0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Εσύ που διαμαρτύρεσαι για την κατάντια των σχολικών συγκροτημάτων (ε, και τι έγινε που το σχολείο έχει να βαφτεί 18 χρόνια, που δεν έχουμε ούτε χαρτί υγείας στις τουαλέτες, που δεν λειτουργούν οι 3 από τις 5 τουαλέτες των μαθητών, που η πόρτα στο Γ2 είναι χαλασμένη, είναι καιρός για σπάταλες;).Εσύ που μονίμως απαιτείς γραφική ύλη, καινούργιο φωτοτυπικό (μόλις 15ετιας είναι το προηγούμενο), και υπολογιστές στα εργαστήρια ( αφού έχουμε 1 (πεντιουμ 3 παρακαλώ!!!) για κάθε 5 μαθητές) όταν ξέρεις ότι η κατάσταση είναι δύσκολη και τα λεφτά της σχολικής επιτροπής φτάνουν δεν φτάνουν για την θέρμανση.)Εσύ που ζητάς να μην έχεις 27 μαθητές στο τμήμα.(ποιος σου είπε ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 17; Τι να ξέρουν και αυτοί οι κουτόφραγκοι;) Εσύ που γκρινιάζεις γιατί απαιτείς υλικοτεχνική υποδομή στα σχολεία ( ε, δεν έχετε λαπτοπ στο σχολείο σου; Όχι; τι κάνει ο γι’ αυτό ο διευθυντής σου; Και εσύ τι κάνεις γι’ αυτό; Το δικό σου που είναι; Γιατί δεν ζητάς καμία δωρεά από επιχειρήσεις της περιοχής; ) Εσύ που απαιτείς συγκεκριμένο και στοχευόμενο πρόγραμμα σπουδών ( αφού όλα είναι ξεκάθαρα στις οδηγίες. Το σχολικό πρόγραμμα, τα σχολικά βιβλία και η παρεχόμενες υλικοτεχνικές δυνατότητες δεν είναι δομημένες έτσι ώστε να προωθούν την κριτική, λεκτική και λογική ικανότητα των μαθητών; Τι; Έχεις αντιρρήσεις; Και ποιος είσαι εσύ;) Εσύ που αντιδράς στις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων.(ε και τι έγινε που θα μετακινούνται καμία 10ρια 7χρονοι μαθητές 20 χιλιόμετρα κάθε μέρα; Άσε που έτσι αποκτούν και εμπειρίες! Αλλά ξέρω το μόνο που σε νοιάζει είναι μην χαθούν οργανικές!)Εσύ που δεν δέχεσαι αύξηση ωραρίου. (Τι είμαστε ακριβώς στο μέσο όρο της Ευρώπης; Για κάτσε να δω τι γίνεται στην Βουλγαρία και στην Λευκορωσία. Ε και στο κάτω κάτω εσύ δεν θες λιγότερους μαθητές στο τμήμα; Γιατί δεν κάνεις μια παραχώρηση;)Εσύ που ζητάς αξιοπρεπή μισθό. (αφού τόσα αρπάζεις από τα ιδιαίτερα. Τι δεν κάνουν όλοι; Παραμυθία… Δεν υπάρχουν τέτοιοι. Άλλωστε πόσο δουλεύεις; 16 ώρες από 10 Σεπτέμβρη μέχρι 18 Μάη. Τι δουλεύεις μέχρι 30 Ιουνίου; Φτου! να τι ξέχασα να στείλω στον ΟΑΣΑ!) Εσύ που δεν κανείς το κάτι παραπάνω. ( Τι; Εργασιακά δικαιώματα; Τι θέλεις να δουλεύεις απλώς για να ζεις και όχι να ζεις για να δουλεύεις; Τεμπέληδες. Αλλά δεν φταις εσύ. Φταίνε αυτοί που δεν τα κάνουν όλα ιδιωτικά να δείτε!!)Εσύ που δεν θες αξιολόγηση γιατί περιμένεις ΜΙΑ ΦΟΡΑ να δεις να αξιολογείται σοβαρά το εκπαιδευτικό σύστημα μας….Σταματάω δεν γράφω άλλο σεντόνι , θα γκρινιάζει ο μοντ!!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Εσύ που διαμαρτύρεσαι για την κατάντια των σχολικών συγκροτημάτων (ε, και τι έγινε που το σχολείο έχει να βαφτεί 18 χρόνια, που δεν έχουμε ούτε χαρτί υγείας στις τουαλέτες, που δεν λειτουργούν οι 3 από τις 5 τουαλέτες των μαθητών, που η πόρτα στο Γ2 είναι χαλασμένη, είναι καιρός για σπάταλες;).