*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 942561 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5941
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #224 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:20:42 pm »
Bitch, πολύ ενδιαφέροντα και καίρια τα ερωτήματα που θέτεις και θα αποτύπωναν και την εργατικότητα του εκπαιδευτικού, αλλά πολύ φοβάμαι ότι για να απαντήσει σ' αυτά μια επιτροπή αξιολόγησης πρέπει να μπει στη διαδικασία της έρευνας, τουτέστιν να αρχίσει να ρωτά διευθυντή, συναδέλφους και μαθητές για το τι έχει κάνει και τι όχι ο κρινόμενος (γιατί οι δικές του απαντήσεις δεν αποδεικνύονται αλλιώς).

Κάτι τέτοιο ενδεχομένως να έκανε ένας παλιός επιθεωρητής, αλλά σίγουρα όχι για όλους τους υπαλλήλους και μέσα σε ένα χρόνο.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:06:23 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #225 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:22:39 pm »
Ας βάλουν πρώτα αξιολόγηση με γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ για να γίνεις καθηγητής πανεπιστημίου, και μετά να ζητάνε αξιολόγηση με γραπτές εξετάσεις ασεπ για τους δασκάλους (προστέθηκε έμφαση)

Εγείρονται πολλά ζητήματα εδώ, όπως π.χ. η σχέση της συνταγματικά κατοχυρωμένης αυτοτέλειας των ΑΕΙ με το ΑΣΕΠ, ο ρόλος των εκλεκτορικών σωμάτων και οι ανώνυμες κρίσεις, τα οποία μάλλον αγνοείς και στα οποία δε θα υπεισέλθω. Επειδή δε θέλω να πιστέψω πως λαϊκίζεις, όπως λαϊκίζουν αυτοί που διέρρευσαν τις γελοιότητες περί γραπτής αξιολόγησης στο σύνολο των ΔΥ, έχω την υποχρέωση να σε ρωτήσω: γιατί θεωρείς πως η αξιολόγηση των δασκάλων προϋποθέτει την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών; Αλλού γράφεις ότι πρέπει πρώτα να κριθούν οι πολιτικοί (που παρεμπιπτόντως εκτίθενται σε λαϊκή ψήφο κάθε 2-3 χρόνια), και μετά οι εκπαιδευτικοί. Πάλι, γιατί; Η γνώμη μου είναι πως αν θέλεις να κρίνεις τους άλλους, πράγμα που ειδικά εσύ το κάνεις με αρκετό ενθουσιασμό, είναι ηθικά επιβεβλημένο να μην το κάνεις από το απυρόβλητο ανθρώπου που δεν έχει εκτεθεί ποτέ σε αξιολόγηση το δικό του έργο.

Σε ό,τι αφορά την πληροφορία περί γραπτών εξετάσεων, πρόκειται νομίζω για πυροτέχνημα με σαφή πρόθεση να λαϊκίσει ("εγώ πρότεινα ένα πλήρες σχέδιο αξιολόγησης, αλλά φευ, δε με κάνατε πρωθυπουργό", "δεν έγινα πρόεδρος του κινήματος, γιατί τα έβαλα με τους ΔΥ"). Πρακτικά, στην Ελλάδα δεν υπάρχει η υποδομή να γίνουν εξετάσεις αυτής της κλίμακας. Δεν υπάρχουν αίθουσες, δεν υπάρχουν επιτηρητές, δεν υπάρχουν βαθμολογητές. Κυρίως όμως δεν υπάρχουν χρήματα. Πιο ρεαλιστικό θα ήταν αν διενεργούνταν εξετάσεις για όσους είναι να κριθούν για προαγωγή το Μάιο. Και πάλι όμως, η έλλειψη τεχνογνωσίας και το κόστος των εξετάσεων το καθιστούν απίθανο.
Νομίζω ότι οι τεχνικές δυσκολίες που αναφέρεις δεν μπορούν πια να αποτελούν εμπόδιο, όπως δεν αποτελούν για επίσης μαζικής κλίμακας εξετάσεις, όπως οι πανελλαδικές ή ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #226 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:30:33 pm »
Bitch, πολύ ενδιαφέροντα και καίρια τα ερωτήματα που θέτεις και θα αποτύπωναν και την εργατικότητα του εκπαιδευτικού, αλλά πολύ φοβάμαι ότι για να απαντήσει σ' αυτά μια επιτροπή αξιολόγησης πρέπει να μπει στη διαδικασία της έρευνας, τουτέστιν να αρχίσει να ρωτά διευθυντή, συναδέλφους και μαθητές για το τι έχει κάνει και τι όχι ο κρινόμενος (γιατί οι δικές του απαντήσεις δεν αποδεικνύονται αλλιώς).

