*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη  (Αναγνώστηκε 283465 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alexis35

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1470 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 07:20:53 μμ »
ο λόγος προφανώς ηταν τα  ριμαδομόρια... 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:55:25 »

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1471 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 07:26:53 μμ »
όλοι γι΄αυτό πηγαίναμε και βάζαμε και υπογραφές και χρήματα από την τσέπη για εισητήρια τώρα που τα μόρια γίναν ελάχιστα δεν μας απασχολεί. ας μας πληρώσουν τα παλιά 2008-2009 & 2009-2010 και ας μην ξανακάνουν πουθενά ούτε στα δισπρόσιτα γιατί και εκεί θα υπάρξει το μέσον που ήθελε να καταργήσει πέρυσι η κυρία υπουργός.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1472 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 07:48:00 μμ »
Σε κάποιες περιοχές η ΠΔΣ λετουργούσε σαν να κάναμε μάθημα στο φροντιστήριο. Μην τα ισοπεδώνετε όλα.Βέβαια γνωρίζω πως σε άλλα σχολεία δεν πήγαιναν οι μαθητές, ούτε βέβαια οι καθηγητές και οι υπογραφές ήταν ψεύτικες.Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει και να καταργηθεί.ι
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1473 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 08:19:51 μμ »
Για τις πλαστές υπογραφές, ναι υπήρχαν. Πολλές φορές όμως υπήρχαν για να συμπληρωθεί ο αριθμός 7 μαθητών γιατί αλλιώς το τμήμα έπρεπε να καταργηθεί. Επίσης πολλές φορές υπήρχαν γιατί με αυτόν τον τρόπο όσοι εμπλεκόντουσαν κέρδιζαν. Όμως άλλο αυτό κι άλλο να φτάσουμε στο σημείο της κατάργησης. Αν σε πονάει το δόντι σου δεν έχει τανάλια και ξερίζωμα. Προσπαθείς να το γιατρέψεις, να το σώσεις.
Τρόποι να βελτιωθεί η ΠΔΣ δεν υπάρχουν; Γιατί ας πούμε να είναι στο χέρι του μαθητή να αποφασίσει να συμμετέχει και να μην είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση και να αποφασίζει ο σύλλογος διδασκόντων ποια παιδιά έχουν ανάγκη για αντισταθμιστική διδασκαλία; Γιατί να ξεκινά με τόση καθυστέρηση το πρόγραμμα και όχι με την έναρξη των μαθημάτων; Γιατί είχε αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στους 7 -14 και να μη γίνεται και με λιγότερα παιδιά;
Αν η κυβέρνηση ήθελε έχει μηχανισμούς να ελέγξει, να στηρίξει και να προστατέψει την αντισταθμιστική αγωγή. Το ότι την άφησαν όλες οι κυβερνήσεις να εκφυλιστεί και για χρόνια να λειτουργεί ως παρασιτικός ρουσφετολογικός μηχανισμός ήταν δική τους επιλογή κι ας μην την χρεώνουν στους εκπαιδευτικούς. Ακόμη όμως και στα "πέτρινα" χρόνια βοήθησε χιλιάδες μαθητών σε όλη τη χώρα. Και σήμερα που από τη μια αυξήθηκε ο αριθμός μαθητών στις τάξεις, που η οικονομική κατάσταση των εργαζόμενων γονέων είναι δυσχερέστερη από ποτέ, που πολλοί μαθητές μας έχουν άνεργους γονείς, το να καταργείς την ΠΔΣ είναι εγκληματική ενέργεια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:55:25 »

Αποσυνδεδεμένος exterr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1474 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:05:34 μμ »
Καλά πλάκα μου κάνεις; Σίγουρα δεν πρέπει να γενικεύω αλλα πρωτη φορα ακους για ψεύτικες υπογραφές; Πολλα τμηματα πδσ έτσι λειτουργούν.. Να το καταγγείλω; Ποιο απο όλα; Αν σε πάρει ενας διευθυντής για πδσ και δεν εισαι μόνιμος τότε κάνεις τούμπες απο τη χαρά σου ή τουλάχιστον έκανες προτού αλλάξει το σύστημα. Σου φαίνεται οτι το κραταγα μυστικό και το λεω τωρα; Συνάδελφε ο κόσμος το χει τούμπανο εδω και πολύ καιρό ....

