0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι εγώ λάθος θα το θεωρούσα. Επίσης το πολύ μακριά που το δίνουν ως επανάληψη, το θεωρώ αναδίπλωση, αν και οι περισσότεροι μαθητές μου επανάληψη το έδωσαν.
Στην εύρεση εικόνων θεωρείς ότι αυτές υπάρχουν αυστηρά σε ορισμένους στίχους ή δεν έχει και τόση σημασία αν δοθουν 1-2 στίχοι παραπάνω ή λιγότεροι αρκεί να επικεντρωθεί ο μαθητής στην εικόνα;
Παράθεση από: kiki14 στις Μαΐου 22, 2013, 03:44:24 pmΚαι κάτι ακόμα,στην άσκηση που θέλει σχολιασμό,αν αντί να πει καποιος ότι υπάρχει αφηγηματικό κένο,πει οτι υπάρχει επιταχυνση,σας ακόυγεται σωστό;Επειδή οι 120 λέξεις ήταν λίγες για τόσα πολλά που μπορούσαν να αναλυθούν (έλλειψη μελοδραματισμού, απότομο τέλος, σχήμα κύκλου, αντίθεση χαράς- θανάτου), αν κάποιο παιδί δεν αναφερθεί καν στο αφηγηματικό κενό, πόσα μόρια λέτε να του κόψουν;;;
Και κάτι ακόμα,στην άσκηση που θέλει σχολιασμό,αν αντί να πει καποιος ότι υπάρχει αφηγηματικό κένο,πει οτι υπάρχει επιταχυνση,σας ακόυγεται σωστό;
Παράθεση από: kiki14 στις Μαΐου 22, 2013, 03:32:24 pmΣτην εύρεση εικόνων θεωρείς ότι αυτές υπάρχουν αυστηρά σε ορισμένους στίχους ή δεν έχει και τόση σημασία αν δοθουν 1-2 στίχοι παραπάνω ή λιγότεροι αρκεί να επικεντρωθεί ο μαθητής στην εικόνα;
Παράθεση από: kiki14 στις Μαΐου 22, 2013, 04:19:20 pmΘεωρώ ότι σίγουρα η εικόνα του καθενός από τα 2 δοθέντα αποσπασματα εκτείνεται σε παραπανω από ένα στίχο,ο ένας στίχος δεν είναι αντιπροσωπευτικος...τι θα μπορουσε αλλωστε να σχολιάσει μετά για ένα στίχο;Έγραψε ότι η πρώτη πρόκειται για οπτική εικόνα που δίνεται μέσω του χιαστού δέντρο-λουλούδι για να γίνει αισθητή η επίδραση του τραγουδιού της κόρης στη φύση, ενώ η δεύτερη ότι είναι επίσης οπτική, μέσω της οποίας εξωραϊζει το κρητικό τοπίο που, αν και φτωχό σε βλάστηση, στα μάτια του φαντάζει εξαίσιο. Ως προς τη λειτουργία τους προσέθεσε ότι προσδίδουν ζωντάνια και παραστατικότητα στο κείμενο και μεταφέρουν τα συναισθήματα του ήρωα. Όσοι υπήρξατε διορθωτές/ διορθώτριες, με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!
