*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με την παραχώρηση ωρών ΠΔΣ σε μόνιμους και αναπληρωτές καθηγητές;

Ναι
15 (37.5%)
Όχι
25 (62.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 39

Η ψηφοφορία έληξε: Δεκέμβριος 18, 2007, 10:44:07 μμ

Αποστολέας Θέμα: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές  (Αναγνώστηκε 14879 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #70 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 09:51:41 πμ »
Επειδή :
1) Υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που έχουν γράψει τις απόψεις τους για το θέμα
2) Δεν έχει νόημα να επαναλαμβάνουμε την ίδια κουβέντα πολλές φορές

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2750.0
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:59:58 »

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #71 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 10:09:12 πμ »
Υπάρχουν δύο λύσεις για αυτές τις άσχημες τάσεις:
1) Κατανομή ωρών βάση λίστας αναπληρωτών
2)Απαγόρευση στους μόνιμους να διδάσκουν στην ΠΔΣ
Αντίθετα με το ολοήμερο η ΠΔΣ είναι σχεδιασμένη για να αποτύχει.Απορώ πως δεν την έχουν καταργήσει ακόμα.
Οπως ειπε και ο amdakos  η ΠΔΣ ειναι για τους μαθητες... Αρα γιατι να αποκλειονται οι μόνιμοι; Επειδη εχουν μεγαλυτερη προυπηρεσία; Οποιονδηποτε φανταζομαι και να ρωτουσασν:΄
"Ποιος θελεις να σου κανει μάθημα; Αυτος με τη μικρότερη ή τη μεγαλυτερη πείρα;"
νομίζω ότι θα έδινε την αυτονόητη απάντηση...
Και οπου η ΠΔΣ αποτυγχάνει ειναι επειδή κρινονται αρητικα οι εκπαιδευτικοι... Πιθανον να ισχυει η παροιμία¨Απο μικρο και απο τρελο μαθαίνεις την αληθεια... ή αυτο που λέει ο Σαββοπουλος¨Πως να κρυφτεις απ' τα παιδια, ετσι κι αλλιως τα ξερουν ολα...
Καλλιστα η αξιολογηση των εκαπιδετικων θα μπορουσε να στηριχτεί στην ΠΔΣ... Να εδιναν υποχρεωτικα στους δοκιμους υπαλληλους ΠΔΣ... Παρατάνε τα παιδια την ΠΔΣ και ξαναπηγαίνουν στα φροντιστηρια; Κάτι δε σημαινει για τον καθηγητη; Μπορει να ηταν ομως αρνητικό για ορισμένους μαθητες, αλλα συνολικά θα γλίτωνε η εκπαίδευση απο ανάξιους που μπορει να εχουν τα τυπικα προσόντα για την εκπαιδευση αλλά τους λοιπουν τα ουσιαστικα....


Γιατί να κρίνονται μόνο οι ωρομίσθιοι? Αν είναι έτσι να παίρνουν περισσότερους καθηγητές για τα μαθήματα της πρωινής ζώνης και τα παιδιά να έχουν δικαίωμα να επιλέγουν καθηγητή.Και όποιον δεν τον επιλέγουν να χάνει την μονιμότητα και να ξαναγυρνάει να δουλεύει ωρομίσθιος στην ΠΔΣ.Έτσι δεν θα βαριόσουν ποτέ να κάνεις μάθημα ως μόνιμος πίστεψε με.Όσο για το δόκιμος υπάλληλος γιατί να μην είσαι σε όλη την καριέρα σου δόκιμος και εσύ?

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #72 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 10:18:09 πμ »
Κ_Κ, δεν ειπα οτι δεν μπορεις να εχεις αποψη για την ΠΔΣ επειδη δε γνωριζεις το θεμα, ειπα οτι δεν μπορεις να κρινεις την ΠΔΣ με τον ιδιο τροπο που κρινεις την ενισχυτικη.

Συνάδελφε δεν εκρινα την ενισχυτική αλλα την ΠΔΣ . Αν συμφωνείς οτι η ΠΔΣ και η ενισχυτική είναι για τους μαθητές και οχι για τους καθηγητές, δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις, αν οχι υπάρχουν και εχω τοποθετηθεί και σε αυτές . Εσυ παρακάτω δεν λες οτι το κριτήριο σου είναι να μην κάνει ο ιδιος καθηγητής στο πρωινο και στην ΠΔΣ ??? Σου απάντησα με την εμπειρία μου . Δεν μου είπες ακόμη τι παραπάνω θα προσφέρει απο εμένα ενας ωρομίσθιος ? Και δεν μου είπες που διαφέρει η ΠΔΣ και η ενισχυτική θετοντας αυτό σαν κριτήριο .


