*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 697793 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3794 στις: Μάρτιος 13, 2023, 02:26:30 μμ »
Αποκαλείς ψεύτη και γελοίο το Βασίλη Πετράκη των Αντιτετραδίων;

ΥΓ: Ο μονίμως υποτιμητικός τρόπος που μιλάς για την αριστερή φοιτητιώσα νεολαία και τους κοινωνικούς αγώνες που δίνει μου θυμίζει τη σπουδαία ρήση του γνωστού αντισημίτη χουντικού Άδωνι για την κυριαρχία της αριστερής υποκουλτούρας που υποβαθμίζει τα πανεπιστήμια και μολύνει την υγιώς σκεπτόμενη κοινωνία. Οι απόψεις αυτές είναι κυρπαντελήδικες κι αυτές οδήγησαν στο πραξικόπημα (περί αναρχίας μπαχάλων και λοιπά μιλούσε ο Παπαδόπουλος). Αυτά.

Ποσο σοβαρα να μιλήσω για τη φοιτητιωσα νεολαία που έκανε συνελεύσεις και ψήφιζε για τη διάλυση του ΝΑΤΟ και της ΕΕ και χαρακτήριζε υπερεντατικοποιημενο το πρόγραμμα σπουδών της φιλολογίας Αθήνας που οποίος την έχει τελειώσει γνωρίζει ότι ήταν ένα τσίρκο ανοργανωσιάς, γελοιότητας και διδασκόντων ανυπόστατου επιστημονικού επιπέδου;

Τα γνωριζω καλά τα αντιτετράδια της εκπαίδευσης και τα διαβάζω. Αν θες το πιστεύεις, αν θες όχι. Κι επειδή πρόσκειμαι στην Αριστερά, με ενοχλεί να μην βλέπω σοβαρα επιχειρήματα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι σύμβουλοι κάνουν καταδρομικες επιχειρήσεις με κάλυψη-απόκρυψη στα σχολεία, από τη στιγμή που πρέπει να έχουν ενυπόγραφα συμφωνήσει τα διαδικαστικά. Αν το κανουν, ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ και αν παρανομούν, πρέπει να καταγγελθούν επώνυμα, γιατί δεν είναι κάτι αόριστο και ασαφές του τύπου ο τάδε διευθυντής είναι μ….. για το οποίο έχουμε συνηθίσει σε ασαφείς διαμαρτυρίες. Αν νεοεκλεγμένος σύμβουλος παραβιάζει νόμο, γιατί δεν καταγγέλεται επώνυμα ποιος είναι; Δεν τίθεται θέμα δυσφήμισης για να φοβάται κάποιος που έχει αποδείξεις για το ότι συμβαίνει αυτό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:38:17 »

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3795 στις: Μάρτιος 13, 2023, 02:48:01 μμ »
Εντιμότητα...ανιδιοτέλεια...μετριοπάθεια...

Χτύπησες την φλέβα μου! Θα σε ψηφίσω!

Ο καθείς κι ο λόγος του.

Αξιολογήσου να...κρατήσεις όρθιο το κτήριο.

Jure, γιατί τόση αγωνία όμως; Δεν σού φθάνουν οι έντιμοι/ανιδιοτελείς/μετριοπαθείς/ανύπαρκτοι συνάδελφοί σου; Εμάς τι μας θες; Για μπούγιο;

