0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρώτον δεν υποστηρίζω το ΣΕΔΙΕΚ και δεν είμαι μέλος του, όμως είναι τα μοναδικά άτομα που μέχρι τώρα έχουν επικοινωνήσει κατ΄ιδίαν για το ζήτημα των πληρωμών. Από τα φόρουμ και τα FB ίσως κάποιοι πιστεύουν ότι είναι καλύτερα...Δεύτερον το ΙΝΕΔΙ
Διάβασα τα τελευταία 100 σχόλια και διαπίστωσα ότι στους περισσοτέρους λείπει η σοβαρότητα. Φόρουμ εκπαιδευτικών είναι όχι συνδικαλιστικό όργανο ούτε chat για να γράφουμε ασυναρτησίες. Θα επικοινωνήσω με Φορέα πληρωμής και θα ενημερώσω υπεύθυνα.
Γενικά φέτος υπήρξαν πολλά και διάφορα:Πιστεύω ότι μια από τις βασικές επιδιώξεις του όποιου συλλόγου θα πρέπει να είναι από το επόμενο εξάμηνο, να υπογράφονται άμεσα οι συμβάσεις όταν γίνουν οι αναθέσεις διδασκαλίας κι εντός μηνός να παραδίδονται υπογεγραμμένες στους εκπαιδευτές. Δεν είναι δύσκολο, είναι απλό! Όλες οι συμβάσεις θα πρέπει να αναγράφουν ωριαία αντιμισθία. Όσον αφορά τις αναθέσεις, αφού γίνουν, όπου χρειάζεται, διορθώσεις στους οδηγούς σπουδών, οι πίνακες κατάταξης να ανακοινώνονται ανά ΙΕΚ, όπως συμβαίνει στον ΟΑΕΔ, οι δε αναθέσεις να είναι δημόσιες. Αυτά για μένα είναι τα πιο επείγοντα γιατί κάθε αρχές φθινοπώρου μονίμως γκρινιάζουμε για τις αναθέσεις και κάθε τέλος εξαμήνου αγωνιούμε για τις πληρωμές μας.
Πολύ σωστά και οι αναθέσεις να γίνονται όπως στον ΟΑΕΔ ο πρώτος να παίρνει όλες τις ώρες όχι να μοιράζονται 2 ωρα χωρίς λόγο!! Δε βγαίνει τίποτα με τα 2ωρα κοροδευόμαστε.
Γενικά φέτος υπήρξαν πολλά και διάφορα: - Άλλαξε ο πρόεδρος του ΙΝΕΔΙ
Προφανώς για να το λες ήσουν πρώτος στην κατάταξη, γιατί δε νομίζω αν ήσουν δεύτερος ή τρίτος και να υποστήριζες κάτι τέτοιο...Από εκεί και πέρα συζητάμε για τις πληρωμές και κακώς ή καλώς μόνο το ΣΕΔΙΕΚ έχει καταφέρει να επικοινωνεί απευθείας με τους αρμόδιους. Το σημαντικότερο πρόβλημα του είναι, ότι πρόκειται για ένα μικρό σωματείο αποτελούμενο μόνο από εκπαιδευτές της Αθήνας και δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν δέχεται την ένταξη συναδέλφων από την επαρχεία ώστε να δυναμώσει...Απαράδεκτα και η καθυστέρηση των πληρωμών και ο διαχωρισμός στο τέλος του εξαμήνου για το ωρομίσθιο.
- Έγινε ο διαχωρισμός, κατ' εφαρμογή του νόμου, μεταξύ πιστοποιημένων και μη, χωρίς ωστόσο να υπάρχει εξ αρχής συγκεκριμένος αλγόριθμος ο οποίος θα βγάζει το ακριβές ωρομίσθιο των μη πιστοποιημένων, με αποτέλεσμα να έχουμε το απαράδεκτο φαινόμενο υπογραφής συμβάσεων χωρίς να αναγράφεται η αμοιβή.
Σε αυτό μάλλον θα διαφωνήσω. Αφενός θα οφελήσει μόνο τους πρώτους κάθε πίνακα, δηλαδή ελάχιστα άτομα, με αποτέλεσμα η διδασκαλία στα ΔΙΕΚ να είναι αντικείμενο μιας μόνο χούφτας ανθρώπων, αφετέρου, το θεωρώ αντιπαιδαγωγικό. Φαντάζεσαι στα 3/4 των μαθημάτων οι εκπαιδευόμενοι να βλέπουν έναν και μοναδικό εκπαιδευτή; (και ναι, υπάρχουν ειδικότητες στις οποίες εκπαιδευτής μίας και μόνο ειδικότητας μπορεί να διδάξει τα τρία τέταρτα των μαθημάτων). Αν κάποιος είναι πρώτος μπορεί να συμπληρώσει το εικοσάωρο με 2-3 ΙΕΚ άνετα.