Για τον αναξιοκρατικο τροπο προσληψεων στην ΠΔΣ δε διαφωνησα ποτε - κι εμενα με θιγει αφανταστα να βλεπω ολοφρεσκους αποφοιτους χωρις καλο βαθμο πτυχιου, χωρις καμια διδακτικη εμπειρια ή αλλα προσοντα, να διδασκουν μαθητες Γ' λυκειου. Αλλα δεν ηταν αυτο το θεμα του τοπικ - το θεμα ηταν αν θεωρουμε οτι πρεπει να δινονται ωρες ΠΔΣ σε μονιμους, οπου απαντησα "οχι". Εξαλλου, οσο υπαρχουν ωρομισθιοι που πηραν ΠΔΣ με βυσμα, αλλο τοσο υπαρχουν και μονιμοι που την πηραν με τον ιδιο (και χειροτερο) τροπο - εγω δεν εθιξα το θεμα του πώς παιρνει κανεις ΠΔΣ, απλά απαντησα στο ερωτημα αν θεωρω σωστο να κανει ο ιδιος καθηγητης και το πρωινο μαθημα και την ΠΔΣ. Τα υπολοιπα ειναι εκτος θεματος, κατα τη γνωμη μου!

Είναι εκτός θέματος το οτι το ''παράθυρο'' προς τον διορισμό δημιουργείται μέσω ΠΔΣ ?
Ισως συνάδελφε δεν εχεις συνειδητοποιήσει οτι αυτό που κυρίως ενδιαφέρει πολλούς ωρομισθιους είναι τα μοριάκα και ο πολυπόθητος διορισμός !
Αυτή είναι η πραγματικότητα και επομένως δεν είναι καθόλου εκτός θέματος !
Διαβασε την τοποθέτηση του Siobaras που περιγράφει με σαφήνεια το δικό μου ερώτημα-τοποθέτηση, που συνάδελφε κανείς ωρομίσθιος δεν μου έχει απαντήσει !
Θέλεις μήπως να το επαναλάβω για πολλοστή φορά ?

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #73 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 11:28:32 πμ »
Έχω γράψει και αλλού ότι δεν είμαι κατά της κατάργησης της μονιμότητας.
Θεωρητικά έτσι θα αναγκαστούν και αυτοί που κοροϊδεύουν να κάνουν μάθημα και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ανέβει το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Αλλά υπάρχουν δύο σημαντικά προβλήματα :
1) Το κράτος σκόπιμα αφήνει τους εκπαιδευτικούς χωρίς μεγάλη πίεση, διότι, απλά δεν πρόκειται να τους δώσει κάποιον σοβαρό μισθό. Κατά κάποιον τρόπο αντισταθμίζει τη χαλαρή εργασία με τις χαμηλές αποδοχές. Αν αλλάξει το ένα, θα αλλάξει και το άλλο. Τώρα αν κάποιοι από μας δουλεύουμε όσο καλύτερα μπορούμε έτσι κι αλλιώς, αυτό είναι για την προσωπική μας ευχαρίστηση της δημιουργίας.

2) Άντε και βάζει αξιολόγηση και διώχνει τους αργόσχολους. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ένα τέτοιο σύστημα να είναι αδιάβλητο και αντικειμενικό; Εδώ για τις ώρες ΠΔΣ συζητάμε και γίνεται της κακομοίρας, θα κωλώσει να διώξει οποιονδήποτε για να βάλει τους δικούς του;; Δυστυχώς το κράτος δε με έχει πείσει για τη σοβαρότητά και την αξιοπιστία κανενός θεσμού. Το πιο ανησυχητικό όμως είναι ότι πολλοί χαίρονται που είναι έτσι η κατάσταση...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:59:58 »