Κάτι τέτοιο ενδεχομένως να έκανε ένας παλιός επιθεωρητής, αλλά σίγουρα όχι για όλους τους υπαλλήλους και μέσα σε ένα χρόνο.

apri
είναι πολύ πιο ευκολο από όσο νομίζεις και γίνεται και πολύ γρήγορα. Ενδεικτικά ας πούμε :
....Αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στον υπηρεσιακό φάκελο του κάθε εκπ/κού. Εκεί θα δει πχ τις άδειες που παίρνει. Δειγματοληπτικά μπορεί να τις συγκρίνει με τα ωρολόγια προγράμματα που υπάρχουν σε όλες τις δδε και να κάνει σύγκριση του ποιές μέρες παίρνει άδεια και πόσες ώρες μαθήματος έχει αυτές τις ημέρες.

Μπορεί επισης να δει τις βεβαιώσεις παρακολούθησης σεμιναρίων ή να ζητήσει απο τον εκπ/κό να τις προσκομίσει.
Μπορεί να κοιτάξει τα πρακτικά των σχολείων και να δει ποιοί αναλαμβάνουν προγράμματα κάθε χρόνο και πόσα!

Μπορεί μέσα απο το προσωπικό μητρώο να δει άδειες και αποσπάσεις - και άρα να μετρήσει το χρόνο που ο κάθε εκπ/κός περνάει στο σχολείο.

Μπορεί όπως ήδη έγραψα να κάνει έναν αιφνιδιαστικό έλεγχο στα βιβλία ύλης και φοίτησης καθώς και στα απουσιολόγια.

Επισης, μην ξεχνάς ότι τα περισσότερα από αυτά τα στοιχεία είναι πλέον καταχωρημένα ηλεκτρονικά ( τόσο τα στατιστικά, όσο και τα δελτία κίνησης όσο και τα ωρολόγια προγράμματα και  οι άδειες και οι παντός είδους αποσπάσεων ). Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι ένα κλικ για να συνδέσουν τα δεδομένα μεταξύ τους. Το survey αναδεικνύεται σε πρωταγωνιστή στον τομέα αυτό.

Είναι πλέον πολύ πιο εύκολο από όσο νομίζετε! Και δεν διαρκεί παρά ελάχιστα! Και  για τα περισσότερα απο αυτά δεν χρειάζεται ούτε να ρωτησεις τον διευθυντή, τους μαθητές, τους γονείς και κανέναν.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #227 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:42:16 pm »
αν τα παραπάνω τα "μεταφράσουμε" για τους εκπαιδευτικούς έχουμε και λέμε :
- πηγαίνει στην τάξη με το που χτυπάει το κουδούνι ή αφήνει να περάσει το ακαδημαΪκό τέταρτο και αν;
-  έρχεται κανονικά στην ώρα του όταν ξεκινάει την πρώτη ώρα ή συνήθως αργεί γιατί τον πήρε ο ύπνος;
- πόσες άδειες έχει πάρει; Υπάρχει αντιστοιχία επταώρου με άδεια; Ή Παρασκευής με άδεια; Ή Δευτέρας με άδεια;
- πώς είναι η συνεργασία του με τους γονείς; Στέλνει σημειώματα απουσιών; Τηλεφωνεί προσωπικά στους γονείς; ενημερώνει την καρτέλα του μαθητή για τυχόν αλλεργίες ή άλλα προβλήματα υγείας ή / και προσωπικά των μαθητών; Ενημερώνει το σύλλογο επ΄αυτών;
- χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες στο μάθημά του; Ή απλά φωτοτυπεί το Μεταίχμιο; Ή δεν φωτοτυπεί τίποτα; Παράγει δικό του υλικό με ασκήσεις;
-
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:43:58 pm από baarli »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:06:23 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #228 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:45:10 pm »
baarli  μίλησα για ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια. Εσύ αναφέρεσαι μόνο στα ποιοτικά.