Πρέπει (επιτέλους) να καταλάβετε οτι η αξιολόγηση γίνεται για να διαλύσουν το δημόσιο σχολείο. Να το απαξιώσουν. Δέχεσαι να σε κρίνουν επιστημονικά κάποιοι; Δηλαδή, έκλεψες για να βρεθείς στη θέση που βρέθηκες; Είσαι απατεώνισσα; Αυτό δέχεσαι;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2023, 03:01:36 μμ από nikos99 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3796 στις: Μάρτιος 13, 2023, 02:54:44 μμ »
Το ότι ο σύμβουλος μας θα έρθει την επόμενη εβδομάδα στο σχολείο μιυ και στο δρομολόγιο έχει και άλλα νησιά, είναι γεγονός. Το γνωριζω γιατί μου το είπε η νεοδιόριστη που επικοινωνεί μαζί του κσι έκλεισαν ραντεβού, η ίδια μου είπε για την πλατφόρμα.
Για το αν δεν προχωράει, είπα απλα ότι δεν έχουμε κάποια πληροφορία αν ισχύει ή δεν ισχύει. Άρα ούτε το κάνουμε σημαία ούτε το απορρίπτουμε.
Και σε μας έκλεισε ραντεβού νεοδιόριστος και δεν έχω κανένα λόγο να μην τον πιστέψω.
Επίσης στην απεργία τα ποσοστά που είχαν οι νεοδιόριστοι λέγεται ότι ήταν χαμηλότατα. Υποθέτω πως δεν είναι ψέμα, γιατί ξεκίνησαν από αυτούς που η ανάγκη σπρώχνει σε υποχωρήσεις. Δεν πρέπει να μάθουμε όμως ποια είναι αυτά για να έχουμε μια εικόνα πραγματική για το τι προχωράει ή τι όχι;
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3797 στις: Μάρτιος 13, 2023, 03:06:04 μμ »
Και σε μας έκλεισε ραντεβού νεοδιόριστος και δεν έχω κανένα λόγο να μην τον πιστέψω.
Επίσης στην απεργία τα ποσοστά που είχαν οι νεοδιόριστοι λέγεται ότι ήταν χαμηλότατα. Υποθέτω πως δεν είναι ψέμα, γιατί ξεκίνησαν από αυτούς που η ανάγκη σπρώχνει σε υποχωρήσεις. Δεν πρέπει να μάθουμε όμως ποια είναι αυτά για να έχουμε μια εικόνα πραγματική για το τι προχωράει ή τι όχι;

Αυτό που έχω καταλάβει είναι οτι τουλ προχωράει για όσους έχουν κινητοποιηθεί εγκαίρως, σίγουρα έχουν μείνει και δύσπιστοι. Ουσιαστικά όμως σε πολύ μικρό μέρος της χώρας έχει ξεκινήσει, αφού στην Αττική που ζει ο μίσος πληθυσμός, πριν από μια βδομάδα βγήκαν οι οριστικοί πίνακες. Επομένως δεν έχουμε εικόνα.

Επειδή εγω έχω κακές παρέες από τα φοιτητικά μου χρόνια, τα μεταπτυχιακά και διάφορες επιστημονικές συνεργασίες, γνωριζω αρκετούς συμβούλους φιλολόγων. Κανένας τους δεν πιστεύει οτι σε βάθος χρόνου η αξιολόγηση, ειδικά το κομμάτι ππυ αφορά παρατήρηση διδασκαλίας, θα γενικευτεί. Η εκτίμηση τους εινα οτι το πολύ να αξιολογείται εθελοντικά όποιος θέλει εξέλιξη, και άντε να γίνει και το κομμάτι του διευθυντή (που για εμένα προσωπικά, αυτό εινα το κόκκινο πανί και όχι ο σύμβουλος που δεν έχει ούτε όφελος ουυε συμφέρον από την διαδικασια). Το διευκρινίζω αυτό για να ξεκαθαρίσω και τη στάση μιυ απέναντι στο σύστημα, ο κίνδυνος θεωρώ οτι είναι η αξιολόγηση του διευθυντή και απορώ γιατί αυτό δεν το θίγουν οι εκπρόσωποι μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:38:17 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3798 στις: Μάρτιος 13, 2023, 06:03:08 μμ »
Κι εγώ θεωρώ πως ο ρόλος του διευθυντή είναι πιο επικίνδυνος και μάλιστα τον βλέπω σαν επιθεωρητή με συμφέρον σε καθημερινή βάση. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γενικά τους εκπροσώπους μας για να καταλήξω σε συμπέρασμα για την στάση τους και τα επιχειρήματά τους.
Ελπίζω σε λίγο καιρό να μην έχουμε να γράφουμε τίποτα πάντως.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3799 στις: Μάρτιος 13, 2023, 06:04:28 μμ »
Έχουμε κάποια απόδειξη ότι δεν προχωράει; Ο δικός μας ξεκινάει επισκέψεις σε νησιά την επόμενη εβδομάδα.
Επι της ουσίας πέρα από την κλασική ρητορική των ΕΑΑΚ σε ΓΣ στην Aula της φιλοσοφικής, δεν έχουμε καμιά πληροφορία για το αν οι νεοδιόριστοι δέχονται ή δεν δέχονται να αξιολογηθούν, άρα μπορεί να προχωράει αργά, μπορεί και να μην προχωράει, με δεδομένη όμως την πληροφορία ότι (και αυτή) η πλατφόρμα κολλαει, μάλλον χρησιμοποιείται από πολλούς.