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #74 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 11:55:37 πμ »
Γιατί να κρίνονται μόνο οι ωρομίσθιοι? Αν είναι έτσι να παίρνουν περισσότερους καθηγητές για τα μαθήματα της πρωινής ζώνης και τα παιδιά να έχουν δικαίωμα να επιλέγουν καθηγητή.Και όποιον δεν τον επιλέγουν να χάνει την μονιμότητα και να ξαναγυρνάει να δουλεύει ωρομίσθιος στην ΠΔΣ.Έτσι δεν θα βαριόσουν ποτέ να κάνεις μάθημα ως μόνιμος πίστεψε με.Όσο για το δόκιμος υπάλληλος γιατί να μην είσαι σε όλη την καριέρα σου δόκιμος και εσύ?
Οπως ειπα και πριν θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει η ΠΔΣ ως ενα στοιχειο κρισης των μονιμων τουλάχιστον όσο ειναι δόκιμοι. Χωρις ομως αυτο να σημαίνει ότι κανεις μία χρονια ΠΔΣ, σε κρινουν εμπρακτα οι μαθητες με τη μη προσελευση τους, άρα απολυθηκες... Δεν ειναι λογικο να πρέπει να γυρισουμε σε ενα εργασιακο μεσαιωνα. Το πλεονέκτημα-μειονεκτημα του μη ουσιαστικου ελεγχου του εκπαιδευτικου, αλλοι το αξιοποιουν και κανουν καλυτερα τη δουλεια τους, ενω ομως άλλοι το εκμεταλλευονται και τελικα κανουν οτιδηποτε αλλο εκτος απο μάθημα.
Και πάλι όμως αν υπάρχει τελικα αξιολογηση του εκπαιδευτικου απο τον Διευθυντη ή τους ανωτερους στην ιεραρχία, ποιος εγγυαται την αξιοκρατικη αξιολογηση; Η θα γινουν αυτα που έγιναν και με τους διευθυντές και ανα 4ετια ή 8ετια θα γινονται αλλαγες του εκπαιδευτικων; Αυτα τα φαινομενα αναξιοκρατίας προλαμβανει η μονιμοποιηση των εκπαιδευτικων και γενικα των δημοσιων υπαλληλων...

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #75 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 12:07:14 μμ »
Έχω γράψει και αλλού ότι δεν είμαι κατά της κατάργησης της μονιμότητας.
Θεωρητικά έτσι θα αναγκαστούν και αυτοί που κοροϊδεύουν να κάνουν μάθημα και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ανέβει το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
[
Με την ίδια λογικη να αρθει κα η μονιμοτητα όλων των δημοσιων υπαλλήλων, ωστε να δουλευουν όλοι. Και αν δεν εχουν αντικειιμενο εργασίας, αλλα απλά καθονται; Η ειναι δυνατο ενας υπαλληλος να ειναι παραγωγικος και τις 8 ωρες τη μέρα;
Αν ηθελαν να ανεβάσουν το επιπεδο της εκπαιδευσης θα μπορουσαν. Αλλα η πραγματικοτητα δειχνει οτι κατι τετοιο δε συμβαινει... Κατα την προσωπικη μου αποψη, ποτε δε συνεφερε να βγαινουν απο τα σχολεια ολοκληρωμενες προσωπικοτητες. Οι μεγαλυτερες κοινωνικες αλλαγες μπορουν να γινουν μεσω της εκπαιδευσης. Για ποιο λόγο να γινει κατι τέτοιο; Για να αρχιζει μετα ο καθενας να διεκδηκει τα δικαιωματα του; Για να μη συντηρει τη διαφθορα; Οπως λεει και ο Ξυλουρης: Αντε θυμα αντε ψωνιο, αντε συμβολο αιωνιο, αν ξυπνησεις μονομιας θα ρθει αναποδα ο ντουνιας....

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #76 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 01:26:15 μμ »
Αξιοκρατία !!!!!!

Είναι πράγματι το ζητούμενο ! Και για μένα ! Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι μεγάλο κεφάλαιο και προτείνω να ανοίξουμε νεο θέμα !

Πολλα έχουν να ειπωθούν .........

Θα περιοριστώ σε λιγα σχόλια σαν απάντηση σε οσα ειπωθηκαν :



Οταν η προσφορά είναι μεγαλύτερη απο την ζήτηση πρέπει να γίνει επιλογή των καλύτερων στελεχών της εκπαίδευσης .

Κατι προσπάθησε να κάνει ο Αρσένης με τον ΑΣΕΠ που αρχικά σχεδίαζε οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να πρέπει να περάσουν εξάμηνη επιμόρφωση σε παιδαγωγικά και επειτα να δίνουν εξετάσεις .

