*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 744581 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #686 στις: Αύγουστος 23, 2012, 05:28:46 μμ »
Και για χαρτί υγείας, μη σου πω! ;) (Δεν κάνω πλάκα).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:30:59 »

Αποσυνδεδεμένος Ασπρόμαυρος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #687 στις: Αύγουστος 23, 2012, 06:25:51 μμ »
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Εσύ που διαμαρτύρεσαι για την κατάντια των σχολικών συγκροτημάτων (ε, και τι έγινε που το σχολείο έχει να βαφτεί 18 χρόνια, που δεν έχουμε ούτε χαρτί υγείας στις τουαλέτες, που δεν λειτουργούν οι 3 από τις 5 τουαλέτες των μαθητών, που η πόρτα στο Γ2 είναι χαλασμένη, είναι καιρός για σπάταλες;).

Εσύ που μονίμως απαιτείς γραφική ύλη, καινούργιο φωτοτυπικό (μόλις 15ετιας είναι το προηγούμενο), και υπολογιστές στα εργαστήρια ( αφού έχουμε 1 (πεντιουμ 3 παρακαλώ!!!) για κάθε 5 μαθητές) όταν ξέρεις ότι η κατάσταση είναι δύσκολη και τα λεφτά της σχολικής επιτροπής φτάνουν δεν φτάνουν για την θέρμανση.)

Εσύ που ζητάς να μην έχεις 27 μαθητές στο τμήμα.(ποιος σου είπε ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 17; Τι να ξέρουν και αυτοί οι  κουτόφραγκοι;)   

Εσύ που γκρινιάζεις γιατί απαιτείς υλικοτεχνική υποδομή στα σχολεία ( ε, δεν έχετε λαπτοπ στο σχολείο σου; Όχι; τι κάνει ο γι’ αυτό ο διευθυντής σου; Και εσύ τι κάνεις γι’ αυτό; Το δικό σου που είναι; Γιατί δεν ζητάς καμία δωρεά από επιχειρήσεις της περιοχής; )

Εσύ που απαιτείς συγκεκριμένο και στοχευόμενο πρόγραμμα σπουδών ( αφού όλα είναι ξεκάθαρα στις οδηγίες. Το σχολικό πρόγραμμα, τα σχολικά βιβλία και η παρεχόμενες υλικοτεχνικές δυνατότητες δεν είναι δομημένες έτσι ώστε να προωθούν την κριτική, λεκτική και λογική ικανότητα των μαθητών; Τι; Έχεις αντιρρήσεις; Και ποιος είσαι εσύ;)

Εσύ που αντιδράς στις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων.(ε και τι έγινε που θα μετακινούνται καμία 10ρια 7χρονοι μαθητές 20 χιλιόμετρα κάθε μέρα; Άσε που έτσι αποκτούν και εμπειρίες! Αλλά ξέρω το μόνο που σε νοιάζει είναι μην χαθούν οργανικές!)

Εσύ που δεν δέχεσαι αύξηση ωραρίου. (Τι είμαστε ακριβώς στο μέσο όρο της Ευρώπης; Για κάτσε να δω τι γίνεται στην Βουλγαρία και στην Λευκορωσία. Ε και στο κάτω κάτω εσύ δεν θες λιγότερους μαθητές στο τμήμα; Γιατί δεν κάνεις μια παραχώρηση;)

Εσύ που ζητάς αξιοπρεπή μισθό. (αφού τόσα αρπάζεις από τα ιδιαίτερα. Τι δεν κάνουν όλοι; Παραμυθία… Δεν υπάρχουν τέτοιοι. Άλλωστε πόσο δουλεύεις; 16 ώρες από 10 Σεπτέμβρη μέχρι 18 Μάη. Τι δουλεύεις μέχρι 30 Ιουνίου; Φτου! να τι ξέχασα να στείλω στον ΟΑΣΑ!) 

Εσύ που δεν κανείς το κάτι παραπάνω. ( Τι; Εργασιακά δικαιώματα; Τι θέλεις να δουλεύεις απλώς για να ζεις και όχι να ζεις για να δουλεύεις; Τεμπέληδες. Αλλά δεν φταις εσύ. Φταίνε αυτοί που δεν τα κάνουν όλα ιδιωτικά να δείτε!!)

Εσύ που δεν θες αξιολόγηση γιατί περιμένεις ΜΙΑ ΦΟΡΑ να δεις να αξιολογείται σοβαρά το εκπαιδευτικό σύστημα μας….