ενώ όταν και καλά το χρήμα υπήρχε, τσακώνονταν ο σύλλογος με τον διευθυντή γιατί οι μεν ήθελαν το σχολείο βαμμένο και ο διευθυντής επέμενε να κάνει οικονομία... γιατί το πρώτο αιτημα όλων των απεργιακών κινητοποιήσεων ήταν να χτιστούν νέα σχολεία και να αναστηλωθούν τα παλιά....γιατι φυσικά όλοι μα όλοι οι εκπαιδευτικοί δεν έμπαιναν για μάθημα επειδη ένιωθαν προσβεβλημένοι με όσα έβλεπαν γραμμένα και ζωγραφισμένα στον τοίχο απέναντί τους....Εσύ που μονίμως απαιτείς γραφική ύλη, καινούργιο φωτοτυπικό (μόλις 15ετιας είναι το προηγούμενο), και υπολογιστές στα εργαστήρια ( αφού έχουμε 1 (πεντιουμ 3 παρακαλώ!!!) για κάθε 5 μαθητές) όταν ξέρεις ότι η κατάσταση είναι δύσκολη και τα λεφτά της σχολικής επιτροπής φτάνουν δεν φτάνουν για την θέρμανση.)Εσύ που ζητάς να μην έχεις 27 μαθητές στο τμήμα.(ποιος σου είπε ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 17; Τι να ξέρουν και αυτοί οι κουτόφραγκοι;) ενώ πάντα - από γεννησιμιού ΟΛΜΕ - ΔΟΕ ζητούσαμε "ολιγομελή τμήματα και σίγουρη επιτυχία" έτσι; Εσύ που γκρινιάζεις γιατί απαιτείς υλικοτεχνική υποδομή στα σχολεία ( ε, δεν έχετε λαπτοπ στο σχολείο σου; Όχι; τι κάνει ο γι’ αυτό ο διευθυντής σου; Και εσύ τι κάνεις γι’ αυτό; Το δικό σου που είναι; Γιατί δεν ζητάς καμία δωρεά από επιχειρήσεις της περιοχής; ) ναι ναι -που κάθε χρόνο πλημμύριζε η Διεύθυνση με αιτήματα προς πάλαι ποτέ ΟΣΚ για νέο υλικό, υπολογιστές, γραφεία υπολογιστών, γραφεία εργαστηρίου κτλ... Εσύ που απαιτείς συγκεκριμένο και στοχευόμενο πρόγραμμα σπουδών ( αφού όλα είναι ξεκάθαρα στις οδηγίες. Το σχολικό πρόγραμμα, τα σχολικά βιβλία και η παρεχόμενες υλικοτεχνικές δυνατότητες δεν είναι δομημένες έτσι ώστε να προωθούν την κριτική, λεκτική και λογική ικανότητα των μαθητών; Τι; Έχεις αντιρρήσεις; Και ποιος είσαι εσύ;) καλέ ναι - δε βλέπεις; δε θυμάσαι τις μάχες που δόθηκαν για εκείνο το κατάπτυστο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού απο την ΔΟΕ; Αλλά ρε γμτ, εκείνοι οι ξενέρωτοι "εθνικιστές" , "φασίστες" και "γραφικοί" πήραν όλη τη δόξα!!! Εσύ που αντιδράς στις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων.(ε και τι έγινε που θα μετακινούνται καμία 10ρια 7χρονοι μαθητές 20 χιλιόμετρα κάθε μέρα; Άσε που έτσι αποκτούν και εμπειρίες! Αλλά ξέρω το μόνο που σε νοιάζει είναι μην χαθούν οργανικές!)καλέ σίγουρα!! Ούτε που σου πέρασε απ΄το μυαλό ότι θα ξεβολευτείς, δε θα έχεις οργανική πλέον, θα πρέπει να πηγαίνεις σε τουλάχιστον δύο σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου και φυσικά ούτε που το σκέφτηκες πως μαζί με τα επτάχρονα θα πρέπει και συ να ταξιδεύεις αυτά τα 20 χλμ... σιγά που σκεφτηκες την προσωπική σου βολή...εσύ αγάπη μου είσαι υπεράνω....Εσύ που δεν δέχεσαι αύξηση ωραρίου. (Τι είμαστε ακριβώς στο μέσο όρο της Ευρώπης; Για κάτσε να δω τι γίνεται στην Βουλγαρία και στην Λευκορωσία. Ε και στο κάτω κάτω εσύ δεν θες λιγότερους μαθητές στο τμήμα; Γιατί δεν κάνεις μια παραχώρηση;)γιατί ως γνωστόν πάντα μα πάντα όλοι μα όλοι του κλάδου σου συμπλήρωναν μέχρι τελευταίας τις ώρες του υποχρεωτικού τους ωραρίου.... Τα επίσημα στοιχεία ( τύπου survey και ωρολόγιο πρόγραμμα) είναι απλά εγκάθετοι μηχανισμοί για να σε συκοφαντήσουν....