Θεωρώ ότι σίγουρα η εικόνα του καθενός από τα 2 δοθέντα αποσπασματα εκτείνεται σε παραπανω από ένα στίχο,ο ένας στίχος δεν είναι αντιπροσωπευτικος...τι θα μπορουσε αλλωστε να σχολιάσει μετά για ένα στίχο;
Είναι αποδεκτή από τους διορθωτές ως διαφορά η επισήμανση ότι ενώ ο Κρητικός [22] τελειώνει με λιτό και χωρίς συναισθηματικές εξάρσεις τρόπο, το απόσπασμα από το παράλληλο κείμενο τελειώνει με την έκφραση των συναισθημάτων της ηρωίδας;;;
Ευχαριστώ παρά πολύ!! Θα ήθελα να μου πείτε και κάτι ακόμα. Μπορούμε να αναφέρουμε ως διαφορά στη σύγκριση ότι στο ένα έργο έχουμε ήρωα και στο άλλο ηρωίδα;;;
Τελικα ο στιχοε το μακρια...μακρια ειναι χιαστο,επαναληψη η αναδιπλωση;μηπως στεκουν κ τα 3;αν ο μαθητης εγραφε και τις 3 πδφξπτωσεις ,θα λαμβανονταν για 3 διαφορετικα οποτε με ενα ακομη θα τελειωνε;
Στο στίχο :H Θάλασσα πολύ μακριά,πολύ μακριά η πεδιάδα:τα 3 διαφορετικά σχήματα λόγου (χιαστό,αναδίπλωση,επαναληψη)πιανονται για 3 διαφορετικά ως απάντηση,οπότε αναφορά του μαθητή σε ένα ακόμη,έχει ολοκληρωσει την απαντηση του ζητουμένου,που ήθελε 4;;
Παράθεση από: evbak στις Μαΐου 24, 2013, 09:27:24 amNαι, αποδεκτό! Συζητήθηκε στο βαθμολογικό.Εάν θα γίνει αποδεκτό ή όχι εξαρτάται από το βαθμολογικό κέντρο που θα διορθωθεί το γραπτό. Στις ενδεικτικές απαντήσεις που έδωσε η Κ.Ε.Ε δεν αναφέρεται, γράφει βέβαια στο τέλος κ.α. Συγκεκριμένα:Διαφορές: α)Πρωταγωνιστές: Άνδρας-Γυναίκα, β)Συνθήκες ακρόασης ήχου, γ)τόπος:θάλλασσα-στερια, δάσος, δ)πηγή και ποιότητα του ήχου, κ.α... Στον παρελθόν συντονιστής μού είχε πει ότι σιγουρα αποδεκτές είναι οι απαντήσεις που δίνει η Κ.Ε.Ε, για τις υπόλοιπες την απόφαση την παίρνει το βαθμολογικό. Προσωπικά θα τη δεχόμουνα ή θα το συζητούσα πρώτα με τους υπεύθυνους του βαθμολογικού.Μακάρι να αποφασίσει έτσι και το βαθμολογικό που θα διορθώσει το συγκεκριμέν γραπτό :-) Κι εγώ θεωρώ ότι είναι ξεκάθαρη διαφορά -μάλιστα η μαθήτρια μου είπε ότι την επέλεξε ώστε να διαφοροποιηθεί από τις "εύκολα" αναγνωρίσιμες διαφορές (γυναίκα-άντρας, τόπος, κλπ). Είναι κρίμα γιατί είναι εξαιρετικό παιδί και άριστη μαθήτρια... Οψόμεθα!!!
Nαι, αποδεκτό! Συζητήθηκε στο βαθμολογικό.Εάν θα γίνει αποδεκτό ή όχι εξαρτάται από το βαθμολογικό κέντρο που θα διορθωθεί το γραπτό. Στις ενδεικτικές απαντήσεις που έδωσε η Κ.Ε.Ε δεν αναφέρεται, γράφει βέβαια στο τέλος κ.α. Συγκεκριμένα:Διαφορές: α)Πρωταγωνιστές: Άνδρας-Γυναίκα, β)Συνθήκες ακρόασης ήχου, γ)τόπος:θάλλασσα-στερια, δάσος, δ)πηγή και ποιότητα του ήχου, κ.α... Στον παρελθόν συντονιστής μού είχε πει ότι σιγουρα αποδεκτές είναι οι απαντήσεις που δίνει η Κ.Ε.Ε, για τις υπόλοιπες την απόφαση την παίρνει το βαθμολογικό. Προσωπικά θα τη δεχόμουνα ή θα το συζητούσα πρώτα με τους υπεύθυνους του βαθμολογικού.
Δυστυχώς gumus συμφωνώ. Οι βαθμοί στη Λογοτεχνία θα τους εκπλήξουν... Τραγική η απόδοσή τους στο