*

Αποστολέας Θέμα: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.  (Αναγνώστηκε 71286 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #98 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 09:30:53 pm »
  Φακελάκι ιατρού     <συγκρίσιμο>   δίνεις φακελάκι στον καθηγητή για να κάνεις καλύτερο μάθημα στην τάξη (δεν έχω δει κανέναν να το κάνει)
Πως δημιουργείται η φημη ενος καθηγητη που κανει ιδιαίτερα; Μόνο απο τα ιδιαιτερα ή πρέπει να κανει και στο σχολείο καλο μαθημα;; Το ίδιο δεν ισχυει και στους γιατρους;

Ιδιαίτερο μάθημα  καθηγητή  <συγκρίσιμο>  πληρώνεις τον γιατρό στο ιδιωτικό γραφείο του για επιπλέον υπηρεσίες ή τον καλείς σπίτι σου για επιπλέον υπηρεσίες
Δεν ειναι ομοιοτητα;;;

quote author=jaffar link=topic=4415.msg47867#msg47867 date=1198086988]
Λάδωμα δημόσιου υπαλλήλου  <συγκρίσιμο>   λαδώνεις καθηγητή για να βάλει μεγαλύτερο βαθμό στο παιδί σου ή να το περάσει
Παράθεση
Θελω να ελπίζω οτι κανενας απο τους εκπαιδευτικους που κανουν ιδιαιτερα δε θα δεχοταν το λάδωμα... Πολλοι γονεις φανταζομαι οτι το ξέρουν, οποτε δε θα ηταν λογικη σκεψη να τους τα δωσουν εμμεσα με τα ιδιαιτερα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:13:09 »

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #99 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 09:34:36 pm »
Μα φυσικά είναι από το άμεσο περιβάλλον του σχολείου, αλλά δεν είναι από μαθητές του σχολείου, οι καθηγητές συστήνουν ο ένας τον άλλον, αυτοί που κάνουν σε μαθητές τους είναι δακτυλοδεικτούμενοι.
Εγω παντως τους καθηγητες που ξερω με υψηλες ταριφες στα ιδιαιτερα κανουν πολυ καλο μαθημα και στο σχολειο (εστω και τα 10 απο τα 45 λεπτα) και απο εκει πηγάζει η φήμη τους... Εσυ θα συνιστουσες εναν συναδελφο σου που ξερεις οτι στο σχολειο δεν κανει καλο μαθημα;;;

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #100 στις: Δεκεμβρίου 20, 2007, 11:45:49 am »
  Ενημερωτικά αν δεν το ξέρεις βαθμολογητές είναι αυτόματα κάθε χρόνου όσοι έχουν διδάξει το πανελλαδικό μάθημα, και δε νομίζω να είναι τόσο λίγοι... Φυσικά πρέπει να είναι κοντά σε κάποιο βαθμολογικό κέντρο, αλλά γενικότερα  πλειοψηφία βαθμολογεί. Και το να βαθμολογείς πανελλαδικές είναι σίγουρα πολύ σημαντικό για το πως θα κάνεις το μάθημα γιατί βλέπεις τι γίνεται από πρώτο χέρι.
    Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι ένα νεοδιόριστος μπορεί να προετοιμάσει σοβαρά έναν μαθητή με όπλο μόνο τις οδηγίες του παιδαγωγικού ινστιτούτου να σου κάνω μια ερώτηση;
Έχεις διδάξει ποτέ πανελλαδικό μάθημα και αν ναι πόσα χρόνια? Γιατί σε αυτή τη χώρα όλοι έχουν γνώμη για όλα χωρίς να έχουν άμεση σχέση με αυτά!!

