*

Αποστολέας Θέμα: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.  (Αναγνώστηκε 71293 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #84 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 12:37:40 pm »
Όταν παράγει έργο η ΠΔΣ κι έχει επιτυχίες ένα σχολείο, έχετε δει ποτέ να παραδέχεται κανείς ότι οι επιτυχίες οφείλονται στην Πρόσθετη??
Οι καθηγητές του πρωινού προγράμματος (εκτός από τα φροντιστήρια) παίρνουν τα εύσημα. Οι ωρομίσθιοι της ΠΔΣ που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό κρίνονται μόνον και επικρίνονται ότι αντιμετωπίζουν την ΠΔΣ ως τρόπο αποκόμισης μορίων.Ευτυχώς που τουλάχιστον το έργο τους το αναγνωρίζουν οι ίδιοι οι μαθητές.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 19, 2007, 12:39:17 pm από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:41:51 »

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #85 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 01:54:17 pm »
Νομιζω οτι ειναι αρκετα δυσκολο να βγάλει καποιος εκπαιδευτικός (ή ακομη και ο ίδιος ο μαθητης) συμπέρασμα σχετικα με το σε ποιον οφειλεται η επιτυχία του στις πανελληνιες. Σιγουρα ειναι αποτέλεσμα της δουλειάς του ίδιου του μαθητη, αλλα και απο καποιον εχει βοηθηθεί περισσότερο.

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #86 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 02:58:01 pm »
Και ο γιατρος ειτε πάρει το φακελάκι ειτε οχι την εγχειρηση θα την κάνει το ίδιο καλα (οχι αποκλειστικα απο ανθρωπιστικους λόγους, αλλα μονο και μονο για να μη μειωσει τη φημη του λογω ενος επιπροσθετου θανατου... Απλά με καποιο πλάγιο τροπο θα παρακαμψει τη σειρα του ασθενους που δεν πληρωσε λεφτακια...

Ναι?Συγνώμη,αλλά πότε έγιναν όλα αυτά?Νομίζω το φακελάκι θα το πάρει απλά για να την κάνει την επέμβαση,οι αλτρουιστικοί και λοιποί λόγοι πάνε περίπατο.Οι γιατροί,όχι όλοι,είναι μεγάλη ιστορία ο κλάδος τους.Γιατί συγκρίνεις ανόμοια πράγματα?Και γιατί μιλάτε μόνο για καθηγητές,οι δάσκαλοι μπορούν τόσο εύκολα όσο ένας καθηγητής να βρει ιδιαίτερο?Δε νομίζω.Πάντως το επάγγελμα του εκπ&κού γενικότερα έχει συνδέσει η κοινωνία μας με τη μιζέρια και όχι αυτό του ιατρού.Τα σχόλια δικά σας!

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #87 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 03:01:16 pm »
--------------------------------------------------------------------------------
Και ο γιατρος ειτε πάρει το φακελάκι ειτε οχι την εγχειρηση θα την κάνει το ίδιο καλα (οχι αποκλειστικα απο ανθρωπιστικους λόγους, αλλα μονο και μονο για να μη μειωσει τη φημη του λογω ενος επιπροσθετου θανατου... Απλά με καποιο πλάγιο τροπο θα παρακαμψει τη σειρα του ασθενους που δεν πληρωσε λεφτακια...

Ναι?Συγνώμη,αλλά πότε έγιναν όλα αυτά?Νομίζω το φακελάκι θα το πάρει απλά για να την κάνει την επέμβαση,οι αλτρουιστικοί και λοιποί λόγοι πάνε περίπατο.Οι γιατροί,όχι όλοι,είναι μεγάλη ιστορία ο κλάδος τους.Γιατί συγκρίνεις ανόμοια πράγματα?Και γιατί μιλάτε μόνο για καθηγητές,οι δάσκαλοι μπορούν τόσο εύκολα όσο ένας καθηγητής να βρει ιδιαίτερο?Δε νομίζω.Πάντως το επάγγελμα του εκπ&κού γενικότερα έχει συνδέσει η κοινωνία μας με τη μιζέρια και όχι αυτό του ιατρού.Τα σχόλια δικά σας!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:41:51 »