Σκοπός του ήταν κάποια στιγμή να γίνονται προσλήψεις μονο μεσω ΑΣΕΠ (και να υπάρχει και η απαιτούμενη επιμόρφωση), και η προυπηρεσία της ΠΔΣ δεν ήταν παλαιότερα προσμετρήσιμο προσόν (μεχρι το 2002 ξέρω με σιγουριά οτι δεν ήτανε) .

Αντι να συνεχίσουν οι επόμενοι το έργο του και να το βελτιώσουν , πέταξαν τα ψίχουλα της ΠΔΣ στους ωρομίσθιους , αρχίσανε να προσμετρούν την προυπηρεσία της ΠΔΣ, δεν θεσπίσανε αντικειμενικά κριτήρια για την πρόσληψη των καθηγητών στην ΠΔΣ και αυξήσανε τα ποσοστά διορισμών με προυπηρεσία !

Πολλοί βολευονται με αυτήν την κατάσταση και πολλοί ψάχνουν τρόπο να βολευτούν και γιαυτο μέχρι στιγμής με λύπη μου διαπιστώνω οτι στη συζήτηση μας δεν υπάρχει ωρομίσθιος που να αντιτείθεται σε ενα τέτοιο σύστημα και να ζητά διορισμούς που δεν έχουν θέση οι γνωριμίες (γιατι αν την προυπηρεσία ΠΔΣ την αποκτάς μέσω γνωριμιών , στην ουσία διοριζεσαι λόγω γνωριμιών )

Ανήκω στους εκπαιδευτικούς που διοριστήκανε μέσω ΑΣΕΠ , άρα πέρασα κάποια αξιολόγηση . Σίγουρα ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ θα μπορούσε να είναι καλύτερος και να αξιολογείται και η προσωπικότητα με κάποιο τρόπο και όχι μόνο οι γνώσεις αλλα και οι γνώσεις θα μπορούσαν να αξιολογηθούν καλυτερα . Το σίγουρο είναι όμως οτι κάποιο ξεσκαρτάρισμα έγινε ........ και άτομα στην ειδικότητα μου που γνωρίζανε το αντίκειμενο γράψαν καλύτερα και διοριστήκανε , ενω συνάδελφοι μου απο το φροντιστήριο που έβλεπα τις ελλείψεις τους στο γνωστικό πατώσανε σε αρκετούς συνεχόμενους διαγωνισμούς .

Θα μου πεις , αυτό ήτανε ? Τέλος η αξιολόγηση για σένα ? Οχι ! Δεν είμαι ενάντια της αξιολόγησης , αλλα απο την άλλη, όπως προείπαν οι συνάδελφοι , φοβάμαι οτι θα γίνει με κριτήριο τις γνωριμίες !!!
Οπως επίσης είμαι υπέρ της συνεχούς επιμόρφωσης (να είναι όμως της προκοπής) και την ενεργή συμμετοχή των σχολικών συμβούλων, οι οποίοι δεν κάνουν εμφανή την παρουσία τους !

Αν υπάρξει σωστή αξιολογηση , θα υποστηρίξω και την άρση της μονιμότητας . Ομως δυστυχώς δεν βλέπω κινήσεις προς την σωστή κατευθυνση απο το κράτος και απόδειξη είναι η κρίση των διευθυντών , σχολικών συμβούλων και προισταμένων οπου τα πρόσωπα της ΝΔ  μοριοδοτήθηκαν στην συνεντευξη ως τα καλύτερα .

Προτείνατε επίσης την αξιολόγηση των καθηγητών απο τους μαθητές ....... Να θέσω εναν προβληματισμό : Πιστευετε οτι η πλειοψηφία των μαθητών θα επιλέξουν τον καλό, δικαιο αλλα αυστηρό καθηγητή ή αυτόν που τους βάζει μεγάλους βαθμούς και δεν τους πολυζορίζει ?????????
Η δικιά μου εμπειρία ως μαθήτρια και ως καθηγήτρια είναι οτι τα περισσότερα παιδιά επιλέγουν τον δευτερο αρχικά (επιρρεασμένα απο τις άμεσες συνέπειες : βαθμοί , ζόρισμα) , αλλα την επόμενη χρονιά ή κάπου στο μέλλον, βλέποντας καθαρότητα ποιος τελικά τους πρόσφερε περισσότερες γνώσεις , αναγνωρίζουν στον πρώτο το σωστό χειρισμό του .

