*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 708177 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3738 στις: Μάρτιος 05, 2023, 10:02:36 μμ »
Δεν δεχομαι οτι μπορει ενας ασχετος να με αξιολογησει.

Εχω αξιολογηθει απο σχετικους και ειμαι εδω.

Ας μην υποκυπτουμε σε καθετι που υπαγορευεται ετσιθελικα.

Ναι, ειναι σημαντικη η θεση του εκπαιδευτικου. Δεν θα ανεχθω να με εκβιαζουν κιολας ομως. Γιατι κατι τετοιο θα επιχειρηθει.

Αξιολογουμαι καθημερινα και κρινομαι καθημερινα. Η αξιολογηση που φερνουν ειναι για να σπειρουν πανικο.

Και κατι ακομα: οι συζητησεις ειδικα για τετοια θεματα πρεπει να γινονται με ονοματεπωνυμο. Οχι jure, οχι nikos99 κτλ. Ονοματεπωνυμα. Αλλιως πανε στο καλαθι ολα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:17:07 »

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3739 στις: Μάρτιος 05, 2023, 10:11:07 μμ »
@ jure  : Σχόλιο στο «Συμφωνώ, όπως φαντάζομαι και όλοι, απόλυτα με αυτή την τοποθέτηση! Υπάρχει ένα "αλλά". Αποδίδεται η ευθύνη αποκλειστικά στην Πολιτεία, ενώ σε μια σχέση φταίνε πάντοτε δύο»  :

Όντως ο καθένας έχει κρίση , απλώς άλλη. Λυπηρό κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια από μέσα από τον κλάδο και δεν γίνεται αντιληπτή η εξόφθαλμη κοροϊδία αλλά μασά σανό αβέρτα μέρος του κλάδου . Μια δικαιολογία : ή κομματική παρωπίδα (όποια) ή λίγα χρόνια στο κουρμπέτι και αφέλεια ακόμα (συγγνωστή, θα σας περάσει, αν έρθετε κοντά στη ζοφερή πραγματικότητα των μαγειρεμάτων με κάποιον τρόπο).

Προφανώς δεν έχετε διαβάσει και άλλες τοποθετήσεις (ήπιες πάντα, αυτή μου έκανε εντύπωση) του εν λόγω , αν και δεν συμπαθώ δασκάλους που τα γράφουν στρογγυλεμένα και εκ του ασφαλούς, έχει γράψει και βιβλίο με τον γιο του
Είναι αστείο να θεωρούμε δίκαιο το σύστημα κεραμέως, όταν έχει δώσει δειγματα αξιολόγησης με τις κρίσεις του Αυγούστου του 2020 (αν δεν πήρε πρέφα ο κλάδος , απλώς τον οικτίρω), έχει καταλάβει κανείς τι παίζεται τόσα χρόνια και με τα μεγάλα λόγια αριστείας; Με τις κρίσεις του καλυτερότερου; Έχετε κάποιοι επαφή με διαδικασίες και πραγματικότητες που τρέχουν παράλληλα και συνολικά ;
Ναι, ΚΑΙ  θα απορρίπτουμε βλακείες  και δεν θα αντιπροτείνουμε εμείς , ας μας κάνει υπουργούς όποιος ΠΘ θέλει και τότε θα προτείνουμε.

*αν νομίζει ακόμα κανείς ότι δεν κάνει απλώς μια πολύ σοβαρή δουλειά αλλά λειτούργημα σαν υπερήρωας ή ο ιησούς , τι να πω! Έχει θέμα με την πραγματικότητα (πολύ σύνθετη)

Vstrom, το ξαναγράφω – και πρέπει να το δει και η τοπική ΕΛΜΕ με κάποιον τρόπο- δείτε το δημόσια αναρτημένο διδακτορικό… κάτι θα σας κάνει εντύπωση, δεν μπορεί… τις δημόσιες φωτό δεν θα σχολιάσω επίσης. Να τους χαίρονται, έρχονται κι άλλοι πάντως παρόμοιοι.

