*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 711486 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2464 στις: Απρίλιος 01, 2021, 05:56:41 μμ »
Όσοι έχουν ισχυρές κομματικές διασυνδέσεις δεν το διατυμπανίζουν πάντοτε.
  Προσωπικά έχω εκπλαγεί στη ζωή μου με τις διασυνδέσεις ατόμων που ούτε καν φανταζόμουν ότι υπάρχουν.

  Περιπτώσεις σαν κι αυτές που περιγράφεις σαφώς και υπάρχουν, αν και πιστεύω ότι δεν είναι πολλές.
  Πίστεψέ με όμως, ξέρουν πολύ καλά να προστατεύουν τον εαυτό τους και το συμφέρον τους σε βαθμό που δεν φαντάζεσαι.
  Και αυτό θα κάνουν αναμφίβολα στην περίπτωση της αξιολόγησης που θα γίνει -αν γίνει- από διευθυντή και συντονιστή.
  Αν νομίζεις πως στην Ελλάδα η αξιολόγηση θα είναι τύπου Ελβετίας, πλανάσαι.
  Αν ήταν τύπου Ελβετίας, θα έβρισκε πολλούς υποστηρικτές και σε καμία περίπτωση απεργία- αποχή άνω του 90%.
Στην Ελβετία δεν θα είχαν καν διοριστεί τύποι που κρύβονται πίσω από αποχή- απεργία! Δεν υπάρχει σε καμία σοβαρή χώρα τέτοια πατέντα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:18:00 »

Αποσυνδεδεμένος FLE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2465 στις: Απρίλιος 01, 2021, 06:00:22 μμ »
Μα εννοείται πως και ο διευθυντής φέρει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την εικόνα του εκάστοτε σχολείου και την κουλτούρα που επικρατεί εντός.Γιατί καλώς ή κακώς εκείνος είναι που οριοθετεί τα πραγματα και θα πρέπει να σφυρίζει στα "φάουλ ". Θέλω να πιστεύω οτι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι ευσυνείδητοι και τυπικοί στη δουλειά τους. Η μειοψηφία είναι που έχει τη συμπεριφορά που σας περιέγραψα παραπάνω. Κατά την ταπεινή μου άποψη πάντως  όλοι θα πρέπει να αξιολογούνται συμπεριλαμβανομένων των διευθυντών. Και όχι κάθε 10 χρόνια. Αλλά μιλάμε πάντα για δίκαιη και αντικειμενική αξιολόγηση. Αυτά! Καλό μήνα σε όλους και καλούς επικειμενους διορισμούς εύχομαι!

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2466 στις: Απρίλιος 01, 2021, 06:02:35 μμ »
Στην Ελβετία δεν θα είχαν καν διοριστεί τύποι που κρύβονται πίσω από αποχή- απεργία! Δεν υπάρχει σε καμία σοβαρή χώρα τέτοια πατέντα!

Η απεργία- αποχή ήταν η επίσημη θέση των συνδικαλιστικών μας οργάνων και ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας.
Και πολλοί από όσους συμμετείχαν σε αυτήν, διορίστηκαν με όρους "Ελβετίας" : γραπτό διαγωνισμό και μόνο!!!


Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2467 στις: Απρίλιος 01, 2021, 07:00:11 μμ »
Στην Ελβετία δεν θα είχαν καν διοριστεί τύποι που κρύβονται πίσω από αποχή- απεργία! Δεν υπάρχει σε καμία σοβαρή χώρα τέτοια πατέντα!
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι και συ που είσαι υπέρ της αξιολόγησης Κεραμέως θα μπορούσες να σταθείς στο Ελβετικό ή το Γερμανικό σχολείο; Εκεί δεν γλύφουν τον σχολάρχη, ούτε είναι υπέρμαχοι της αξιολόγησης η οποία έχει θεσμοθετηθεί με σωστό και ακομμάτιστο τρόπο και βοηθά τον εκπαιδευτικό, απλά ο κάθε εκπαιδευτικός κοιτάει την δουλειά του. Κοίτα λοιπόν την δουλειά σου στο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο που διδάσκεις και άσε τους πληβείους της δημόσιας εκπαίδευσης (με χοντρά προβλήματα στα δημόσια σχολεία) να κρύβονται πίσω από την αποχή-απεργία...
Υ.Γ... Στην Ελβετία και στην Γερμανία έχουν σχολεία... εδώ εμείς έχουμε τσαντίρια με χίλια δυο προβλήματα... η αναβάθμιση της Παιδείας δεν γίνεται αγαπητέ μόνον με αξιολογήσεις. Πρώτα τακτοποιείς τα βασικά και μετά πας σε εσωτερικές και προσωπικές αξιολογήσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:18:00 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2468 στις: Απρίλιος 01, 2021, 08:11:00 μμ »
καλοπροαίρετα το λέω αλλά μου βγάζεις το συμπέρασμα πως φάσκεις και αντιφάσκεις. Περιγράφεις κάποιες καταστάσεις που τελικά είναι πρόβλημα ή δεν είναι; Πιστεύεις πως η αξιολόγηση (όχι αυτή της σχολικής μονάδας απαραίτητα) δεν θα καταφέρει να τις βελτιώσει/εξαλείψει/διορθώσει (αν αυτές υπάρχουν και αποτελούν πρόβλημα);
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως όπου απέτυχε ως τώρα το σύστημα και ο δ/ντης, έρχεται τώρα η αξιολόγηση.

Θεωρώ ότι τα προβλήματα που επισημαίνω υπάρχουν αλλά δεν επηρεάζουν πάντα την τάξη, πχ ο παλιός που λουφάρει ως παλιός ή ο νέος που λουφάρει ως ξένος, συνήθως λουφάρουν στα εξωδιδακτικα αλλά πιθανότατα κάνουν μια χαρά το μαθημά τους, οπότε είναι καθαρα διοικητικό το ζήτημα κ φυσικά το κάνουν επειδή τους το επιτρέπει η νοοτροπία του σχολείου ή του διευθυντή. Τώρα όσοι δεν έχουν ικανότητες διαχείρισης καταστάσεων στην τάξη, πάλι μπορεί να είναι εργατικοί, με πολύ καλές σπουδές, απλώς η δουλειά αυτή να μην τους ταιριάζει, κ εκεί πάει το ερώτημα, ποιος τους υποστήριξε; τους έδωσε κάποιος την ευκαιρία να δοκιμάσουν κάτι άλλο;

γενικα θεωρώ ότι για να βελτιωθεί το διδακτικό αποτέλεσμα (αν μας ενδιαφέρει αυτό κ όχι μια διεκπεραιωτική ταξινόμηση υπαλλήλων), πρέπει πρώτα να ξέρουμε το θελουμε κ με ποια διδακτικά μέσα θα το πετύχουμε. χρειάζεται ένας ευρύτερος σχεδιασμός, ομαδικότητα, συνειδητοποίηση του τι ωθεί σε χαμηλές επιδόσεις κλπ, πράγματα άσχετα με την αξιολόγηση όπως σχεδιάζεται.

Συνολικά δρν θεωρώ ότι ο Έλληνας εκπαιδευτικός δεν προετοιμάζεται, έχει βολευτεί, λουφάρει στο μάθημα. Υπάρχουν διαφορετικές παιδαγωγικές αντιλήψεις κ προτεραιότητες, υπάρχει ενίοτε περιορισμένη διάθεση πειραματισμού, αμηχανία για την συμπερίληψη κλπ, αλλά όχι συμπεριφορά που να θέλουν βούρδουλα αξιολόγησης.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2469 στις: Απρίλιος 01, 2021, 08:44:09 μμ »
Θεωρώ ότι τα προβλήματα που επισημαίνω υπάρχουν αλλά δεν επηρεάζουν πάντα την τάξη, πχ ο παλιός που λουφάρει ως παλιός ή ο νέος που λουφάρει ως ξένος, συνήθως λουφάρουν στα εξωδιδακτικα αλλά πιθανότατα κάνουν μια χαρά το μαθημά τους, οπότε είναι καθαρα διοικητικό το ζήτημα κ φυσικά το κάνουν επειδή τους το επιτρέπει η νοοτροπία του σχολείου ή του διευθυντή. Τώρα όσοι δεν έχουν ικανότητες διαχείρισης καταστάσεων στην τάξη, πάλι μπορεί να είναι εργατικοί, με πολύ καλές σπουδές, απλώς η δουλειά αυτή να μην τους ταιριάζει, κ εκεί πάει το ερώτημα, ποιος τους υποστήριξε; τους έδωσε κάποιος την ευκαιρία να δοκιμάσουν κάτι άλλο;