Επίσης αν δώσουμε στα παιδιά το πάνω χέρι , ξέρετε πόσα προβλήματα πειθαρχίας θα είχαμε να αντιμετωπίσουμε ?
Ως μαθήτρια είχα καθηγητές που μας έδωσαν το πάνω χέρι και τους αλλάξαμε τα φώτα !!

Οι μαθητές μας κρίνουν φυσικά , ετσι και αλλιώς , αλλα δεν είναι πάντα ώριμη η κρίση τους και εμείς οι καθηγητές καθώς και οι γονείς τους έχουμε  τον επιπρόσθετο ρόλο να τους βοηθήσουμε να ωριμάσουν .

Αυτες είναι κάποιες προχειρες σκέψεις στην αξιολόγηση ........ Ας ανοίξουμε θέμα , να το συζητήσουμε καλύτερα !

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #77 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 01:35:09 μμ »
1) Αναρωτιέμαι αν ποτέ γίνεις μόνιμος, θα έχεις τις ίδιες απόψεις?

2) Από πότε οι μαθητές επιλέγουν καθηγητή? Το ότι οι μαθητές επιλέγουν κάποιο καθηγητή δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι ο καλύτερος.
     Ερώτηση κουίζ: Ένας καθηγητής ΠΕ19 κάνει σωστά τη δουλειά του ετοιμάζει υλικό και εργασίες για τα παιδιά. Ένας δεύτερος τους έχει όλη μέρα στο internet.
     Ποιον θα επιλέξουν τα παιδιά άραγε?

Γιατί να κρίνονται μόνο οι ωρομίσθιοι? Αν είναι έτσι να παίρνουν περισσότερους καθηγητές για τα μαθήματα της πρωινής ζώνης και τα παιδιά να έχουν δικαίωμα να επιλέγουν καθηγητή.Και όποιον δεν τον επιλέγουν να χάνει την μονιμότητα και να ξαναγυρνάει να δουλεύει ωρομίσθιος στην ΠΔΣ.Έτσι δεν θα βαριόσουν ποτέ να κάνεις μάθημα ως μόνιμος πίστεψε με.Όσο για το δόκιμος υπάλληλος γιατί να μην είσαι σε όλη την καριέρα σου δόκιμος και εσύ?

Και κάτι άλλο, όποιος βαριέται να κάνει μάθημα, βαριέται είτε είναι μόνιμος είτε δόκιμος είτε ωρομίσθιος.
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #78 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 01:54:07 μμ »
Ανήκω στους εκπαιδευτικούς που διοριστήκανε μέσω ΑΣΕΠ , άρα πέρασα κάποια αξιολόγηση . Σίγουρα ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ θα μπορούσε να είναι καλύτερος και να αξιολογείται και η προσωπικότητα με κάποιο τρόπο και όχι μόνο οι γνώσεις αλλα και οι γνώσεις θα μπορούσαν να αξιολογηθούν καλυτερα . Το σίγουρο είναι όμως οτι κάποιο ξεσκαρτάρισμα έγινε ........ και άτομα στην ειδικότητα μου που γνωρίζανε το αντίκειμενο γράψαν καλύτερα και διοριστήκανε , ενω συνάδελφοι μου απο το φροντιστήριο που έβλεπα τις ελλείψεις τους στο γνωστικό πατώσανε σε αρκετούς συνεχόμενους διαγωνισμούς .
Αρχικα να πω οτι υπερ του ΑΣΕΠ. Απο εκει και πέρα ομως υπάρχουν αρκετα προβλήματα. Ολοι δεν εχουν περάσει, οχι απο αξιολόγηση, αλλά απο αξιολογησεις για να πάρουν πτυχίο; Αν εχουν και μεταπτυχιακό δεν εχουν περασει απο άλλες τόσες αξιολογησεις; Αν εχουν διδακτορικο; Με τον τρόπο αξιολογησης του ΑΣΕΠ ψιλοαμφισβητείται ο βαθμος του πτυχιου των Πανεπιστημίων, αλλά ταυτόχρονα μοριοδοτείται κιολας; Για το διορισμο απο την προυπηρεσία υπάρχουν ερωτηματα, αλλά παρολα αυτα παλι μοριοδοτείται απο το ΑΣΕΠ.
Υπάρχουν αρκετές ενοποιημένες ειδικότητες, οπου τα θέματα των εξετάσεων ειναι προσανατολισμένα προς μία ειδικοτητα. Οι Φυσικοι Ραδιολεκτρολόγοι γραφουν τα ίδια θεματα με τους Ηλεκτρολόγους του Πολυτεχνείου, αλλά τα θέματα ειναι προσανατολισμενα προς τους Ηλεκτρολόγους. Μηπως αυτο γίνεται για να πριμοδοτηθουν οι Ηλεκτρολόγοι εναντι των Φυσικων ΡΗ, επειδη στους τελευταίους παρέχεται πρόταξη λόγω παιδαγωγικής επάρκειας;;; Δινονται και στις δύο ειδικότητες ίδιες ευκαιρίαες απο τη στιγμη που η μία κατηγορία εχει διδαχτει την εξεταζόμενη υλη, ενω η άλλη όχι;;;
Το ίδιο δεν ισχυει και για τους Φιλόλογος σε συγκριση με τους Ιστορικους ή τους Αρχαιολόγους;
Κατα την προσωπικη μου άποψη το ΑΣΕΠ θα επρεπε να ελεγχει την ικανοτητα ή μη των υποψηφίων προς διορισμό απο όπου θα επρεπε να περνανε όλοι οι υποψήφιοι, με θεματα πάνω στο γνωστικο αντικειμενο της καθε ειδικότητας και οχι ενοποιημενων ειδικοτητων.  