Και ένα άλλο θέμα με τους συμβούλους που τους πήρε η πρεμούρα ΟΛΟΥΣ αλλά ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ να τους τοποθετήσουν – 800 άτομα – εν μέσω μαθημάτων : δεν προβληματιζεστε γιατί πχ παράλληλα έτρεξε η διαδικασία διευθυντών σε καταστήματα κράτησης (πολύ λιγότεροι , μετρημένοι στα δάχτυλα σχεδόν και όχι 100άδες, οι περισσότεροι ίδιοι στις ίδιες θέσεις ) και βγήκε μολις η απόφαση αλλά θα εφαρμοστεί από 1/7;;;;

Πολύ σανό ρε παιδιά, κόφτε το λίγο …
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2023, 10:12:41 μμ από asta napane »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3740 στις: Μάρτιος 06, 2023, 09:11:13 πμ »
@Jure : περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας. Τότε ξαφνικά θυμόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα και πως πρέπει να βγάλουμε το σκασμό επειδή έχουμε ένα καρβέλι ψωμί.

Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση.

Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου.

Αλλά ας δούμε και στις Η.Π.Α. το σύστημα των οποίων μιμούμαστε, τι συνέβη με την αξιολόγηση. Το μόνο που έγινε ήταν μια συνεχής επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα για την μόρφωση των παιδιών. Μάλιστα τα τελευταία 10 χρόνια που εντατικοποιήθηκε η αξιολόγηση, οι επιδόσεις των παιδιών έπεσαν. Γιατί;
 
Γιατί όπως και η δική μας αξιολόγηση εστιάζει πάντοτε στον πιο εύκολο στόχο : στους εκπαιδευτικούς. Τους καθιστά υπεύθυνους για τα πάντα, τους μετατρέπει σε ένα είδους Μεσσία που μπορεί να σώσει από μόνος του τους μαθητές : χωρίς σχολεία, χωρίς υποδομές, χωρίς σωστά αναλυτικά προγράμματα κτλ.

Η αξιολόγηση δεν θα φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα. Το μόνο που θα κάνει είναι να αγκυροβολήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια ατελείωτη γραφειοκρατική διαδικασία που θα ενισχύσει μόνο τις καριέρες διευθυντών/συμβούλων/στελεχών εκπαίδευσης. Αλλος ένας τρόπος η boomer γενιά να πηδήξει τις νεότερες...

++++++

Σ'ωραίος...στην πρώτη παράγραφο θα πρόσθετα "ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας ή/και στα δικαιώματά μας"

Όταν είναι στρεβλό το εκπαιδευτικό πλαίσιο και δεν εισακουγόμαστε κάθε φορά που το καταγγέλουμε τότε πως να εμπιστευθούμε να μας αξιολογήσουν; 

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3741 στις: Μάρτιος 06, 2023, 12:37:19 μμ »
@Jure : περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας. Τότε ξαφνικά θυμόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα και πως πρέπει να βγάλουμε το σκασμό επειδή έχουμε ένα καρβέλι ψωμί.

Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση.

Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου.

Αλλά ας δούμε και στις Η.Π.Α. το σύστημα των οποίων μιμούμαστε, τι συνέβη με την αξιολόγηση. Το μόνο που έγινε ήταν μια συνεχής επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα για την μόρφωση των παιδιών. Μάλιστα τα τελευταία 10 χρόνια που εντατικοποιήθηκε η αξιολόγηση, οι επιδόσεις των παιδιών έπεσαν. Γιατί;
 
Γιατί όπως και η δική μας αξιολόγηση εστιάζει πάντοτε στον πιο εύκολο στόχο : στους εκπαιδευτικούς. Τους καθιστά υπεύθυνους για τα πάντα, τους μετατρέπει σε ένα είδους Μεσσία που μπορεί να σώσει από μόνος του τους μαθητές : χωρίς σχολεία, χωρίς υποδομές, χωρίς σωστά αναλυτικά προγράμματα κτλ.

