0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η γυμνάστρια που μίλησε στα παιδια για εκδρομή πριν αποφασίσει ο σύλλογος, δεν είναι μαθητοπατέρας;
Εσύ εγκρίνεις δηλαδή την παράκαμψη του συλλόγου διδασκόντων; Οι εκδρομές είναι απόφαση συλλόγου, όχι κάτι που κανοίζουν τα παιιδα.
τα παιδιά σιχαίνονται τη γνώση
Η γυμνάστρια όφειλε να ρωτήσει τα παιδιά, πριν τα βάλει να συμμετάσχουν σε ενδοσχολικούς προκριματικούς αγώνες. Διανεμήθηκε μάλιστα, κάπου γύρω στο Δεκέμβριο-Ιανουάριο, και σχετική γραπτή δήλωση συναίνεσης στους γονείς, αν επιθυμούν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν στους προκριματικούς. Δεν είναι μια απλή εκδρομή που τίθεται στα παιδιά ως "take it or leave it". Τι έπρεπε δηλαδή να κάνει, να θέσει εκ των προτέρων το θέμα στο σύλλογο ως... ενδεχόμενο; Και αν ελάχιστα παιδιά, ή και κανένα, ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν; Δεν έπρεπε να το θέσει στο σύλλογο μόνο επί πραγματικής βάσης; Επίσης, το αποκλείετε να το είχε θέσει έτσι στο σύλλογο, να είχε αρχικά εξασφαλίσει ότι οι βασικές δασκάλες "θα συνοδεύσουν", αλλά μετά εκείνες να ανέκρουσαν πρύμναν; Γιατί κυκλοφορεί επίσης μια φήμη στο εν λόγω σχολείο, ότι οι δασκάλες των τμημάτων της έκτης τάξης δεν έχουν και τις καλύτερες των σχέσεων μεταξύ τους, κάτι που προφανώς έχει αντίκτυπο και στα παιδιά. Για μία εξ αυτών μάλιστα βοά όλη η σχολική κοινότητα ότι γίνεται συστηματικά αντικείμενο απαξίωσης μέσα στην τάξη, κοινώς "τη σφάζουν με το βαμβάκι" καναδυό "έξυπνα" αγόρια ακροβατώντας περίτεχνα στο όριο μεταξύ ευγένειας και αγένειας, αλλά εκείνη μη μπορώντας ή μη θέλοντας να πράξει διαφορετικά έχει επιλέξει να τα έχει στα "ώπα-ώπα" με εξόφθαλμο μάλιστα τρόπο, προκαλώντας ίσως δικαίως τη μήνι κάποιων άλλων καλών μαθητών που αισθάνονται αδικημένοι/-ες. Και μιλάμε για έκτη τάξη. Σκεφτείτε το λίγο. Δηλαδή αν ήταν γυμνάσιο, τι θα έκαναν;Αν -ξαναλέω, αν- η συμμετοχή στη συγκεκριμένη, εξειδικευμένη εκδήλωση δεν εμπίπτει ακριβώς στο γενικό πλαίσιο των εκδρομών, τότε ίσως και ο διευθυντής να θεωρούσε ότι μπορούσε να επιτρέψει στη γυμνάστρια να εκκινήσει κάποιες πρόδρομες διαδικασίες, δηλαδή τους προκριματικούς αγώνες, πριν το θέμα τεθεί στο σύλλογο προς απόφαση. Βρίσκετε; Εγώ πάντως δεν θα το γενίκευα έτσι, και πόσο μάλλον στο δημοτικό. Αποκλείτεαι να μην έχετε κάθε χρόνο ζωντανά παραδείγματα παιδιών που διψάνε για γνώση, αρκεί αυτή να τους μεταδίδεται με τρόπο που να εξάπτει το ενδιαφέρον τους. Στη Β/θμια εκπαίδευση που τα παιδιά γίνονται έφηβοι και "αγριεύουν", θα έβρισκε ίσως περισσότερο έδαφος η γενίκευση αυτή, παραμένοντας πάντως γενίκευση.
μαθητες που διψούν για γνώση κσι εκείνοι συνήθως δεν αντέχουν να περνάνε τις εκδρομές και τις λοιπές δραστηριότητες βλέποντας άλλα παιδιά να κλωτσάνε μια μπάλα ενώ εκείνα κόβουν τις φλέβες τους. Οι μαθητοπατερες στα σχολεία όμως δεν ενδιαφέρονται για αυτά τα παιδιά). άρτος και θεάματα για το πόπολο μόνο. τα άλλα είναι για τους κουλτουριάρηδες)
υπάρχει συνεδρίαση με πρακτικό που να λέει ότι συμφωνούμε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες κσι σν συμπληρωθεί αριθμός θα συνοδεύσουν οι τάδε και τάδε με τους τάδε αναπληρωματικούς. Έτσι οργανώνονται οι μετακινήσεις μαθητών.