φτου κακά!! Σα δε ντρέπονται....Εσύ που ζητάς αξιοπρεπή μισθό. (αφού τόσα αρπάζεις από τα ιδιαίτερα. Τι δεν κάνουν όλοι; Παραμυθία… Δεν υπάρχουν τέτοιοι. Άλλωστε πόσο δουλεύεις; 16 ώρες από 10 Σεπτέμβρη μέχρι 18 Μάη. Τι δουλεύεις μέχρι 30 Ιουνίου; Φτου! να τι ξέχασα να στείλω στον ΟΑΣΑ!) που όταν ο μισθος ήταν πιο αξιοπρεπής ούτε που σου χαν περάσει απ΄το μυαλό το ιδιαίτερα άσε που το μάθημα τότε ήταν εξαιρετικό, τώρα λόγω μισθου αναγκάζεσαι να κάνεις εκπτώσεις....Εσύ που δεν κανείς το κάτι παραπάνω. ( Τι; Εργασιακά δικαιώματα; Τι θέλεις να δουλεύεις απλώς για να ζεις και όχι να ζεις για να δουλεύεις; Τεμπέληδες. Αλλά δεν φταις εσύ. Φταίνε αυτοί που δεν τα κάνουν όλα ιδιωτικά να δείτε!!)είναι ιδέα μου ή εσύ δεν ήσουν που έγραφες " γιατί να πάω στη γιορτή" "γιατί να πάω στην παρέλασαη" "γιατί δε με αφηνουν να γυρίσω από Δευτέρα και πρέπει να μαι σχολείο την Παρασκευή που παρεμβάλεται απο το τριήμερο" "γιατί να παίξω το κεφάλι μου κορώνα γράμματα για να συνοδέψω εκδρομή;" "γιατί να περάσω απουσίες" "γιατί να κάνω γραμματειακή υποστήριξη;" "γιατί ...γιατί...γιατί...." Εσύ έκανες πάντα το κάτι παραπάνω...πώς τολμάνε να το αμφισβητούν αυτο; Εσύ που δεν θες αξιολόγηση γιατί περιμένεις ΜΙΑ ΦΟΡΑ να δεις να αξιολογείται σοβαρά το εκπαιδευτικό σύστημα μας….αν δεν το έχεις καταλάβει είσαι μέρος αυτού του εκπαιδευτικού συστήματος και εφόσον περιμένεις ΜΙΑ ΦΟΡΑ΄να αξιολογηθεί σοβαρά θα πρέπει να μάθεις να μην βγάζεις τον εαυτό σου απ΄έξω....Σταματάω δεν γράφω άλλο σεντόνι , θα γκρινιάζει ο μοντ!!!
mat μου, πολυ σωστα! Ομως αυτο δεν ειναι κατι που θα αξιολογήσει αρνητικα τον εκπαιδευτικο γιατι δεν ευθυνεται ο ιδιος. Η αξιολογηση αφορα το ιδιο το εργο του επαιδευτικου με οσα μεσα διαθετει και μπορει.
Τώρα, αν διαβάσει κάποιος τη σχετική έκθεση του ΟΟΣΑ (Educational policy advice for Greece, 2011, σελ. 42-51*), θα καταλάβει ότι αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρά μόνο το πρώτο βήμα προς το σχηματισμό ενός πιο συγκροτημένου και ενιαίου συστήματος αξιολόγησης, όπως αυτά που ισχύουν σε κάθε σοβαρό εκπαιδευτικό σύστημα, με σύνδεση της αξιολόγησης των μαθητών με την αξιολόγηση των (μεμονωνένων) εκπαιδευτικών, την αξιολόγηση σχολικής μονάδας, του εκπαιδευτικού συστήματος κ.ο.κ. Προφανώς εμάς αυτό που μας "καίει" είναι τα δυο πρώτα, το πώς δηλαδή θα γίνει η αξιολόγησή μας α) σε σχέση με την επίδοση των μαθητών σε σταθμισμένα τεστ και β) σε σχέση με τις εκπαιδευτικές μεθόδους που ακολουθούμε μες στην τάξη. Σημειωτέον: θα πρέπει να είναι και εξωτερική και εσωτερική. *http://www.oecd.org/greece/48407731.pdf
Nαι δεν αντιλέγω η αξιολόγηση επιβάλλεται και ούτε με φοβίζουν οι λέξεις... "ο νεκροθάφτης" που θα μου πάρει τα "μέτρα" με φοβίζει...
Παράθεση από: mat στις Αύγουστος 22, 2012, 12:33:50 πμNαι δεν αντιλέγω η αξιολόγηση επιβάλλεται και ούτε με φοβίζουν οι λέξεις... "ο νεκροθάφτης" που θα μου πάρει τα "μέτρα" με φοβίζει... Συμφωνώ απόλυτα!