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η αξιολόγηση εμπεριέχει ΚΑΙ τα δύο. Μην μπερδεύετε αυτά που έχετε ΕΣΕΙΣ στο κεφάλι σας  για την αξιολόγηση με το ΤΙ ΕΙΝΑΙ αξιολόγηση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης!

Εξάλλου το πόσο συνεπής διοικητικά ειναι ένας υπάλληλος είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό αλληλένδετο με το πόσο επαρκής ουσιαστικά είναι!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #229 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:46:48 pm »
Ναι.. ειδικά από ήθος.. πλημμυρίζει η εκπαιδευτική κοινότητα.
Τέλος πάντων, αυτά τα ΠΟΣΟΤΙΚΑ (δεν ανέφερε η bitch για ποιοτικά κριτήρια άλλωστε) κριτήρια αξιολόγησης θα μπορούσαν να αποτελούν μέρος της αξιολόγησης.
Το πρόβλημα είναι ότι σχεδόν τίποτα από αυτά δεν θα γίνει, γιατί ΔΕΝ τους ενδιαφέρει η βελτίωση της παιδείας. Σε τι κόσμο ζούμε; Δεν καταλαβαίνουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #230 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:49:58 pm »
Ναι.. ειδικά από ήθος.. πλημμυρίζει η εκπαιδευτική κοινότητα.
Τέλος πάντων, αυτά τα ΠΟΣΟΤΙΚΑ (δεν ανέφερε η bitch για ποιοτικά κριτήρια άλλωστε) κριτήρια αξιολόγησης θα μπορούσαν να αποτελούν μέρος της αξιολόγησης.
Το πρόβλημα είναι ότι σχεδόν τίποτα από αυτά δεν θα γίνει, γιατί ΔΕΝ τους ενδιαφέρει η βελτίωση της παιδείας. Σε τι κόσμο ζούμε; Δεν καταλαβαίνουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε;
Για να μην τα ρίχνουμε όμως συνεχώς όλα σε κάποιους "από πάνω", αν δεν γίνει, δεν θα γίνει γιατί δεν θέλει και η εκπαιδευτική κοινότητα να γίνει. Εγώ επιμένω ότι το πρόβλημα σε αυτή τη χώρα ξεκινά από τη βάση και όχι από την κορυφή.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5941
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #231 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:50:23 pm »
Μην μπερδεύετε αυτά που έχετε ΕΣΕΙΣ στο κεφάλι σας  για την αξιολόγηση με το ΤΙ ΕΙΝΑΙ αξιολόγηση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης!


Και εσύ μην μπερδεύεις τα άλλα μήκη και πλάτη της γης με την Ελλάδα.
Μακάρι να γίνει κάποτε μια αξιολόγηση της προκοπής που να περιλαμβάνει κι αυτά που λες.
Προς το παρόν ακούμε κάτι για ερωτηματολόγια, προφορικές συνεντεύξεις και απώτερο στόχο τη μείωση του αριθμού των υπαλλήλων και όχι τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. :-\
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #232 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:54:28 pm »
baarli  μίλησα για ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια. Εσύ αναφέρεσαι μόνο στα ποιοτικά.

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η αξιολόγηση εμπεριέχει ΚΑΙ τα δύο. Μην μπερδεύετε αυτά που έχετε ΕΣΕΙΣ στο κεφάλι σας  για την αξιολόγηση με το ΤΙ ΕΙΝΑΙ αξιολόγηση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης!