γενικα θεωρώ ότι για να βελτιωθεί το διδακτικό αποτέλεσμα (αν μας ενδιαφέρει αυτό κ όχι μια διεκπεραιωτική ταξινόμηση υπαλλήλων), πρέπει πρώτα να ξέρουμε το θελουμε κ με ποια διδακτικά μέσα θα το πετύχουμε. χρειάζεται ένας ευρύτερος σχεδιασμός, ομαδικότητα, συνειδητοποίηση του τι ωθεί σε χαμηλές επιδόσεις κλπ, πράγματα άσχετα με την αξιολόγηση όπως σχεδιάζεται.

Συνολικά δρν θεωρώ ότι ο Έλληνας εκπαιδευτικός δεν προετοιμάζεται, έχει βολευτεί, λουφάρει στο μάθημα. Υπάρχουν διαφορετικές παιδαγωγικές αντιλήψεις κ προτεραιότητες, υπάρχει ενίοτε περιορισμένη διάθεση πειραματισμού, αμηχανία για την συμπερίληψη κλπ, αλλά όχι συμπεριφορά που να θέλουν βούρδουλα αξιολόγησης.
Μα δεν μπορεί...αυτά που επισημαίνεις επιτυγχάνονται με την εσωτερική αξιολόγηση έτσι όπως περιγράφεται στο ΦΕΚ το τρισκατάρατο κατά πολλούς...

Και βγαίνει έτσι αβίαστα το συμπέρασμα, ότι πέσατε θύματα των γνωστών κόκκινων παρατάξεων, των εκτός τόπου και χρόνου τους συνδικαλιστικού μας οργάνου, οι οποίοι υπάρχουν διαιρώντας, διασπείροντας τον πανικό και εκφοβίζοντας!!! Γιατί πείτε μου ότι δεν είναι εκβιασμός, επένδυση στον φόβο η σύνδεση της αξιολόγησης με τις απολύσεις...ποιος σας είπε κάτι τέτοιο;;;; Η κυρία ΟΛΜΕ, ε; Σε πολύ κοντινό μου πρόσωπο που διορίστηκε με τους ασεπίτες του ᾽08, όταν ήταν να βγει η ΝΔ, το εκφοβίζανε ότι ο διορισμός του είναι συριζαϊκός και θα τον απολύσουν μόλις βγει ο Μητσοτάκης!!! χα χα χα

Στην ΕΛΜΕ της πόλης όπου έχω επιλέξει να εργάζομαι τα τελευταία έτη, επικρατούν κάτι συσπειρώσεις και άλλα τέτοια κουλά σχήματα...ολημερίς στέλνουν κηδεόχαρτα να τρομάξουν τον κόσμοο...τώρα θα τους μάθουμεε;;; Διψάνε για λίγη ταραχή μπας και φανούν!!! Λυπάμαι...δεν γίνεται να μας πάρει κανείς σοβαρά έτσι...να γίνουν εδώ και τώρα εκλογές στις ΕΛΜΕ, να εξαφανιστούν κάτι νούμερα από εκεί μέσαααα...

Άτομα που είναι γενικά υπέρ με τη φιλοσοφία της αξιολόγησης, μπήκανε στο τριπάκι των συνδικαλιστών της φακής!!!! Αχ, αυτός ο κλάδος δεν μαθαίνει...για αυτό υποφέρει!!!!