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #88 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 03:25:06 pm »
  Ενημερωτικά αν δεν το ξέρεις βαθμολογητές είναι αυτόματα κάθε χρόνου όσοι έχουν διδάξει το πανελλαδικό μάθημα, και δε νομίζω να είναι τόσο λίγοι... Φυσικά πρέπει να είναι κοντά σε κάποιο βαθμολογικό κέντρο, αλλά γενικότερα  πλειοψηφία βαθμολογεί. Και το να βαθμολογείς πανελλαδικές είναι σίγουρα πολύ σημαντικό για το πως θα κάνεις το μάθημα γιατί βλέπεις τι γίνεται από πρώτο χέρι.
    Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι ένα νεοδιόριστος μπορεί να προετοιμάσει σοβαρά έναν μαθητή με όπλο μόνο τις οδηγίες του παιδαγωγικού ινστιτούτου να σου κάνω μια ερώτηση;
Έχεις διδάξει ποτέ πανελλαδικό μάθημα και αν ναι πόσα χρόνια? Γιατί σε αυτή τη χώρα όλοι έχουν γνώμη για όλα χωρίς να έχουν άμεση σχέση με αυτά!!

  Επίσης συμφωνώ απόλυτα με την elranna, σχεδόν όλα τα φροντιστήρια δεν παράγουν παιδεία, μαθαίνουν στα παιδιά κατα βάση την παπαγαλία ακόμα και στα μαθηματικά, τους μαθαίνουν μεθοδολογίες για να μπορούν να λύνουν αυτόματα ασκήσεις και σίγουρα δεν τους μαθαίνουν να σκέφτονται. Για αυτό όταν παιρνάνε στο πανεπιστήμιο το πρώτο έτος νιώθουν ότι είναι σε άλλον πλάνητη. Ψάχνουν να βρουν κανένα καλό φροντιστήριο

γιατι ποσοι καθηγητες του σχολειου εχουμε αντιστοιχη εμπειρια;ποσοι απο μας εχουμε παει ως διορθωτες στις πανελλαδικες εξετασεις;  σε σχεση με το συνολο των χιλιαδων καθηγητων ελαχιστοι...αυτο τι σημαινει;
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #89 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 04:30:40 pm »
Νομίζω ότι ξέρουμε όλοι ότι για να πάει ένα φροντιστήριο καλά, χρειάζεται να "βγάλει" όνομα. Αυτό, για να γίνει, ειδικά σε μικρές πόλεις, χρειάζεται ΓΝΩΣΤΟΥΣ, ανεξάρτητα από την ποιότητα διδασκαλίας.

Κάνοντας έκθεση σε ΠΔΣ, αυτό που είδα, ειδικά για α' και β' λυκείου, είναι ότι τα φροντιστήρια εξαντλούνται στο μοίρασμα φωτοτυπιών με έτοιμα θέματα, κάτι σαν συνταγολόγιο, τα οποία τα παιδιά μαθαίνουν ΑΠΕΞΩ (!!!!!), χωρίς να διδάσκουν βασικότατα πράγματα, όπως πχ. πώς γράφεται μια παράγραφος. Και βάζεις τα παιδιά να γράψουν μια παράγραφο για ένα θέμα απλούστατο, όπως ο ελεύθερος χρόνος, με μια διατύπωση διαφορετική από αυτή του φροντιστηρίου, και η απάντηση είναι "Δεν το έχουμε διδαχθεί".

Συμπεράσματα:
1) Η ελεύθερη αγορά δεν λειτουργεί πάντα με κριτήρια ποιότητας.
2) Στην εκπαίδευση, ποιότητα ΔΕΝ σημαίνει "μαθαίνω το βιβλίο απέξω" και γράφω 19 στις πανελλήνιες. Αν θέλουμε μαθητές με κριτική σκέψη και θέληση για γνώση, δεν μπορούμε να θέτουμε τέτοια κριτήρια.
3) Για να λειτουργήσει αυτή η έρμη η ΠΔΣ, πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας καλά. Και πρέπει να βγούμε έξω, στην ευρύτερη οικογένεια μας, στους φίλους και στις παρέες μας, και να πούμε ότι υπάρχει η ΠΔΣ, και ότι αξίζει να υπάρχει. Για να αξίζει να υπάρχει, πρέπει να την κάνουμε εμείς να αξίζει να υπάρχει. Ναι, δεν είναι εύκολο, και υπάρχουν πολλά εμπόδια που μας βάζει η ίδια η λειτουργία της ΠΔΣ. Αλλά, ας κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, με αυτά που έχουμε, και μετά ας αρχίζουμε να γκρινιάζουμε για τα υπόλοιπα...

Συμφωνώ με τους προβληματισμους που θέτεις .