Θα μπορούσες να σταματήσεις στην φράση "Σίγουρα δεν πρέπει να γενικεύω".
Εγω ποτέ δε έγραψα ότι το ακούω για πρώτη φορά. Εγραψα ότι Σίγουρα υπήρχαν ,οπότε άσε τα τούμπανα για τους ντραμίστες.
Το σίγουρο είναι ότι εσύ ήσουν μάρτυρας και όχι εγώ , εφόσον έκανα μάθημα σε φουλ τμήμα.

Επιπλέον πότε θα σταματήσουν κάποιοι θερμόαιμοι να είναι αγενείς ;
"Πώς είναι δυνατό να μαστουριάζεις
εξήγησέ μου,
άμα σου περιφράξαν την καρδιά."

Νικόλας Ασιμος

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1475 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:13:33 μμ »
5 χρόνια κάνω πδσ,πήγα σε 2 νομούς,σε διαφορετικές περιφέρειες,σε 8 σχολεία. Ποτέ δεν είδα τμήμα πδσ χωρίς παιδιά και με ψεύτικες υπογραφές.
ΠΟΤΕ.
Δε λέω ότι δεν υπήρχαν,αλλά δε θα έπεφτε στην αντίληψή μου?

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1476 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:42:27 μμ »
Οι αδυναμίες του τρόπου που γινόταν η ΠΔΣ ήταν οι εξης:

1. Ο αδιαφανής τρόπος πρόσληψης. Θα μπορούσε εύκολα να γίνεται από τους πίνακες ωρομισθίων.

2. Η ΠΔΣ ξεκινούσε πολύ αργά και έτσι σε περιοχές που υπήρχε οικονομική άνεση οι περισσότεροι στρέφονταν στα ιδιωτικά φροντιστήρια.

3.Το όριο 7- 14 μαθητές είχε μεγάλο ελάχιστο. Εγώ θα πρότεινα τον αριθμό 5 -10 μαθητές, όπως είναι και στα φροντιστήρια.

Σε όλα τα παραπάνω μπορεί το υπουργείο να δώσει λύσεις και με κατάλληλους ελέγχους να λειτουργήσει και πάλι η ΠΔΣ, χωρίς τις αμαρτίες του παρελθόντος. Έτσι μπορούν πολλά παιδιά να βρουν υποστήριξη, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι οι γονείς τους να πληρώνουν σε ιδιωτικά φροντιστήρια.
Ακόμη θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν τώρα στην ΠΔΣ να απαιτήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, απαλλαγμένοι από την ομηρία των μορίων του παρελθόντος...

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1477 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:46:45 μμ »
Οι αδυναμίες του τρόπου που γινόταν η ΠΔΣ ήταν οι εξης:

1. Ο αδιαφανής τρόπος πρόσληψης. Θα μπορούσε εύκολα να γίνεται από τους πίνακες ωρομισθίων.

2. Η ΠΔΣ ξεκινούσε πολύ αργά και έτσι σε περιοχές που υπήρχε οικονομική άνεση οι περισσότεροι στρέφονταν στα ιδιωτικά φροντιστήρια.

3.Το όριο 7- 14 μαθητές είχε μεγάλο ελάχιστο. Εγώ θα πρότεινα τον αριθμό 5 -10 μαθητές, όπως είναι και στα φροντιστήρια.

Σε όλα τα παραπάνω μπορεί το υπουργείο να δώσει λύσεις και με κατάλληλους ελέγχους να λειτουργήσει και πάλι η ΠΔΣ, χωρίς τις αμαρτίες του παρελθόντος. Έτσι μπορούν πολλά παιδιά να βρουν υποστήριξη, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι οι γονείς τους να πληρώνουν σε ιδιωτικά φροντιστήρια.
Ακόμη θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν τώρα στην ΠΔΣ να απαιτήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, απαλλαγμένοι από την ομηρία των μορίων του παρελθόντος...

