0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
https://www.youtube.comΚαι μην μου πείτε ότι η Κεραμέως δεν είναι η φυσική συνέχεια της Αννούλας;;;
Το αποτέλεσμα της ατομικής αξιολόγησης θα ανακοινώνεται στο αξιολογούμενο γραπτώς σύμφωνα με το νέο ΦΕΚ 388. Θα ανακοινώνεται και κάπου αλλού; (Φέτος μπορεί όχι στο μέλλον;). Επίσης διάβασα για τη νέα εφαρμογή που ετοιμάζει η Υπουργός όπου θα μπορεί ο γονέας να επικοινωνεί με το σχολείο να κάνει καταγγελίες για σχολικό εκφοβισμό , να υποβάλλει ερωτήματα στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό κ.τ.λ. Συγνώμη σε ποια υπηρεσία σου δίνεται η δυνατότητα να επικοινωνήσεις αυτοπροσώπως και γραπτώς με κάποιον υπάλληλο; Γιατί μου δημιουργείται η εντύπωση ότι η συγκεκριμένη Υπουργός απεχθάνεται απλά το δημόσιο σχολείο και μέσα από καμουφλαρισμένες ιδέες και "πρωτοτυπίες" θέλει απλά να περάσει έναν εργασιακό μεσαίωνα ειδικά για τους εκπαιδευτικούς;
Και θα κλείσω απόψε με το εξής απλό. Αν υπάρχει έστω και ένας εκπαιδευτικός που επικροτεί αυτού του είδους την αξιολόγηση ε τότε ναι... προτιμώ να κριθώ "μη ικανοποιητικός" προκειμένου να διαχωριστώ από αυτόν. Τα πάντα όλα και την ψυχή μου δίνω προκειμένου να μην έχω καμία σχέση με την πολιτική και ανθρώπινη βλακεία. Και μην ξεχνάτε... η βλακεία είναι ομοιόμορφα κατανεμημένη. Από τον εντελώς αγράμματο μέχρι τους Νομπελίστες και δεν έχει εξάρτηση από το πόσα βιβλία έχει διαβάσει ή όχι κανείς. Η βλακεία είναι καταστροφική και το αντιλαμβάνεσαι από το γεγονός ότι ο βλάκας προβαίνει σε ενέργειες όπου δεν ωφελείται καμία από τις δύο πλευρές. Κοινώς; Ούτε ο μαθητής, ούτε και ο εκπαιδευτικός και πολύ περισσότερο η πολιτική βούληση που την νομιμοποιεί!!! Απλά πράματα!!! Για την πολιτική που την επιβάλλει δεν έχω λόγο... θα το κρίνει η ιστορία...
Οσονούπω θα κυκλοφορήσει και το edu pass... Θα το εξαργυρώνεις μέσω της πλατφόρμας αξιολόγησης, στο σχολείο όπου οι εκπαιδευτικοί δεν είναι ανίκανοι για να εγγράψεις το βλαστάρι που ανοίγει βιβλίο κάθε εξάμηνο!!!
Και θα κλείσω απόψε με το εξής απλό. Αν υπάρχει έστω και ένας εκπαιδευτικός που επικροτεί αυτού του είδους την αξιολόγηση ε τότε ναι... προτιμώ να κριθώ "μη ικανοποιητικός" προκειμένου να διαχωριστώ από αυτόν.
Η πεμπτουσία, ο πυρήνας του νεοφιλελευθερισμού (στην εκπαίδευση) είναι αυτό. Χρόνια, για να μην πω δεκαετίες, έχουν που σκούζουν οι εν Ελλάδι νεοφιλελέδες να καταργηθεί η δωρεάν εκπαίδευση (σε όλες τις βαθμίδες) και ο γονέας να παίρνει κουπόνια τα οποία θα εξαργυρώνει στο σχολείο της "αρεσκείας" του -τα εισαγωγικά, προφανώς επειδή πρακτικά για τους περισσότερους δεν θα υπάρχει επιλογή, και τα δημόσια σχολεία επίσης προφανώς θα κλείνουν κατά ριπάς ή θα λειτουργούν ως ερείπια από κάθε άποψη. Ειρήσθω εν παρόδω, κάντε μια πρόχειρη αναζήτηση για το εκπαιδευτικό σύστημα της Εσουατίνι. Ακριβώς αυτό γίνεται (απλώς γίνεται άμεσα, χωρίς κουπόνια), ήτοι ο μη γεννηθείς από εύπορους στεατοπυγικούς αδένες δεν πάει σχολείο, γιατί δεν δύναται να πληρώσει τα δίδακτρα. Τόσο απλά.
Υπάρχει και την επικροτεί μια νέα αναπληρώτρια Μαθηματικός που έχω στο σχολείο. Για τους άλλους δεν ξέρω. Τις προάλλες μου έλεγε ότι πρέπει να υπάρχει η αξιολόγηση για κάποιους καθηγητές που δεν φαίνονται καλά στα παιδιά. Μα της λέω αυτό πως θα ανιχνευθεί από την όλη διαδικασία; Εκεί τα μάσησε αλλά τσπ αυτό που κατάλαβα παπαγαλιζε απλά αυτά που της είχαν πει κάποιοι από το περιβάλλον της οι οποίοι ήταν λατρες του επιθεωριτισμου και γενικά ναιναικοι σε οτιδήποτε αποτελεί έργο της κυβέρνησης (τον διάλογο τον εγκατέλειψα καθώς μου δημιούργησε αποστροφή η υποστήριξη μιας άποψης χωρίς πείρα στο αντικείμενο)
Οι νεοφιλελέ απολιτίκ κρυφοφασιστες γονείς δεν θέλουν καλύτερη εκπαίδευση. Θέλουν να μπορεί το παιδί τους να πάει σε αυτό που θεωρείται «καλό» σχολείο και να έχει τους «καλούς» καθηγητές γιατί το δικαιούται, γιατί αν δεν το έχει αυτό, θα χάσει την ευκαιρία να εκπληρώσει το έμφυτο χάρισμα του που είναι για βραβείο Νόμπελ τουλάχιστον.
Μπα, ούτε καν. Δεν τους ενδιαφέρει το Νόμπελ, αλλά κάτι άλλο, πολύ πιο πεζό, που ωστόσο ξεκινάει από το ίδιο γράμμα και λέγεται... networking. (Το έχω ακούσει με τα ίδια μου τα αφτιά από πολλούς γονείς, που επιλέγουν με αυτό το κριτήριο είτε ιδιωτικό σχολείο, είτε "καλό" δημόσιο.)
θεωρούν ότι το δυναμικό του παιδιού τους χαντακώνεται αν δεν έχει όμιλο ρομποτικής το σχολείο τους και σκάνε που το διπλανό έχει.