Εχω δουλεψει και σε φροντιστήριο και σε σχολείο και έχω δεί συναδελφους να κινούνται σε αυτούς τους δύο χώρους . Εχω παρατηρήσει οτι στο φροντιστήριο , αναγκαστικά παράγουν έργο, αλλα επειδή ο στόχος είναι οι εξετάσεις και πρέπει να δείξουν αποτελέσματα άμεσα , διαλέγουν τον δρόμο της αποστήθισης , των έτοιμων λύσεων , των sos , της μηχανιστικής μάθησης και οχι της κριτικής σκέψης .......... :( :(
Στο σχολείο , ο εκπαιδευτικός είναι πιο ελευθερος ! Δεν λέω οτι όλοι οι συνάδελφοι δουλευουν αρκετά στο σχολείο , αλλα μπορείς να είσαι πιο δημιουργικός και να θέσεις ο ίδιος τους στόχους της μάθησης ........
Εμένα προσωπικά το σχολείο μου ταιριάζει καλύτερα και δουλευω περισσότερο απο οτι δουλευα στο φροντιστήριο ..........
Και ο στόχος ? Να έχω δημιουργικά παιδιά και σκεπτόμενα παιδιά που εκτός απο την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, θα μάθουν να λειτουργούν με σεβασμό στους κανόνες της ομάδας (τάξη, σχολείο) .
Δυστυχώς ο ρόλος είναι δύσκολος και πορευόμαστε χωρίς βοήθεια , χωρίς τις απαιτούμενες υποδομές και δομές σε ανομοιογενείς τάξεις των 25 ατόμων .......... και το χειρότερο όλων, εισπράττουμε την απαξίωση απο παντού και χρεωνόμαστε ολα τα προβλήματα της εκπαίδευσης !!!!!!!!!! Τι μπορεί να κάνει ένας εκπαιδευτικός μόνος ???????????

Και για να επιστρέψουμε και στο θέμα : Μηπως πρέπει να ζητάμε μεν πολλά απο τους εκπαιδευτικούς , αλλα να τους δώσουμε και πολλά !!!! Πως ενας εκπαιδευτικός θα έχει όραμα , αν δεν καλύψει τις ανάγκες του και γίνεται στόχος χλευασμού απο μαθητές και γονείς ? Πως ενας εκπαιδευτικός θα αποτελέσει πρότυπο για τους μαθητές , οταν η εικόνα του είναι αξιοθρήνητη ?
Και οταν ενας εκπαιδευτικός δεν αμειβεται καλά η εικόνα του δεν αποτελεί κοινωνικό πρότυπο !  :(

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #90 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 06:10:35 pm »
    Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι ένα νεοδιόριστος μπορεί να προετοιμάσει σοβαρά έναν μαθητή με όπλο μόνο τις οδηγίες του παιδαγωγικού ινστιτούτου να σου κάνω μια ερώτηση;
Έχεις διδάξει ποτέ πανελλαδικό μάθημα και αν ναι πόσα χρόνια? Γιατί σε αυτή τη χώρα όλοι έχουν γνώμη για όλα χωρίς να έχουν άμεση σχέση με αυτά!!

Ξερεις ποσοι που δεν ειναι καν νεοδιοριστοι (βλεπε αναπληρωτες) διδασκουν για πρωτη φορα πανελλαδικο μαθημα χωρις να ξερουν τι τους γινεται? Οταν δεν υπαρχουν αλλοι εκπαιδευτικοι της ειδικοτητας στο σχολειο, αναγκαστικα θα τα δωσουν στους νεοδιοριστους. Κανω προσθετη σ'ενα σχολειο που η 26χρονη αναπληρωτρια διδασκει πανελλαδικα μαθηματα κι οι μαθητες κοντευουν να τρελαθουν με οσα κανει. (π.χ. διαγωνισμα στο 3ο μαθημα χωρις να εχει καν δωσει υλη, μακρες σιωπες ή χαζολογημα κατα ενα μεγαλο μερος του μαθηματος, κλπ) Ενταξει, εγραψε καλα στον ΑΣΕΠ η κοπελα, αλλά απο διδασκαλια, διαγωνισματα και βαθμολογια ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι δεν εχει ιδεα! Περισσοτερο λυπαμαι τους καλους μαθητες που οχι μονο δε μαθαινουν, αλλά κινδυνευουν να τους χαντακωσει το βαθμο του απολυτηριου τους! (κι αυτο ειναι εξισου σημαντικο, αν οχι σημαντικοτερο, απο την επιτυχια στις πανελληνιες με την πρωτη!)

