0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@Jure : περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας. Τότε ξαφνικά θυμόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα και πως πρέπει να βγάλουμε το σκασμό επειδή έχουμε ένα καρβέλι ψωμί. Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση. Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου. Αλλά ας δούμε και στις Η.Π.Α. το σύστημα των οποίων μιμούμαστε, τι συνέβη με την αξιολόγηση. Το μόνο που έγινε ήταν μια συνεχής επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα για την μόρφωση των παιδιών. Μάλιστα τα τελευταία 10 χρόνια που εντατικοποιήθηκε η αξιολόγηση, οι επιδόσεις των παιδιών έπεσαν. Γιατί; Γιατί όπως και η δική μας αξιολόγηση εστιάζει πάντοτε στον πιο εύκολο στόχο : στους εκπαιδευτικούς. Τους καθιστά υπεύθυνους για τα πάντα, τους μετατρέπει σε ένα είδους Μεσσία που μπορεί να σώσει από μόνος του τους μαθητές : χωρίς σχολεία, χωρίς υποδομές, χωρίς σωστά αναλυτικά προγράμματα κτλ. Η αξιολόγηση δεν θα φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα. Το μόνο που θα κάνει είναι να αγκυροβολήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια ατελείωτη γραφειοκρατική διαδικασία που θα ενισχύσει μόνο τις καριέρες διευθυντών/συμβούλων/στελεχών εκπαίδευσης. Αλλος ένας τρόπος η boomer γενιά να πηδήξει τις νεότερες...
@ JURE : Επαναλαμβάνεις την ίδια πιπίλα αγνοοώντας τα επιχειρήματα που δεν μπορείς να αντικρούσεις. Η ουσία είναι μία. Όσοι ενημερωνόμαστε και για τα τεκταινόμενα από το εξωτερικό βλέπουμε την χωρίς ουσία εξουθένωση των εκπαιδευτικών (ειδικά των γνωστικών μαθημάτων). Όσο για την κοινωνία, κάνεις λάθος. Οι απολαβές και τα προνόμια ενός κλάδου είναι ανάλογος της εγγύτητας του στην εξουσία. Γι' αυτό οι αστυνομικοί θα συνεχίζουν να παίρνουν επιδόματα, τυχερά, έκτακτες ενισχύσεις ενώ ο δασκαλάκος θα ζητιανεύει μπας και βγάλει το μήνα. Σου ξαναλέω. Μελέτησε τι γίνεται στις Η.Π.Α. και στην Αγγλία.
Αξιολογούνται ΟΛΟΙ παντού. Μόνο στην τριτοκοσμική χώρα μας δεν αξιολογούμαστε, αλλά όχι μόνο δεν αξιολογούμαστε, φωνάζουμε κιόλας για να μην αξιολογηθούμε. Δεν μας τιμά ΚΑΘΟΛΟΥ!
Την κοινωνία ΠΡΕΠΕΙ να την έχουμε μαζί μας, για να πετύχουμε το οτιδήποτε...
Καθόλου δεν μας ενδιαφέρει η απήχηση στο σύνολο της κοινωνίας, γιατί η απήχηση αυτή δεν λαμβάνεται υπόψη στην δικτατορία που ζούμε.Ο πανικός και ο φόβος της ακατανόμαστης μας ενδιαφέρει, μιας και η κυρία αυτή μόνο από αυτό καταλαβαίνει και μόνο αυτό λογαριάζει.Αυτός είναι ένας γενικός κανόνας.Όταν έχεις δημοκρατία, σε ενδιαφέρει η απήχηση στο σύνολο της κοινωνίας. Όταν έχεις χούντα / απολυταρχία, σε ενδιαφέρει ο πανικός και ο φόβος του δικτάτορα/τυράννου.https://www.mixanitouxronou.gr/i-mera-pou-o-othonas-anagkastike-na-vgi-sto-parathiro-ton-anaktoron-gia-na-antimetopisi-tous-epanastatimenous-ellines-itan-3-septemvriou-1843-ke-o-laos-zitouse-sintagma-ke-tin-exosi-ton-vavaron-apo/
...αλίμονο, αν μας φοβίζει η αξιολόγηση που μόνη "ποινή" έχει την επιμόρφωση!! Καλώς να έρθει!!! Τόσοι πληρώνουν 500ρικα για να επιμορφώνονται κάθε λίγο και λιγάκι, και τώρα που θα είναι δωρεάν και στοχευμένη, αντιδρούν. Καλώς να έρθει!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ KATI ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ (ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΣ ΑΝΑΞΙΟΣΥΜ
Γιατι να πρεπει να του δωσω το σχεδιο μαθηματος μου; Γιατι δεν ερχεται ξαφνικα και πρεπει να προηγηθει «ραντεβου»; Να με ψησει, θελει; Θελει να μου την πεσει;
To σχέδιο μαθήματος το θέλει για να κλέψει ιδέες από όλους εμάς, και να το παίζει μάγκας μετά.