  Επίσης συμφωνώ απόλυτα με την elranna, σχεδόν όλα τα φροντιστήρια δεν παράγουν παιδεία, μαθαίνουν στα παιδιά κατα βάση την παπαγαλία ακόμα και στα μαθηματικά, τους μαθαίνουν μεθοδολογίες για να μπορούν να λύνουν αυτόματα ασκήσεις και σίγουρα δεν τους μαθαίνουν να σκέφτονται. Για αυτό όταν παιρνάνε στο πανεπιστήμιο το πρώτο έτος νιώθουν ότι είναι σε άλλον πλάνητη. Ψάχνουν να βρουν κανένα καλό φροντιστήριο


ξερεις τυχαινει να διδασκω 13 χρονια Αρχαια Κατευθυνσης, το πιο απαιτητικο μαθημα της θεωρητικης Κατευθυνσης...δεν ειμαι χθεσινος...και φυσικα δεν εχω παει ποτε βαθμολογητης....αυτο τι θα πει;οτι ειμαι αποτυχημενος;οποιος θελει να ενημερωθει για τον τροπο βαθμολογησης κτλ ενημερωνεται...βλεπουμε και αυτους που βαθμολογουν πως βαθμολογουν...ξαναειδες εσυ 90 ο ενας βαθμολογητης και 45 ο αλλος; τι λαθη ειδε ο ενας που δεν τα ειδε ο αλλος;η μπας και κοιμοταν ο ενας και δεν ηξερε τι γινοταν και εβαλε για πλακα το 90;
και να δεχτω οτι τα φροντιστηρια δεν παραγουν παιδεια...γιατι λοιπον αφου στα σχολεια παραγουμε παιδεια και εκπαιδευτικο εργο λες οτι τα παιδια στο πρωτο ετος του πανεπιστημιου ειναι απο αλλον πλανητη;...σχολειο πανε για 12 χρονια και πολυ περισσοτερες ωρες απο οτι σε ενα φροντιστηριο.αρα εχουν ''παιδευθει'' ικανοποιητικα..και γιατι πατωσαμε στους δεικτες της PISA προσφατα;και γιατι σε καθε αρνητικο κοινωνικο γεγονος ολοι οι φορεις επικαλουνται ελλειμμα παιδειας για τα παιδια;και γιατι σε δεκαδες ερευνες τα παιδια αλλα και οι γονεις απαξιωνουν τοσο πολυ το δημοσιο σχολειο αφου τους προσφερει τοσο ικανοποιητικο παιδευτικο αποτελεσμα; μπας και το ελληνικο σχολειο και ο ελληνας εκπαιδευτικος εχει φτασει στον πατο και δεν το εχουμε καταλαβει; και μην καταφυγουμε στην γνωστη δικαιολογια του καθε νεοελληνα οτι φτανε ολοι οι αλλοι εκτος απο μας...εμεις μπαινουμε στην ταξη και κανενας αλλος....
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 20, 2007, 11:50:58 am από thlemaxos355 »

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #101 στις: Δεκεμβρίου 20, 2007, 02:26:59 pm »
Δεν είπα ότι όποιος δεν βαθμολογεί είναι αποτυχημένος αλλά ότι όσοι είναι βαθμολογητές αποκομίζουν σημαντική εμπειρία που τους βοηθάει στη διδασκαλία του μαθήματος. Διαφωνείς σε αυτό? Όση προυπηρεσία και να έχεις αν πότε πας για βαθμολογητής θα δεις ότι είναι πολύ διαφορετικά από το να διορθώνεις γραπτά στο σχολείο.
  Δεν είπα ότι στο σχολείο παράγουμε παιδεία, τουλάχιστον όχι σε ικανοποιητικό βαθμό, είπα ότι αυτός είναι ο στόχος του σχολείου και όχι του φροντιστηρίου. Φυσικά και η παιδεία που παράγεται είναι πολύ χαμηλού επιπέδου όμως για αυτό δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές (έχουν μικρότερο μερίδιο ευθύνης) αλλά το αναλυτικό πρόγραμμα, ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται και εξετάζονται τα μαθήματα και γενικότερα οι οδηγίες που έρχονται από το ΠΙ. Για παράδειγμα είναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον να βάλει 5-6 ερώτησεις αυτούσιες από το βιβλίο από το να φτιάξει δικές του κρίσεως ή συνδυαστικές. Τα φροντιστήρια έχουν βρει τρόπο να τυποποιήσουν πολλά μαθήματα και να κάνουν τα παιδιά να πιστέψουν ότι με 5-6 παπαγαλίες θα γράψουν στο τέλος χωρίς να έχουν καταλάβει τίποτα.
    Φυσικά φταίνε και οι καθηγητές αλλά για το πρόβλημα της παιδείας νομίζω ότι έχουν μικρότερο μέριδιο από το υπουργείο και το ΠΙ.