Αν υπάρξει σωστή αξιολογηση , θα υποστηρίξω και την άρση της μονιμότητας . Ομως δυστυχώς δεν βλέπω κινήσεις προς την σωστή κατευθυνση απο το κράτος και απόδειξη είναι η κρίση των διευθυντών , σχολικών συμβούλων και προισταμένων οπου τα πρόσωπα της ΝΔ μοριοδοτήθηκαν στην συνεντευξη ως τα καλύτερα .
Η σωστή αξιολόγηση ποια ειναι; Αυτη που στηριζεται στα τυπικά προσοντα (και ειναι αντικειμενικη) ή στα ουσιαστικά (που ειναι υποκειμενικη). Νομίζω ότι η αξιολόγηση γενικότερα ειναι ενα θέμα που δεν εχει καν λυθει απο τους ειδικους.

Προτείνατε επίσης την αξιολόγηση των καθηγητών απο τους μαθητές ....... Να θέσω εναν προβληματισμό : Πιστευετε οτι η πλειοψηφία των μαθητών θα επιλέξουν τον καλό, δικαιο αλλα αυστηρό καθηγητή ή αυτόν που τους βάζει μεγάλους βαθμούς και δεν τους πολυζορίζει ?????????
Η δικιά μου εμπειρία ως μαθήτρια και ως καθηγήτρια είναι οτι τα περισσότερα παιδιά επιλέγουν τον δευτερο αρχικά (επιρρεασμένα απο τις άμεσες συνέπειες : βαθμοί , ζόρισμα) , αλλα την επόμενη χρονιά ή κάπου στο μέλλον, βλέποντας καθαρότητα ποιος τελικά τους πρόσφερε περισσότερες γνώσεις , αναγνωρίζουν στον πρώτο το σωστό χειρισμό του .
Εχεις δικιο σε αυτό που λες, αλλά υπάρχουν ορισμένα ερωτηματα... Ο τροπος διδασκλίασ στην ΠΔΣ ειναι διαφορετικος απο οτι στην "κανονικη" διαδασκαλία. Δεν υπαρουχν δηλαδή στις δυο αυτες διαδικασιες οι ιδιοι εκπαιδευτικοι στοχοι. Ποιος ο ρόλος ενος αυστηρου εκπαιδευτικου στην ΠΔΣ; Εκει ο ρολος του ειναι καθαρά η μετάδοση της γνωσης και οχι η διαμορφωση της προσωπικοτητας τους... Οι μαθητες προσπαθουν και θελουν να βοηθηθουν, αρα δεν ειναι λογικο να επιλεξουν αυτον που θα τους μεταδώσει τη γνωση και οχι αυτον που απλά θα περάσουν την ώρα τους;

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #79 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 02:10:25 μμ »
Η ΠΔΣ και γενικά η ωρομισθία δείχνει τα προβλήματα της συγκέντρωσης υπερπληθώρας υποψηφίων σε ένα κλάδο.