Εξάλλου το πόσο συνεπής διοικητικά ειναι ένας υπάλληλος είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό αλληλένδετο με το πόσο επαρκής ουσιαστικά είναι!

Και ονομάζεις αυτά τα κριτήρια ΠΟΣΟΤΙΚΑ;
Είναι τελείως λάθος ως λέξη, μάλλον δεν πρέπει να είσαι φιλόλογος. Αυτά είναι υπαλληλικά-διοικητικά κριτήρια. Τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι ούτως η άλλως από τον υπαλληλικό κώδικα να τηρούμε. Δεν μας λες κάτι καινούργιο αυτά υπάρχουν ήδη και όποιος δεν τα τηρεί ο νόμος λέει ότι πρέπει να τιμωρήται.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:57:39 pm από baarli »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #233 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 04:55:48 pm »
Να θυμίσουμε ότι και για τον ΑΣΕΠ τα ίδια έλεγαν ότι πρωτοξεκίνησε, ότι θα είναι διαβλητός, προκάλυμμα για βόλεμα ημετέρων, "δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα", αλλά κατάφερε τελικά να αποτελεί πια μία νησίδα έστω στοιχειωδώς μεγαλύτερης αξιοκρατίας από αυτό που γινόταν πριν με τις προσλήψεις. Μην είμαστε λοιπόν συνεχώς σε όλα αρνητικοί. Αφήστε πρώτα να δούμε πως πάει να γίνει, και το κρίνουμε.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #234 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 05:02:17 pm »
όχι baarli  αυτά είναι ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια. Παντού στον κόσμο!

ακριβώς επειδή προέρχομαι από ένα περιβάλλον εκτός Ελλάδας είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι αυτά τα ποσοτικά κριτήρια δείχνουν πολλά περισσότερα από όσα ίσως θέλεις να πιστέψεις. 

Ακόμα όμως και αν θέλεις να τα ονομάσεις διοικητικά-υπαλληλικά ( αν αυτό σε κάνει να τα κατανοείς καλύτερα) θα σου υπενθυμίσω ότι ΚΑΙ ο εκπ/κός είναι υπαλληλος, υπόκειται στους ίδιους νόμους με μένα που εργάζομαι στη διοίκηση ( βλέπε πχ υπαλληλικό κώδικα), έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με άλλους διοικητικούς υπαλλήλους, έχει το διδακτικό του ωράριο αλλά και το ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ του ωράριο και όταν αξιολογείται, αξιολογείται για το ΣΥΝΟΛΟ αυτών των ιδιοτήτων του.
Επομένως βεβαίως και θα αξιολογηθεί ένας εκπ/κός για τη δουλειά που κάνει ή δεν κάνει εντός τάξης αλλά δεν μπορεί να αγνοηθεί και η όλη του συμπεριφορά και παρουσία στο σχολείο αλλά και εκτός αυτού. Είναι αλληλένδετα όλα και όσο πιο γρήγορα γίνει αυτό αντιληπτό από τον εκπ/κό κόσμο τόσο καλύτερα θα "σκοράρει" ο κάθε ένας ξεχωριστά στην τελική αξιολόγηση.  :)

Εξάλλου, ρώτησες το ΠΩΣ θα γίνει η αξιολόγηση. Σου δίνω μια παράμετρο του πώς στο οποίο αναφέρθηκες. Μπορεί να μη σου αρέσει ως ιδέα αποτελεί όμως πραγματικότητα.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #235 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 05:02:45 pm »
Να θυμίσουμε ότι και για τον ΑΣΕΠ τα ίδια έλεγαν ότι πρωτοξεκίνησε, ότι θα είναι διαβλητός, προκάλυμμα για βόλεμα ημετέρων, "δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα", αλλά κατάφερε τελικά να αποτελεί πια μία νησίδα έστω στοιχειωδώς μεγαλύτερης αξιοκρατίας από αυτό που γινόταν πριν με τις προσλήψεις. Μην είμαστε λοιπόν συνεχώς σε όλα αρνητικοί. Αφήστε πρώτα να δούμε πως πάει να γίνει, και το κρίνουμε.

