0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για το Β1 οι εργασίες όντως δεν ήταν υποχρεωτικές ήταν προαιρετικές, η παρακολούθηση δεν μετρούσε, είχαμε και κάποιες απουσίες, μόνο η εξέταση μετρούσε όπως καταλάβαμε όλοι και εξετάσεις τουλάχιστον η δική μου φουρνιά έδωσε 5 χρόνια αργότερα από τότε που κάναμε τα μαθήματα. Τώρα για το Β2 που λέτε, οι εργασίες πως είναι; είναι κάποιο διδακτικό σενάριο να παρουσιάσεις στην τάξη ή κάποιο ψηφιακό εργαλείο που το εφαρμόζεις στην τάξη και το παρουσιάζεις στα μαθήματα; Eπιπλέον ξέρετε πότε θα ξανανοίξει το Β2 για να κάνουμε αίτηση;
Προκειμένου να θεωρηθεί επιτυχής η συμμετοχή ενός επιμορφούμενου στο πρόγραμμα και να έχει τη δυνατότητα να λάβει μέρος στις εξετάσεις πιστοποίησης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε., απαιτείται:Να είναι παρών στο 90% κατ’ ελάχιστον, των διδακτικών ωρών του προγράμματος (32 από το σύνολο των 36 ωρών). Η συμμόρφωση ως προς την υποχρέωση αυτή θα πιστοποιείται από τα παρουσιολόγια που τηρούνται στο πλαίσιο της διεξαγωγής του προγράμματος.Να έχει ενεργό συμμετοχή στη διαδικασία της επιμόρφωσης, δηλαδή να συμμετέχει ενεργά στα μαθήματα, να υλοποιεί τις δραστηριότητες-εργασίες που ανατίθενται από τον Επιμορφωτή για το μεσοδιάστημα των συνεδριών, να συμμετέχει στα διάφορα forae και τις ψηφιακές συζητήσεις που διεξάγονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος κλπ. Η ενεργός συμμετοχή του επιμορφούμενου πιστοποιείται από την «ανάρτηση» στην πλατφόρμα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ηλεκτρονικής μάθησης (moodle) και τη βαθμολόγηση από τον επιμορφωτή του με τουλάχιστον 60 στην κλίμακα 100, τεσσάρων (4) τουλάχιστον εργασιών που υλοποίησε στο πλαίσιο του προγράμματος. Οι τέσσερεις (4) αυτές εργασίες πρέπει να αφορούν σε διαφορετικές ενότητες του προγράμματος, εκ των οποίων οι δυο (2) να αφορούν σε ενότητες που πραγματεύονται εκπαιδευτικά σενάρια. Δύο (2) τουλάχιστον εκ των τεσσάρων (4) εργασιών πρέπει να είναι ατομικές. Οι ομαδικές εργασίες εκπονούνται από ομάδες 2 ή 3 ατόμων, το μέγιστο.
- Για την επιτυχή παρακολούθηση του προγράμματος και την απόκτηση του δικαιώματος συμμετοχής στις αντίστοιχες διαδικασίες πιστοποίησης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε (ψηφιακές εξετάσεις) κάθε επιμορφούμενος εκπαιδευτικός απαιτείται:., απαιτείται:Να έχει παρουσία στο 90% κατ’ ελάχιστον, των σύγχρονων εξ αποστάσεως είτε δια ζώσης ωρών των επιμορφωτικών συνεδριών και υποστηρικτικών συναντήσεων του προγράμματος (δηλαδή 42 από τις 46 συνολικά ώρες επιμορφωτικών συνεδριών και υποστηρικτικών συναντήσεων). Η συμμόρφωση ως προς την υποχρέωση αυτή θα πιστοποιείται από τα παρουσιολόγια που τηρούνται στο πλαίσιο διεξαγωγής του προγράμματος.