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #91 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 07:11:11 pm »
Γιατί συγκρίνεις ανόμοια πράγματα?Και γιατί μιλάτε μόνο για καθηγητές,οι δάσκαλοι μπορούν τόσο εύκολα όσο ένας καθηγητής να βρει ιδιαίτερο?Δε νομίζω.Πάντως το επάγγελμα του εκπ&κού γενικότερα έχει συνδέσει η κοινωνία μας με τη μιζέρια και όχι αυτό του ιατρού.Τα σχόλια δικά σας!
Οταν κανει κανεις συγκριση, σιγουρα θα υπαρχουν ομοιοτητες αλλα και διαφορες. Αν ειναι ομοια, ποιος ο λογος να κανεις συγκριση; Δηλαδη πρεπει να συγκρινουμε μονο καθηγητες που εχουν το ίδιο πτυχιο και τα ιδια χρονια προυηπηρεσιας και και και...
Οι ομοιοτητες που εχουν οι γιατροι με τους καθηγητες-δασκαλους ειναι και οτι και οι δύο κατηγοριες ειναι Δημοσιοι Υπάλληλοι, που δεν εφαρμοζουν ολες τις απαγορευτικες για αυτους διατάξεις... Ο γιατρος παιρνει το φακελάκι για να κανει εγχειρηση (που ουτως ή αλλως θα κανει) και ο καθηγητης θα κανει το μαθημα που ειναι να κανει στο σχολειο (αλλα φανταζομαι θα ασχοληθει λιγο περισσοτερο στην ταξη με τον μαθητη του που τον εχει στο ιδιαιτερο, θα του βαλει και λοιγο καλυτερο βαθμο γιατι στην ταξη μπορει να μην αποδισει και τοσο καλα, αλλα στο ιδιαιτερο αποδιδει)...

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #92 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 07:46:16 pm »
μα αυτό ακριβώς είναι που δεν κάνουν. Γιατί ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να παράγει έργο υπό πίεση. Πρέπει να έχει ελευθερία. Για να σε συμπληρώσω στα φροντιστήρια πρέπει να δείξουν ότι παράγουν έργο, τα παιδιά δε θέλουν να μάθουν θέλουν έτοιμες ζεστές σημειώσεις για να νιώθουν άσφαλεια και την υπόσχεση ότι κάποιος θα πιάσει τα θέματα. Αυτή είναι η παραγωγή του φροντιστηρίου και δεν έχει καμία σχέση με το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου

Εχω παρατηρήσει οτι στο φροντιστήριο , αναγκαστικά παράγουν έργο
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #93 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 07:56:28 pm »

Με το όμοια προφανώς εννοεί συγκρίσιμα, αλλά και όμοια να είναι κάποια πράγματα πάλι υπάρχει λόγος να κάνεις σύγκριση γιατί δεν είναι απαραίτητα ίσα (βλέπε όμοια τρίγωνα στη γεωμετρία)
Οταν κανει κανεις συγκριση, σιγουρα θα υπαρχουν ομοιοτητες αλλα και διαφορες. Αν ειναι ομοια, ποιος ο λογος να κανεις συγκριση;

Τι δουλειά έχει το φακελάκι του γιατρού με το ιδιαίτερο του καθηγητή. Πάλι δεν είναι συγκρίσιμα. Συγκρίνεις αυτά που σε συμφέρουν για να ισχύουν τα δικά σου επιχειρήματα. Οπότε αφού δεν μπορείς να καταλάβεις σε απλά ελληνικά τι είναι συγκρίσιμο όμοιο κλπ για να δοκιμάσουμε με ποιο απλούς συμβολισμούς μήπως και τώρα καταλάβεις τι εννοούμε:

  Φακελάκι ιατρού     <συγκρίσιμο>   δίνεις φακελάκι στον καθηγητή για να κάνεις καλύτερο μάθημα στην τάξη (δεν έχω δει κανέναν να το κάνει)
Ιδιαίτερο μάθημα  καθηγητή  <συγκρίσιμο>  πληρώνεις τον γιατρό στο ιδιωτικό γραφείο του για επιπλέον υπηρεσίες ή τον καλείς σπίτι σου για επιπλέον υπηρεσίες
Λάδωμα δημόσιου υπαλλήλου  <συγκρίσιμο>   λαδώνεις καθηγητή για να βάλει μεγαλύτερο βαθμό στο παιδί σου ή να το περάσει