ξερεις τυχαινει να διδασκω 13 χρονια Αρχαια Κατευθυνσης, το πιο απαιτητικο μαθημα της θεωρητικης Κατευθυνσης...δεν ειμαι χθεσινος...και φυσικα δεν εχω παει ποτε βαθμολογητης....αυτο τι θα πει;οτι ειμαι αποτυχημενος;οποιος θελει να ενημερωθει για τον τροπο βαθμολογησης κτλ ενημερωνεται...βλεπουμε και αυτους που βαθμολογουν πως βαθμολογουν...ξαναειδες εσυ 90 ο ενας βαθμολογητης και 45 ο αλλος; τι λαθη ειδε ο ενας που δεν τα ειδε ο αλλος;η μπας και κοιμοταν ο ενας και δεν ηξερε τι γινοταν και εβαλε για πλακα το 90;
και να δεχτω οτι τα φροντιστηρια δεν παραγουν παιδεια...γιατι λοιπον αφου στα σχολεια παραγουμε παιδεια και εκπαιδευτικο εργο λες οτι τα παιδια στο πρωτο ετος του πανεπιστημιου ειναι απο αλλον πλανητη;...σχολειο πανε για 12 χρονια και πολυ περισσοτερες ωρες απο οτι σε ενα φροντιστηριο.αρα εχουν ''παιδευθει'' ικανοποιητικα..και γιατι πατωσαμε στους δεικτες της PISA προσφατα;και γιατι σε καθε αρνητικο κοινωνικο γεγονος ολοι οι φορεις επικαλουνται ελλειμμα παιδειας για τα παιδια;και γιατι σε δεκαδες ερευνες τα παιδια αλλα και οι γονεις απαξιωνουν τοσο πολυ το δημοσιο σχολειο αφου τους προσφερει τοσο ικανοποιητικο παιδευτικο αποτελεσμα; μπας και το ελληνικο σχολειο και ο ελληνας εκπαιδευτικος εχει φτασει στον πατο και δεν το εχουμε καταλαβει; και μην καταφυγουμε στην γνωστη δικαιολογια του καθε νεοελληνα οτι φτανε ολοι οι αλλοι εκτος απο μας...εμεις μπαινουμε στην ταξη και κανενας αλλος....
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:13:09 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #102 στις: Δεκεμβρίου 20, 2007, 04:24:02 pm »
13 χρόνια Αρχαία Κατεύθυνσης; Μέχρι το 1999 είχαμε δέσμες, αν δεν κάνω λάθος.

Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι ένα από τα πιο δύσκολα μαθήματα της θεωρητικής, τουλάχιστον σε γνωστικό επίπεδο. Αλλά η παιδεία δεν είναι μόνο γνώση. Παιδεία παράγεται από το νηπιαγωγείο. Παιδεία παράγεται στη γλώσσα του γυμνασίου, στην ιστορία, στη λογοτεχνία, στη φιλοσοφία. Και το στοίχημα είναι να κάνεις τα παιδιά να καταλάβουν ότι παιδεία δεν είναι το μάθημα των πανελληνίων, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Η παιδεία είναι συνολική, δεν μπορεί να αποτελείται ούτε από ένα, ούτε από δύο, ούτε από έξι μαθήματα της γ' λυκείου. Το στοίχημα στα σχολεία κερδίζεται όταν κάνεις τα παιδιά να ενδιαφέρονται για τα μαθήματα γενικής παιδείας.

Μπράβο σε όποιον διδάσκει μαθήματα κατεύθυνσης. Αλλά ακόμα μεγαλύτερο μπράβο χρειάζεται σε αυτούς που διδάσκουν μαθήματα γενικής παιδείας, σε αυτούς που διδάσκουν τις ιστορίες, την φιλοσοφία, τη λογοτεχνία, τα μαθήματα που για πολλούς θεωρούνται "παρακατιανά". Γιατί από αυτά τα μαθήματα δεν βγάζει κανείς ιδιαίτερα. Και αξίζει μπράβο σε όσους κάνουν τα παιδιά να ενδιαφέρονται για τέτοια μαθήματα. Σε όσους πείθουν τους μαθητές να θέλουν να διαβάσουν και κάτι εκτός ύλης. Το στοίχημα μας ως δάσκαλοι εκεί πρέπει να είναι και όχι στις πανελλήνιες.

