*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 136272 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #252 στις: Απρίλιος 13, 2019, 10:51:33 μμ »
Άρα; Το αφήνουμε στη θεωρία των πιθανοτήτων και πάει 50-50.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:35:56 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #253 στις: Απρίλιος 14, 2019, 12:12:40 πμ »
Άρα; Το αφήνουμε στη θεωρία των πιθανοτήτων και πάει 50-50.

Εγω δεν εχω απαντηση!

Τα νηπια που αξιολογω, αν ειναι αλλογλωσσα, βαζω και εναν απο τους γονεις που ξερει καλα (ή καλυτερα απο τον αλλο) ελληνικα.
Αλλα μιλαμε για νηπια
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #254 στις: Απρίλιος 14, 2019, 09:31:54 πμ »
Η απορία που έχω είναι πώς μπορεί το παιδί να φοιτά συγχρόνως και στο τμήμα ένταξης και στην Τάξη υποδοχής. Δεν γίνονται τις ίδιες ώρες; Όσο για την παράλληλη στήριξη, θα πρέπει το παιδί να έχει συγκεκριμένες μαθησιακές δυσκολίες ώστε να την έχει.

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #255 στις: Απρίλιος 14, 2019, 09:45:47 πμ »
Εγω δεν εχω απαντηση!

Τα νηπια που αξιολογω, αν ειναι αλλογλωσσα, βαζω και εναν απο τους γονεις που ξερει καλα (ή καλυτερα απο τον αλλο) ελληνικα.
Αλλα μιλαμε για νηπια

Εδώ οι γονείς δεν γνωρίζουν τα ελληνικά, καταγράφεται και στο κοινωνικό ιστορικό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:35:56 »

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #256 στις: Απρίλιος 14, 2019, 09:51:07 πμ »
Η απορία που έχω είναι πώς μπορεί το παιδί να φοιτά συγχρόνως και στο τμήμα ένταξης και στην Τάξη υποδοχής. Δεν γίνονται τις ίδιες ώρες; Όσο για την παράλληλη στήριξη, θα πρέπει το παιδί να έχει συγκεκριμένες μαθησιακές δυσκολίες ώστε να την έχει.

Φυσικά και για παράλληλη στήριξη απαιτούνται άλλα θέματα, αλλά με αυτά που βλέπω να γίνονται τίποτα δε με παραξενεύει πια.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #257 στις: Απρίλιος 14, 2019, 10:16:49 πμ »
Εδώ οι γονείς δεν γνωρίζουν τα ελληνικά, καταγράφεται και στο κοινωνικό ιστορικό.

Σε τετοθα περιπτωση βρισκουμε καποιον αλλο απο την οικογενεια που μπορει να βοηθησει.
Αλλα παλι μιλαω για νηπια!
Τα μεγαλυτερα παιδια σαφως και δεν μπορουν να εξεταστουν ετσι.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #258 στις: Απρίλιος 14, 2019, 10:39:35 πμ »
Ας φροντίσουν αυτοί που γνωματεύουν!!!


xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #260 στις: Νοέμβριος 16, 2019, 12:28:21 πμ »
https://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2019/11/15/diamartyria-schetika-me-tin-tropologia-toy-arthroy-6-par-1-toy-nomoy-3699-2008-poy-katatethike-pros-psifisi-sti-voyli-apo-ta-ypoyrgeia-oikonomikon-kai-paideias-kai-thriskeymaton/
Διαμαρτυρία για γέλια. Οι ώρες λέει των ΠΕ04 είναι περισσότερες έναντι των ΠΕ03. Μονάχα που δεν μας είπαν με πόσες αναθέσεις διότι αν και οι μαθηματικοί αξιοποιήσουν 2_3 αναθέσεις μάλλον δεν πρέπει να προσληφθούν καν φυσικοί.
Άσε πού οι περισσότερες γνωματεύσεις αφορούν Γλώσσα και μαθηματικά

Αποσυνδεδεμένος math.efi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #261 στις: Νοέμβριος 16, 2019, 02:09:17 πμ »
https://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2019/11/15/diamartyria-schetika-me-tin-tropologia-toy-arthroy-6-par-1-toy-nomoy-3699-2008-poy-katatethike-pros-psifisi-sti-voyli-apo-ta-ypoyrgeia-oikonomikon-kai-paideias-kai-thriskeymaton/
Ποιες ωρες των ΠΕΟ4 ειναι περισσοτερες; Της φυσικης και χημειας ειναι πολυ λιγοτερες. Αν βεβαια συμπεριλαβουμε  τη βιολογια και τη γεωγραφια γινονται  13 . Δηλ.  και παλι μια περισσοτερη απο τα μαθηματικα. Αλλα μην τρελαθουμε δεν εχουν την ιδια βαρυτητα τα μαθηματικα και η γεωγραφια. Και αν υποθεσουμε οτι συμβαινει αυτο τοτε γιατι οχι και τα θρησκευτικα ,η οικιακη οικονομια , οι ξενες γλωσσες κλπ. Περαν του οτι οι περισσοτερες γνωματευσεις αφορουν την γλωσσα και τα μαθηματικα λογικο ειναι να καλυφθουν οι μαθητες αρχικα στα βασικα μαθηματα και μελλοντικα και στα υπολοιπα. Πιστεω οτι αντικειμενικά  θα ηταν πιο σωστο να υπαρχει σε καθε σχολειο ενας φιλολογος, ενας μαθηματικος και ενας ΠΕΟ4 αν το σχολειο ειναι μεγαλο, και ισως ανα δυο σχολεια ενας ΠΕΟ4 εφοσον ειναι μικρης δυναμικοτητας  κατα κυριο λογο ομως φυσικος ή χημικος.