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2470 στις: Απρίλιος 01, 2021, 10:31:34 μμ »
Για να καταλάβω λοιπόν, θεωρείς ότι υπάρχουν παθογένειες, υπάρχουν ευθύνες των εκπαιδευτικών αλλά δεν πρόκειται να λυθούν με την αυτήν την αξιολόγηση.
Επίσης θεωρείς ότι μεγάλο ρόλο σε αυτά παίζει ο δ/ντής του σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2471 στις: Απρίλιος 01, 2021, 11:15:23 μμ »
Για να καταλάβω λοιπόν, θεωρείς ότι υπάρχουν παθογένειες, υπάρχουν ευθύνες των εκπαιδευτικών αλλά δεν πρόκειται να λυθούν με την αυτήν την αξιολόγηση.
Επίσης θεωρείς ότι μεγάλο ρόλο σε αυτά παίζει ο δ/ντής του σχολείου.
Το παθογένειες το θεωρώ βαριά λέξη. Πιστεύω ότι υπάρχει συστημικά μια λάθος νοοτροπία που διαιωνίζεται κ οδηγεί σε κακά μαθησιακά αποτελέσματα παρολο που το επίπεδο κ η προετοιμασια των διδασκόντων είναι υψηλό. θεωρώ ότι είναι λάθος τα βιβλία, λάθος η μέθοδος, λάθος ο τρόπος αξιολόγησης κ η βαθμοθηρία, λάθος η βιασύνη με την ύλη κ η παραμέληση όσων παιδιών μένουν πίσω στα πολύ πρώτα στάδια, λάθος η απουσθα βιωματικής μάθησης, λάθος η έλλειψη αυτενέργειας κ κριτικής σκέψης κ όσοι εκπαιδευτικοί τα συντηρούν αυτά, συνήθως έχουν καλή πρόθεση (πχ πολλοί φιλόλογοι θεωρούν ότι η αποστήθιση βελτιώνει την έκφραση) κ δεν μπορεί κανεις να τους κατηγορήσει για αδιαφορία. απλώς είναι λάθος η νοοτροπία κ αυτό δεν βλέπω πώς θα αλλάξει με την αξιολόγηση, αφού αυτά τα λάθη μας ζητάει το ίδιο το σύστημα να τα κάνουμε.

Ως προς το υπαλληλικό κομμάτι εγω βλέπω τις περισσότερες αδυναμίες των συναδέλφων πχ αδιαφορία για εξωδιδακτικα, έλλειψη τυπικότητας σε εφημερίες κλπ που όμως δεν έχουν σχέση με τη βελτίωση της εκπαίδευσης κ φυσικά είναι θέμα διαχείρισης διευθυντή.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2472 στις: Απρίλιος 01, 2021, 11:46:12 μμ »
Μόνο που βάζεις στην ίδια πρόταση εμβολιασμούς και αξιολόγηση και ποιος ξέρει τι άλλο, φαίνεται ότι δεν μπορώ να συζητήσω μαζί σου. Βρίσκεσαι σε σύγχυση!
Όχι, δεν μίλησα και δεν πιστεύω ότι η αξιολόγηση συνδέεται με απολύσεις ή άλλα δαιμόνια! Όχι!
Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν. Ή όχι;

