
Παράθεση από: bitch στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 11:28:39 pmΣυμφωνώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω .Επιτέλους μια λογική φωνή.ωστόσο, υπάρχουν κάποιες δουλειές γραφείου που ναι, ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ: ιδού τι έκανα σήμερα , ταυτοχρονα ή το ένα πίσω απο το άλλο χωρίς διάλλειμμα: -....δηλαδή πραγματικά, η δουλειά στην τάξη ήταν ξεκούραστη σε σχέση με ΄ολο αυτό!!! οποτε, όλα είναι σχετικά...Νταξει εσύ τους δάμαζες στην τάξη απ΄οσο αντελήφθην..πως ειμαι εγώ ;καμιά σχέση!Επι του προκειμένου όμως :μηπως κάποιοι στα γραφεια δεν δουλεύουν όσο τους αναλογεί και κάποιοι φιλότιμοι τρέχουν πανικοβλητοι;Λέμε τωρα!
Συμφωνώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω .Επιτέλους μια λογική φωνή.ωστόσο, υπάρχουν κάποιες δουλειές γραφείου που ναι, ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ: ιδού τι έκανα σήμερα , ταυτοχρονα ή το ένα πίσω απο το άλλο χωρίς διάλλειμμα: - αποφάσεις για τις τοποθετήσεις - πρότυπα έγγραφα των κοινοποιήεων και αποστολή αυτών με μέιλ στα γραφεία- ενημέρωση της απογραφής - καταγραφή στο datacenter των φετινών υπηρετήσεων - να απαντάω στα τηλέφωνα - να ενημερώνω φακέλους - να βοηθάω μία να κάνει την δήλωση περιουσιακής κατάστασης - ταυτόχρονα να τρέξω στο πρωτόκολλο για να πάρω κάτι νούμερα - στο καπάκι να γράψω τρια πρακτικά που επείγαν για περικοπή αποδοχών - να ενημερώσω το μητρώο για τους νεοδιόριστους - να εξυπηρετήσω δύο που ήρθαν και ρώταγαν για σύνταξη - να φωτοτυπήσω κάτι αιτήσεις για να έχουμε πρόχειρες- να ενημερώσω την περιφέρεια με μέιλ για την πορεία της απογραφής - να ενημερώσω τηλεφωνικα για την απογραφή τους συναδέλφους των γραφείων που έχουν επιφορτιστεί με το αντικειμενο - να συννενοηθώ με το οικονομικό στον κάτω όροφο για κάποια οικονομικα θέματα - να ακούσω τον πόνο του κάθε πικραμένου που δεν πήρε απόσπαση και να πρέπει να κουνάω συγκαταβατικά το κεφάλι και να κάνω ότι ακούω ενώ ταυτόχρονα διάβαζα οδηγίες για το datacenter...και ένα σωρό άλλα που δεν τα θυμάμαι πια...μιλάμε για πανικό...δηλαδή πραγματικά, η δουλειά στην τάξη ήταν ξεκούραστη σε σχέση με ΄ολο αυτό!!! οποτε, όλα είναι σχετικά...