Νομίζω ότι τα παραπάνω είναι πλέον στη σωστή διάσταση

Παράθεση
Οι ομοιοτητες που εχουν οι γιατροι με τους καθηγητες-δασκαλους ειναι και οτι και οι δύο κατηγοριες ειναι Δημοσιοι Υπάλληλοι, που δεν εφαρμοζουν ολες τις απαγορευτικες για αυτους διατάξεις... Ο γιατρος παιρνει το φακελάκι για να κανει εγχειρηση (που ουτως ή αλλως θα κανει) και ο καθηγητης θα κανει το μαθημα που ειναι να κανει στο σχολειο (αλλα φανταζομαι θα ασχοληθει λιγο περισσοτερο στην ταξη με τον μαθητη του που τον εχει στο ιδιαιτερο, θα του βαλει και λοιγο καλυτερο βαθμο γιατι στην ταξη μπορει να μην αποδισει και τοσο καλα, αλλα στο ιδιαιτερο αποδιδει)...

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #94 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 07:57:49 pm »
Οι περιπτώσεις αυτές είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού. Είναι πολύ λίγοι αυτοί που κάνουν μάθημα σε μαθητές τους σε σχέση με το σύνολο αυτών που κάνουν ιδιαίτερα

ο καθηγητης θα κανει το μαθημα που ειναι να κανει στο σχολειο (αλλα φανταζομαι θα ασχοληθει λιγο περισσοτερο στην ταξη με τον μαθητη του που τον εχει στο ιδιαιτερο, θα του βαλει και λοιγο καλυτερο βαθμο γιατι στην ταξη μπορει να μην αποδισει και τοσο καλα, αλλα στο ιδιαιτερο αποδιδει)...
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #95 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 08:40:41 pm »
Οι περιπτώσεις αυτές είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού. Είναι πολύ λίγοι αυτοί που κάνουν μάθημα σε μαθητές τους σε σχέση με το σύνολο αυτών που κάνουν ιδιαίτερα
Και που τους βρισκουν τότε; Απο αγγελίες; Εγω νομιζω (οπως εσυ νομιζεις το αντιθετο χωρις να εχεις αποδειξεις) οτι τα ιδιαίτερα των μονιμων ειναι απο το άμεσο περιβαλλον του σχολειου

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #96 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 08:49:40 pm »

Μα φυσικά είναι από το άμεσο περιβάλλον του σχολείου, αλλά δεν είναι από μαθητές του σχολείου, οι καθηγητές συστήνουν ο ένας τον άλλον, αυτοί που κάνουν σε μαθητές τους είναι δακτυλοδεικτούμενοι.

Και που τους βρισκουν τότε; Απο αγγελίες; Εγω νομιζω (οπως εσυ νομιζεις το αντιθετο χωρις να εχεις αποδειξεις) οτι τα ιδιαίτερα των μονιμων ειναι απο το άμεσο περιβαλλον του σχολειου
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #97 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 08:59:06 pm »
Οι περιπτώσεις αυτές είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού. Είναι πολύ λίγοι αυτοί που κάνουν μάθημα σε μαθητές τους σε σχέση με το σύνολο αυτών που κάνουν ιδιαίτερα
Και που τους βρισκουν τότε; Απο αγγελίες; Εγω νομιζω (οπως εσυ νομιζεις το αντιθετο χωρις να εχεις αποδειξεις) οτι τα ιδιαίτερα των μονιμων ειναι απο το άμεσο περιβαλλον του σχολειου

Οταν δεν ήμουν μόνιμη πως έβρισκα ιδιαίτερα ? Ξεκινάς απο τους γνωστούς και μετά οι μαθητές που είναι ικανοποιημένοι σε συστήνουν σε άλλους ! Είχα φτάσει σε σημείο να μην δέχομαι άλλα μαθήματα !!!!!!!!!

Αν είσαι μόνιμος σου προτείνουν και οι συνάδελφοι τα παιδιά τους και συμβαίνει να έχεις και προτάσεις απο μαθητές , αλλα στο χέρι σου είναι να ξεκαθαρίσεις τη θέση σου ........

Αν ο μόνιμος ζει σε μεγάλη πόλη , μπορεί να κάνει άνετα ιδιαίτερα σε παιδιά που δεν γνωρίζουν καν οτι είναι μόνιμος !!!!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182666
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 477
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.