Μα από τη στάση σου απέναντι σε όλα τα ζητήματα που τίθενται εδώ στο φόρουμ, ένα από τα 2 συμπεράσματα μπορεί να εξαχθεί: Ή είσαι καλοπροαίρετος σε βαθμό αφέλειας κι όλα είναι ακίνδυνα κι αγγελικά πλασμένα ή είσαι φανατικά υπέρμαχος αυτής της κυβέρνησης κι ό,τι κι αν κάνει θεωρείς ότι είναι σωστό. Δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς... Όπως είπε κι άλλος συνάδελφος εδώ μέσα, ή είσαι σε κανένα σχολείο φιλέτο και δεν έχεις ιδέα από τα προβλήματα των άλλων σχολείων, ή έχεις μάθει να αποδέχεσαι την "κακοποίηση" (τις από κακές έως πολύ κακές συνθήκες διδασκαλίας), ως αποδεκτή κι αναμενόμενη. Εγώ κάνω μάθημα στην αίθουσα του γραφείου διδασκόντων/φωτοτυπικού με το 2ο τηλέφωνο του σχολείου να χτυπάει ανά 4-5 λεπτά κι απάντηση σου είναι "ε αν δε σου αρέσει, παραιτήσου!" ή η ακόμα καλύτερη "ε να κάνουμε αξιολόγηση να τα αναδείξουμε όλα αυτά!". 3 λαλούν και 2 χορεύουν αν πιστεύεις ότι δεν τα ξέρουν κι οι γονείς κι ο δήμος που είναι υπεύθυνος για το κτίριο κι η διεύθυνση και το υπουργείο κι ο ντουνιάς όλος. Ή ότι δε ξέρει το υπουργείο π.χ. ότι το 90% και βάλε της "επιτυχίας" της τηλεκπαίδευσης οφείλεται στο ότι οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τους δικούς τους πόρους, γιατί αν περίμεναν από του σχολείου, σώθηκαν. Το ξέρουν και το παραξέρουν. Κι επιλέγουν να πλασάρουν πλαστή εικόνα στα κανάλια, ότι όλα πάνε τέλεια εξαιτίας τους, γιατί αυτό τους νοιάζει μόνο. Το φαίνεσθαι. Κι εσύ επιμένεις να εμπιστευθώ αυτό το υπουργείο ότι δεν κάνει εκ του πονηρού την αξιολόγηση ή ότι περιμένει την αξιολόγηση για να μάθει τις ανάγκες των σχολείων. Ε κάπου έλεος...

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2473 στις: Απρίλιος 02, 2021, 07:52:34 πμ »
Μα από τη στάση σου απέναντι σε όλα τα ζητήματα που τίθενται εδώ στο φόρουμ, ένα από τα 2 συμπεράσματα μπορεί να εξαχθεί: Ή είσαι καλοπροαίρετος σε βαθμό αφέλειας κι όλα είναι ακίνδυνα κι αγγελικά πλασμένα ή είσαι φανατικά υπέρμαχος αυτής της κυβέρνησης κι ό,τι κι αν κάνει θεωρείς ότι είναι σωστό. Δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς... Όπως είπε κι άλλος συνάδελφος εδώ μέσα, ή είσαι σε κανένα σχολείο φιλέτο και δεν έχεις ιδέα από τα προβλήματα των άλλων σχολείων, ή έχεις μάθει να αποδέχεσαι την "κακοποίηση" (τις από κακές έως πολύ κακές συνθήκες διδασκαλίας), ως αποδεκτή κι αναμενόμενη. Εγώ κάνω μάθημα στην αίθουσα του γραφείου διδασκόντων/φωτοτυπικού με το 2ο τηλέφωνο του σχολείου να χτυπάει ανά 4-5 λεπτά κι απάντηση σου είναι "ε αν δε σου αρέσει, παραιτήσου!" ή η ακόμα καλύτερη "ε να κάνουμε αξιολόγηση να τα αναδείξουμε όλα αυτά!". 3 λαλούν και 2 χορεύουν αν πιστεύεις ότι δεν τα ξέρουν κι οι γονείς κι ο δήμος που είναι υπεύθυνος για το κτίριο κι η διεύθυνση και το υπουργείο κι ο ντουνιάς όλος. Ή ότι δε ξέρει το υπουργείο π.χ. ότι το 90% και βάλε της "επιτυχίας" της τηλεκπαίδευσης οφείλεται στο ότι οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τους δικούς τους πόρους, γιατί αν περίμεναν από του σχολείου, σώθηκαν. Το ξέρουν και το παραξέρουν. Κι επιλέγουν να πλασάρουν πλαστή εικόνα στα κανάλια, ότι όλα πάνε τέλεια εξαιτίας τους, γιατί αυτό τους νοιάζει μόνο. Το φαίνεσθαι. Κι εσύ επιμένεις να εμπιστευθώ αυτό το υπουργείο ότι δεν κάνει εκ του πονηρού την αξιολόγηση ή ότι περιμένει την αξιολόγηση για να μάθει τις ανάγκες των σχολείων. Ε κάπου έλεος...
Ή άσπρο ή μαύρο! Έτσι αντιλαμβάνεται τον κόσμο η πλειοψηφία. Είναι η αιτία που τίποτα δεν αλλάζει. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την εσωτερική αξιολόγηση έτσι όπως ψηφίστηκε;

