*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 940122 φορές)

0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #826 στις: Αυγούστου 25, 2012, 10:58:44 pm »
να σου πω κάτι geochem? Θα συμφωνούσα μαζί σου αν η πλειοψηφία των φυσικών -υπευθυνων Εργαστηρίων Φυσικής δεν είχε το εργαστήριο παντελώς χεσμένο! Μακάρι όλοι να είχαν τη δική σου πρεμούρα και μακάρι όλοι να έλεγαν " δε με ενδιαφέρει η αξιολόγηση, με ενδιαφέρουν οι μαθητές μου"

Αυτό λέω κι εγώ....ότι όσο η πλειοψηφία ΔΕΝ το λέει, όσο ΕΣΥ και άλλοι σαν ΕΣΕΝΑ δεν είστε πλειοψηφία όσο και να χτυπιέστε τίποτα απολύτως δε θα καταφέρετε... για να το θέσω αλλιώς θα έχετε πατίνι και θα νομίζετε ότι έχετε ποδήλατο.

και ναι, αν ο στόχος είναι απο αθήνα να φτάσεις Θεσσαλονίκη καλώς είναι..Αλλά δε μπορείς να τηλε-μεταφερθείς στη θεσσαλονίκη! Πρέπει να περάσεις και απο Θήβα και απο Άγιο Κων/νο και απο Λάρισα και από ...από ...απο....  Το θέμα είναι είναι πως έχοντας φτάσει κάποιοι στη Θήβα μάλλον τους καλοάρεσε και ξέχασαν την Θεσσαλονικη...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:06:11 »

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #827 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:00:08 pm »
Παράθεση
Στο παράδειγμα της προσωπικής σου εμπειρίας προφανώς αναφέρεσαι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ας μη το πιάσουμε καλύτερα γιατί "βρωμάει" και ενδεχομένως δεν ενδιαφέρει την πλειοψηφία των γραφόντων εδώ. ( θα συμφωνήσω μαζί σου όμως όσον αφορά τις κλίκες των ΔΕΠ).

Και οχι μόνο των ΔΕΠ. Απλά εκεί βρωμάει πολύ περισσότερο, και οι κλίκες είναι πολύ πιο έντονες.
Αλλά μια και μιλήσαμε για κλίκες, ας δούμε λίγο το εξής. Πηγαίνουμε, ας πούμε σε αξιολόγηση. Ο αξιολογητής, δε σε αξιολογεί σωστά κι εσύ θέλεις να διαμαρτυρηθείς. Κάνεις ένσταση. Μπλέκεις με μια δαιδαλώδη κατάσταση, ενδεχομένως ανάλογης της κατάστασης στην οποία μπλέκεις αν η εφορία ή κάποια ΔΕΚΟ σου βάλει υπερβολικά μεγάλο ποσό να πληρώσεις, στην οποία περίπτωση πρώτα πληρώνεις το ποσό (δηλαδή πρώτα υφίστασαι τις συνέπειες της δικής τους αβλεψίας) και μετά αποφασίζεται (αρκετό καιρό μετά) δικαστικά ή εσωτερικά (στην υπηρεσία) το θέμα σου. Υπό τη προϋπόθεση οτι θα γίνεται το ίδιο κι εδώ, ο "αδίκως αξιολογημένος" εκπαιδευτικός, θα χρειαστεί να μπεί σε μια ψυχοφθόρα και δαιδαλώδη διαδικασία, για να βρεί το δίκιο του. Μέχρι τότε βέβαια, θα είναι αναγκασμένος να υποστεί τις συνέπειες τις αξιολόγησης που του έγινε (ενδεχομένως να παραμείνει στάσιμος μισθολογικά, ή δε ξέρω τί άλλο). και για να πούμε κι ένα ωραίο αστείο, ας πάει να διεκδικήσει αναδρομικά τα χρήματα που έχασε από τη μισθολογική στασιμότητά του, αν ποτέ δικαιωθεί (εδώ γελάνε). Από την άλλη μεριά, δε διάβασα κάπου να προβλέπει το σύστημα συνέπειες για τον αξιολογητή σε περίπτωση εσφαλμένης αξιολόγησης. Αν δεν υπάρχουν, μπορεί να κάνει όσα λάθη θέλει, και μετά ο "διαμαρτυρόμενος" που θα πάει? Πάλι στα χεράκια του θα έρθει να τον ξαναξιολογήσει. Αλλά ακόμα και στη καλύτερη περίπτωση, που θα πάει σε κάποιο άλλο αξιολογητή, εσύ ποιού το μέρος λες να πάρει ο δεύτερο αξιολογητής? Του καθηγητάκου, ή του συναδέλφου του? (Για σύγκριση, παρέβαλε τί συμβαίνει σε περίπτωση, πχ που κάποιος φοιτητής οποιουδήποτε επιπέδου, προπτυχιακό, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, διαμαρτυρηθεί για κάποιο καθηγητή σε Πρόεδρο τμήματος. Μπορεί να ακούσει κάποια λόγια συμπάθειας, μπορεί να ακούσει ακόμα και οτι ο καθηγητής ενδεχομένως έχει ξαναδημιουργήσει παρόμοια κατάσταση, ομως στο τέλος, κι εκεί που ελεγε "άντε θα βρώ το δίκιο μου" ακούει ένα μεγαλοπρεπέστατο "αλλά"). Προκύπτει λοιπόν το συμπερασμα "ντον'τ μες γουιθ δι αξιόλογκιτ. Δι αξιόλογκιτ γουιλ κικ γιορ άς ένυ ντέυ οβ δε γουίκ, εντ τουάις ον Σάντεϋ" που θα έλεγε και ο καλός κύριος Φρομγουΐκ.