Προσωπική μου άποψη είναι να προσληφθεί μόνιμο προσωπικό που να κάνει την ΠΔΣ ή να πάρουν μόνιμους από τον πρωινό πρόγραμμα και να τους μεταφέρουν καθαρά στην ΠΔΣ.Αλλά μήπως βολεύει η κατάσταση με τους άπειρους ωρομίσθιους βυσματίες και τους φιλοχρήματους μόνιμους τα φροντιστήρια???Είναι δυνατό κάποιος άνθρωπος να κάνει καλή δουλειά στην ΠΔΣ όταν δουλεύει εποχιακά και η κανονική δουλειά που κάνει μέχρι να προσληφθεί είναι άσχετη με την διδασκαλία?

Στους δασκάλους γιατί δεν παίρνουν ωρομίσθιους???Αφού ουσιαστικά ,ΠΔΣ δεν κάνουν?

Γιατί να μην υπάρχει μόνιμο προσωπικό το οποίο θα απασχολείται το απόγευμα με το να επιλύει τις απορίες των μαθητών από το πρωινό πρόγραμμα?




Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #80 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 02:18:40 μμ »
Προσωπική μου άποψη είναι να προσληφθεί μόνιμο προσωπικό που να κάνει την ΠΔΣ ή να πάρουν μόνιμους από τον πρωινό πρόγραμμα και να τους μεταφέρουν καθαρά στην ΠΔΣ.Αλλά μήπως βολεύει η κατάσταση με τους άπειρους ωρομίσθιους βυσματίες και τους φιλοχρήματους μόνιμους τα φροντιστήρια???Είναι δυνατό κάποιος άνθρωπος να κάνει καλή δουλειά στην ΠΔΣ όταν δουλεύει εποχιακά και η κανονική δουλειά που κάνει μέχρι να προσληφθεί είναι άσχετη με την διδασκαλία?

Στους δασκάλους γιατί δεν παίρνουν ωρομίσθιους???Αφού ουσιαστικά ,ΠΔΣ δεν κάνουν?

Γιατί να μην υπάρχει μόνιμο προσωπικό το οποίο θα απασχολείται το απόγευμα με το να επιλύει τις απορίες των μαθητών από το πρωινό πρόγραμμα?
Τα ερωτηματα σου νομιζω ότι ειναι ρητορικά...
Και τα φροντιστηρια τι θα κανουν;;; Θα κλεισουν;;; Οι μονιμοι κια μη που κανουν ιδιαιτερα;;; Πως θα ζησουν; ΄
Αμα κλεισουν τα φροντιστηρια (που εχουν εκπαιδευτικους μη εξεταστεους απο το ΑΣΕΠ, αλλά κατα τα άλλα αξιους (;), οπως δειχνουν τα πράγματα, να μεταδιδουν τη γνωση) θα ζητησουν οι εκπαιδευτικοι που εργαζονταν εκει να αναγνωριστει η προυπηρεσια τους για τον εναιο πίνακα. Ασε που η ανεργία θα εκτιναχθει στα υψη και οι ψηφοι θα πανε περιπατο...

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #81 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 02:38:18 μμ »
inspector στο 1) συμφωνώ μαζί σου και πρώτη είπα οτι ο ΑΣΕΠ έχει προβλήματα . Δεν ανήκω σε ενοποιημένη ειδικότητα για να γνωρίζω αυτα τα επιπλέον που θέτεις , αλλα συμφωνώ οτι θα μπορούσε να είναι καλύτερος . Χαιρομαι πάντως που συμφωνούμε οτι πρέπει να επιλεγούν με κάποιο τρόπο οι καλύτεροι εκπαιδευτικοι Το ποιος θα είναι αυτός ο τρόπος  , έπεται στην συζήτηση ....... (δεν συμφωνούν όλοι σε αυτή την αρχή :P)

Συμμερίζομαι τον προβληματισμό σου για το βαθμό πτυχίου , αλλα τους ανθρωπους που γνωρίζω με καλό βαθμό πτυχίου (και ανήκω σε αυτούς και έχω τέτοιους φίλους ) γράψανε καλά στον ΑΣΕΠ . Δεχομαι οτι μπορεί το δείγμα μου να είναι μικρό .........