Η αξιολόγηση δεν θα φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα. Το μόνο που θα κάνει είναι να αγκυροβολήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια ατελείωτη γραφειοκρατική διαδικασία που θα ενισχύσει μόνο τις καριέρες διευθυντών/συμβούλων/στελεχών εκπαίδευσης. Αλλος ένας τρόπος η boomer γενιά να πηδήξει τις νεότερες...
Δεν προκύπτει αυτό από πουθενά, το ότι δηλαδή μας θεωρούν υπεύθυνους για τα πάντα. Αλλά ναι είμαστε οι πλέον υπεύθυνοι για το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο. Με όποια βιβλία, με όποια μέσα, με όποιους μαθητές, η δουλειά μας μπορεί να γίνει κακά, μέτρια, καλά, πολύ καλά (άριστα ποτέ, κατά τη γνώμη μου...όσο κι αν το προσπαθούμε).
Το γραφειοκρατικό κομμάτι της το θεωρώ άσκοπο φυσικά, όπως θεωρώ και φωνάζω χρόνια τώρα άσκοπη την ύπαρξη του Μητρώου Μαθητών (πόσες εργατοώρες άδικες!!!!)

"Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου. " Αναφέρομαι στις ακρο-αριστερές παρατάξεις που κατά δήλωσή τους διψούν για αίμα, και όχι στις άλλες, που κι αυτές αντιτίθενται στον τρόπο αξιολόγησης κι όχι στην ύπαρξή της αφεαυτής, γιατί οι πρώτοι τραμπουκίζουν συναδέλφους, δεν ακούν την άλλη άποψη, χαρακτηρίζουν εύκολα, βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα, εφαρμόζοντας μια τύπου αξιολόγηση της χείριστης μορφής εντέλει...έχω τύχει μπροστά σε προπηλακισμό αξιόλογου, αξιαγάπητου από παιδιά, γονείς, συναδέλφους, ικανότατου συναδέλφου, επειδή εξέφρασε μία αντίθετη προς αυτούς άποψη και μόνο! Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και ΑΝΤΙ-συναδελφικό!!! Οι άλλοι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ, ΠΕΚ, ΣΥΝΕΚ ακόμη και του ΚΚΕ διαλέγονται με τους συναδέλφους, ακούνε τους προβληματισμούς τους, τις αγωνίες τους και σέβονται την απόφασή τους. Κατά συνείδηση και με ευθυκρισία κρίνει ο καθένας, ελεύθερα!!! Ζούμε σε δημοκρατική χώρα ελεύθερων προσωπικοτήτων κι όχι σε καθεστώς μαζοποιημένων "τίποτα". Δεν ετεροκαθορίζεται κανένας από εμάς. Είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι, αξιολογημένοι ξανά και ξανά: δώσαμε τόσες εξετάσεις, πανελλήνιες, στη σχολή, για ασεπ, για εισαγωγή σε μεταπτυχιακό, για διδακτορικό...αλίμονο, αν μας φοβίζει η αξιολόγηση που μόνη "ποινή" έχει την επιμόρφωση!! Καλώς να έρθει!!! Τόσοι πληρώνουν 500ρικα για να επιμορφώνονται κάθε λίγο και λιγάκι, και τώρα που θα είναι δωρεάν και στοχευμένη, αντιδρούν. Καλώς να έρθει!!!

Δεν είμαι μεροληπτικός καθόλου. Πολιτικοποιημένος είμαι. Κομματικοποιημένος ποτέ. Ένα βήμα πριν την μετανάστευση βρίσκομαι, διότι υποφέρω με τα φαινόμενα διαπλοκής, διαφθοράς, βολέματος...στη χώρα μου. Ο μόνος λόγος που μένω είναι, εκτός από τους οικείους μου, η πίστη μου ότι μπορούμε να αλλάξουμε, βρε παιδιά!!

Ας διαμαρτυρόμαστε για όσα πληγώνουν πραγματικά, κι όχι για το ξεβόλεμά μας!!

"Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση. " Σίγουρα υπάρχουν και κομπλεξικοί...αν αναφέρεστε στη δήλωση μίας κυρίας, η οποία έγινε βάιραλ, έχω να πω πως διαβάζοντάς το, διακρίνω δισημία. Δείτε το κι αλλιώς! Οι Σύμβουλοί μας γενικά δεν είναι τέρατα. Είναι συνάδελφοι αξιόλογοι οι περισσότεροι. Σίγουρα ανάμεσά τους θα υπάρχουν υπερφιλόδοξοι, ακραίοι, κομπλεξικοί. Άνθρωποι είναι κι αυτοί...αλλά μην τσουβαλιάζουμε. Οι περισσότεροι είναι υποστηρικτικοί. Φιλικοί. Έτοιμοι να δώσουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Ικανότατοι.
"...περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας." Και ένα σχόλιο για το τελευταίο: στο σχολείο μου ήμουν ο μόνος που έκανε απεργία για τις πενιχρές απολαβές μας...μόνο για την αξιολόγηση ξεσηκώνονται οι συνάδελφοι δυστυχώς. Όταν το ζήτημα που καίει, το μόνο είναι αυτό: οι απολαβές μας...!!!! Τιμούμε το κάθε σεντ του μισθού μας!!! Οι περισσότεροι του κλάδου είναι ευσυνείδητοι, με αγάπη προς το έργο τους και τη δουλειά τους. Αλλά ας το παραδεχτούμε. Υπάρχουν και κάποιοι, λίγοι, αλλά υπάρχουν, που κάνουν κακό στο δημόσιο σχολείο: άνθρωποι που αντί για μάθημα κάνουν προπαγάνδα, άλλοι που υποκινούν καταλήψεις, οι χειρότεροι που ξεκουράζονται το πρωί, ώστε το απόγευμα στους ίδιους τους τους μαθητές να κάνουν ιδιαίτερα με 50 ε ξεκούραστοι, άλλοι που είναι άφαντοι μόλις τελειώσει το δίωρό τους και κάποιοι που είναι άφαντοι γενικώς, εξαντλώντας τις άδειές τους, μερικοί που δηλώνουν ανίδεοι για διάφορα και δεν έχουν ούτε μία εξωδιδακτική και άλλα πολλά...η αλλαγή ξεκινά από εμάς!!! Πρέπει να περιφρουρήσουμε το δημόσιο σχολείο, τιμώντας το έργο μας!!! Τέτοια φαινόμενα πρέπει το σωματείο να τα εμποδίζει, νουθετώντας. Μας πονούν, μας κάνουν κακό, μας εκθέτουν στην κοινωνία...
Αλλά όταν οι περισσότερες κατά τόπους ελμε νοιάζονται να κάνουν μικροπολιτική, αλλά όχι να στηρίξουν την ΟΥΣΙΑ του δημόσιου σχολείου, τι περιμένεις...Αλλάζουμε, για να σώσουμε ό,τι σώζεται.

Έχω φίλους που έχουν φέρει τα παιδιά τους σε ελληνικό σχολείο από τη Γερμανία, τη Γαλλία και απορούν που τα παιδιά των άλλων κάνουν ιδιαίτερα και φροντιστήρια!! Εκτιμούν το ελληνικό δημόσιο σχολείο με τα όποια χάλια του σε επίπεδο υποδομών, αναγνωρίζουν την αξία του συστήματος και των αναλυτικών προγραμμάτων (αν και απορούν γιατί διδάσκονται θρησκευτικά κι όχι Λατινικά όλοι ή Φιλοσοφία και γιατί στο γυμνάσιο κάνουν μόνο 1 ώρα φυσικές επιστήμες) και θαυμάζουν τους Έλληνες εκπαιδευτικούς για την υπομονή τους και τη θυσία τους, που με τόσα προσόντα και τέτοια δουλειά παίρνουν τόσο λίγα. Την κοινωνία ΠΡΕΠΕΙ να την έχουμε μαζί μας, για να πετύχουμε το οτιδήποτε...και με τα επιχειρήματα κατά της αξιολόγησης ΔΕΝ πείθουμε ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!