Εσύ διαφωνείς επειδή δεν έχεις εμπιστοσύνη στο υπουργείο; Στην Κεραμέως; Ή στο κόμμα που κυβερνά; Αν ενεργοποιούνταν ο νόμος επί σύριζα πχ θα συμμετείχες; Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν όλα αυτά που αναφέρεις με την αποδοχή ενός νόμου. Είναι νόμος ψηφισμένος εκλεγμένης δημοκρατικά κυβέρνησης. Ως νόμος δεν φέρει κανένα απεχθές ή μιαρό ή επικίνδυνο σημείο! Θα συμφωνήσω ότι χρειάζεται χρόνος και θα επιβαρυνθούμε για την εκπόνησή της. Αλλά ως εκεί! Όλα τα άλλα είναι φανερή τρομοκράτηση από συγκεκριμένα κέντρα που ξέρουν καλά να χρησιμοποιούν την τρομοκρατία!

Επομένως, στους αφελείς να ψάχνεις άλλους. Όλα αυτά που φοβάσαι σε κάνουν αδύναμο και ανήμπορο να εξετάσεις απλά και καθαρά. Τέλος, να διαβάζεις πιο προσεκτικά, διαφορετικά να μην εξάγεις συμπεράσματα για το άτομο άλλων ανθρώπων.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2474 στις: Απρίλιος 02, 2021, 08:57:31 πμ »
Εγώ πάντως παιδιά ένας από τους λόγους που θέλω πολύ να γίνει η αξιολόγηση είναι για ορισμένους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν ΠΟΤΕ μάθημα στην τάξη, παρά μόνο κουτσομπολεύουν και παίζουν κρεμάλα με τους μαθητές και συν τοις άλλοις μπαίνουν και 20 λεπτά αργότερα αφού χτυπήσει το κουδούνι για μέσα και το παίζουν και μάγκες. Και αναφέρομαι και σε μόνιμους και σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Τρελή ασυδοσία σε βάρος των μαθητών φυσικά, καθώς αυτοί είναι κυρίως οι χαμένοι της υπόθεσης. Αυτή η κατηγορία εκπαιδευτικών είναι πεταμένα λεφτά για τη χώρα και λυπάμαι εάν στενοχωρώ κάποιους αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και δεν αναφέρομαι σε γερασμένο προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι που θα διοριστούν θα έχουν περισσότερο κέφι και όρεξη για ποιοτική εργασία.

Και μετά την αξιολόγηση οι παραπάνω δεν θα αλλάξουν συμπεριφορά. Μη σου πω ότι θα γίνουν ακόμα χειρότεροι γιατί αυτοί συνήθως είναι που έχουν "άκρες".

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2475 στις: Απρίλιος 02, 2021, 09:11:36 πμ »
Εγώ πάντως παιδιά ένας από τους λόγους που θέλω πολύ να γίνει η αξιολόγηση είναι για ορισμένους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν ΠΟΤΕ μάθημα στην τάξη, παρά μόνο κουτσομπολεύουν και παίζουν κρεμάλα με τους μαθητές και συν τοις άλλοις μπαίνουν και 20 λεπτά αργότερα αφού χτυπήσει το κουδούνι για μέσα και το παίζουν και μάγκες. Και αναφέρομαι και σε μόνιμους και σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Τρελή ασυδοσία σε βάρος των μαθητών φυσικά, καθώς αυτοί είναι κυρίως οι χαμένοι της υπόθεσης. Αυτή η κατηγορία εκπαιδευτικών είναι πεταμένα λεφτά για τη χώρα και λυπάμαι εάν στενοχωρώ κάποιους αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και δεν αναφέρομαι σε γερασμένο προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι που θα διοριστούν θα έχουν περισσότερο κέφι και όρεξη για ποιοτική εργασία.