Για το αν δεν προχωράει, είπα απλα ότι δεν έχουμε κάποια πληροφορία αν ισχύει ή δεν ισχύει. Άρα ούτε το κάνουμε σημαία ούτε το απορρίπτουμε.

Επίσημα στατιστικά δεν έχουμε αλλά φαντάζομαι έχεις ήδη μάθει από ανακοινώσεις, περιοχές όπου αξιολογητές έφυγαν άπραγοι.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3800 στις: Μάρτιος 13, 2023, 06:07:53 μμ »
Επίσημα στατιστικά δεν έχουμε αλλά φαντάζομαι έχεις ήδη μάθει από ανακοινώσεις, περιοχές όπου αξιολογητές έφυγαν άπραγοι.

Ναι έχω μάθει. Όπως όμως δεν γενικεύω ότι προχωράει επειδή εγω γνωριζω χ περιπτώσεις, δεν γενικεύω ότι δεν προχωράει επειδή είδα κάποιες ανακοινώσεις. Ελπίζω να έγινα κατανοητή.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3801 στις: Μάρτιος 13, 2023, 06:15:36 μμ »
Κι εγώ θεωρώ πως ο ρόλος του διευθυντή είναι πιο επικίνδυνος και μάλιστα τον βλέπω σαν επιθεωρητή με συμφέρον σε καθημερινή βάση. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γενικά τους εκπροσώπους μας για να καταλήξω σε συμπέρασμα για την στάση τους και τα επιχειρήματά τους.
Ελπίζω σε λίγο καιρό να μην έχουμε να γράφουμε τίποτα πάντως.

Μάλλον γιατί ο σύμβουλος θυμίζει τον παλιό επιθεωρητή. Επίσης γιατί παραδοσιακά οι εκπαιδευτικοί δυσκολεύονται στην ιδέα ότι κάποιος παρακολουθεί το μάθημά τους (ξέρω και πολλούς που έχουν δυσκολία και με την παράλληλη στήριξη πχ). Επίσης όλοι έχουμε εμπειρία από συμβούλους που είναι εκτός τόπου και χρόνου και δεν έχουν επαφή με την τάξη, ή προτείνουν πράγματα ανεφάρμοστα ή απλα είναι εξαφανισμένοι, οπότε δικαιολογείται η δυσπιστία.

Το γιατί μένει απ έξω ο ρόλος του διευθυντή που θα αξιολογεί συχνότερα και σε δυο πεδία μάλιστα, δεν το έχω κατανοήσει. Με τον διευθ. εχεις καθημερινή επαφή, έχει συμφέρον να σου πουλήσει εξουσία και μπορεί όντως να σε τρομοκρατεί ή να σε κρατάει «δέσμιο» με τον φόβο της αξιολόγησης, μπορεί να χρησιμοποιήσει εναντίον σου κάποια διαφωνία σου ή απροθυμία σου να κανεις κάποια εργασία, χίλια μυρια που σίγουρα δεν πρόκειται να κάνει ο κάθε σύμβουλος που ούτε το όνομά σου ξέρει, ούτε έχει λόγο να σε ευνοήσει ή να σε θάψει. Η χειραγώγηση που είναι αγαπημένη λέξη εναντίον της αξιολόγησης, σίγουρα μέσω των διευθυντων μπορεί να προκύψει, και θεωρώ και πολύ πιθανό τον κίνδυνο αυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2023, 06:17:29 μμ από Έσπερος »