Μακρυγόρησα, με συγχωρείτε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:17:07 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3743 στις: Μάρτιος 06, 2023, 05:12:36 μμ »
@ JURE : Επαναλαμβάνεις την ίδια πιπίλα αγνοοώντας τα επιχειρήματα που δεν μπορείς να αντικρούσεις. Η ουσία είναι μία. Όσοι ενημερωνόμαστε και για τα τεκταινόμενα από το εξωτερικό βλέπουμε την χωρίς ουσία εξουθένωση των εκπαιδευτικών (ειδικά των γνωστικών μαθημάτων).

Όσο για την κοινωνία, κάνεις λάθος. Οι απολαβές και τα προνόμια ενός κλάδου είναι ανάλογος της εγγύτητας του στην εξουσία. Γι' αυτό οι αστυνομικοί θα συνεχίζουν να παίρνουν επιδόματα, τυχερά, έκτακτες ενισχύσεις ενώ ο δασκαλάκος θα ζητιανεύει μπας και βγάλει το μήνα.

Σου ξαναλέω. Μελέτησε τι γίνεται στις Η.Π.Α. και στην Αγγλία.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3744 στις: Μάρτιος 06, 2023, 06:31:11 μμ »
@ JURE : Επαναλαμβάνεις την ίδια πιπίλα αγνοοώντας τα επιχειρήματα που δεν μπορείς να αντικρούσεις. Η ουσία είναι μία. Όσοι ενημερωνόμαστε και για τα τεκταινόμενα από το εξωτερικό βλέπουμε την χωρίς ουσία εξουθένωση των εκπαιδευτικών (ειδικά των γνωστικών μαθημάτων).

Όσο για την κοινωνία, κάνεις λάθος. Οι απολαβές και τα προνόμια ενός κλάδου είναι ανάλογος της εγγύτητας του στην εξουσία. Γι' αυτό οι αστυνομικοί θα συνεχίζουν να παίρνουν επιδόματα, τυχερά, έκτακτες ενισχύσεις ενώ ο δασκαλάκος θα ζητιανεύει μπας και βγάλει το μήνα.

Σου ξαναλέω. Μελέτησε τι γίνεται στις Η.Π.Α. και στην Αγγλία.
Εσύ έχεις μελετήσει; Ποιες πηγές έχεις χρησιμοποιήσει; Έχω ζήσει στο Λονδίνο. Έχω φίλους και συγγενείς εκεί. Πιστεύετε πραγματικά ότι από επαγγελματική εξουθένωση εγκαταλείπουν; Εγκαταλείπουν γιατί βρίσκουν εργασία με πενταπλάσιο μισθό για τα προσόντα τους. Προφανώς! Κι εδώ ένας πληροφορικός, αν εργαστεί σε εταιρεία σταρτ απ προγραμματιστής 1000 ε θα παίρνει;;;

Δεν είναι όμως το μοντέλο αυτών των κρατών που ακολουθείται. Γιατί δεν κοιτάτε τη Γαλλία, την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Βουλγαρία ακόμη ακόμη...ευρωπαϊκά κράτη, της ΕΕ!!! Έχουν δημόσια σχολεία. Αξιολογούνται παντού οι εκπαιδευτικοί. Γιατί δεν κοιτάτε τα σχολεία των Σκανδιναβικών χωρών...αυτά θέλουμε να φτάσουμε. Δείτε πρώτα ποια προσόντα έχουν οι εκπαιδευτικοί. Πώς αξιολογούνται και μετά μιλήστε και για τις απολαβές τους.

Αξιολογούνται ΟΛΟΙ παντού. Μόνο στην τριτοκοσμική χώρα μας δεν αξιολογούμαστε, αλλά όχι μόνο δεν αξιολογούμαστε, φωνάζουμε κιόλας για να μην αξιολογηθούμε. Δεν μας τιμά ΚΑΘΟΛΟΥ!

Νομίζω ότι τα επιχειρήματά σας αντλούνται αποκλειστικά και μόνο από συγκεκριμένες φυλλάδες. Τρομοκρατείτε τον κόσμο. Τα σοβαρά κράτη δουλεύουν μέσα από συναινέσεις και συνεργασίες. Υπάρχει διάθεση να συνεργαστούμε;;; Το δημόσιο σχολείο, το δημόσιο νοσοκομείο είναι κατάκτηση του λαού. Θέλουμε ΟΛΟΙ να τα προστατέψουμε. Αυτά όχι τον κ... μας...