Σταματάω δεν γράφω άλλο σεντόνι , θα γκρινιάζει ο μοντ!!!

Αποσυνδεδεμένος bookfreak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #688 στις: Αύγουστος 23, 2012, 06:38:38 μμ »
Πες τα χρυσόστομε....Γιατί έχω αρχίσει να νιώθω εγώ η περίεργη...Δεν είμαι μόνη τελικά...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #689 στις: Αύγουστος 23, 2012, 06:49:17 μμ »
Ο μόντ δεν θα γρινιάξει, αλλά ο μόντ περιμένει να ακουσει  επιχειρηματολογία. Τί θελω να πω: άλλο οι εξωτερικοι παραγοντες και αλλο η μετάδοση γνωσεων με οσα μεσα διαθετει το σχολειο και μπορει ο εκπαιδευτικος.
Εδω διαβαζω πως φταιει το χαρτι κουζίνας, το θρανιο που τριζει γιατι το 4ο ποδι ειναι πιο κοντο, η πορτα που τριζουν οι μεντεσεδες της, το κακογραμμενο βιβλιο κλπ κλπ
Θεωρω πως ολα αυτα σωστα μεν αλλα δεν ειναι στα της αξιολογησης. 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2012, 06:57:54 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:30:59 »

Αποσυνδεδεμένος Wolfgang

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #690 στις: Αύγουστος 23, 2012, 06:51:20 μμ »
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Εσύ που διαμαρτύρεσαι για την κατάντια των σχολικών συγκροτημάτων (ε, και τι έγινε που το σχολείο έχει να βαφτεί 18 χρόνια, που δεν έχουμε ούτε χαρτί υγείας στις τουαλέτες, που δεν λειτουργούν οι 3 από τις 5 τουαλέτες των μαθητών, που η πόρτα στο Γ2 είναι χαλασμένη, είναι καιρός για σπάταλες;).

Εσύ που μονίμως απαιτείς γραφική ύλη, καινούργιο φωτοτυπικό (μόλις 15ετιας είναι το προηγούμενο), και υπολογιστές στα εργαστήρια ( αφού έχουμε 1 (πεντιουμ 3 παρακαλώ!!!) για κάθε 5 μαθητές) όταν ξέρεις ότι η κατάσταση είναι δύσκολη και τα λεφτά της σχολικής επιτροπής φτάνουν δεν φτάνουν για την θέρμανση.)

Εσύ που ζητάς να μην έχεις 27 μαθητές στο τμήμα.(ποιος σου είπε ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 17; Τι να ξέρουν και αυτοί οι  κουτόφραγκοι;)   

Εσύ που γκρινιάζεις γιατί απαιτείς υλικοτεχνική υποδομή στα σχολεία ( ε, δεν έχετε λαπτοπ στο σχολείο σου; Όχι; τι κάνει ο γι’ αυτό ο διευθυντής σου; Και εσύ τι κάνεις γι’ αυτό; Το δικό σου που είναι; Γιατί δεν ζητάς καμία δωρεά από επιχειρήσεις της περιοχής; )

Εσύ που απαιτείς συγκεκριμένο και στοχευόμενο πρόγραμμα σπουδών ( αφού όλα είναι ξεκάθαρα στις οδηγίες. Το σχολικό πρόγραμμα, τα σχολικά βιβλία και η παρεχόμενες υλικοτεχνικές δυνατότητες δεν είναι δομημένες έτσι ώστε να προωθούν την κριτική, λεκτική και λογική ικανότητα των μαθητών; Τι; Έχεις αντιρρήσεις; Και ποιος είσαι εσύ;)

Εσύ που αντιδράς στις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων.(ε και τι έγινε που θα μετακινούνται καμία 10ρια 7χρονοι μαθητές 20 χιλιόμετρα κάθε μέρα; Άσε που έτσι αποκτούν και εμπειρίες! Αλλά ξέρω το μόνο που σε νοιάζει είναι μην χαθούν οργανικές!)

Εσύ που δεν δέχεσαι αύξηση ωραρίου. (Τι είμαστε ακριβώς στο μέσο όρο της Ευρώπης; Για κάτσε να δω τι γίνεται στην Βουλγαρία και στην Λευκορωσία. Ε και στο κάτω κάτω εσύ δεν θες λιγότερους μαθητές στο τμήμα; Γιατί δεν κάνεις μια παραχώρηση;)

Εσύ που ζητάς αξιοπρεπή μισθό. (αφού τόσα αρπάζεις από τα ιδιαίτερα. Τι δεν κάνουν όλοι; Παραμυθία… Δεν υπάρχουν τέτοιοι. Άλλωστε πόσο δουλεύεις; 16 ώρες από 10 Σεπτέμβρη μέχρι 18 Μάη. Τι δουλεύεις μέχρι 30 Ιουνίου; Φτου! να τι ξέχασα να στείλω στον ΟΑΣΑ!) 