Τα επιχειρήματά σου είναι απίστευτα!

Και εγώ κάνω την πρόταση: Αν βάψουμε τους δρόμους όλης της Ελλάδας πράσινους, θα σωθούμε.

Μην γκρινιάζετε και μην φέρετε αντίσταση!
Να θυμίσουμε ότι και για τον ΑΣΕΠ τα ίδια έλεγαν ότι πρωτοξεκίνησε, ότι θα είναι διαβλητός, προκάλυμμα για βόλεμα ημετέρων, "δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα", αλλά τελικά πέτυχε. Μην είμαστε λοιπόν συνεχώς σε όλα αρνητικοί.

Αφήστε πρώτα να δούμε όλη την ελλάδα πράσινη, και μετά να κρίνετε, άπιστοι!

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #236 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 05:04:10 pm »
Και ονομάζεις αυτά τα κριτήρια ΠΟΣΟΤΙΚΑ;
Είναι τελείως λάθος ως λέξη, μάλλον δεν πρέπει να είσαι φιλόλογος. Αυτά είναι υπαλληλικά-διοικητικά κριτήρια.

Έτσι περιγράφονται στην επιστημονική βιβλιογραφία. Έχει αποδοθεί και ως αριθμητικά (σπανιότερα).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2012, 05:07:59 pm από Marcus »

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #237 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 05:07:26 pm »
όχι baarli  αυτά είναι ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια. Παντού στον κόσμο!

ακριβώς επειδή προέρχομαι από ένα περιβάλλον εκτός Ελλάδας είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι αυτά τα ποσοτικά κριτήρια δείχνουν πολλά περισσότερα από όσα ίσως θέλεις να πιστέψεις. 

Ακόμα όμως και αν θέλεις να τα ονομάσεις διοικητικά-υπαλληλικά ( αν αυτό σε κάνει να τα κατανοείς καλύτερα) θα σου υπενθυμίσω ότι ΚΑΙ ο εκπ/κός είναι υπαλληλος, υπόκειται στους ίδιους νόμους με μένα που εργάζομαι στη διοίκηση ( βλέπε πχ υπαλληλικό κώδικα), έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με άλλους διοικητικούς υπαλλήλους, έχει το διδακτικό του ωράριο αλλά και το ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ του ωράριο και όταν αξιολογείται, αξιολογείται για το ΣΥΝΟΛΟ αυτών των ιδιοτήτων του.
Επομένως βεβαίως και θα αξιολογηθεί ένας εκπ/κός για τη δουλειά που κάνει ή δεν κάνει εντός τάξης αλλά δεν μπορεί να αγνοηθεί και η όλη του συμπεριφορά και παρουσία στο σχολείο αλλά και εκτός αυτού. Είναι αλληλένδετα όλα και όσο πιο γρήγορα γίνει αυτό αντιληπτό από τον εκπ/κό κόσμο τόσο καλύτερα θα "σκοράρει" ο κάθε ένας ξεχωριστά στην τελική αξιολόγηση.  :)

Εξάλλου, ρώτησες το ΠΩΣ θα γίνει η αξιολόγηση. Σου δίνω μια παράμετρο του πώς στο οποίο αναφέρθηκες. Μπορεί να μη σου αρέσει ως ιδέα αποτελεί όμως πραγματικότητα.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι στην περίπτωση των εκπαιδευτικών, αυτό που λες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Όπως επίσης δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό το πραγμα το και καλά καινούργιο που μας προτείνεις με τον καινούργιο αδόκιμο όρο "ποσοτική αξιολόγηση", υπάρχει ήδη! Είναι ο δημοσιουπαληλικός κώδικας, με το σύστημα ποινών που έχει για όποιον δεν το τηρεί.  Πήραμε δηλαδή τον δημοσιουπαληλικό κώδικα, τον βάψαμε ένα πράσινο χρώμα, και παμε να τον ξαναπουλήσουμε σαν "ποσοτική αξιολόγηση". Μας κοροιδεύετε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182800
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 741
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 728
Σύνολο: 741

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.