Ο σωστός δάσκαλος δεν φαίνεται στα μαθήματα που τα παιδιά ξέρουν ήδη ότι πρέπει να διαβάσουν γιατί αλλιώς δεν θα μπουν πανεπιστήμιο. Φαίνεται σε όλα τα υπόλοιπα.

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #103 στις: Δεκεμβρίου 20, 2007, 04:58:08 pm »

 Φυσικά και η παιδεία που παράγεται είναι πολύ χαμηλού επιπέδου όμως για αυτό δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές (έχουν μικρότερο μερίδιο ευθύνης) αλλά το αναλυτικό πρόγραμμα, ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται και εξετάζονται τα μαθήματα και γενικότερα οι οδηγίες που έρχονται από το ΠΙ. Για παράδειγμα είναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον να βάλει 5-6 ερώτησεις αυτούσιες από το βιβλίο από το να φτιάξει δικές του κρίσεως ή συνδυαστικές. Τα φροντιστήρια έχουν βρει τρόπο να τυποποιήσουν πολλά μαθήματα και να κάνουν τα παιδιά να πιστέψουν ότι με 5-6 παπαγαλίες θα γράψουν στο τέλος χωρίς να έχουν καταλάβει τίποτα.
    Φυσικά φταίνε και οι καθηγητές αλλά για το πρόβλημα της παιδείας νομίζω ότι έχουν μικρότερο μέριδιο από το υπουργείο και το ΠΙ.
Για δες λίγο αυτο το video και πες μου ποσο μικρο ειναι το μεριδιο ευθυνης των καθηγητων....
http://www.youtube.com/watch?v=BIf7RiFxOoE

Και στην περιπτωση αυτη το υπουργειο και το ΠΙ φταινε;;;
Αν νομιζεις οτι ειναι μεμονομενο περιστατικο πες μου να σου δειξω και αλλα video...
"Πως να κρυφτεις απ' τα παιδια...;;;" που λεει και ο Σαββοπουλος...

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #104 στις: Δεκεμβρίου 20, 2007, 09:56:12 pm »
13 χρόνια Αρχαία Κατεύθυνσης; Μέχρι το 1999 είχαμε δέσμες, αν δεν κάνω λάθος.


ενταξει ρε elranna ..παλιοτερα ηταν αρχαια δεσμης τωρα ειναι αρχαια κατευθυνσης...στο ονομα βρηκες να κολλησεις ???

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #105 στις: Δεκεμβρίου 20, 2007, 10:01:39 pm »
Τα φροντιστήρια έχουν βρει τρόπο να τυποποιήσουν πολλά μαθήματα και να κάνουν τα παιδιά να πιστέψουν ότι με 5-6 παπαγαλίες θα γράψουν στο τέλος χωρίς να έχουν καταλάβει τίποτα.
  Φυσικά φταίνε και οι καθηγητές αλλά για το πρόβλημα της παιδείας νομίζω ότι έχουν μικρότερο μέριδιο από το υπουργείο και το ΠΙ.

μην φτανουμε τωρα στο αλλο ακρο και σε ασκοπες υπερβολες...με 5-6 παπαγαλιες και χωρις να εχεις καταλαβει τιποτα  δεν γραφεις αδιδακτο κειμενο στα αρχαια ουτε κανεις αναλυση παραθεματων στην ιστορια κατευθυνσης...προσφερουν και εργο οι συναδελφοι στα φροντιστηρια...

και επισης θα συμφωνησω με τον inspector... δεν μπαινει ο Στυλιανιδης στην ταξη αλλα ο εκπαιδευτικος...και στο χερι του ειναι να κανει τους μαθητες να αγαπησουν το μαθημα και να τον προσεχουν...αν το θελει μπορει να το πετυχει...ποσοι ομως το θελουν και το κανουν πραγματικα;τα video ειναι δυστυχως αδιαψευστος μαρτυρας...

