0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλά πλάκα μου κάνεις; Σίγουρα δεν πρέπει να γενικεύω αλλα πρωτη φορα ακους για ψεύτικες υπογραφές; Πολλα τμηματα πδσ έτσι λειτουργούν.. Να το καταγγείλω; Ποιο απο όλα; Αν σε πάρει ενας διευθυντής για πδσ και δεν εισαι μόνιμος τότε κάνεις τούμπες απο τη χαρά σου ή τουλάχιστον έκανες προτού αλλάξει το σύστημα. Σου φαίνεται οτι το κραταγα μυστικό και το λεω τωρα; Συνάδελφε ο κόσμος το χει τούμπανο εδω και πολύ καιρό ....
Οι αδυναμίες του τρόπου που γινόταν η ΠΔΣ ήταν οι εξης:1. Ο αδιαφανής τρόπος πρόσληψης. Θα μπορούσε εύκολα να γίνεται από τους πίνακες ωρομισθίων. 2. Η ΠΔΣ ξεκινούσε πολύ αργά και έτσι σε περιοχές που υπήρχε οικονομική άνεση οι περισσότεροι στρέφονταν στα ιδιωτικά φροντιστήρια.3.Το όριο 7- 14 μαθητές είχε μεγάλο ελάχιστο. Εγώ θα πρότεινα τον αριθμό 5 -10 μαθητές, όπως είναι και στα φροντιστήρια. Σε όλα τα παραπάνω μπορεί το υπουργείο να δώσει λύσεις και με κατάλληλους ελέγχους να λειτουργήσει και πάλι η ΠΔΣ, χωρίς τις αμαρτίες του παρελθόντος. Έτσι μπορούν πολλά παιδιά να βρουν υποστήριξη, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι οι γονείς τους να πληρώνουν σε ιδιωτικά φροντιστήρια.Ακόμη θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν τώρα στην ΠΔΣ να απαιτήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, απαλλαγμένοι από την ομηρία των μορίων του παρελθόντος...
Παράθεση από: panos2 στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:42:27 μμΟι αδυναμίες του τρόπου που γινόταν η ΠΔΣ ήταν οι εξης:1. Ο αδιαφανής τρόπος πρόσληψης. Θα μπορούσε εύκολα να γίνεται από τους πίνακες ωρομισθίων. 2. Η ΠΔΣ ξεκινούσε πολύ αργά και έτσι σε περιοχές που υπήρχε οικονομική άνεση οι περισσότεροι στρέφονταν στα ιδιωτικά φροντιστήρια.3.Το όριο 7- 14 μαθητές είχε μεγάλο ελάχιστο. Εγώ θα πρότεινα τον αριθμό 5 -10 μαθητές, όπως είναι και στα φροντιστήρια. Σε όλα τα παραπάνω μπορεί το υπουργείο να δώσει λύσεις και με κατάλληλους ελέγχους να λειτουργήσει και πάλι η ΠΔΣ, χωρίς τις αμαρτίες του παρελθόντος. Έτσι μπορούν πολλά παιδιά να βρουν υποστήριξη, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι οι γονείς τους να πληρώνουν σε ιδιωτικά φροντιστήρια.Ακόμη θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν τώρα στην ΠΔΣ να απαιτήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, απαλλαγμένοι από την ομηρία των μορίων του παρελθόντος... +και να στελεχωθεί από μόνιμους εκπαιδευτικούς.
Για τις πλαστές υπογραφές, ναι υπήρχαν. Πολλές φορές όμως υπήρχαν για να συμπληρωθεί ο αριθμός 7 μαθητών γιατί αλλιώς το τμήμα έπρεπε να καταργηθεί. Επίσης πολλές φορές υπήρχαν γιατί με αυτόν τον τρόπο όσοι εμπλεκόντουσαν κέρδιζαν. Όμως άλλο αυτό κι άλλο να φτάσουμε στο σημείο της κατάργησης. Αν σε πονάει το δόντι σου δεν έχει τανάλια και ξερίζωμα. Προσπαθείς να το γιατρέψεις, να το σώσεις. Τρόποι να βελτιωθεί η ΠΔΣ δεν υπάρχουν; Γιατί ας πούμε να είναι στο χέρι του μαθητή να αποφασίσει να συμμετέχει και να μην είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση και να αποφασίζει ο σύλλογος διδασκόντων ποια παιδιά έχουν ανάγκη για αντισταθμιστική διδασκαλία; Γιατί να ξεκινά με τόση καθυστέρηση το πρόγραμμα και όχι με την έναρξη των μαθημάτων; Γιατί είχε αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στους 7 -14 και να μη γίνεται και με λιγότερα παιδιά; Αν η κυβέρνηση ήθελε έχει μηχανισμούς να ελέγξει, να στηρίξει και να προστατέψει την αντισταθμιστική αγωγή. Το ότι την άφησαν όλες οι κυβερνήσεις να εκφυλιστεί και για χρόνια να λειτουργεί ως παρασιτικός ρουσφετολογικός μηχανισμός ήταν δική τους επιλογή κι ας μην την χρεώνουν στους εκπαιδευτικούς. Ακόμη όμως και στα "πέτρινα" χρόνια βοήθησε χιλιάδες μαθητών σε όλη τη χώρα. Και σήμερα που από τη μια αυξήθηκε ο αριθμός μαθητών στις τάξεις, που η οικονομική κατάσταση των εργαζόμενων γονέων είναι δυσχερέστερη από ποτέ, που πολλοί μαθητές μας έχουν άνεργους γονείς, το να καταργείς την ΠΔΣ είναι εγκληματική ενέργεια.
Παράθεση από: rozy4 στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:46:45 μμΠαράθεση από: panos2 στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:42:27 μμΟι αδυναμίες του τρόπου που γινόταν η ΠΔΣ ήταν οι εξης:1. Ο αδιαφανής τρόπος πρόσληψης. Θα μπορούσε εύκολα να γίνεται από τους πίνακες ωρομισθίων. 2. Η ΠΔΣ ξεκινούσε πολύ αργά και έτσι σε περιοχές που υπήρχε οικονομική άνεση οι περισσότεροι στρέφονταν στα ιδιωτικά φροντιστήρια.3.Το όριο 7- 14 μαθητές είχε μεγάλο ελάχιστο. Εγώ θα πρότεινα τον αριθμό 5 -10 μαθητές, όπως είναι και στα φροντιστήρια. Σε όλα τα παραπάνω μπορεί το υπουργείο να δώσει λύσεις και με κατάλληλους ελέγχους να λειτουργήσει και πάλι η ΠΔΣ, χωρίς τις αμαρτίες του παρελθόντος. Έτσι μπορούν πολλά παιδιά να βρουν υποστήριξη, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι οι γονείς τους να πληρώνουν σε ιδιωτικά φροντιστήρια.Ακόμη θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν τώρα στην ΠΔΣ να απαιτήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, απαλλαγμένοι από την ομηρία των μορίων του παρελθόντος... +και να στελεχωθεί από μόνιμους εκπαιδευτικούς.+ ++++++Για να έχουμε περιορισμό της ελαστικής εργασίας και περισσότερους μόνιμους διορισμούς...