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3745 στις: Μάρτιος 06, 2023, 06:36:48 μμ »
"Οι απολαβές και τα προνόμια ενός κλάδου είναι ανάλογος της εγγύτητας του στην εξουσία." Ακριβώς για αυτό έχει ΑΞΙΑ η στήριξη της κοινωνίας. Γιατί όταν έχεις αυτή με το μέρος σου, όσοι επιδιώκουν την εξουσία θα σε ΔΟΥΝ! Τις εξουσίες τις αποδίδουμε ΕΜΕΙΣ. Ο λαός...

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3746 στις: Μάρτιος 06, 2023, 08:43:01 μμ »
Αυτος ο jure παριστανει οτι ζει σε μια χώρα που λειτουργει με διαφανεια και αξιοκρατια.

Ε, ακου τα λοιπον! Δεν τους εμπιστευομαι να με αξιολογησουν!
Δεν πιστευω οτι θελουν να με βελτιωσουν. Δεν θεωρω οτι αυτοι που θα ερθουν να με κρινουν, ειναι αντικειμενικοι.
Δεν συμφωνω με τον τροπο που θα γινει!

Γιατι να πρεπει να του δωσω το σχεδιο μαθηματος μου; Γιατι δεν ερχεται ξαφνικα και πρεπει να προηγηθει «ραντεβου»; Να με ψησει, θελει; Θελει να μου την πεσει;

Η αξιολογηση οπως πλασαρεται, ειναι για τον πεοντα!

Μην μου πεις οτι ξαφνιαζεσαι;

Και κατι ακομα. Στενοχωριεσαι που φωναζουμε οτι δεν θελουμε να αξιολογηθουμε. Κανε κουραγιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2023, 08:46:24 μμ από nikos99 »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3747 στις: Μάρτιος 06, 2023, 09:25:45 μμ »
Αξιολογούνται ΟΛΟΙ παντού. Μόνο στην τριτοκοσμική χώρα μας δεν αξιολογούμαστε, αλλά όχι μόνο δεν αξιολογούμαστε, φωνάζουμε κιόλας για να μην αξιολογηθούμε. Δεν μας τιμά ΚΑΘΟΛΟΥ!
Το θέμα δεν είναι η αξιολόγηση, αλλά ΠΟΙΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ !
Μόνο στην τριτοκοσμική χώρα μας αξιολογούμαστε από ΑΝΑΞΙΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ!!!


Τέτοιοι υποψιάζομαι ότι θα είναι και οι επιθεωρητές της ακατανόμαστης που θέλουν και να μας αξιολογήσουν. Όμοια ράτσα με τα κομματόσκυλα τους επιθεωρητές του τραίνου που συγκρούστηκε!

Με το που θα αλλάξει η κυβέρνηση θα πρέπει όλοι οι σημερινοί επιθεωρητές να απομακρυνθούν από την εκπαίδευση (να μην πω από το δημόσιο γενικότερα), και να νομοθετηθεί ένας νέος θεσμός που να προάγει αληθινούς αξιολογητές.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2023, 09:50:13 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3748 στις: Μάρτιος 06, 2023, 10:17:38 μμ »
Την κοινωνία ΠΡΕΠΕΙ να την έχουμε μαζί μας, για να πετύχουμε το οτιδήποτε...

Καθόλου δεν μας ενδιαφέρει η απήχηση στο σύνολο της κοινωνίας, γιατί η απήχηση αυτή δεν λαμβάνεται υπόψη στην δικτατορία που ζούμε.
Ο πανικός και ο φόβος της ακατανόμαστης μας ενδιαφέρει, μιας και η κυρία αυτή μόνο από αυτό καταλαβαίνει και μόνο αυτό λογαριάζει.

Αυτός είναι ένας γενικός κανόνας.