Πόσοι τέτοιοι υπάρχουν δηλαδή; Αυτό πιο πολύ αστικός μύθος είναι, παρά συστηματική πραγματικότητα. Δεν μπορεί να σταθεί κάποιος με τέτοια συμπεριφορά σε ένα σχολείο, προφανώς θα τον πάρουν είδηση, θα γίνει σούσουρο. όχι ότι δεν έχουν υπάρξει, αλλά προφανως είναι ακραία μεμονωμένα περιστατικά.

Και πώς θα μας απαλλάξει η αξιολόγηση απο΄αυτούς τους υποτιθέμενους λουφαδόρους; Θα κάνουν μια χαρά μάθημα τις φορές που θα τους παρακολουθησει ο συντονιστής, και ο διευθυντής δεν θα πει κάτι κακό γι αυτούς, γιατί αν ήθελε να τους βάλει στη θεση τους, θα το είχε κάνει ήδη και χωρίς αξιολόγηση. Και οι προϊστάμενοι αν ήθελαν να αντιμετωπίσουν τέτοια περιστατικά θα τα είχαν τακτοποιήσει και χωρις αξιολόγηση, αφού πάντα στις διευθύνσεις φτάνουν διαμαρτυρίες για τέτοιες ακραίες περιπτώσεις.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2476 στις: Απρίλιος 02, 2021, 09:26:55 πμ »
Ή άσπρο ή μαύρο! Έτσι αντιλαμβάνεται τον κόσμο η πλειοψηφία. Είναι η αιτία που τίποτα δεν αλλάζει. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την εσωτερική αξιολόγηση έτσι όπως ψηφίστηκε;

Εσύ διαφωνείς επειδή δεν έχεις εμπιστοσύνη στο υπουργείο; Στην Κεραμέως; Ή στο κόμμα που κυβερνά; Αν ενεργοποιούνταν ο νόμος επί σύριζα πχ θα συμμετείχες; Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν όλα αυτά που αναφέρεις με την αποδοχή ενός νόμου. Είναι νόμος ψηφισμένος εκλεγμένης δημοκρατικά κυβέρνησης. Ως νόμος δεν φέρει κανένα απεχθές ή μιαρό ή επικίνδυνο σημείο! Θα συμφωνήσω ότι χρειάζεται χρόνος και θα επιβαρυνθούμε για την εκπόνησή της. Αλλά ως εκεί! Όλα τα άλλα είναι φανερή τρομοκράτηση από συγκεκριμένα κέντρα που ξέρουν καλά να χρησιμοποιούν την τρομοκρατία!

Επομένως, στους αφελείς να ψάχνεις άλλους. Όλα αυτά που φοβάσαι σε κάνουν αδύναμο και ανήμπορο να εξετάσεις απλά και καθαρά. Τέλος, να διαβάζεις πιο προσεκτικά, διαφορετικά να μην εξάγεις συμπεράσματα για το άτομο άλλων ανθρώπων.

Είναι ψηφισμένος νόμος, άρα είναι εξ ορισμού σωστός κι ακίνδυνος;;; Κατηγορείς την πλειοψηφία ότι βλέπει τον κόσμο ή άσπρο ή μαύρο και μόλις είπες ότι αν ένας νόμος είναι ψηφισμένος από μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, τότε σίγουρα είναι σωστός. Άρα εσύ όλα τα βλέπεις άσπρα. Οκ, με κάλυψες πλήρως. Είσαι όντως αφελής. Σου έγραψα και πιο πριν, ότι διαχρονικά βρίζω το υπουργείο. Δε με νοιάζει ποιος κάνει τι, αλλά τι κάνει. Ένας λογικός άνθρωπος είναι καλοπροαίρετος 1,2,3 φορές. Μετά, το τετράκις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2477 στις: Απρίλιος 02, 2021, 10:25:01 πμ »
Εν τω μεταξύ διαχρονικά οι πιότεροι νόμοι του Παιδείας κρίνουνται αντισυνταγματικοί στο ΣτΕ, αλλά δε βαριέσαι. Σωστοί είναι. ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 464
Σύνολο: 465

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.