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3802 στις: Μάρτιος 13, 2023, 08:17:04 μμ »
Θα πρέπει να γίνει κάτι κατανοητό. Οι συνάδελφοι που στηρίζουν την αξιολόγηση κι απαξιώνουν τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις είναι μιας συγκεκριμένης ιδεολογίας. Φαιάς. Ημπορεί να μη θέλουν να το πουν να μην το παραδέχονται κτλ κτλ. Αλλά η επιχειρηματολογία τους είναι αντιγραφή ξεπατικωμένη της φράσης του Χριστόδουλου. Δεν ήξερα τι γινόταν στη χούντα, εγώ διάβαζα. Δεν ξέρουν, λοιπόν, οι συνάδελφοι αυτοί τι σημαίνει ταξικός πόλεμος κι όξυνσή του. Πώς συνδέεται μ' αυτόν ο επιθεωρητισμός. Πώς όλες οι πολιτικές των υπουργείων (π.χ. του υγείας) στην ίδια ταξική γραμμή διάλυσης του δημοσίου προσανατολίζονται. Δεν ξέρουν γιατί είναι καλά παιδιά με φίλους που 'ναι καλά παιδιά με κοινωνικές σχέσεις που περιλαμβάνουν ανθρώπους της καλής κοινωνίας. Απ' τα μαθητικά-φοιτητικά τους χρόνια μέχρι σήμερα. Δηλαδή οι άνθρωποι διαβάζουν για τα μάστερ τους τα ντοκτορά τους και παρουσιάζουν υποδειγματικές διδασκαλίες στους αδαείς. Είναι, με απλά λόγια, μες σ' έναν κόσμο κλεισμένοι δικό τους τον οποίο και θεωρούν πολιτισμικά ανώτερο σ' αντίθεση με τους πλεμπαίους της υποκουλτούρας του πεζοδρομίου. Ας αφήσουμε να διαβούν, λοιπόν, τις μεγάλες λεωφόρους των VIP που διάλεξαν. Εμείς, λίγοι ή πολλοί, διαλάξαμε στη νιότη μας και μέχρι τούδε άλλο δρόμο. Αυτόν που μας ανήκει. Και τον πορευόμαστε με τους διαλεχτούς συντρόφους μας.

Αποσυνδεδεμένος domaria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3803 στις: Μάρτιος 13, 2023, 09:04:32 μμ »
Κι εγώ θεωρώ ότι οι δντες θα έχουν επιπλέον δύναμη να επηρεάζουν τους εκπαιδευτικούς και από τις περιπτώσεις που έχω συναντήσει στα σχολεία, τουλάχιστον οι μισοι θα το εκμεταλλευτούν.
Ωστόσο, εγώ προσωπικα δεν θα επιστρέψω σε άνθρωπο που πέρασε στο παιδαγωγικό τμήμα πριν το 2000, με βαθμολογία οριακά πάνω από το δέκα, να με κάνει λάστιχο για να μου βάλει Α.

Συνδεδεμένος Scout

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3804 στις: Μάρτιος 13, 2023, 10:08:33 μμ »
προσωπικα δεν θα επιστρέψω σε άνθρωπο που πέρασε στο παιδαγωγικό τμήμα πριν το 2000, με βαθμολογία οριακά πάνω από το δέκα, να με κάνει λάστιχο για να μου βάλει Α.

Δηλαδή αυτό είναι το πρόβλημα; Το "ποιος/-α είσαι εσύ, ρε, που θα με αξιολογήσεις εμένα"; Ή το ποια είναι η μεσομακροπρόθεσμη στόχευση της αξιολόγησης, όπως αυτή έχει σχεδιαστεί να εφαρμοστεί;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3805 στις: Μάρτιος 13, 2023, 10:09:40 μμ »
Ωστόσο, εγώ προσωπικα δεν θα επιστρέψω σε άνθρωπο που πέρασε στο παιδαγωγικό τμήμα πριν το 2000, με βαθμολογία οριακά πάνω από το δέκα, να με κάνει λάστιχο για να μου βάλει Α.