Παράθεση
το σύστημα ξεκίνησε με μια προσπάθεια αποκαθήλωσης των εκπαιδευτικών, τονίζοντας το κομμάτι εκεινο που είναι κακό ( και κατ' εμέ ειναι αρκετό το κομμάτι αυτο ,δυστυχώς).  Παίζοντας επικοιωνιακά με το κομμάτι αυτό έχει καταφέρει να θέσει τους εκπαιδευτικούς απέναντι απο την κοινωνια , ναί ή όχι;  Τώρα πλέον, όσο και να ωρύεται ο κλάδος για ελλείψεις σε επιμορφωση, υποδομές, μισθους και ό,τι άλλο πολύ απλά δεν πειθει κανέναν.

Το σύστημα ξεκίνησε με μια προσπάθεια αποκαθήλωσης ΟΛΩΝ των εργαζομένων. Δημόσιοι υπάλληλοι τεμπέληδες και διεφθαρμένοι, ταξιτζήδες που βγάζουν πάρα πολλά λεφτά, οδηγοί φορτηγών που κάνουν κόλπα, γιατροί που παίρνουν φακελάκια (δε πειράζει βέβαια που έχουν ενάμιση χρόνο να πληρωθούν υπερωρίες), κλπ. "Μαζί τα φάγαμε, οι πολιτικοί με το λαό". Ευτυχώς που σ' αυτή τη χώρα, τη σημαία της τιμιότητας τη κρατάνε οι μεγαλοεπιχειρηματίες. Ποτέ δεν υπερκοστολόγησαν δημόσιο έργο, ποτέ δεν υπερκοστολόγησαν προμήθεια του δημοσίου, ποτέ δε λάδωσαν για να πάρουν μπίζνα. Τί καλοί άνθρωποι, δόξα τω θεώ που τους έχουμε κι αυτούς.

Παράθεση
Ο μόνος τρόπος ( κατ' εμέ τουλάχιστον )  για να αναστραφεί η εικόνα αυτή είναι ο εκπαιδευτικός κόσμος να βγει και να προβάλει τα καλά του κλάδου του, να μιμηθεί τις καλές πρακτικές όσων συναδέλφων του ξεχωρίζουν ( αντί να τους απωθεί επειδή "χαλάνε την πιάτσα" ) , να  αποτελέσουν οι άνθρωποι αυτοί την πλειοψηφια των εκπαιδευτικών και μετά έλα να μου πεις αν φοβάσαι την αξιολόγηση.