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #106 στις: Δεκεμβρίου 21, 2007, 12:00:41 am »

Αυτά που λες ισχύου στη θεωρητική, δες τι γίνεται στην τεχνολογική κατεύθυνση που οι μισοί μαθητές μαθαίνουν απέξω ασκήσεις και μεθοδολογίες. Επίσης δεν υπάρχει σύγκριση επιπέδου μαθητών τεχνολογικής - θεωρητικής για αυτό το έδαφος για παπαγαλίες είναι πιο πρόσφορο

Τα φροντιστήρια έχουν βρει τρόπο να τυποποιήσουν πολλά μαθήματα και να κάνουν τα παιδιά να πιστέψουν ότι με 5-6 παπαγαλίες θα γράψουν στο τέλος χωρίς να έχουν καταλάβει τίποτα.
  Φυσικά φταίνε και οι καθηγητές αλλά για το πρόβλημα της παιδείας νομίζω ότι έχουν μικρότερο μέριδιο από το υπουργείο και το ΠΙ.

μην φτανουμε τωρα στο αλλο ακρο και σε ασκοπες υπερβολες...με 5-6 παπαγαλιες και χωρις να εχεις καταλαβει τιποτα  δεν γραφεις αδιδακτο κειμενο στα αρχαια ουτε κανεις αναλυση παραθεματων στην ιστορια κατευθυνσης...προσφερουν και εργο οι συναδελφοι στα φροντιστηρια...

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #107 στις: Δεκεμβρίου 21, 2007, 07:03:23 am »
1. Κανείς δεν είπε ότι η παπαγαλία αρκεί για τις πανελλήνιες. Έχει τονιστεί ωστόσο ότι είναι η κυρίαρχη μέθοδος διδασκαλίας.
2. Κανείς δεν είπε επίσης ότι δεν υπάρχουν φροντιστήρια στα οποία γίνεται δουλειά.

Επαναλαμβάνω, όμως, ότι, κατά τη γνώμη μου, είναι λάθος να περιορίζουμε αυτή τη συζήτηση στα μαθήματα πανελληνίων. Αν θέλετε, αυτό είναι και ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του σχολείου. Θεωρείται -και μερικοί από μας διαιωνίζουμε αυτή την αντίληψη- προπαρασκευαστικό για τις πανελλήνιες. Δεν είναι αυτό το σχολείο, τουλάχιστον δεν πρέπει να είναι αυτό.

Αν δεν αρχίζουμε να βλέπουμε και άλλα ζητήματα, όπως τι γίνεται στα γυμνάσια (Νομίζω πως όλοι έχουμε δει μαθητές που φτάνουν λύκειο χωρίς βάσεις σε βασικά μαθήματα), δεν θα αντιμετωπίσουμε ποτέ τα προβλήματα της εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #108 στις: Μαΐου 27, 2010, 04:26:26 pm »
Υπάρχει το γράμμα του νόμου, υπάρχει και το πνεύμα του νόμου.

Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για το εξής: Έστω ένας μόνιμος διορισμένος καθηγητής ο οποίος:
κάνει πολύ σωστά τη δουλειά του στο σχολείο.
Δεν κοιτάει να βγάλει ιδιαίτερα από την τάξη του ή από άλλες τάξεις του σχολείου του.
Απαντάει αρνητικά σε γονείς μαθητών από το ίδιο του το σχολείο, να κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά τους.
Δεν κηνυγάει τα ιδιαίτερα με την έννοια ότι δεν λέει σε συναδέλφους "ρε συ αν έχεις κάτι να μου πασσάρεις" κλπ, ούτε σε συζητήσεις του με γονείς παιδιών προκαλεί την συζήτηση ώστε να πάρει το ιδιαίτερο κλπ

Όμως:
Τον παρακαλάει ένας γονέας που μένει στη διπλανή πόρτα της πολυκατοικίας του να βοηθήσει το παιδί του που δίνει πανελλήνιες
Ένας συνάδελφος του λέει "ρε συ έχω έναν πολύ καλό μαθητή και πολύ καλό παιδεί και μου ζήτησε να του προτείνω κάποιον καθηγητή για το τάδε μάθημα κλπ θες να τον αναλάβεις;"