Ακριβώς, ένα ακόμα σοβαρό ζήτημα με τους διευθυντές είναι ότι συχνά έχουν πολύ λιγότερα προσόντα. Εγω φέρνοντας κατά νου τους 3 διευθυντές που έχω ζήσει συν έναν υποψήφιο που γνωριζω, δεν μπορώ να φανταστώ να με αξιολογούν, αντιθετα δρν έχω σκεφτεί κάτι τέτοιο για τους ισάριθμους συμβούλους που έχω γνωρίσει.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3806 στις: Μάρτιος 13, 2023, 10:17:48 μμ »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3807 στις: Μάρτιος 13, 2023, 10:29:55 μμ »
Αυτό που ΔΕΝ κατανοείτε είναι ότι η αξιολόγηση ήρθε (επιτέλους!!!) για να μείνει. Στο πρόγραμμα κάθε κόμματος υπάρχει φυσικά, αφού είναι ευρωπαϊκή επιταγή!
Για όσους το παίζετε ξερόλες σχετικά με το τι συμβαίνει στην Αγγλία, να ξαναπώ, έχω ζήσει στο Λονδίνο, αν και παιδί γονέων της εργατικής τάξης, με πολλά οικονομικά προβλήματα, που δεν πήγε καν φροντιστήριο ούτε τα απογεύματα τρέχει να ξεζουμίσει τους μαθητές και τους γονείς τους στα ιδιαίτερα, και έχω συγγενείς και φίλους που εργάζονται και ζουν σε Αγγλία, Η.Π.Α., Ελβετία, Κύπρο, Ολλανδία, Εσθονία κ.α. Παντού αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί!!! Ζητάτε το παράλογο. Φυσικά προχωρά και αυτή η δυσλειτουργική αξιολόγηση, που σίγουρα θα τροποποιηθεί στα σημεία, για να είναι πιο εύχρηστη.

Τώρα τι να πούμε για όσους νιώθουν δυστυχία που δεν έζησαν τους αγώνες των προγόνων μας, Χούντα κλπ. Κ
και νιώθουν τύψεις για αυτό…έτσι, επιχειρούν κάθε μα κάθε φορά να παρουσιάσουν τις συνθήκες σαν εμφυλιακές, για να έχουν λόγο ύπαρξης. Η ζωή έχει προχωρήσει…ζούμε σε ευρωπαϊκή δημοκρατική χώρα με τα προβλήματά της προφανώς, με τη διαφθορά, τη διαπλοκή και τις πελατειακές σχέσεις που μας κρατούν πίσω, αλλά υπάρχουν υγιείς δυνάμεις για αλλαγή. Ο συντηρητισμός σας ΔΕΝ οδηγεί πουθενά. Δεν είστε δέντρα, μετακινηθείτε!!!

Όσο κι αν επιμένετε στις ύβρεις, φανερώνετε απλώς την ανηθικότητά σας.

Οι εκπαιδευτικοί λειτουργούμε στην τάξη για την διαπαιδαγώγηση πρωτίστως των μαθητών μας, για να βοηθήσουμε στο να σκέφτονται και να δρουν ελεύθερα…να αξιοποιούν τις δυνατότητές τους και να μάθουν να συνεργάζονται.

Πόσο βοηθά το κλίμα που προκαλείτε στα σχολεία τους μαθητές! Έχετε αναρωτηθεί;

Ταξικότητα και σαχλαμάρες…το δημόσιο σχολείο είναι για τους μη προνομιούχους, όπως εγώ, για να μορφωθούν και να ανελιχθούν με την αξία τους. Χωρίς τις πλάτες διάφορων θείων και Πατερούληδων…σιχάματα!

Ας συνεργαστούμε λοιπόν για το βασικό μας στόχο: τη βελτίωση του σχολείου. Ας ξεκινήσουμε την κουβέντα με τις δημοκρατικές υγιείς πολιτικές δυνάμεις του τόπου, μακριά από τους λαϊκιστές, ώστε μετά τις εκλογές να έχουμε μια βελτιωμένη μορφή αξιολόγησης. Εφαρμόσιμης και αποτελεσματικής. 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 586

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.