Αποσυνδεδεμένος effiet

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 608
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #262 στις: Νοέμβριος 16, 2019, 08:32:17 πμ »

Καλημέρα. Κι εγώ έχω την ίδια απορία. Είμαι δασκάλα σε Τάξη Υποδοχής και φέτος, και στα 2 σχολεία που πηγαίνω, παίρνω μερικά παιδιά που φοιτούν και σε Τμήμα Ένταξης. Δεν ξέρω γιατί το έχουν έτσι αυτό. Πέρσι δεν συνέβαινε έτσι σε σχολεία της Θεσσαλονίκης, αλλά στην Ξάνθη έτσι το έχουν μάλλον. Εχουν διάγνωση, άρα τα παίρνει η δασκάλα του ΤΕ και επειδή οι γονείς μιλάνε άλλη γλώσσα (πχ Ρομά, παλλιλοστουντες, μουσουλμάνοι) τα παίρνω κι εγώ. Τι να πω. Αυτούς τους μαθητές έλαβα από τη λίστα, που είχαν προτείνει οι Σύλλογοι Διδασκόντων για να ιδρυθεί η κάθε ΤΥ.


Η απορία που έχω είναι πώς μπορεί το παιδί να φοιτά συγχρόνως και στο τμήμα ένταξης και στην Τάξη υποδοχής. Δεν γίνονται τις ίδιες ώρες; Όσο για την παράλληλη στήριξη, θα πρέπει το παιδί να έχει συγκεκριμένες μαθησιακές δυσκολίες ώστε να την έχει.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #263 στις: Νοέμβριος 16, 2019, 10:36:57 πμ »
Διαμαρτυρία για γέλια. Οι ώρες λέει των ΠΕ04 είναι περισσότερες έναντι των ΠΕ03. Μονάχα που δεν μας είπαν με πόσες αναθέσεις διότι αν και οι μαθηματικοί αξιοποιήσουν 2_3 αναθέσεις μάλλον δεν πρέπει να προσληφθούν καν φυσικοί.
Άσε πού οι περισσότερες γνωματεύσεις αφορούν Γλώσσα και μαθηματικά
Ακόμα και με Β,Γ αναθέσεις η διαφορά των ωρών δεν είναι τέτοια που να δικαιολογεί το 100% ΠΕ03 0%ΠΕ04 σε σχολεία κάτω των 300 που είναι και τα περισσότερα. Επίσης στην πρώτη περίπτωση δεν τίθεται καμία προϋπόθεση ενώ στη δεύτερη αναφέρει και τις 15 διαγνώσεις...καταλαβαίνετε ότι η τροπολογία δεν συντάχθηκε προς όφελος των μαθητών με αναπηρια αλλά με γνώμονα το δημοσιονομικό συμφέρον.
Όσον αφορά το σχόλιο για τις γνωματεύσεις στη γλώσσα και μαθηματικα, ο νόμος λέει υποστήριξη των μαθητών από ΠΕ02,03,04. Δεν λένε οι γνωματεύσεις σε ποιο μάθημα θα υποστηρίζεται ο μαθητής και σε ποιο όχι. ΕΠΕ υπάρχει συνήθως σε γλώσσα και μαθηματικα αλλά ποιος θα συντάξει για τα υπολοιπα μαθήματα όταν τα ΚΕΣΥ στελεχώνονται σχεδόν αποκλειστικά από φιλόλογο και μαθηματικό παρόλο που προβλέπεται και ΠΕ04;

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #264 στις: Νοέμβριος 16, 2019, 10:58:03 πμ »
Πάντως από χτες είναι πια Νόμος.

Ψηφισθέν Νομοσχέδιο στο άρθρο 28:



Ήταν "κατεπείγουσα" τροπολογία και "εκπρόθεσμα" κατατεθειμένη παραπροχθές πριν τα μεσάνυχτα με τον γνωστό τρόπο (για όποιον ξέρει) πως ψηφίζονται οι Νόμοι με ελάχιστους βολευτές να καταλαβαίνουν τι ψήφισαν οι εισηγητές των κομμάτων για την πάρτη τους.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #265 στις: Νοέμβριος 16, 2019, 11:58:48 πμ »
Ακόμα και με Β,Γ αναθέσεις η διαφορά των ωρών δεν είναι τέτοια που να δικαιολογεί το 100% ΠΕ03 0%ΠΕ04 σε σχολεία κάτω των 300 που είναι και τα περισσότερα. Επίσης στην πρώτη περίπτωση δεν τίθεται καμία προϋπόθεση ενώ στη δεύτερη αναφέρει και τις 15 διαγνώσεις...καταλαβαίνετε ότι η τροπολογία δεν συντάχθηκε προς όφελος των μαθητών με αναπηρια αλλά με γνώμονα το δημοσιονομικό συμφέρον.
Όσον αφορά το σχόλιο για τις γνωματεύσεις στη γλώσσα και μαθηματικα, ο νόμος λέει υποστήριξη των μαθητών από ΠΕ02,03,04. Δεν λένε οι γνωματεύσεις σε ποιο μάθημα θα υποστηρίζεται ο μαθητής και σε ποιο όχι. ΕΠΕ υπάρχει συνήθως σε γλώσσα και μαθηματικα αλλά ποιος θα συντάξει για τα υπολοιπα μαθήματα όταν τα ΚΕΣΥ στελεχώνονται σχεδόν αποκλειστικά από φιλόλογο και μαθηματικό παρόλο που προβλέπεται και ΠΕ04;
Ακριβώς, έπαιξαν ρόλο τα τεράστια κενά των 03 στη γενική και τα πλεονάσματα των 04. Σκέφτηκαν ότι μετά από λίγο καιρό κάποιοι από τους νεοδιόριστους θα περάσουν στη γενική.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159444
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 381
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 302
Σύνολο: 317

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.