+
και να στελεχωθεί από μόνιμους εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1478 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:50:42 μμ »
Οι αδυναμίες του τρόπου που γινόταν η ΠΔΣ ήταν οι εξης:

1. Ο αδιαφανής τρόπος πρόσληψης. Θα μπορούσε εύκολα να γίνεται από τους πίνακες ωρομισθίων.

2. Η ΠΔΣ ξεκινούσε πολύ αργά και έτσι σε περιοχές που υπήρχε οικονομική άνεση οι περισσότεροι στρέφονταν στα ιδιωτικά φροντιστήρια.

3.Το όριο 7- 14 μαθητές είχε μεγάλο ελάχιστο. Εγώ θα πρότεινα τον αριθμό 5 -10 μαθητές, όπως είναι και στα φροντιστήρια.

Σε όλα τα παραπάνω μπορεί το υπουργείο να δώσει λύσεις και με κατάλληλους ελέγχους να λειτουργήσει και πάλι η ΠΔΣ, χωρίς τις αμαρτίες του παρελθόντος. Έτσι μπορούν πολλά παιδιά να βρουν υποστήριξη, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι οι γονείς τους να πληρώνουν σε ιδιωτικά φροντιστήρια.
Ακόμη θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν τώρα στην ΠΔΣ να απαιτήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, απαλλαγμένοι από την ομηρία των μορίων του παρελθόντος...

+
και να στελεχωθεί από μόνιμους εκπαιδευτικούς.

+ ++++++
Για να έχουμε περιορισμό της ελαστικής εργασίας και περισσότερους μόνιμους διορισμούς... :)

Αποσυνδεδεμένος _Apostolia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1479 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:57:05 μμ »
Για τις πλαστές υπογραφές, ναι υπήρχαν. Πολλές φορές όμως υπήρχαν για να συμπληρωθεί ο αριθμός 7 μαθητών γιατί αλλιώς το τμήμα έπρεπε να καταργηθεί. Επίσης πολλές φορές υπήρχαν γιατί με αυτόν τον τρόπο όσοι εμπλεκόντουσαν κέρδιζαν. Όμως άλλο αυτό κι άλλο να φτάσουμε στο σημείο της κατάργησης. Αν σε πονάει το δόντι σου δεν έχει τανάλια και ξερίζωμα. Προσπαθείς να το γιατρέψεις, να το σώσεις.
Τρόποι να βελτιωθεί η ΠΔΣ δεν υπάρχουν; Γιατί ας πούμε να είναι στο χέρι του μαθητή να αποφασίσει να συμμετέχει και να μην είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση και να αποφασίζει ο σύλλογος διδασκόντων ποια παιδιά έχουν ανάγκη για αντισταθμιστική διδασκαλία; Γιατί να ξεκινά με τόση καθυστέρηση το πρόγραμμα και όχι με την έναρξη των μαθημάτων; Γιατί είχε αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στους 7 -14 και να μη γίνεται και με λιγότερα παιδιά;
Αν η κυβέρνηση ήθελε έχει μηχανισμούς να ελέγξει, να στηρίξει και να προστατέψει την αντισταθμιστική αγωγή. Το ότι την άφησαν όλες οι κυβερνήσεις να εκφυλιστεί και για χρόνια να λειτουργεί ως παρασιτικός ρουσφετολογικός μηχανισμός ήταν δική τους επιλογή κι ας μην την χρεώνουν στους εκπαιδευτικούς. Ακόμη όμως και στα "πέτρινα" χρόνια βοήθησε χιλιάδες μαθητών σε όλη τη χώρα. Και σήμερα που από τη μια αυξήθηκε ο αριθμός μαθητών στις τάξεις, που η οικονομική κατάσταση των εργαζόμενων γονέων είναι δυσχερέστερη από ποτέ, που πολλοί μαθητές μας έχουν άνεργους γονείς, το να καταργείς την ΠΔΣ είναι εγκληματική ενέργεια.




