0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο παράδειγμα της προσωπικής σου εμπειρίας προφανώς αναφέρεσαι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ας μη το πιάσουμε καλύτερα γιατί "βρωμάει" και ενδεχομένως δεν ενδιαφέρει την πλειοψηφία των γραφόντων εδώ. ( θα συμφωνήσω μαζί σου όμως όσον αφορά τις κλίκες των ΔΕΠ).
το σύστημα ξεκίνησε με μια προσπάθεια αποκαθήλωσης των εκπαιδευτικών, τονίζοντας το κομμάτι εκεινο που είναι κακό ( και κατ' εμέ ειναι αρκετό το κομμάτι αυτο ,δυστυχώς). Παίζοντας επικοιωνιακά με το κομμάτι αυτό έχει καταφέρει να θέσει τους εκπαιδευτικούς απέναντι απο την κοινωνια , ναί ή όχι; Τώρα πλέον, όσο και να ωρύεται ο κλάδος για ελλείψεις σε επιμορφωση, υποδομές, μισθους και ό,τι άλλο πολύ απλά δεν πειθει κανέναν.
Ο μόνος τρόπος ( κατ' εμέ τουλάχιστον ) για να αναστραφεί η εικόνα αυτή είναι ο εκπαιδευτικός κόσμος να βγει και να προβάλει τα καλά του κλάδου του, να μιμηθεί τις καλές πρακτικές όσων συναδέλφων του ξεχωρίζουν ( αντί να τους απωθεί επειδή "χαλάνε την πιάτσα" ) , να αποτελέσουν οι άνθρωποι αυτοί την πλειοψηφια των εκπαιδευτικών και μετά έλα να μου πεις αν φοβάσαι την αξιολόγηση.
Προσπαθώ να φτάσω άλλους συναδέλφους που ήδη προσφέρουν πάρα πολλά, πίστεψε με .και είναι πολλοί αυτοί εξαιρετικής ποιότητας και ήθους . με αυτούς να ασχληθεί το υπουργείο και όχι με τις ουρές του.
΅@Γιάννη γιατί ντε και καλά μιλάμε για τον φτωχό "καθηγητάκο"; γιατί οπωσδήποτε αυτός θα πέσει θύμα του κάθε λαλάκα αξιολογητή; Δλδ αυτή την εικόνα έχετε για τον εαυτο σας; ότι είστε καθηγητάκοι και έρμαια των ορέξεων του καθενός; πού ειναι το ανάστημά σας λοιπόν; Θα αφήσετε να σας κατασπαράξουν ερρήμην; Αρνούμαι να πιστέψω ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι έτσι. και αν πέσεις σε κακο αξιολογητή ναι, θα κινήσεις όλη τη διαδικασία της ένστασης. Ναι, θα φας το κάρο της γραφειοκρατίας....αλλά αν έχεις απτά στοιχεία να στηρίξεις τη δική του λάθος κρίση δε πα να σου πάρει και χρόνια, θα του τα τρίψεις στη μούρη και δε θα φοβηθείς τίποτα. Αν όμως το μόνο που έχεις είναι "μπαίνω και κάνω το μάθημά μου ανελλιπώς και αδιαλείπτως" ( εσύ και καμιά διακοσαριά ακόμα) είναι your word against his/hers. So what? και ξαναρωτάω, υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που θα αξιολογούσε αρνητικά την εκπαιδευτικό στο λινκ που σας παρέθεσα; Υπάρχει κάποιος που θα πει " ε ναι μωρέ, δούλευε όμως σε χλιδάτο σχολείο με όλα τα μέσα στην πάρτη της".... μήπως να βλέπαμε και το δικό μας πρόσωπο στον καθρέφτη αντί να λέμε πόσο κακομούτσουνος είναι ο διπλανόος μας; Όσο για το που να τα προβάλει υπάρχουν ένα σωρό μέρη να το κάνει - ο τοπικος τύπος, τα blogs, το ίντερνετ, τα τοπικά κανάλια , ο ένας με τον άλλον... αλλά όπως είδες κι εδώ μέσα.... ανήρτησα έναν σύνδεσμο και αμέσως αρχίσατε τα ' α αυτά ειναι η εξαίρεση" και " μπράβο της αλλά..." κα άλλα τέτοια ωραία... όταν εσείς οι ίδιοι αντιμετωπιζετε τους άριστους του κλάδου σας με τέτοια αδιαφορία/ κομπλεξισμό/ φοβία/ .... ( ας γράψει ο καθένας ό,τι θέλει ) τότε γιατί περιμένετε απο την υπόλοιπη κοινωνία να κάνει κάτι διαφρετικό; @ geochem Μακάρι να ήταν κι άλλοι σαν εσένα!! Καλά ταξίδια εύχομαι -και πέραν της θεσσαλονίκης!! Έχει ανάγκη η παιδεία απο μυαλά σαν τα δικά σου.