Εσύ που δεν κανείς το κάτι παραπάνω. ( Τι; Εργασιακά δικαιώματα; Τι θέλεις να δουλεύεις απλώς για να ζεις και όχι να ζεις για να δουλεύεις; Τεμπέληδες. Αλλά δεν φταις εσύ. Φταίνε αυτοί που δεν τα κάνουν όλα ιδιωτικά να δείτε!!)

Εσύ που δεν θες αξιολόγηση γιατί περιμένεις ΜΙΑ ΦΟΡΑ να δεις να αξιολογείται σοβαρά το εκπαιδευτικό σύστημα μας….

Σταματάω δεν γράφω άλλο σεντόνι , θα γκρινιάζει ο μοντ!!!

Έγραψες................!!!!!!!!!!!!!!!!
I used to be schizophrenic, but now we are both OK!

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #691 στις: Αύγουστος 23, 2012, 06:55:30 μμ »
Σούπερ!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2012, 08:37:57 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #692 στις: Αύγουστος 23, 2012, 07:01:33 μμ »
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Εσύ που διαμαρτύρεσαι για την κατάντια των σχολικών συγκροτημάτων (ε, και τι έγινε που το σχολείο έχει να βαφτεί 18 χρόνια, που δεν έχουμε ούτε χαρτί υγείας στις τουαλέτες, που δεν λειτουργούν οι 3 από τις 5 τουαλέτες των μαθητών, που η πόρτα στο Γ2 είναι χαλασμένη, είναι καιρός για σπάταλες;).
ενώ όταν και καλά το χρήμα υπήρχε, τσακώνονταν ο σύλλογος με τον διευθυντή γιατί οι μεν ήθελαν το σχολείο βαμμένο και ο διευθυντής επέμενε να κάνει οικονομία... γιατί το πρώτο αιτημα όλων των απεργιακών κινητοποιήσεων ήταν να χτιστούν νέα σχολεία και να αναστηλωθούν τα παλιά....γιατι φυσικά όλοι μα όλοι οι εκπαιδευτικοί δεν έμπαιναν για μάθημα επειδη ένιωθαν προσβεβλημένοι με όσα έβλεπαν γραμμένα και ζωγραφισμένα στον τοίχο απέναντί τους....

Εσύ που μονίμως απαιτείς γραφική ύλη, καινούργιο φωτοτυπικό (μόλις 15ετιας είναι το προηγούμενο), και υπολογιστές στα εργαστήρια ( αφού έχουμε 1 (πεντιουμ 3 παρακαλώ!!!) για κάθε 5 μαθητές) όταν ξέρεις ότι η κατάσταση είναι δύσκολη και τα λεφτά της σχολικής επιτροπής φτάνουν δεν φτάνουν για την θέρμανση.)

Εσύ που ζητάς να μην έχεις 27 μαθητές στο τμήμα.(ποιος σου είπε ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 17; Τι να ξέρουν και αυτοί οι  κουτόφραγκοι;)   
ενώ πάντα - από γεννησιμιού ΟΛΜΕ - ΔΟΕ ζητούσαμε "ολιγομελή τμήματα και σίγουρη επιτυχία" έτσι;

Εσύ που γκρινιάζεις γιατί απαιτείς υλικοτεχνική υποδομή στα σχολεία ( ε, δεν έχετε λαπτοπ στο σχολείο σου; Όχι; τι κάνει ο γι’ αυτό ο διευθυντής σου; Και εσύ τι κάνεις γι’ αυτό; Το δικό σου που είναι; Γιατί δεν ζητάς καμία δωρεά από επιχειρήσεις της περιοχής; )
ναι ναι -που κάθε χρόνο πλημμύριζε η Διεύθυνση με αιτήματα προς πάλαι ποτέ ΟΣΚ για νέο υλικό, υπολογιστές, γραφεία υπολογιστών, γραφεία εργαστηρίου κτλ...

