0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εξακολουθώ να θεωρώ, ότι οι παραπάνω μελανές εντυπώσεις είναι η μειοψηφία. Όπως και να έχει, το διδακτορικό θα πρέπει να έχει ως μέγιστο κίνητρο την ερευνητική δράση και αυτό συνεπάγεται μελέτη, δημοσιεύσεις. συγγραφή κα, όπου το αποτέλεσμα όλης αυτής της διαδικασίας είναι η βελτίωση του μορφωτικού επιπέδου του υποψήφιου. Και αυτό είναι -που για εμένα- μετράει.
Ένας απλός εκπαιδευτικός Α/θμιας ή
Παράθεση από: giotamike στις Αυγούστου 27, 2013, 10:18:37 pm Εξακολουθώ να θεωρώ, ότι οι παραπάνω μελανές εντυπώσεις είναι η μειοψηφία. Όπως και να έχει, το διδακτορικό θα πρέπει να έχει ως μέγιστο κίνητρο την ερευνητική δράση και αυτό συνεπάγεται μελέτη, δημοσιεύσεις. συγγραφή κα, όπου το αποτέλεσμα όλης αυτής της διαδικασίας είναι η βελτίωση του μορφωτικού επιπέδου του υποψήφιου. Και αυτό είναι -που για εμένα- μετράει.Να προσθέσω ακόμη οτι εκτός από όλα αυτά, διδακτορικό αξίζει να κάνουν όσοι έχουν στόχο την ακαδημαϊκή καρριέρα, την έρευνα ή σταδιοδρομία σε υψηλόβαθμα κλιμάκια εταιρειών του ιδιωτικού τομέα κλπ! Ένας απλός εκπαιδευτικός Α/θμιας ή
Παράθεση από: greedo στις Αυγούστου 27, 2013, 10:37:25 pm Ένας απλός εκπαιδευτικός Α/θμιας ή
Παράθεση από: AnnaB στις Αυγούστου 27, 2013, 10:42:10 pmΠαράθεση από: greedo στις Αυγούστου 27, 2013, 10:37:25 pm Ένας απλός εκπαιδευτικός Α/θμιας ή
Δηλαδή θες να μας πεις ότι όσοι έκαναν διδακτορικό είχαν το Θεό μπάρμπα ή γκόμενο τον καθηγητή;
Αν εισαι πραγματικα θαρραλεος δωσε ονοματα. Αλλιως τι νοημα εχει ολο αυτο?