Να βγεί και να τα προβάλει, πού? Πώς? Έχει κάποια μέσα μαζικής ενημέρωσης στη διάθεσή του ο εκπαιδευτικός κόσμος? Ακόμα και αν στους 1000 εκπαιδευτικούς οι 999 ήταν άριστοι (που δε λέω οτι είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ και υπάρχουν πάρα πολλοί σκάρτοι) η καναλάρα, θα προέβαλλε, εκεί ανάμεσα στα τουρκικά σήριαλ, το κακό εκπαιδευτικό, που δεν έκανε σωστά τη δουλειά του. Και βέβαια, με δεδομένη τη μεγαλομανία των Ελλήνων (η κάθε μαμά ήθελε το τζιμάνι της να γίνει επιστήμονας, αλλά "έφταιγε ο κακός ο καθηγητής που δε του τα έλεγε σωστά", ή "που έβαλε 17 στο παιδί μου, ενώ άξιζε 20, και δε πήρε αριστείο") θα βρεθούν πολλοί "πρόθυμοι να κατηγορήσουν τους εκπαιδευτικούς. Για να μη πούμε βέβαια τη γενικότερη χαιρεκακία που παρατηρείται στην ελληνική κοινωνία όταν μια οποιαδήποτε κατηγορία εργαζομένων πλήττεται (ε, ρε αυτή η κατσίκα του γείτονα).
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 25, 2012, 11:02:36 pm από Giannis1 »
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος nipiagwgos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 386
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #828 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:00:22 pm »
geochem για μένα τουλάχιστον έχεις τόσο δίκιο
πάντα ζητάνε αλλά οι σθνθήκες στα σχολεία είναι τριτοκοσμικές και μπράβο σε όσους τα καταφλερνουν έτσι κι αλλιώς
αλλά κάποια στιγμή πρέπει η προσοχή να στραφεί και αλλού γιατί στο τέλος καλός εκπαιδευτικός θα είναι αυτός που βγάζει ένα κουνέλι από το καπέλο του

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #829 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:07:53 pm »
bitch συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά δεν θα ασχοληθώ με τους εκπαιδευτικούς που έχουν ένα εργαστήριο και αδιαφορούν για τις δυνατότητες του.η δικιά μου δουλειά είναι να ζητάω να φτάσω στη Θεσσαλονίκη όχι αύριο αλλά σε βάθος χρόνου/θα ψάξω και για εναλλακτικές,μην τις αναφέρω τώρα.
Έχω την τύχη να συνεργάζομαι με εκπαιδευτικούς που ζητάνε να πάνε στη Θεσσαλονίκη.οι άλλοι δεν μ ενδιαφέρουν γιατί απλά με πηγαίνουν πίσω.
Η δική μου λοιπόν οπτική στην αξιολόγηση είναι να φτάσω στη Θεσσαλονίκη. Η οπτική άλλων είναι πως με το κατάλληλο σπρώξιμο θα φτάσουν στη θήβα. Ε λοιπόν εγώ ζητώ από την πολιτεία να μας βοηθήσει να φτάσουμε στη Θεσσαλονίκη και όχι να στηρίζει την ρητορική της στους υπόλοιπους. ξέρω ότι είναι ουτοπία αλλά οι δεκάδες των εκπαιδευτικών που συνεργάζομαι, επιμορφωνόμαστε και δουλεύουμε ενισχύουν το όραμα μου με αποδέκτες τους μαθητές μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:06:11 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #830 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:17:21 pm »
΅@Γιάννη

γιατί ντε και καλά μιλάμε για τον φτωχό "καθηγητάκο"; γιατί οπωσδήποτε αυτός θα πέσει θύμα του κάθε λαλάκα αξιολογητή; Δλδ αυτή την εικόνα έχετε για τον εαυτο σας; ότι είστε καθηγητάκοι και έρμαια των ορέξεων του καθενός; πού ειναι το ανάστημά σας λοιπόν; Θα αφήσετε να σας κατασπαράξουν ερρήμην; Αρνούμαι να πιστέψω ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι έτσι.

και αν πέσεις σε κακο αξιολογητή ναι, θα κινήσεις όλη τη διαδικασία της ένστασης. Ναι, θα φας το κάρο της γραφειοκρατίας....αλλά αν έχεις απτά στοιχεία να στηρίξεις τη δική του λάθος κρίση δε πα να σου πάρει και χρόνια, θα του τα τρίψεις στη μούρη και δε θα φοβηθείς τίποτα.  Αν όμως το μόνο που έχεις είναι "μπαίνω και κάνω το μάθημά μου ανελλιπώς και αδιαλείπτως"  ( εσύ και καμιά διακοσαριά ακόμα) είναι your word against his/hers. So what? 