Εσύ που απαιτείς συγκεκριμένο και στοχευόμενο πρόγραμμα σπουδών ( αφού όλα είναι ξεκάθαρα στις οδηγίες. Το σχολικό πρόγραμμα, τα σχολικά βιβλία και η παρεχόμενες υλικοτεχνικές δυνατότητες δεν είναι δομημένες έτσι ώστε να προωθούν την κριτική, λεκτική και λογική ικανότητα των μαθητών; Τι; Έχεις αντιρρήσεις; Και ποιος είσαι εσύ;)
καλέ ναι - δε βλέπεις; δε θυμάσαι τις μάχες που δόθηκαν για εκείνο το κατάπτυστο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού απο την ΔΟΕ; Αλλά ρε γμτ, εκείνοι οι ξενέρωτοι "εθνικιστές" , "φασίστες" και "γραφικοί" πήραν όλη τη δόξα!!!

Εσύ που αντιδράς στις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων.(ε και τι έγινε που θα μετακινούνται καμία 10ρια 7χρονοι μαθητές 20 χιλιόμετρα κάθε μέρα; Άσε που έτσι αποκτούν και εμπειρίες! Αλλά ξέρω το μόνο που σε νοιάζει είναι μην χαθούν οργανικές!)
καλέ σίγουρα!! Ούτε που σου πέρασε απ΄το μυαλό ότι θα ξεβολευτείς, δε θα έχεις οργανική πλέον, θα πρέπει να πηγαίνεις σε τουλάχιστον δύο σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου και φυσικά ούτε που το σκέφτηκες πως μαζί με τα επτάχρονα θα πρέπει και συ να ταξιδεύεις αυτά τα 20 χλμ... σιγά που σκεφτηκες την προσωπική σου βολή...εσύ αγάπη μου είσαι υπεράνω....

Εσύ που δεν δέχεσαι αύξηση ωραρίου. (Τι είμαστε ακριβώς στο μέσο όρο της Ευρώπης; Για κάτσε να δω τι γίνεται στην Βουλγαρία και στην Λευκορωσία. Ε και στο κάτω κάτω εσύ δεν θες λιγότερους μαθητές στο τμήμα; Γιατί δεν κάνεις μια παραχώρηση;)γιατί ως γνωστόν πάντα μα πάντα όλοι μα όλοι του κλάδου σου συμπλήρωναν μέχρι τελευταίας τις ώρες του υποχρεωτικού τους ωραρίου.... Τα επίσημα στοιχεία ( τύπου survey  και ωρολόγιο πρόγραμμα) είναι απλά εγκάθετοι μηχανισμοί για να σε συκοφαντήσουν....φτου κακά!! Σα δε ντρέπονται....

Εσύ που ζητάς αξιοπρεπή μισθό. (αφού τόσα αρπάζεις από τα ιδιαίτερα. Τι δεν κάνουν όλοι; Παραμυθία… Δεν υπάρχουν τέτοιοι. Άλλωστε πόσο δουλεύεις; 16 ώρες από 10 Σεπτέμβρη μέχρι 18 Μάη. Τι δουλεύεις μέχρι 30 Ιουνίου; Φτου! να τι ξέχασα να στείλω στον ΟΑΣΑ!) 
που όταν ο μισθος ήταν πιο αξιοπρεπής ούτε που σου χαν περάσει απ΄το μυαλό το ιδιαίτερα άσε που το μάθημα τότε ήταν εξαιρετικό, τώρα λόγω μισθου αναγκάζεσαι να κάνεις εκπτώσεις....

Εσύ που δεν κανείς το κάτι παραπάνω. ( Τι; Εργασιακά δικαιώματα; Τι θέλεις να δουλεύεις απλώς για να ζεις και όχι να ζεις για να δουλεύεις; Τεμπέληδες. Αλλά δεν φταις εσύ. Φταίνε αυτοί που δεν τα κάνουν όλα ιδιωτικά να δείτε!!)
είναι ιδέα μου ή εσύ δεν ήσουν που έγραφες " γιατί να πάω στη γιορτή" "γιατί να πάω στην παρέλασαη" "γιατί δε με αφηνουν να γυρίσω από Δευτέρα και πρέπει να μαι σχολείο την Παρασκευή που παρεμβάλεται απο το τριήμερο" "γιατί να παίξω το κεφάλι μου κορώνα γράμματα για να συνοδέψω εκδρομή;" "γιατί να περάσω απουσίες" "γιατί να κάνω γραμματειακή υποστήριξη;" "γιατί ...γιατί...γιατί...."  Εσύ έκανες πάντα το κάτι παραπάνω...πώς τολμάνε να το αμφισβητούν αυτο;

Εσύ που δεν θες αξιολόγηση γιατί περιμένεις ΜΙΑ ΦΟΡΑ να δεις να αξιολογείται σοβαρά το εκπαιδευτικό σύστημα μας….
αν δεν το έχεις καταλάβει είσαι μέρος αυτού του εκπαιδευτικού συστήματος και εφόσον περιμένεις ΜΙΑ ΦΟΡΑ΄να αξιολογηθεί σοβαρά θα πρέπει να μάθεις να μην βγάζεις τον εαυτό σου απ΄έξω....

