0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Και οι κρίνοντες κρίνονται" :το σλόγκαν του υπουργείου... Καμία αντίρρηση, αλλά να κριθούμε όλοι, σε όποια θέση της εκπαίδευσης κι αν βρισκόμαστε, δηλαδή και αυτοί που δεν έχουν ποτέ και για τίποτα αξιολογηθεί...'Τι μαθητές έβγαζαν κάποτε τα σχολεία?Τι μαθητές βγαίνουν τώρα?" αναρωτιέται με αποτροπιασμό το υπουργείο...γιαυτό "πρέπει να βελτιωθεί το επίπεδο των εκπαιδευτικών" αποφαίνεται με σοφία, καμία αντίρρηση, προσωπικά πολλοί από εμάς το έχουμε κάνει ήδη πράξη (σεμινάρια, μεταπτυχιακά, κλπ..), αλλά δεν παρέχεται σε όλους η ευκαιρία, πχ επιμόρφωση β επιπέδου (προσωπικά την έχω κάνει), υπάρχουν συνάδελφοι που εκδήλωσαν ενδιαφέρον αλλά δεν κατάφεραν μέχρι σήμερα να κληρωθούν και να παρακολουθήσουν τη συγκεκριμένη επιμόρφωση...Ευθύνονται και γιαυτό? Τα ίδια έγιναν και με τα σεμινάρια για τις ερευνητικές εργασίες πριν ένα χρόνο...Εν τω μεταξύ, καμία κουβέντα για αναμόρφωση αναλυτικών προγραμμάτων...Γιατί το ίδιο το υπουργείο ρίχνει το βάρος στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην απόκτηση γνώσεων..."θα γίνει μηχανογραφικός έλεγχος όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών που εργάζονται σήμερα στα σχολεία όλης της χώρας για να γνωρίζει το υπουργείο τις δεξιότητες και το βιογραφικό κάθε εκπαιδευτικού ξεχωριστά". Εδώ γελάμε...Ξέρεις τι είναι να έχεις καταθέσει το ΜΔΕ στην υπηρεσία σου και τυχαία να ανακαλύπτεις 1 χρόνο μετά ότι απουσιάζει από τον υπηρεσιακό σου φάκελλο, τον οποίο όμως κοσμούν πράξεις ανάληψης υπηρεσίας και χορηγήσεις αδειών άλλου συναδέλφου που απλά φέρει το ίδιο επώνυμο με εσένα? Εννοείται ότι ακόμα "περιμένω" την απάντηση της υπηρεσίας στο σχετικό έγγραφο ερώτημά μου....
Παράθεση από: aggelhor στις Αυγούστου 26, 2012, 09:01:21 pm"Και οι κρίνοντες κρίνονται" :το σλόγκαν του υπουργείου... Καμία αντίρρηση, αλλά να κριθούμε όλοι, σε όποια θέση της εκπαίδευσης κι αν βρισκόμαστε, δηλαδή και αυτοί που δεν έχουν ποτέ και για τίποτα αξιολογηθεί...'Τι μαθητές έβγαζαν κάποτε τα σχολεία?Τι μαθητές βγαίνουν τώρα?" αναρωτιέται με αποτροπιασμό το υπουργείο...γιαυτό "πρέπει να βελτιωθεί το επίπεδο των εκπαιδευτικών" αποφαίνεται με σοφία, καμία αντίρρηση, προσωπικά πολλοί από εμάς το έχουμε κάνει ήδη πράξη (σεμινάρια, μεταπτυχιακά, κλπ..), αλλά δεν παρέχεται σε όλους η ευκαιρία, πχ επιμόρφωση β επιπέδου (προσωπικά την έχω κάνει), υπάρχουν συνάδελφοι που εκδήλωσαν ενδιαφέρον αλλά δεν κατάφεραν μέχρι σήμερα να κληρωθούν και να παρακολουθήσουν τη συγκεκριμένη επιμόρφωση...Ευθύνονται και γιαυτό? Τα ίδια έγιναν και με τα σεμινάρια για τις ερευνητικές εργασίες πριν ένα χρόνο...Εν τω μεταξύ, καμία κουβέντα για αναμόρφωση αναλυτικών προγραμμάτων...Γιατί το ίδιο το υπουργείο ρίχνει το βάρος στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην απόκτηση γνώσεων..."θα γίνει μηχανογραφικός έλεγχος όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών που εργάζονται σήμερα στα σχολεία όλης της χώρας για να γνωρίζει το υπουργείο τις δεξιότητες και το βιογραφικό κάθε εκπαιδευτικού ξεχωριστά". Εδώ γελάμε...Ξέρεις τι είναι να έχεις καταθέσει το ΜΔΕ στην υπηρεσία σου και τυχαία να ανακαλύπτεις 1 χρόνο μετά ότι απουσιάζει από τον υπηρεσιακό σου φάκελλο, τον οποίο όμως κοσμούν πράξεις ανάληψης υπηρεσίας και χορηγήσεις αδειών άλλου συναδέλφου που απλά φέρει το ίδιο επώνυμο με εσένα? Εννοείται ότι ακόμα "περιμένω" την απάντηση της υπηρεσίας στο σχετικό έγγραφο ερώτημά μου....Επιπρόσθετα.. ακόμη δεν γνωρίζουν πόσοι είμαστε...
[...] Όποιος θεωρεί τον εαυτό του "άριστο" και δε βλέπει που πηγαίνει το πράγμα -μάλλον βλέπει, αλλά πιστεύει ότι θα σώσει το δικό του τομάρι - απλά επιδεικνύει αναισθησία και αδράνεια που μόνο σε εκπαιδευτικό δεν ταιριάζει.
Συνάδελφε συμφωνώ ότι το κλίμα δεν ευνοεί..Και απομονώνω τα γραφόμενά σου: Παράθεση από: jimy100 στις Αυγούστου 26, 2012, 12:19:35 pm[...] Όποιος θεωρεί τον εαυτό του "άριστο" και δε βλέπει που πηγαίνει το πράγμα -μάλλον βλέπει, αλλά πιστεύει ότι θα σώσει το δικό του τομάρι - απλά επιδεικνύει αναισθησία και αδράνεια που μόνο σε εκπαιδευτικό δεν ταιριάζει.για να συμπληρώσω ότι μιλάμε για τέτοιου βαθμού αδράνεια που αποφεύγεται ακόμη και η συμμετοχή σε τόπικ του τύπου:http://www.pde.gr/index.php?topic=26456.msg590992#msg590992 Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα έχει η "Μουσική" και το "
Όπως ήταν και ο τίτλος ενός βιβλίου ( δάσκαλος ο συγγραφέας) αριστερών μάλιστα "προδιαγραφών" που προτεινω σε όλους να διαβάσουν.... ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΜΕ ΗΤΤΑ!!