Είναι πάντως πράγματι λίγο αστείο να έχεις κάνει τα απίστευτα στο Πανεπιστήμιο και να σου ζητούν στο γνωστικό να ξέρεις αυτό το μικρό δείγμα και να αξιολογείσαι πάνω σε αυτό .

Στο 2) παλι δεν θα διαφωνήσω στον προβληματισμό σου .......... αλλα αυτήν την στιγμή δεν βλέπω καν πρόθεση για σωστή αξιολόγηση απο τους ανθρωπους της εξουσίας .............. αλλα πρόθεση να βολεψουν τους δικούς τους .........
Με κριτήριο τις γνωριμίες η αξιολόγηση είναι σίγουρα λάθος ......

Στο 3) : Στην ΠΔΣ μαθητές αδύνατοι , που δεν ενδιαφέρονται δεν έρχονται .......... Οποτε αυτοί που έρχονται είναι πολύ πιο πιθανό να ενδιαφέρονται ..... Ομως σε μια τάξη υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι !!! Σε μια τάξη μπορεί λιγότεροι απο τους μισούς να ενδιαφέρονται .......
Με ποια κριτήρια θα αξιολογήσουν τον εκπαιδευτικό ?

Επιπλέον η αξιολογηση απαιτεί μεταγνώση κάτι που οι μαθητές δεν διαθέτουν !!! Απαιτεί δηλαδή να γνωρίζουν πλήρως τις συνεπειες της μιας ή της άλλης διδακτικής προσέγγισης ......... κατι που δεν γνωρίζουν , γιατί ακόμα είναι μεσα στην διαδικασία (και κάποιοι τελειώνουν το σχολείο χωρίς καν να μπουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, οι λεγόμενοι τουρίστες) !

Αν εννοείς η αξιολόγηση να γίνει απο μαθητές της ΠΔΣ και μόνο , ίσως κάτι τέτοιο να είναι κίνητρο για να έρχονται παιδιά στην ΠΔΣ, αλλα παλι εχοντας περάσει και απο την διαδικασία της ΠΔΣ για λίγο , θεωρώ οτι ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο πρωινό τμήμα είναι πολύ πιο δύσκολος !!!! Εκει πρέπει να κριθεί και οχι στην ΠΔΣ . Αλλο να έχεις 25+ παιδιά απο κάτω (με διαφορετικές ορέξεις το καθένα) , που δεν επέλεξαν να έρθουν για μάθημα και να πρέπει σε 40 λεπτά να κάνεις τοσα πολλά πράγματα .........

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #82 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 03:06:37 μμ »
Ειχε ακουστεί η άποψη να μην δίνονται εξετάσεις στο γνωστικό και να υπολογίζεται ο βαθμός πτυχίου σε μεγάλο ποσοστό ...........

Το πρόβλημα όμως είναι οτι καποια Πανεπιστήμια είναι πιο ευκολα απο άλλα !!

Επομένως βαθμοί απο διαφορετικά Πανεπιστήμια δεν είναι συγκρίσιμοι !

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Ώρες Π.Δ.Σ. σε μόνιμους και αναπληρωτές
« Απάντηση #83 στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 03:07:57 μμ »
Παράθεση
Κατι προσπάθησε να κάνει ο Αρσένης με τον ΑΣΕΠ που αρχικά σχεδίαζε οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να πρέπει να περάσουν εξάμηνη επιμόρφωση σε παιδαγωγικά και επειτα να δίνουν εξετάσεις .

Η αλλαγή Αρσένη δεν ξέρω αν αποσκοπούσε να κάνει καλύτερους τους υποψήφιους τότε εκπαιδευτικούς αλλά πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων φουρνιές ικανότατων έτοιμων ήδη εκπαιδευτικών , των σημερινών 40ρηδων που είχαν περάσει στις σχολές τους με 19 και 20 στις πανελλήνιες και ολοκλήρωσαν σπουδές αληθινά υψηλού επιπέδου με χίλιους κόπους . Αυτές τις φουρνιές τις διέγραψε σχεδόν απ' το χάρτη κι όσοι απ' αυτούς κατάφεραν να ορθοποδήσουν χωρίς τις περιβόητες "γνωριμίες" το πέτυχαν με καθυστέρηση 10ετίας.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161405
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 486
Σύνολο: 504

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.