Τι λέτε; είναι παράνομος αν κάνει ιδιαίτερα υπό αυτή την λογική;

Εγώ πιστεύω ότι ΝΑΙ με το γράμμα του νόμου φυσικά και είναι παράνομος.
Είναι όμως παράνομος σύμφωνα με το πνεύμα του νόμου; Κάνει κάτι κακό; να βοηθήσει θέλει μια κατάσταση που του ζητάνε βοήθεια! δεν κινήθηκε ο ίδιος αυτοβούλως με δόλο για να ψαρέψει ιδιαίτερο...

Δεν προσπαθώ με το παραπάνω να νομιμοποιήσω το ιδιαίτερο. Πιστεύω όλοι καταλαβαίνετε το πνεύμα της περίπτωσης...

« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 27, 2010, 04:30:48 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος mk75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #109 στις: Μαΐου 27, 2010, 04:31:01 pm »
Υπάρχει το γράμμα του νόμου, υπάρχει και το πνεύμα του νόμου.

Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για το εξής: Έστω ένας μόνιμος διορισμένος καθηγητής ο οποίος:
κάνει πολύ σωστά τη δουλειά του στο σχολείο.
Δεν κοιτάει να βγάλει ιδιαίτερα από την τάξη του ή από άλλες τάξεις του σχολείου του.
Απαντάει αρνητικά σε γονείς μαθητών από το ίδιο του το σχολείο, να κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά τους.
Δεν κηνυγάει τα ιδιαίτερα με την έννοια ότι δεν λέει σε συναδέλφους "ρε συ αν έχεις κάτι να μου πασσάρεις" κλπ, ούτε σε συζητήσεις του με γονείς παιδιών προκαλεί την συζήτηση ώστε να πάρει το ιδιαίτερο κλπ

Όμως:
Τον παρακαλάει ένας γονέας που μένει στη διπλανή πόρτα της πολυκατοικίας του να βοηθήσει το παιδί του που δίνει πανελλήνιες
Ένας συνάδελφος του λέει "ρε συ έχω έναν καλό μαθητή κλπ τι λές τον αναλαμβάνεις;"

Τι λέτε; είναι παράνομος αν κάνει ιδιαίτερα υπό αυτή την λογική;

Εγώ πιστεύω ότι ΝΑΙ με το γράμμα του νόμου φυσικά και είναι παράνομος.
Είναι όμως παράνομος σύμφωνα με το πνεύμα του νόμου; Κάνει κάτι κακό; να βοηθήσει θέλει μια κατάσταση που του ζητάνε βοήθεια! δεν κινήθηκε ο ίδιος αυτοβούλως με δόλο για να ψαρέψει ιδιαίτερο...

Δεν προσπαθώ με το παραπάνω να νομιμοποιήσω το ιδιαίτερο. Πιστεύω όλοι καταλαβαίνετε το πνεύμα της περίπτωσης...



Μα και ο γιατρος που παιρνει φακελακι καλο δεν κανει; Λοιπον ειναι παρανομος και πρεπει να εχει αυστηρες κυρωσεις ακομα και απολυση.Για να μην πω οτι αφαιρει δουλεια και απο ανεργους συναδελφους.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #110 στις: Μαΐου 27, 2010, 04:32:25 pm »
Υπάρχει το γράμμα του νόμου, υπάρχει και το πνεύμα του νόμου.

Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για το εξής: Έστω ένας μόνιμος διορισμένος καθηγητής ο οποίος:
κάνει πολύ σωστά τη δουλειά του στο σχολείο.
Δεν κοιτάει να βγάλει ιδιαίτερα από την τάξη του ή από άλλες τάξεις του σχολείου του.
Απαντάει αρνητικά σε γονείς μαθητών από το ίδιο του το σχολείο, να κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά τους.
Δεν κηνυγάει τα ιδιαίτερα με την έννοια ότι δεν λέει σε συναδέλφους "ρε συ αν έχεις κάτι να μου πασσάρεις" κλπ, ούτε σε συζητήσεις του με γονείς παιδιών προκαλεί την συζήτηση ώστε να πάρει το ιδιαίτερο κλπ