+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Πόσο δίκιο έχεις!

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1480 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 10:42:32 μμ »
Οι αδυναμίες του τρόπου που γινόταν η ΠΔΣ ήταν οι εξης:

1. Ο αδιαφανής τρόπος πρόσληψης. Θα μπορούσε εύκολα να γίνεται από τους πίνακες ωρομισθίων.

2. Η ΠΔΣ ξεκινούσε πολύ αργά και έτσι σε περιοχές που υπήρχε οικονομική άνεση οι περισσότεροι στρέφονταν στα ιδιωτικά φροντιστήρια.

3.Το όριο 7- 14 μαθητές είχε μεγάλο ελάχιστο. Εγώ θα πρότεινα τον αριθμό 5 -10 μαθητές, όπως είναι και στα φροντιστήρια.

Σε όλα τα παραπάνω μπορεί το υπουργείο να δώσει λύσεις και με κατάλληλους ελέγχους να λειτουργήσει και πάλι η ΠΔΣ, χωρίς τις αμαρτίες του παρελθόντος. Έτσι μπορούν πολλά παιδιά να βρουν υποστήριξη, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι οι γονείς τους να πληρώνουν σε ιδιωτικά φροντιστήρια.
Ακόμη θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν τώρα στην ΠΔΣ να απαιτήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, απαλλαγμένοι από την ομηρία των μορίων του παρελθόντος...

+
και να στελεχωθεί από μόνιμους εκπαιδευτικούς.

+ ++++++
Για να έχουμε περιορισμό της ελαστικής εργασίας και περισσότερους μόνιμους διορισμούς... :)
Ναι αλλά είπαμε ότι θέλουμε λύσεις που δεν κοστίζουν  ;)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1481 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 10:44:59 μμ »
Ξανά ΕΣΠΑ ???  :P

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1482 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 10:30:45 πμ »
Είχα πρόπερσι μαθήτρια σε καλή περιοχή της Αθήνας, γλωσσού μέχρι εκεί που δεν έφτανε ;D, η οποία κυνηγούσε τους καθηγητές και την Δ/ντρια για να στήσει γρήγορα την ΠΔΣ γιατί είχε στόχους κι ήθελε να σπουδάσει αλλά χρήματα γιοκ από το σπίτι. Να δείτε μαχητικότητα και ύφος, εγώ γελούσα κάθε φορά που την πετύχαινα στο γραφείο. Φέτος είναι Γ λυκείου. Την έχω ικανή μέχρι στο γραφείο της Δ. να φτάσει για να γίνει πδσ στο σχολείο της! (καλά και μόνο που σκέφτομαι την εικόνα μαθήτρια vs Διαμαντοπούλου πεθαίνω στα γέλια ;D ;D)

ΟΚ, θέλουν λύσεις που δεν κοστίζουν αλλά κι εμείς θέλουμε μαθητές που να έχουν πολλές ευκαιρίες στη ζωή τους. Για βάλτε τα στη ζυγαριά. Προς τα πού θα γείρει ο ζυγός; Εμείς δεν πρέπει να προστατεύσουμε τους μαθητές μας; Οι γονείς μαζί μας δεν είναι; Άκου απομακρυσμένα και δυσπρόσιτα  >:( >:(

υγ Είδαμε και πέρσι πώς σε μια μέρα άλλαξε στάση η Δ. για την πδσ...

 

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1483 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 01:35:50 μμ »
Kαι άμα δε θέλουν πλαστές υπογφραφές,να μειώσουν το όριο των 7 μαθητών ανά τμήμα.
Και ένα παιδί να θέλει βοήθεια πρέπει να την έχει. ΤΕΛΟΣ.
Α! Αννούλα,τη βάση του 10 την κατήργησες για να μπουν κάπου και τα παιδιά που δεν είχαν λεφτά για φροντιστήρια (και καλά..).
Γιατί δεν κάνεις πδσ για τα παιδιά που δεν έχουν λεφτά για φροντιστήρια?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 847
Σύνολο: 849

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.