και ξαναρωτάω, υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που θα αξιολογούσε αρνητικά την εκπαιδευτικό στο λινκ που σας παρέθεσα; Υπάρχει κάποιος που θα πει " ε ναι μωρέ, δούλευε όμως σε χλιδάτο σχολείο με όλα τα μέσα στην πάρτη της".... μήπως να βλέπαμε και το δικό μας πρόσωπο στον καθρέφτη αντί να λέμε πόσο κακομούτσουνος είναι ο διπλανόος μας; 

Όσο για το που να τα προβάλει υπάρχουν ένα σωρό μέρη να το κάνει - ο τοπικος τύπος, τα blogs, το ίντερνετ, τα τοπικά κανάλια , ο ένας με τον άλλον... αλλά όπως είδες κι εδώ μέσα.... ανήρτησα έναν σύνδεσμο και αμέσως αρχίσατε τα ' α αυτά ειναι η εξαίρεση" και " μπράβο της αλλά..." κα άλλα τέτοια ωραία... όταν εσείς οι ίδιοι αντιμετωπιζετε τους άριστους του κλάδου σας με τέτοια αδιαφορία/ κομπλεξισμό/ φοβία/ .... ( ας γράψει ο καθένας ό,τι θέλει ) τότε γιατί περιμένετε απο την υπόλοιπη κοινωνία να κάνει κάτι διαφρετικό;

@ geochem  Μακάρι να ήταν κι άλλοι σαν εσένα!! Καλά ταξίδια εύχομαι -και πέραν της θεσσαλονίκης!! Έχει ανάγκη η παιδεία απο μυαλά σαν τα δικά σου.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος nipiagwgos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 386
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #831 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:22:45 pm »
εγώ ένα πράγμα εύχομαι μακάρι όσοι αποφασίσουν για την αξιολόγηση να έχουν τις προθέσεις που έχετε εσείς εγώ απλά φοβάμαι ότι άλλα ή τίποτα έχουν στο μυαλό τους αυτό με φρενάρει ::) ::) ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #832 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:27:12 pm »
οι προθέσεις ΤΟΥΣ ειναι ξεκάθαρες. Στους εκπαιδευτικούς έγκειται τώρα να αλλάξουν τους όρους του παιχνιδιού. Αντί να κάθονται και να παραπονιούνται για όλα και να μοιρολογούν για τις επικείμενες απολύσεις καλά θα κάνουν να ανασυνταχθούν και να το κάνουν αυτό πολύ μα πολύ δύσκολο!!

τον έχουν τον τρόπο!  ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #833 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:27:26 pm »
Προσπαθώ να φτάσω άλλους συναδέλφους που ήδη προσφέρουν πάρα πολλά, πίστεψε με .και είναι πολλοί αυτοί εξαιρετικής ποιότητας και ήθους . με αυτούς να ασχληθεί το υπουργείο και όχι με τις ουρές του.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #834 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:33:12 pm »
Προσπαθώ να φτάσω άλλους συναδέλφους που ήδη προσφέρουν πάρα πολλά, πίστεψε με .και είναι πολλοί αυτοί εξαιρετικής ποιότητας και ήθους . με αυτούς να ασχληθεί το υπουργείο και όχι με τις ουρές του.

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ  ( και πίστεψέ με, δεν το κάνω συχνά ) !!!  Να βγείτε μπροστά λέμε, όλοι εσείς !! Μη μένετε στην αφάνεια!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #835 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:35:25 pm »
΅@Γιάννη

γιατί ντε και καλά μιλάμε για τον φτωχό "καθηγητάκο"; γιατί οπωσδήποτε αυτός θα πέσει θύμα του κάθε λαλάκα αξιολογητή; Δλδ αυτή την εικόνα έχετε για τον εαυτο σας; ότι είστε καθηγητάκοι και έρμαια των ορέξεων του καθενός; πού ειναι το ανάστημά σας λοιπόν; Θα αφήσετε να σας κατασπαράξουν ερρήμην; Αρνούμαι να πιστέψω ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι έτσι.

και αν πέσεις σε κακο αξιολογητή ναι, θα κινήσεις όλη τη διαδικασία της ένστασης. Ναι, θα φας το κάρο της γραφειοκρατίας....αλλά αν έχεις απτά στοιχεία να στηρίξεις τη δική του λάθος κρίση δε πα να σου πάρει και χρόνια, θα του τα τρίψεις στη μούρη και δε θα φοβηθείς τίποτα.  Αν όμως το μόνο που έχεις είναι "μπαίνω και κάνω το μάθημά μου ανελλιπώς και αδιαλείπτως"  ( εσύ και καμιά διακοσαριά ακόμα) είναι your word against his/hers. So what? 