Όμως:
Τον παρακαλάει ένας γονέας που μένει στη διπλανή πόρτα της πολυκατοικίας του να βοηθήσει το παιδί του που δίνει πανελλήνιες
Ένας συνάδελφος του λέει "ρε συ έχω έναν καλό μαθητή κλπ τι λές τον αναλαμβάνεις;"

Τι λέτε; είναι παράνομος αν κάνει ιδιαίτερα υπό αυτή την λογική;

Εγώ πιστεύω ότι ΝΑΙ με το γράμμα του νόμου φυσικά και είναι παράνομος.
Είναι όμως παράνομος σύμφωνα με το πνεύμα του νόμου; Κάνει κάτι κακό; να βοηθήσει θέλει μια κατάσταση που του ζητάνε βοήθεια! δεν κινήθηκε ο ίδιος αυτοβούλως με δόλο για να ψαρέψει ιδιαίτερο...

Δεν προσπαθώ με το παραπάνω να νομιμοποιήσω το ιδιαίτερο. Πιστεύω όλοι καταλαβαίνετε το πνεύμα της περίπτωσης...



Μα και ο γιατρος που παιρνει φακελακι καλο δεν κανει; Λοιπον ειναι παρανομος και πρεπει να εχει αυστηρες κυρωσεις ακομα και απολυση.Για να μην πω οτι αφαιρει δουλεια και απο ανεργους συναδελφους.

Ακριβώς. Υπάρχουν γιατροί που δεν ζητάνε φακαλάκι αλλά τους το δίνουν. Αυτοί παρανομούν; Παρανομούν. Άρα γιατί ο εκπαιδευτικός να μην θεωρείται ότι παρανομεί;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #111 στις: Μαΐου 27, 2010, 04:34:40 pm »
Υπάρχει το γράμμα του νόμου, υπάρχει και το πνεύμα του νόμου.

Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για το εξής: Έστω ένας μόνιμος διορισμένος καθηγητής ο οποίος:
κάνει πολύ σωστά τη δουλειά του στο σχολείο.
Δεν κοιτάει να βγάλει ιδιαίτερα από την τάξη του ή από άλλες τάξεις του σχολείου του.
Απαντάει αρνητικά σε γονείς μαθητών από το ίδιο του το σχολείο, να κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά τους.
Δεν κηνυγάει τα ιδιαίτερα με την έννοια ότι δεν λέει σε συναδέλφους "ρε συ αν έχεις κάτι να μου πασσάρεις" κλπ, ούτε σε συζητήσεις του με γονείς παιδιών προκαλεί την συζήτηση ώστε να πάρει το ιδιαίτερο κλπ

Όμως:
Τον παρακαλάει ένας γονέας που μένει στη διπλανή πόρτα της πολυκατοικίας του να βοηθήσει το παιδί του που δίνει πανελλήνιες
Ένας συνάδελφος του λέει "ρε συ έχω έναν πολύ καλό μαθητή και πολύ καλό παιδεί και μου ζήτησε να του προτείνω κάποιον καθηγητή για το τάδε μάθημα κλπ θες να τον αναλάβεις;"

Τι λέτε; είναι παράνομος αν κάνει ιδιαίτερα υπό αυτή την λογική;

Εγώ πιστεύω ότι ΝΑΙ με το γράμμα του νόμου φυσικά και είναι παράνομος.
Είναι όμως παράνομος σύμφωνα με το πνεύμα του νόμου; Κάνει κάτι κακό; να βοηθήσει θέλει μια κατάσταση που του ζητάνε βοήθεια! δεν κινήθηκε ο ίδιος αυτοβούλως με δόλο για να ψαρέψει ιδιαίτερο...

Δεν προσπαθώ με το παραπάνω να νομιμοποιήσω το ιδιαίτερο. Πιστεύω όλοι καταλαβαίνετε το πνεύμα της περίπτωσης...


μόνο που στη βοήθεια δεν ζητάμε και ταρίφα.
άσε που δεν καταλαβαίνω και το πνεύμα του νόμου. (θα είναι που δεν βλέπω τις πύλες του ανεξήγητου. :P )

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182661
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 634

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.