Όταν έχεις δημοκρατία, σε ενδιαφέρει  η απήχηση στο σύνολο της κοινωνίας.
Όταν έχεις χούντα / απολυταρχία, σε ενδιαφέρει ο πανικός και ο φόβος του δικτάτορα/τυράννου.

https://www.mixanitouxronou.gr/i-mera-pou-o-othonas-anagkastike-na-vgi-sto-parathiro-ton-anaktoron-gia-na-antimetopisi-tous-epanastatimenous-ellines-itan-3-septemvriou-1843-ke-o-laos-zitouse-sintagma-ke-tin-exosi-ton-vavaron-apo/

...αλίμονο, αν μας φοβίζει η αξιολόγηση που μόνη "ποινή" έχει την επιμόρφωση!! Καλώς να έρθει!!! Τόσοι πληρώνουν 500ρικα για να επιμορφώνονται κάθε λίγο και λιγάκι, και τώρα που θα είναι δωρεάν και στοχευμένη, αντιδρούν. Καλώς να έρθει!!!

Δεν μας φοβίζει η "αξιολόγηση" της ακατανόμαστης.

Μας εξοργίζει!

Γιατί είναι μια ακόμα προσπάθειά των κομματόσκυλων για διασπάθιση του δημόσιου χρήματος.

Επίσης δεν είναι καν αξιολόγηση, αλλά ΑΠαξιολόγηση.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ KATI ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ (ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.

ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΣ ΑΝΑΞΙΟΣΥΜΒΟΥΛΟΣ-ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.

ΟΠΟΙΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΞΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2023, 11:25:11 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3749 στις: Μάρτιος 06, 2023, 11:56:38 μμ »
Γιατι να πρεπει να του δωσω το σχεδιο μαθηματος μου; Γιατι δεν ερχεται ξαφνικα και πρεπει να προηγηθει «ραντεβου»; Να με ψησει, θελει; Θελει να μου την πεσει;

To σχέδιο μαθήματος το θέλει για να κλέψει ιδέες από όλους εμάς, και να το παίζει μάγκας μετά.
Εγώ σχέδιο μαθήματος δεν δίνω σε κανένα κομματόσκυλο επιθεωρητή, είναι πνευματική μου ιδιοκτησία.

Επίσης, στην υποθετική περίπτωση που τελικά επιλεγούν άξιοι αξιολογητές και όχι κομματόσκυλα, θα περιμένω από αυτούς να έρθουν στο μάθημά μου ξαφνικά και όχι με "Ραντεβού".

Να με παρακολουθήσουν σιωπηλά χωρίς να με ενοχλούν, και φυσικά να φτιάξουν από μόνοι τους την αναφορά και την χαρτούρα, και όχι να απαιτούν από εμένα να φτιάχνω αναφορές και διάφορα άλλα ματσαγγούρικα. Γιατί στην τελική, αν απασχολείς τον δάσκαλο με χαρτούρα και γραφειοκρατία, αυτό τρώει χρόνο στον δάσκαλο και λόγω της έλλειψης χρόνου ο δάσκαλος παραμελεί τους μαθητές του και δεν εγκύπτει με προσοχή στις ανάγκες τους και στις μαθησιακές δυσκολίες τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2023, 12:00:42 πμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος wipers

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3750 στις: Μάρτιος 07, 2023, 12:22:38 πμ »
To σχέδιο μαθήματος το θέλει για να κλέψει ιδέες από όλους εμάς, και να το παίζει μάγκας μετά.
τρισμεγιστε μυστη ανεβασε και για μας τους κοινους θνητους ενα σχεδιο μαθηματος,μοιρασε μας τη γνωση και τη σοφια σου και βοηθησε μας να ανελθουμε  στο  επιπεδο σου. πλερωνουμε και δικαιωματα αμα λαχει ναουμ (δραχμας δεν διδω)

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3751 στις: Μάρτιος 07, 2023, 11:51:10 πμ »
Για τους εκπαιδευτικούς των ΚΕΔΑΣΥ, η διαδικασία για συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση είναι η ίδια με τα σχολεία; Δηλαδή υπογράφουμε το κείμενο της ολμε όσοι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή και στη συνέχεια το πρωτοκολλούμε στο πρακτικό;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 469
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 485

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.