Σταματάω δεν γράφω άλλο σεντόνι , θα γκρινιάζει ο μοντ!!!

προφανώς δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα Ασπρόμαυρε!! Πιο πολύ γράφω αυτά που γράφω για να τονίσω ότι ενώ όλες αυτές οι παθολογίες που περιγράφεις υπήρχαν εδώ και πάαααααααααρα πολλά χρόνια στην Ελληνική Εκπαίδευση άλλα τοσα χρόνια υπήρχε ο ωχαδελφισμός, η αδιαφορία, η σιωπή... Άλλα τόσα χρόνια υπήρχε η απουσία διεκδικήσεων από τον κλάδο συνολικά, ο οποιίος στη συνδικαλιστική του συνιστώσα αρκούταν μόνο σε συνθήματα τύπου  "μαζικοί διορισμοί" και " €1500 μισθός νεοδιόριστου" ... Ποτέ δεν έδειξε πάθος να διεκδικήσει το αυτονόητο - καλύτερες συνθηκες εργασίας, υποδομές, σεβασμό κτλ.  Τώρα - που τα θυμαται επ΄ευκαιρία της αξιολόγησης και ίσως των απολύσεων φοβάμαι ότι ειναι αργά και ηχούν υποκριτικά στα αυτιά της κοινωνίας - ακόμα και αν κάποιοι από αυτούς που τα λένε πραγματικά τα πιστεύουν.... τώρα φοβάμαι ....game over!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #693 στις: Αύγουστος 23, 2012, 07:07:10 μμ »
@Markos αν δεν κάνω λάθος η υλικοτεχνική υποδομή είναι ένας από τους δείκτες αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.
Αναγνωρίζω ότι όλοι έχουμε την τάση να αποδίδουμε στους εξωτερικούς παράγοντες τα λάθη και ότι καλό προκύπτει μόνο σε εμάς.
Η αλήθεια όμως είναι κάπου στη μέση.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #694 στις: Αύγουστος 23, 2012, 07:48:39 μμ »
mat μου, πολυ σωστα! Ομως αυτο δεν ειναι κατι που θα αξιολογήσει αρνητικα τον εκπαιδευτικο γιατι δεν ευθυνεται ο ιδιος.
Η αξιολογηση αφορα το ιδιο το εργο του επαιδευτικου με οσα μεσα διαθετει και μπορει.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος solil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #695 στις: Αύγουστος 23, 2012, 07:59:34 μμ »
mat μου, πολυ σωστα! Ομως αυτο δεν ειναι κατι που θα αξιολογήσει αρνητικα τον εκπαιδευτικο γιατι δεν ευθυνεται ο ιδιος.
Η αξιολογηση αφορα το ιδιο το εργο του επαιδευτικου με οσα μεσα διαθετει και μπορει.

Από την άλλη... μπορεί κάλλιστα να με ρωτήσει εμένα ο αξιολογητής "κυρία μου, οκ, δεν έχετε CD για το μάθημα των Αγγλικών, εσείς τι κάνατε ώστε να βοηθήσετε τους μαθητές σας να εξασκήσουν την ακουστική τους ικανότητα, η ανάπτυξη της οποίας αναφέρεται στους στόχους του μαθήματος, σύμφωνα με το αναλυτικό σας πρόγραμμα;"
Αν του πω εγώ "δεν έκανα τίποτα, δεν είναι δική μου δουλειά να βρω CD", δικαίως δεν θα με κρίνει αρνητικά στον τομέα αυτό, εφόσον υπάρχουν άλλοι τρόποι εξάσκησης της ακουστικής ικανότητας;

Αυτό μάλλον δεν έχει σχέση βέβαια με σπασμένες πόρτες, ακατάλληλα κτήρια κ.τ.λ., γιατί σ' αυτά δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ εγώ, ως απλός εκπαιδευτικός, να συνεισφέρω στη βελτίωσή τους.
 