- Να έχει ενεργό συμμετοχή τόσο στο σύγχρονο εξ αποστάσεως και δια ζώσης σκέλος του προγράμματος, όσο στο ασύγχρονο σκέλος αυτού, το οποίο αντιστοιχεί σε ισοδύναμο επιμορφωτικό - διδακτικό φόρτο 14 ωρών. Δηλαδή να υλοποιεί τις δραστηριότητες-εργασίες που ανατίθενται από τον Επιμορφωτή στο πλαίσιο ή/και για το μεσοδιάστημα των συνεδριών, να συμμετέχει στα διάφορα forae και τις ψηφιακές συζητήσεις που διεξάγονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος κλπ. Η ενεργός συμμετοχή του επιμορφούμενου πιστοποιείται από o την «ανάρτηση» στην πλατφόρμα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ηλεκτρονικής μάθησης (moodle) και τη βαθμολόγηση από τον επιμορφωτή του με τουλάχιστον 60 στην κλίμακα 100, πέντε (5) κατ’ ελάχιστον εργασιών που υλοποίησε στο πλαίσιο του προγράμματος. Οι δυο (2) τουλάχιστον εκ των πέντε (5) εργασιών θα πρέπει να αφορούν σε εκπαιδευτικά σενάρια. Επίσης, δύο (2) τουλάχιστον εκ των πέντε (5) εργασιών θα πρέπει να είναι ατομικές. Οι ομαδικές εργασίες εκπονούνται από ομάδες 2 ή 3 ατόμων, το μέγιστο. Η επιλογή των πέντε (5) αυτών προς αξιολόγηση εργασιών, θα γίνεται σε συνεννόηση και συνεργασία του επιμοφούμενου με τον επιμορφωτή του.o αξιολογική αναφορά του/ων επιμορφωτή/ων του προγράμματος με στοιχεία σχετικά με την συμμετοχή του επιμορφούμενου στην επιμορφωτική διαδικασία (εργασίες που εκπονήθηκαν, εμπλοκή στις σύγχρονες δραστηριότητες κ.α.)- Να υλοποιήσει τις έξι (6) προβλεπόμενες παρεμβάσεις «εφαρμογής στην τάξη», κάθε μία από τις οποίες θα εντάσσεται σε μια διδακτική ώρα και να καταθέσει στην πλατφόρμα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ηλεκτρονικής μάθησης (moodle), αντίστοιχα παραδοτέα, τα οποία θα περιλαμβάνουν περιγραφή του σεναρίου – δραστηριότητας που υλοποιήθηκε, φύλλα εργασίας που χρησιμοποιήθηκαν, υλικό τεκμηρίωσης από την εφαρμογή στην σχολική τάξη (πχ. συμπληρωμένα φύλλα εργασίας μαθητών), στοιχεία αναστοχασμού της κάθε παρέμβασης κ.α., σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες που περιλαμβάνονται στο επιμορφωτικό υλικό ή/και θα δίνονται από τον επιμορφωτή του προγράμματος. Η υλοποίηση των παρεμβάσεων πιστοποιείται από:o την «ανάρτηση» των σχετικών παραδοτέων στην πλατφόρμα moodle.o αξιολογική αναφορά του/ων επιμορφωτή/ων του προγράμματος για την υλοποίηση των παρεμβάσεων από τον επιμορφούμενο.
Όντας σε άδεια ανατροφής μπορείς να δώσεις για την πιστοποίηση ΤΠΕ; Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξερει κανεις ποτε θα γινουν αιτησεις για να δηλωσουμε β2 επιπεδο κ αν θα ειναι ολο εξ αποστασεως;
Άγνωστο, πρέπει να ολοκληρωθεί πρώτα η βαθμολόγηση των εξετάσεων του Φεβρουαρίου, για την οποία δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα. Το τελευταίο πρόγραμμα πάντως του Β2 ξεκίνησε δια ζώσης και λόγω καραντίνας έγινε εξ αποστάσεως.
Ξεκίνησε εξ αποστάσεως και τελείωσε εξ αποστάσεως το τελευταίο!Αυτό που άλλαξε είναι η αξιολόγηση των σεναρίων που έπρεπε να γίνει με παρακολούθηση της διδασκαλίας από άλλους (δεν έγινε) και ότι τα σενάρια έπρεπε να προσαρμοστούν στη διαδικασία της εξ αποστάσεως!Πάντως για το Β2 προκήρυξαν θέσεις για να αναπροσαρμόσουν τα μαθήματα αλλά ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί κάτι!Για τη βαθμολόγηση των σεναρίων των εξετάσεων του Β2 (που έγινε Φεβρουάριο) δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και μάλλον θα πάρει αρκετούς μήνες ... στις επόμενες όταν γίνουν ... θα είναι καλύτερα οργανωμένοι!!!