*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας  (Αναγνώστηκε 45992 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #98 στις: Οκτωβρίου 22, 2011, 01:55:50 pm »
στην περσινή ύλη της Άλγεβρας της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:03:33 »

Αποσυνδεδεμένος miltosmpi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #99 στις: Οκτωβρίου 23, 2011, 09:59:05 am »
Η υποπαράγραφος "Τριγωνομετρικά όρια" είναι χωρίς αποδείξεις στην ύλη 2011-12.
Επομένως μη σε προβληματίζει αυτό...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #100 στις: Οκτωβρίου 23, 2011, 10:24:00 am »
εσύ αναφέρεσαι στην σελίδα 170.
Αυτό που λέω εγώ αφορά την απόδειξη στην σελίδα 225 η οποία είναι μέσα στην ύλη! αλλά ο τύπος που χρησιμοποιεί δεν διδάχθηκε στην

Αποσυνδεδεμένος miltosmpi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #101 στις: Οκτωβρίου 29, 2011, 09:31:18 am »
Μια λύση είναι να τους αναφέρεις τον τύπο και να κάνεις την απόδειξη.

Άλλη λύση είναι να μην κάνεις την απόδειξη, ελπίζοντας ότι οι φωστήρες του Υπουργείου θα καταλάβουν το λάθος και θα βγάλουν κάποια διευκρινιστική οδηγία.

Μια άλλη λύση είναι να ρωτήσεις το σχολικο σύμβουλο, μπας και κινηθεί το θέμα.

Και στο κάτω κάτω, ας έχουν και κάποιο πλεονέκτημα οι μαθητές των ΕΠΑΛ, αφού ο τύπος αυτός είναι στην ύλη τους!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:03:33 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #102 στις: Οκτωβρίου 29, 2011, 10:47:22 am »
ευχαριστώ έχω ήδη κάνει κάποιες κινήσεις και αναμένονται διευκρινήσεις από το Υπουργείο στο επόμενο διάστημα

Αποσυνδεδεμένος miltosmpi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #103 στις: Νοεμβρίου 08, 2011, 12:25:21 am »
στην περσινή ύλη της Άλγεβρας της

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #104 στις: Νοεμβρίου 08, 2011, 01:57:27 pm »
οι οδηγίες εδώ  http://www.pde.gr/index.php?page=3445


« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 08, 2011, 02:56:39 pm από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος s93060

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #105 στις: Νοεμβρίου 12, 2011, 10:21:16 am »
Συνάδελφοι τις γενικές ασκήσεις τησ γενικησ παιδειασ τις διδασκετε;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #106 στις: Νοεμβρίου 12, 2011, 03:20:02 pm »
κάποιες ναι γιατί οχι;

Αποσυνδεδεμένος s93060

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #107 στις: Νοεμβρίου 12, 2011, 03:48:47 pm »
Εννοώ θεωρούνται εντός υλης

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #108 στις: Νοεμβρίου 13, 2011, 02:19:03 pm »
κοίτα δεν ακολουθώ κατά γράμμα τις οδηγίες. Αν μια άσκηση είναι καλή και την θεωρώ εγώ καλή και στο πνεύμα των εξετάσεων δηλαδή, τότε θα την κάνω την άσκηση παρόλο που μπορεί οι οδηγίες να την έχουν να μην διδαχθεί. Αρκετές φορές έχω πει στον εαυτό μου "μα καλά τόσο καλή άσκηση και λένε να μην διδαχθεί?".

Αυτό που σίγουρα ακολουθώ κατά γράμμα όμως, είναι αν μια άσκηση είναι "περίεργη", στριφνή κλπ τότε θα κοιτάξω τις οδηγίες και αν δω ότι λέει να μην διδαχθεί τότε καθησυχάζω τον εαυτό μου ότι τέτοια πράγματα δεν ζητούνται.

Πχ (από την

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #109 στις: Μαΐου 27, 2012, 09:48:44 pm »
Με αφορμή τη διόρθωση γραπτων στα μαθηματκά γενικής παιδείας θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα:μαθητής που χρησιμοποιεί τον κανόνα Del Hospital για τον υπολογισμό ορίου απροσδιόριστης μορφής(0/0) παίρνει τις μονάδες;Απευθύνομαι σε εμπειρότερους συναδέλφους που έχουν αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα στην πράξη.Με την εξίσωση της εφαπτομένης όπως την γράφουμε στα μαθηαματικά κατεύθυνσης υπάρχει απόδοχή, εδώ όμως τι γίνεται;Εντάξει το τυπικό είναι αν το αποδείξει, η λύση είναι αποδεκτή.....Πάντως αυτές τις μέρες έχουν ακούσει επιχειρημ,ατολογία και υπέρ της αποδοχής της λύσης και της απόρριψης.Εσείς τι λέτε;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 28, 2012, 08:11:37 am από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος John Q

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #110 στις: Μαΐου 30, 2012, 04:41:56 pm »
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να θέσω υπόψη σας το εξής θέμα: Η προτεινόμενη λύση του δεύτερου ερωτήματος του τέταρτου θέματος των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας 2012 από την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος αλλά και από αρκετά φροντιστήρια είναι λάθος. Μάλιστα υπάρχουν δύο λάθος προτεινόμενες λύσεις.
Πιο συγκεκριμένα η άσκηση ζητάει από τους εξεταζόμενους να<strong> αποδείξουν</strong> ότι το εμβαδόν ενός παραλληλόγραμμου γίνεται ελάχιστο<strong> όταν</strong> αυτό είναι τετράγωνο.
Η υπόθεση της άσκηση είναι ότι το σχήμα τους είναι τετράγωνο και το συμπέρασμα τους θα πρέπει να είναι ότι το εμβαδόν αυτό είναι ελάχιστο, όμως στις προτεινόμενες λύσεις αποδεικνύεται το αντίστροφο, δηλαδή όταν το εμβαδόν είναι ελάχιστο τότε το παραλληλόγραμμο είναι τετράγωνο.

Στην παρακάτω διεύθυνση θα βρείτε ενα κείμενο με μια προτεινόμενη λύση και ένα σχολιασμό της λανθασμένης.

http://diadiktyomathphys.wordpress.com/2012/05/30/%CE%BB%CE%AC%CE%B8%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B42-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E/

Θα ήθελα να μάθω αν ξέρεις κανείς με σιγουριά ποιες είναι οι οδηγίες της επιτροπής. Ευχαριστώ πολύ.


Αποσυνδεδεμένος John Q

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #111 στις: Μαΐου 31, 2012, 09:54:58 am »
Kαλημέρα και πάλι. Επειδή μπορεί και να φαίνεται το ποστ ενός τρελού, δεν είμαι ο μοναδικός που παρατήρησε το λάθος.
Κοιτάξτε εδώ
http://lisari.blogspot.com/2012/05/2.html
αλλά και στο
www.mathematica.gr
τις προτεινόμενες (3η και 4η έκδοση).
Θα ήθελα απο συναδελφους Μαθηματικούς που διορθώνουν να μας πούν ποια είναι η οδηγία της επιτροπής. Ευχαριστώ πολύ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182684
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 634
Σύνολο: 645

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.