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #696 στις: Αύγουστος 23, 2012, 08:22:42 μμ »
Τώρα, αν διαβάσει κάποιος τη σχετική έκθεση του ΟΟΣΑ (Educational policy advice for Greece, 2011, σελ. 42-51*), θα καταλάβει ότι αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρά μόνο το πρώτο βήμα προς το σχηματισμό ενός πιο συγκροτημένου και ενιαίου συστήματος αξιολόγησης, όπως αυτά που ισχύουν σε κάθε σοβαρό εκπαιδευτικό σύστημα, με σύνδεση της αξιολόγησης των μαθητών με την αξιολόγηση των (μεμονωνένων) εκπαιδευτικών, την αξιολόγηση σχολικής μονάδας, του εκπαιδευτικού συστήματος κ.ο.κ. Προφανώς εμάς αυτό που μας "καίει" είναι τα δυο πρώτα, το πώς δηλαδή θα γίνει η αξιολόγησή μας α) σε σχέση με την επίδοση των μαθητών σε σταθμισμένα τεστ και β) σε σχέση με τις εκπαιδευτικές μεθόδους που ακολουθούμε μες στην τάξη. Σημειωτέον: θα πρέπει να είναι και εξωτερική και εσωτερική.
*http://www.oecd.org/greece/48407731.pdf

Καταρχήν να ευχαριστήσω το μέλος solil για το link για το αρχείο με τις συμβουλές του ΟΟΣΑ.

Συνιστώ σε όποιον/α μπορεί να διαβάζει κείμενο στα αγγλικά, να το κάνει. Εγώ αφού διάβασα κάμποσες σελίδες, έφτασα και στη σελίδα 28 που περιγράφει την προτεινόμενη αύξηση ωραρίου (25 ώρες για όλους τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και 22 για όλους της δευτεροβάθμιας) και έπαθα ένα μικρό σοκ. Στο τέλος της σελίδας 35 διάβασα και ότι οι διευθυντές των σχολείων πρέπει να αποκτήσουν δεξιότητες διαχείρισης προσωπικού και έπαθα κι ένα δεύτερο. (Δεν γράφει βέβαια ότι πολλοί διευθυντές διαθέτουν ως προσόντα μόνο τα έτη προϋπηρεσίας τους.)

Ίσως βγήκα εκτός θέματος, αλλά δεν πειράζει. Το πολύ πολύ να μου διαγράψετε το μήνυμα. ;-)

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #697 στις: Αύγουστος 23, 2012, 08:40:17 μμ »
Nαι δεν αντιλέγω η αξιολόγηση επιβάλλεται και ούτε με φοβίζουν οι λέξεις... "ο νεκροθάφτης" που θα μου πάρει τα "μέτρα" με φοβίζει... ;D

Συμφωνώ απόλυτα!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #698 στις: Αύγουστος 23, 2012, 08:48:05 μμ »
Nαι δεν αντιλέγω η αξιολόγηση επιβάλλεται και ούτε με φοβίζουν οι λέξεις... "ο νεκροθάφτης" που θα μου πάρει τα "μέτρα" με φοβίζει... ;D

Συμφωνώ απόλυτα!


φοβουνται ωρέ τα παληκάρια;  ;D
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #699 στις: Αύγουστος 23, 2012, 08:48:24 μμ »
Σε ένα σεμινάριο που έκανα φέτος αυτός που μας μιλούσε για την αξιολόγηση έκανε έναν παραλληλισμό, μας είπε ότι είναι σαν να μας έχουν πει να κόψουμε ξύλα και μας δίνουν για αυτή τη δουλειά μαχαίρι. Και μετά θα αξιολογήσουν αν τα καταφέραμε...
Δεν είναι ο τέλειος παραλληλισμός, αλλά περιέχει δόση αλήθειας.
Πώς να αξιολογήσουν το εκπαιδευτικό έργο σε σχολεία που δεν έχουν χρήματα για πετρέλαιο;; Που τα παιδιά είναι με τα μπουφάν και τα γάντια μέσα στην τάξη;;; Γίνεται;;;;;;; Και έχει συμβεί αυτό, όχι σε 1 και 2 σχολεία, δυστυχώς...
Θα ήθελα πριν έρθουν να με αξιολογήσουν(ή έστω παράλληλα) να αξιολογήσω και εγώ το υπουργείο. Τι πρέπει να μου προσφέρει και τι μου προσφέρει!!!
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162167
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 759
Σύνολο: 774

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.