0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
.....Αν γίνει πάντως η μεταφορά σε επίπεδο σχολείου έχουμε χρόνο μέχρι τη λήξη της θητείας των τωρινών Διευθυντών για να ανατρέψουμε την κατάσταση. Γιατί αναφέρω αυτό το ορόσημο; Γιατί πιστεύω οτι ένα μοντέλο με την οργανική στο σχολείο και όχι στο υπουργείο, απαιτεί ανεξάρτητο φορέα ανά σχολείο με διευθυντή-μάνατζερ, ο οποίος δεν θα είναι υποχρεωτικά εκπαιδευτικός, με συμμετοχή γονέων, τοπικής αυτοδιοίκησης κλπ στο φορέα διαχείρισης με ελάχιστα και πολύ μεγάλα σχολεία και με καθηγητές, οι οποίοι θα είναι μόνιμοι αναπληρωτές.
Μπορεί κάποιος να γράψει, από πού ανέκυψε το σενάριο πανικού, περί μεταφοράς των οργανικών από το υπουργείο, σε επίπεδο σχολείου-περιφέρειας;...
Παράθεση από: athapris στις Αυγούστου 24, 2013, 06:40:26 pmΜπορεί κάποιος να γράψει, από πού ανέκυψε το σενάριο πανικού, περί μεταφοράς των οργανικών από το υπουργείο, σε επίπεδο σχολείου-περιφέρειας;...Ειναι ενα σενάριο που συζητιέται καιρο τωρα. Πριν 3χρονια περίμενα τετοια εξέλιξη αλλα υπεθετα οτι θα πανε στους δήμους οπως οι παιδικοί σταθμοί. Τελικα το σχέδιο καλικρατης δεν προχώρησε και η οχι και άσχημη ιδεα της ιμοαυτονομης τοπικής αυτοδιοίκησης ναυαγησε. Τωρα εχουμε αλλα δεδομενα. Το μονο σίγουρο ειναι οτι δε γινεται να απολυθούν καποιοι απο καποιο κλαδο αν δεν αξιολογηθει ο κλάδος (πράγμα που ισως αποδειχθεί χρονοβορο). Αυτο που προβληματίζει λοιπον ειναι με ποιο τροπο θα υπολογιστούν τα Χ πλεονασματα η και κενα ώστε αυτα να ανταποκρίνονται περισσοτερο στην πραγματικότητα και να μην προκύπτουν λειτουργικα κενα, τουλαχιστον στη σημερινή έκταση. Ετσι παμε σε κατι που χρονια διεκδηκουσαμε: οργανικη σε ολους ανεξαρτήτως ωρών. Δε νομιζω βεβαια το υπουργειο να εχει την ιδια αντίληψη. Λεει μεν το ιδιο πράγμα αλλα μένει να δουμε τα κριτηρια αφου δεν ειναι ο αριθμος των ωρών. Αν πει ας πουμε η τάδε ομάδα σχολειων χρειαζεται 8 φιλολόγους άρα 8 οργανικες (κατι σαν την πρωτοβάθμια μυριζομαι ) με ωράριο που μπορει να φτάσει τις 30 ωρες με υποχρεωτικές υπερωρίες για τις ανάγκες της υπηρεσιας και μεγαλύτερη διεύρυνση αναθεσεων τοτε δημιουργεί ενα κλειστό συστημα με πιο ξεκαθαρα κενα και πλεονασματα. Εδω τωρα μπαίνουν οι υποχρεωτικές μεταθεσεις και μαλλον κατανοούμε γιατι το ΠΔ έμεινε τοσο καιρο στο ΣτΕ. Ετσι μετα απο τη διαδικασια των υποχρεωτικών μετακινήσεων εχουμε ξεκαθαρα και πιο αντικειμενικά πλεονασματα στην επικρατεια
Τώρα, η εκτίμηση του ότι η περίφημη "έκπληξη", θα αφορά σε ΑΡΔΗΝ αλλαγή του χάρτη οργανικών-λειτουργικών κενών, μία εβδομάδα πριν την έναρξη του σχολικού έτους, προφανώς πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο ψυχαναλυτικής προσέγγισης...
Ο υπουργός, με τη γνωστή του δήλωση περί οργανικών σε όλους πλέον τους εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως ορίου ωρών, προφανώς προσπαθεί να δώσει "αιτία" σε ό,τι συμβαίνει αυτόν τον καιρό με τις μετατάξεις. Εγώ τουλάχιστον, έτσι ερμηνεύω τις δηλώσεις του αυτές.Τώρα, η εκτίμηση του ότι η περίφημη "έκπληξη", θα αφορά σε ΑΡΔΗΝ αλλαγή του χάρτη οργανικών-λειτουργικών κενών, μία εβδομάδα πριν την έναρξη του σχολικού έτους, προφανώς πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο ψυχαναλυτικής προσέγγισης...
Παράθεση από: athapris στις Αυγούστου 24, 2013, 07:00:36 pmΟ υπουργός, με τη γνωστή του δήλωση περί οργανικών σε όλους πλέον τους εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως ορίου ωρών, προφανώς προσπαθεί να δώσει "αιτία" σε ό,τι συμβαίνει αυτόν τον καιρό με τις μετατάξεις. Εγώ τουλάχιστον, έτσι ερμηνεύω τις δηλώσεις του αυτές.Τώρα, η εκτίμηση του ότι η περίφημη "έκπληξη", θα αφορά σε ΑΡΔΗΝ αλλαγή του χάρτη οργανικών-λειτουργικών κενών, μία εβδομάδα πριν την έναρξη του σχολικού έτους, προφανώς πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο ψυχαναλυτικής προσέγγισης...συγνώμη συνάδελφε αλλά έχουμε ψηθεί αρκετά και ξέρουμε τον τρόπο σκέψης του υπουργείου-τρόικας γιαυτό και βλέπεις κάποια συμπεράσματα μας που απλά συνδυάζουν λεγόμενα και γραπτά κείμενα όπως και πρακτικές (υπουργείου, στελεχών, ολμέ κλπ) και δεν μπορείς να τα καταλάβεις... το "αντικείμενο ψυχαναλυτικής προσέγγισης" όπως λες συμβαίνει φέτος καθημερινά και αποτελεί σύνηθες λειτουργία του υπουργείου μας. Να στο πω και αλλιώς. Αρκετοί από εδώ σκεφτόμαστε τι θα κάναμε εμείς αν ήμαστε στην θέση του Αρβι και θέλαμε να "σώσουμε" την χώρα. Δυστυχώς πέφτουμε συχνά μέσα.
Η ευχάριστη έκπληξη λοιπόν για τους εκπαιδευτικούς, θα είναι το : "άμα κλείνει ή συγχωνεύεται πλέον η σχολική σας μονάδα, θα απολύεστε αυτόματα"...Κατάλαβα καλά το σκεπτικό;