0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άρα; Το αφήνουμε στη θεωρία των πιθανοτήτων και πάει 50-50.
Εγω δεν εχω απαντηση!Τα νηπια που αξιολογω, αν ειναι αλλογλωσσα, βαζω και εναν απο τους γονεις που ξερει καλα (ή καλυτερα απο τον αλλο) ελληνικα.Αλλα μιλαμε για νηπια
Η απορία που έχω είναι πώς μπορεί το παιδί να φοιτά συγχρόνως και στο τμήμα ένταξης και στην Τάξη υποδοχής. Δεν γίνονται τις ίδιες ώρες; Όσο για την παράλληλη στήριξη, θα πρέπει το παιδί να έχει συγκεκριμένες μαθησιακές δυσκολίες ώστε να την έχει.
Εδώ οι γονείς δεν γνωρίζουν τα ελληνικά, καταγράφεται και στο κοινωνικό ιστορικό.
https://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2019/11/15/diamartyria-schetika-me-tin-tropologia-toy-arthroy-6-par-1-toy-nomoy-3699-2008-poy-katatethike-pros-psifisi-sti-voyli-apo-ta-ypoyrgeia-oikonomikon-kai-paideias-kai-thriskeymaton/
Διαμαρτυρία για γέλια. Οι ώρες λέει των ΠΕ04 είναι περισσότερες έναντι των ΠΕ03. Μονάχα που δεν μας είπαν με πόσες αναθέσεις διότι αν και οι μαθηματικοί αξιοποιήσουν 2_3 αναθέσεις μάλλον δεν πρέπει να προσληφθούν καν φυσικοί.Άσε πού οι περισσότερες γνωματεύσεις αφορούν Γλώσσα και μαθηματικά
Ακόμα και με Β,Γ αναθέσεις η διαφορά των ωρών δεν είναι τέτοια που να δικαιολογεί το 100% ΠΕ03 0%ΠΕ04 σε σχολεία κάτω των 300 που είναι και τα περισσότερα. Επίσης στην πρώτη περίπτωση δεν τίθεται καμία προϋπόθεση ενώ στη δεύτερη αναφέρει και τις 15 διαγνώσεις...καταλαβαίνετε ότι η τροπολογία δεν συντάχθηκε προς όφελος των μαθητών με αναπηρια αλλά με γνώμονα το δημοσιονομικό συμφέρον.Όσον αφορά το σχόλιο για τις γνωματεύσεις στη γλώσσα και μαθηματικα, ο νόμος λέει υποστήριξη των μαθητών από ΠΕ02,03,04. Δεν λένε οι γνωματεύσεις σε ποιο μάθημα θα υποστηρίζεται ο μαθητής και σε ποιο όχι. ΕΠΕ υπάρχει συνήθως σε γλώσσα και μαθηματικα αλλά ποιος θα συντάξει για τα υπολοιπα μαθήματα όταν τα ΚΕΣΥ στελεχώνονται σχεδόν αποκλειστικά από φιλόλογο και μαθηματικό παρόλο που προβλέπεται και ΠΕ04;