και ξαναρωτάω, υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που θα αξιολογούσε αρνητικά την εκπαιδευτικό στο λινκ που σας παρέθεσα; Υπάρχει κάποιος που θα πει " ε ναι μωρέ, δούλευε όμως σε χλιδάτο σχολείο με όλα τα μέσα στην πάρτη της".... μήπως να βλέπαμε και το δικό μας πρόσωπο στον καθρέφτη αντί να λέμε πόσο κακομούτσουνος είναι ο διπλανόος μας; 

Όσο για το που να τα προβάλει υπάρχουν ένα σωρό μέρη να το κάνει - ο τοπικος τύπος, τα blogs, το ίντερνετ, τα τοπικά κανάλια , ο ένας με τον άλλον... αλλά όπως είδες κι εδώ μέσα.... ανήρτησα έναν σύνδεσμο και αμέσως αρχίσατε τα ' α αυτά ειναι η εξαίρεση" και " μπράβο της αλλά..." κα άλλα τέτοια ωραία... όταν εσείς οι ίδιοι αντιμετωπιζετε τους άριστους του κλάδου σας με τέτοια αδιαφορία/ κομπλεξισμό/ φοβία/ .... ( ας γράψει ο καθένας ό,τι θέλει ) τότε γιατί περιμένετε απο την υπόλοιπη κοινωνία να κάνει κάτι διαφρετικό;

@ geochem  Μακάρι να ήταν κι άλλοι σαν εσένα!! Καλά ταξίδια εύχομαι -και πέραν της θεσσαλονίκης!! Έχει ανάγκη η παιδεία απο μυαλά σαν τα δικά σου.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #836 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:38:55 pm »
Από συνέντευξη Αρβανιτόπουλου στην αυριανή Καθημερινή σχετικά με την αξιολόγηση: «Οι καλοί θα προχωρούν, οι μέτριοι θα μένουν στάσιμοι. Άλλωστε οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν με τον ίδιο τρόπο τα παιδιά μας».
Δηλαδή τι θέλει να μας πεί; Ότι οι μέτριοι μαθητές μένουν στάσιμοι και προχωρούν μόνο οι καλοί, άρα το ίδιο θα πρέπει να γίνεται με τους εκπαιδευτικούς; Πού είδε ο υπουργός ότι οι μέτριοι μαθητές μένουν στάσιμοι; Όλοι περνούν την τάξη, όσο κακοί και να είναι. Όλοι παίρνουν απολυτήριο και όλοι μπαίνουν σε κάποια σχολή (η βάση του 10 έχει καταργηθεί). Αν κρίνονται με τα ίδια παιδαγωγικά κριτήρια που κρίνονται οι μαθητές, τότε θα πρέπει όλοι οι εκπαιδευτικοί να επιβραβεύονται είτε είναι ικανοί είτε όχι .

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #837 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:42:18 pm »
Η Α.Δ. θα έλεγε οι μαθητές να περνάνε, οι καθηγητές ας μένουν στην ίδια τάξη..

Αποσυνδεδεμένος magda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #838 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:45:49 pm »
για τα πρώτα sos της αξιολόγησης  ;D ;D
http://www.youtube.com/watch?v=8X2W4LqVA9M

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #839 στις: Αυγούστου 25, 2012, 11:47:09 pm »
@ Κυκλάμινο

Έχετε δίκιο που σταθήκατε σε αυτή τη δήλωση.
Ας μην ξεχνάμε ότι με το σύστημα των Δεσμών χάθηκαν γενιές εξαιρετικών μαθητών του 15, 16, 17 και 18 επειδή απλά δεν έβγαζαν μέσο όρο 19+...

Επιπλέον οι άριστοι μαθητές του σχολείου της παπαγαλίας, στο Παν/μιο δεν είχαν την ίδια αντάξια πορεία.. Αντιθέτως οι μέτριοι βρήκαν πεδίο κριτικής σκέψης και εξελίχθηκαν σε χαρισματικούς φοιτητές.

Τι είναι εκείνο που κάνει τον μέτριο - εξαιρετικό...
Και τον εξαιρετικό - μέτριο..


Αυτός είναι ένας άλλος προβληματισμός.

Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182697
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 667
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 580

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.