Παρακαλώ ξαναδείτε τη συγκεκριμένη εκδήλωση στον σύνδεσμο που είχα παραθέσει στο αρχικό σχετικό μήνυμα και πείτε μου αν πραγματικά πιστεύετε ότι αποτελεί "άρτον και θεάματα για το πόπολο" και όχι κάτι το εντελώς διαφορετικό, που θα μπορούσε κάλλιστα να συγκεράσει το ενδιαφέρον "όσων κλωτσάνε μια μπάλα" με το ενδιαφέρον των "κουλτουριάρηδων που κόβουν φλέβες". Αν ήμουν στη θέση κάποιας από τις "κανονικές" δασκάλες, όχι μόνο θα συνόδευα (αν οι οικογενειακές συνθήκες μού το επέτρεπαν), αλλά επιπλέον θα φρόντιζα να ενημερωθώ για τον συγκεκριμένο αρχαιολογικό χώρο και να προσπαθήσω να μιλήσω στα παιδιά και για το ιστορικό πλαίσιο της εποχής του, έστω κι αν η ύλη της Ιστορίας της έκτης άπτεται εντελώς διαφορετικής ιστορικής περιόδου. Αλλά αυτό, βλέπετε, δεν είναι τόσο ελκυστικό ούτε τόσο ξεκούραστο όσο ένα σουλάτσο στα στενά των Ιωαννίνων, με κατάληξη το γνωστό ζαχαροπλαστείο με τα θεϊκά γλυκά.
Πάντως, την τελευταία φορά που έγινε επίκληση στην αυστηρή εφαρμογή "πρωτοκόλλων" ήταν προ τριών ημερών στο ΑΤ Αγ. Αναργύρων και στο τηλεφωνικό κέντρο της Αμεσης Δράσης, και το αποτέλεσμα νομίζω το πληροφορηθήκατε...
Τα σχολειά από χώροι γ ν ώ σ η ς έχουν καταντήσει χώροι α λ ι σ β ε ρ ι σ ι ο ύ με πρακτορεία ταξιδίων και πουλμανατζήδες για να πηγαίνουν τ ζ ά μ π α εκδρομές οι εκπαιδευτικοί (με τη συνέργεια και την ενίσχυση, φυσικά, του υπουργείου που άλλο που δε θέλει να μη γίνεται μάθημα ώστε να οδηγούνται οι γονείς στα ιδιωτικά στα φροντιστήρια στα ιδιαίτερα). Κατάργηση της δωρεάν μετακίνησης και διαμονής των εκπαιδευτικών τ ώ ρ α.
Είμαι κατά των σχολικών εκδρομών για πολλούς λόγους. Συμφωνώ με τον leon. Σε πολλά σχολεία από τα οποία έχω περάσει, οι εκδρομές αφορούν κλειστό "κύκλωμα" εκπαιδευτικών που έχουν αναλάβει την εργολαβία πενθήμερων, κλπ.
Συμφωνώ και εγώ. Έχω παρατηρήσει ότι ειδικά στις πενταήμερες πηγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι εκπαιδευτικοί κάθε φορά. Και στην επίσκεψη στη Βουλή της Γ' , από σχολεία της επαρχίας, όλα είναι τυποποιημένα και στο τέλος όλοι καταλήγουν στο Mall και σε κέντρα διασκέδασης. Βέβαια αν το ζητούμενο είναι απλώς τα παιδιά να περάσουν καλά και να ξεφύγουν από το μονότονο περιβάλλον της επαρχίας, είναι οκ. Πάντως εγώ δεν θα αναλάμβανα την ευθύνη να συνοδέψω.Ούτε στις περιβαλλοντικές σε ΚΕΠΕΑ θα συνόδευα, εκτός αν το πρόγραμμα θα έβγαινε σε μονοήμερη.Μόνο το Erasmus βρίσκω κάποιο εκπαιδευτικό/ψυχαγωγικό περιεχόμενο, όπου οι μαθητές μαθαίνουν βιωματικά για την κουλτούρα άλλων χωρών, μετά από αρκετή προετοιμασία που παίρνει χρόνο και καταστρώνεται κάθε φορά από τους εταίρους, συγκεκριμένο θέμα-πρόγραμμα.
Μόλις επέστρεψε η δική μας Γ' από τριήμερη στη Βουλή. Ευτυχώς, το σπουδαιότερο είναι ότι δεν παρουσιάστηκαν απρόοπτα. Ξεθέωμα για όλους, αλλά τα παιδιά το διασκέδασαν. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος για τον οποίον πάνε.